Laadimine ja teenused.

Uurige lähemalt Mercedes-Benzi laadimisvõimaluste ja teenuste kohta.

EQC 400 4MATIC: kombineeritud energiakulu: 22,2 kWh / 100 km; kombineeritud CO2-emissioon: 0 g/km. Esialgne teave.[1]

Laadimise ülevaade


Mercedes-Benzi laadimine: uuenduslik, mugav ja usaldusväärne.

Elektrisõiduk peaks olema lihtne, kiire ja mugav. Ja eelkõige: kohe saadaval. Selleks on vaja pakkuda laialdasi lahendusi, intuitiivset juurdepääsu laadimistaristule või laadimisvõimaluse pakkumist otse kodus. Kuidas see täpselt toimub, seda näete meie filmis.

Laadimise ülevaade


Mercedes-Benzi laadimine: uuenduslik, mugav ja usaldusväärne.

Elektrisõiduk peaks olema lihtne, kiire ja mugav. Ja eelkõige: kohe saadaval. Selleks on vaja pakkuda laialdasi lahendusi, intuitiivset juurdepääsu laadimistaristule või laadimisvõimaluse pakkumist otse kodus. Kuidas see täpselt toimub, seda näete meie filmis.

Vaata uuesti

Laadimine kodus


Lihtne ja mugav laadimine kodus.

Kasutage tõhusalt aega, kui teie elektrisõiduk seisab garaažis või parkimiskohal.
Laadige oma sõidukit lihtsalt ja mugavalt: Mercedes-Benzi seinale kinnitatava laadimisjaama või standardse laadimiskaabliga tavalise pistikupesa abil. Eelis: te alustate igal hommikul laetud akuga, mis muudab teid sihtkohast sõltumatuks.

Laadimine kodus


Lihtne ja mugav laadimine kodus.

Kasutage tõhusalt aega, kui teie elektrisõiduk seisab garaažis või parkimiskohal.
Laadige oma sõidukit lihtsalt ja mugavalt: Mercedes-Benzi seinale kinnitatava laadimisjaama või standardse laadimiskaabliga tavalise pistikupesa abil. Eelis: te alustate igal hommikul laetud akuga, mis muudab teid sihtkohast sõltumatuks.

Laadimine Mercedes-Benzi seinale kinnitatava laadimisjaamaga „Home“

Mercedes-Benzi seinale kinnitatav laadimisjaam Home võimaldab eriti kiiret, ohutut ja mugavat laadimist.

Pildil on Mercedes-Benzi seinale kinnitatav laadimisjaam.

Laadimine kodumajapidamise pistikupesas

Mercedes-Benzi elektrisõidukeid saab alternatiivselt laadida igas tavalises kodumajapidamise pistikupesas.

Küsimused ja vastused


Küsimused ja vastused.

Elektriline mobiilsus on tuleviku mobiilsus - samm lähemale uutele tehnoloogiatele ning samal ajal hüvastijätt harjumuspärasega. Seejuures kerkib esile mitmeid küsimusi, millele leiate siit lehelt vastuseid.

Küsimused ja vastused


Küsimused ja vastused.

Elektriline mobiilsus on tuleviku mobiilsus - samm lähemale uutele tehnoloogiatele ning samal ajal hüvastijätt harjumuspärasega. Seejuures kerkib esile mitmeid küsimusi, millele leiate siit lehelt vastuseid.

    • Elektrisõidukite edasimüügi väärtus

      Elektrisõidukite edasimüügi väärtus

      Mis on minu elektrisõiduki edasimüügi väärtus? 

      Mercedes-Benzil on kõrge edasimüügi väärtus. See kehtib ka elektrifitseeritud sõidukite kohta. Nii tagab Mercedes-Benzi akusertifikaat liitium-ioon akude võimekuse nii täiselektriliste sõidukite kui ka pistikhübriidide puhul, mis omakorda avaldab positiivset mõju edasimüügi väärtusele.

    • Akude ringlussevõtu võimalused

      Akude ringlussevõtu võimalused

      Väiksem tarbimine ja heitkoguste määr tähendavad eelkõike puhtamat keskkonda. Kas sõiduki akut saab ka ümber töötada?

