Uus Actros.

Tere tulemast uude dimensiooni!

Suurepäraselt välja töötatud tuleviku nõudmistele.

Imelise kaugvedudele omase välisdisaini stiiliga viib värskelt valminud Actros visuaalsuselt uude dimensiooni, samas dokumenteerides sisemist võimsust. Võtame näiteks valgusrikka ja sõbraliku valguse ning tugeva tööpinna ja elamispinna kontrastsuse. Oma missioonile pühendunud uus Actros avab tänaseni kättesaadamatud töötamis-, elamis- ja magamisdimensioone kaugvedudel. Kõik kabiinid suuruses 2500mm lauisega on standard, koos tasapinnalise põrandaga. Seisev pearuum istmete vahel on kuni 2,13m. Uuel Actrosel on oma eelkäijast ka märgatavalt rohkem ruumi ja panipaiku. Kabiinid suuruses 2300mm on saadaval lisavarustusena koos tasapinnalise põrandaga.

The new Actros

Enter a new Actros dimension in long-distance haulage

Online magazine

News from Mercedes-Benz Trucks.

Total cost of ownership.

Every truck costs money. Ours saves it.

Palju efektiivsem, kui kunagi varem.

Actrosele pakutavad neli juhikabiinivarianti panevad unustama koduigatsuse, sest hubane, praktiline ja ruumikas salong suudab kodutunnet pakkuda ka teel olles - suurima GigaSpace juhikabiini sisekõrgus on lausa 2.13 m, põrand on ergonoomiliselt tasapinnaline, 12-käigulist automaatlülitusega PowerShift käigukasti juhitakse mugavalt rooli juurde toodud hoovast, vabastades põrandaruumi. Töökohalt eraldatud nn. magamistuppa piiludes leiab sealt uue kujustusega ülimugavad voodid, mis suudavad tõesti pakkuda kvaliteetset und. Voodi pikkuseks on kuni 2,2 m ja laiuseks 0,75 m, magamiskoht on vesiloodi abil nivelleeritav,madrats 7-tsooniline ja külmvahust, loomulikult on lugemislamp, raadio, katuseluugi käsitsemine, seisuküte ja kliimaseadmete juhtnupud praktiliselt käeulatuses. Panipaigad on mahukad ning "kodusesse" külmkappi annab maksimaalselt paigutada 36 liitri jagu head-paremat.

Palju dünaamilisem kui kunagi varem.

Tehnoloogia poolelt on eelkäijaga võrreldes saavutatud lausa 6% kokkuhoid kütusetarbimises, märkimisväärne on sõiduki maksimaalne hooldusvälp, mis ulatub kuni 150 000 kilomeetrini. Uuel Actrosel on 6-silindrilised ridamootorid koos ühisanum- sissepritsesüsteemiga X-Pulse, mootorivõimsus jääb vahemikku 310kW (421 hj) kuni 375 kW (510hj). Heitmetekogus vastab juba praegu 2014.aastal jõustuvatele Euro VI normidele ning selle mootori puhul on ka AdBlue kulu väiksem kuni 40%. Veelgi suurema ökonoomsuse saavutamiseks on uued Actrosedjuba standardvarustuses komplekteeritud telemaatikasüsteemiga FleetBoard, mille kasutamisel saab valida kahe tagasissidesüsteemi vahel. FleetBoardPerformanceAnalysis annab infot tsentraalsesse autoparki kütusekulu, sõidustiili ja marsruudi kohta ning FleetBoardEcoSupport on mõeldud autojuhile suunisteks, mismoodi tuleks oma sõidustiili korrigeerida, et tagada väiksem heitmete hulk ja kütusekulu.