Ajami liigid.

Uurige rohkem alternatiivsete ajami liikide kohta.

EQC 400 4MATIC: kombineeritud energiakulu: 22,2 kWh / 100 km; kombineeritud CO2-emissioon: 0 g/km. Esialgne teave.(1)

Täiselektriline ajam


Kompromissitult elektriline uue mudeliga EQC.

Puhas elektriline mobiilsus tähendab, et pole kohalikke emissioone, sõit on peaaegu hääletu ja reaktsiooniaeg on esmaklassiline. Kokkuvõtvalt: täiesti uus sõidutunnetus.

Täiselektriline ajam


Kompromissitult elektriline uue mudeliga EQC.

Puhas elektriline mobiilsus tähendab, et pole kohalikke emissioone, sõit on peaaegu hääletu ja reaktsiooniaeg on esmaklassiline. Kokkuvõtvalt: täiesti uus sõidutunnetus.

Videol on Mercedes-Benz EQC täiselektrilise jõuülekande tööpõhimõte.
Vaata uuesti

Täiselektriline ajam


Avastage täiselektrilise ajami komponendid.

Täiselektriline ajam


Avastage täiselektrilise ajami komponendid.

Laadimissüsteem

Tänu nutikale laadimissüsteemile saab akut laadida kõigi levinud laadimisvõimalustega. Nende hulka kuuluvad kodumajapidamise pistikupesad, seinale kinnitatavad laadimisjaamad, vahelduvvoolu laadimisjaamad (AC) ja kiirlaadimisjaamad (DC).

Pardalaadija on püsivalt sõidukisse integreeritud ja juhib laadimist avaliku vooluvõrgu kaudu. Seejuures muundab see vahelduvvoolu (AC) alalisvooluks (DC). Lisaks võimalusele laadida „tavalise“ võrguühendusega (AC) saab sõidukit laadida ka DC-laadimisjaamades (kiirlaadimisjaamades).

Liitiumioon-kõrgepingeaku

Liitiumioon-kõrgepingeaku on elektriajami keskne energiasalvesti. Nii jääkläbisõit kui ka võimsus sõltuvad otseselt aku omadustest.

Akut laetakse väliselt vooluvõrgu kaudu. Peale selle tagastatakse energiat pidurdamisel ja sundtühikäigurežiimis rekuperatsiooni kaudu. Dünaamiliselt soodsa, sõiduki madala raskuskeskme tagamiseks paigaldatakse aku sõiduki alaossa.

Elektrimootor

Esi- ja tagasillal olevad elektrimootorid muundavad kõrgepingeaku elektrienergia mehaaniliseks energiaks ja pakuvad alates esimesest pöördest muljetavaldavat vedu.

Energiakulu vähendamiseks ja dünaamika parandamiseks reguleeritakse veojõudude tõhusat jaotust esi- ja tagasilla vahel sujuvalt.

Rekuperatiivne pidurisüsteem

Jääkläbisõidu suurendamiseks: suur potentsiaal kütusekulu vähendamiseks on energiatagastuse suurendamine sundtühikäigu- ja pidurdusfaasides (rekuperatsioon).

See toimub aeglustusmomentide nutika, optimeeritud tõhususega jaotuse kaudu. Kui vajutad piduripedaali, võtab elektrimootor esmalt viivituse ja toimib generaatorina. Lisaks saate rekuperatsioonivõimsust mõjutada rooliratta käiguvahetuslabade kaudu mitmes astmes.

EQC 400 4MATIC: kombineeritud energiakulu: 22,2 kWh / 100 km; kombineeritud CO2-emissioon: 0 g/km. Esialgne teave.[1]

Pistikhübriid-ajam


EQ Power: täiuslik kombinatsioon elektri- ja sisepõlemismootorist.

Uurige rohkem pistikhübriid-ajami erinevate komponentide kohta ja kogege seda ise meie EQ Poweri mudelites.

Pistikhübriid-ajam


EQ Power: täiuslik kombinatsioon elektri- ja sisepõlemismootorist.

Uurige rohkem pistikhübriid-ajami erinevate komponentide kohta ja kogege seda ise meie EQ Poweri mudelites.

Mercedes-Benz EQ Power: pistikhübriid mõistke sõitu.

Laadija

Kõrgepinge-liitiumioonakut saab lisaks rekuperatsioonile eraldi laadida ka paremal tagumisel kaitseraual oleva laadijaga.

Tänu intelligentsele parda-laadimissüsteemile saate akut laadida seinalaadijas, tavalises kodus asuvas pistikupesas või avalikus laadimisjaamas.

Liitiumioon-kõrgepingeaku

Tagumisse sõidukiossa paigaldatud kõrgepinge-liitiumioonaku võimaldab puhtalt elektrilist sõitmist näiteks linnas.