      "LiBRi" uurimisprojektis (liitium-iooni aku ringlussevõtu algatus) on Mercedes-Benz välja töötanud uuenduslikud ringlussevõtu kontseptsioonid koos tarnijate ja kõrvaldamispartneritega, mis võimaldavad väärtuslike komponentide või koostisosade kvaliteetset taastumist. Rohkem infot keskkonnasertifikaadi kohta leiate aadressilt www.mercedes-benz.com, märksõnaks "elutsükkel".

    • Sõidukite kogu elutsükli hindamine

      Sõidukite kogu elutsükli hindamine

      Kas on olemas selline asi nagu sõidukite üldine elutsükli hindamine? Ma pole kindel, kas ma olen keskkonnasõbralikum, sõites osalise / täieliku elektriautoga, võrreldes näiteks diisliautoga.

      Sõiduki kasutamise keskkonnasõbralikkus sõltub suurel määral sõidu käitumisest ja kliendi laadimistavast. Sage laadimine lühikeste vahemaade (<30 km) järel suurendab kogumahtu, mida klient näiteks pistikhübriidiga tegelikult läbib. Samuti on oluline, millist elektrit sõiduk laeb, näiteks kas laetakse tõepoolest "rohelist" energiat või energiasegu.

      Kõiki avalikke laadimisjaamu varustatakse reeglina rohelise elektriga ja ka eramajapidamises on rohelise energia leping vaid mõne hiireklõpsu kaugusel.

    • Laadimiskaabli lukk

      Laadimiskaabli lukk

      Ma laen oma sõidukit väljas parkimiskohal. Kuidas ma saan kindel olla, et keegi ei tõmba autol öösel pistikut välja?

      Mercedes-Benz Wallbox Home pakub teile püsiühendusega laadimiskaablit. Ohutuse tagamiseks kinnitatakse sõidukile laadimiskaabli lukk.

    • Omaniku kogukulud

      Omaniku kogukulud

      Kuidas on kogukulud võrreldavad erinevate ajamivariantigega mudelite vahel?

      Elektrisõiduki omanik võib arvestada oluliselt madalamate teeninduskuludega kui bensiini- või diiselmootoriga sõiduki omanik. Ostuotsuse tegemisel ei tohiks unustada ka madalamaid "tankimiskulusid", sõltuvalt valitud elektritariifist. Paljudes riikides lisanduvad sellele veel erinevad toetusprogrammid ja maksusoodustused ning sissesõidupiirangutest ja linnasisesest teemaksust vabastamine.

    • Seinalaadija paigaldamise eeltingimused

      Seinalaadija paigaldamise eeltingimused

      Millised tingimused peavad olema täidetud seinalaadija paigaldamise jaoks kodus või töökohas?

      Mercedes-Benzi seinale kinnitatava laadimisjaama paigaldamine on peaaegu sama lihtne nagu laadimine ise.
      Pakume teile koos meie partneriga Mercedes-Benzi seinale kinnitatava laadimisjaama lihtsat ja kiiret paigaldust ning professionaalset nõustamist elektrilise mobiilsuse teemal.

    EQC 400 4MATIC: kombineeritud energiakulu: 22,2 kWh / 100 km; kombineeritud CO2-emissioon: 0 g/km. Esialgne teave.
    Mercedes-Benz S 560 e: kombineeritud kütusekulu: 2,6-2,5 l / 100 km, kombineeritud CO2-emissioon: 59-57 g / km, kombineeritud energiakulu: 20,2-20,0 kWh / 100 km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>
    Mercedes-Benz E 300 de sedaan: kombineeritud kütusekulu: 1,6 l / 100 km, kombineeritud CO2-emissioon: 44-41 g / km, kombineeritud energiakulu: 19,7-18,7 kWh / 100 km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>
    Mercedes-Benz E 300 de universaal: kombineeritud kütusekulu: 1,6 l / 100 km, kombineeritud CO2-emissioon: 44-41 g / km, kombineeritud energiakulu: 19,7-18,7 kWh / 100 km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>