Akut saab laadida eraldi näiteks seinalaadijas, sõidu ajal rekuperatsiooni kaudu ja sisepõlemismootori abil.

Hübriidkäigukast koos elektrimootoriga.

Standardse 9G-TRONIC 9-käigulise automaatkäigukasti hübriidpea integreerib täielikult elektrimootori ja täiendava eraldussiduri põlemismootori ja elektrimootori vahel.

Põlemismootor

Sõltuvalt mudelist on nelja- või kuusilindrilised bensiini või diiselmootorid kombineeritud hübriidmoodulite ja erinevate võimsusastmetega akudega.

Sisepõlemismootori jõudlust toetab elektrimootor, kui see on vajalik - lisavõimsuse suurendamiseks kiirendamisel. Tulemuseks on sõidumugavus, mis ühendab endas vähese kütusekulu ja madalate heitkogustega sõidurõõmu ja mugavuse.

Rekuperatiivne pidurisüsteem

Jääkläbisõidu suurendamiseks: suur potentsiaal kütusekulu vähendamiseks on energiatagastuse (rekuperatsioon) suurendamine sundtühikäigu- ja pidurdusfaasides.

See toimub aeglustusmomentide nutika, optimeeritud tõhususega jaotuse kaudu. Kui vajutad piduripedaali, võtab elektrimootor esmalt viivituse ja toimib generaatorina.

E 300 de (sedaan): kombineeritud kütusekulu: 1,6 l / 100 km; kombineeritud CO2-emissioon: 44-41 g/km; kombineeritud energiakulu: 19.7-18.7 kWh / 100 km.(2)

Kütuseelemendiga elektriajam


Kuidas me teeme vesinikust tuleviku kütust.

Kütuseelementide ja akutehnoloogia kombinatsioon võimaldab lokaalselt heitevaba sõitmist, tankimisaeg kestab vaid mõned minutid. Lisateave GLC F-CELLi üksikute ajamikomponentide kohta.

Kütuseelemendiga elektriajam


Kuidas me teeme vesinikust tuleviku kütust.

Kütuseelementide ja akutehnoloogia kombinatsioon võimaldab lokaalselt heitevaba sõitmist, tankimisaeg kestab vaid mõned minutid. Lisateave GLC F-CELLi üksikute ajamikomponentide kohta.

Laadija

Liitiumioonakut saab täiendava energiaallikana eraldi laadida paremal tagumisel kaitseraual oleva laadijaga pistiktehnoloogia abil.

Liitiumioon-kõrgepingeaku

Kõrgepinge-liitiumioonaku brutovõimsus on 13,5 kWh ja see on lisaks kütuseelemendile elektrimootori energiaallikaks.

Nutikas kombinatsioon kütuseelementidest ja akusüsteemist pakub optimaalset tõhusust ja mugavust.

H2-täiteavad

Tänu 700-baarisele tankimistehnoloogiale tangib GLC F-CELL kogu vesinikukoguse kolme minuti jooksul vesinikutanklas.

Paagi sisuga toodab GLC F-CELL piisavalt energiat jääkläbisõiduks kuni 430 km[2]. Lisaks sellele saab F-CELLi juht kasutada jääkläbisõitu tänu liitiumioonakule kuni 51 km[2].

Vesinikupaagid

Kaks süsinikkiuga kaetud paaki, mis on paigaldatud sõidukipõhjale, mahutavad umbes 4,4 kg vesinikku.

Tänu üle maailma standardiseeritud 700-baarisele tankimistehnoloogiale on vesinikuvaru täidetud vaid kolme minuti jooksul. Sellega ei erine tankimine ajaliselt sisepõlemismootoriga sõiduki omast.

Kütuseelemendiga ajamisüsteem

Energia kütuseelemendist: lihtne põhimõte maksimaalse toimeastmega.

Mercedes-Benzi GLC F-CELL ühendab esmakordselt kütuseelemendi- ja akutehnoloogia pistikhübriidiks.

GLC F-CELL: kombineeritud vesinikukulu: 0.34 kg / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 0 g/km; kombineeritud energiakulu: 13.7 kWh / 100 km.(2)

EQC 400 4MATIC: kombineeritud energiakulu: 22,4 kWh / 100 km; kombineeritud CO2-emissioon: 0 g/km. Esialgne teave.

E 300 de (sedaan): kombineeritud kütusekulu: 1,6 l / 100 km[1]; kombineeritud CO2-emissioon: 44-41 g/km[1]; kombineeritud energiakulu: 19.7-18.7 kWh / 100 km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

GLC F-CELL: kombineeritud vesinikukulu: 0,34 kg / 100 km; kombineeritud CO2-emissioon: 0 g/km; kombineeritud energiakulu: 13,7 kWh / 100 km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>