Intelligentne elektromobiilsus.

Tere tulemast Mercedes-EQ elektriautode maailma.

EQ - electric vehicles


Kompromissitult elektriline koos Mercedes-Benz EQ mudelitega.

EQ - electric vehicles


Kompromissitult elektriline koos Mercedes-Benz EQ mudelitega.

Elektromobiilsus tähendab kohapealsete heitmete puudumist, sisuliselt hääletut sõitu ja ülivõrdelist reageerimiskiirust. Kokkuvõtlikult täiesti uut sõidukogemust ja tulevikku vaatavat liikuvust, mida saab võrrelda 130 aasta taguste teedrajavate saavutustega.

Mercedes-Benzi EQ mudelid


Dünaamiline, peaaegu hääletu ja kohapealsete heitmeteta.

Alates sportlikust maasturist kuni peresõbraliku mahtuniversaalini – Mercedes-Benzi täiselektriliste mudelite valikus leidub sobiv auto igaühele.

Mercedes-Benzi EQ mudelid


Dünaamiline, peaaegu hääletu ja kohapealsete heitmeteta.

Alates sportlikust maasturist kuni peresõbraliku mahtuniversaalini – Mercedes-Benzi täiselektriliste mudelite valikus leidub sobiv auto igaühele.

    Uus Mercedes-Benz EQC.

    EQC tellisseina ees

    Täidab kõrged ootused: esimene ainult akuelektri jõul töötav EQ marki auto võlub lisaks ohutusele ja mugavusele ka kõrgetasemelise sõidudünaamikaga, mis saavutatakse kahe elektrimootoriga – millest üks asub esi- ja teine tagasillas. Et tagada muretu liikuvus, pakub Mercedes me kõikehõlmavaid elektrisõiduga seotud teenuseid.

    Uus Mercedes-Benz EQV.

    EQV ja Mercedes-Benz Wallbox.

    Spetsiaalselt EQ-perekonna jaoks välja töötatud disainielemendid annavad EQV 300-le põneva ja progressiivse karakteri – nii seest kui väljast. EQV 300-l on olemas kõik omadused, mille poolest on Mercedes-Benzi mahtuniversaalid tuntud, eelkõige iseloomulik mugavus ja funktsionaalsus.

    EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.<p>Electrical consumption and range figures are provisional and were determined by the technical service for the certification process according to UN/ECE Regulation No. 101. The EC type approval and conformity certification with official figures are not yet available. Deviations between the data and the official values are possible.</p>

    EQV 300: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 30,3-27,6; CO2-heide (g/km)(kombineeritud): 0.<p>Electrical consumption and range figures are provisional and were determined by the technical service for the certification process according to UN/ECE Regulation No. 101. The EC type approval and conformity certification with official figures are not yet available. Deviations between the data and the official values are possible.</p>

    Mercedes-Benz EQC: elektriautode Mercedes-Benz.


    Tutvugege elektriajami komponentidega.

    Mercedes-Benz EQC: elektriautode Mercedes-Benz.


    Tutvugege elektriajami komponentidega.

    Laadimissüsteem

    Tänu intelligentsele laadimissüsteemile saab akut laadida kõikide tavaliste laadimisvõimalustega. Nende hulka kuuluvad kodused pistikupesad, Wallbox, vahelduvvoolu laadimisjaamad (AC) ja kiirlaadimisjaamad (DC).

    Autoga integreeritud laadija kontrollib avaliku elektrivõrgu kaudu laadimist. See muudab vahelduvvoolu (AC) alalisvooluks (DC). Lisaks "tavalisele" vahelduvvooluga (AC) laadimisele on autot võimalik laadida ka alalisvoolu-laadimisjaamades (DC; kiirlaadimisjaamad).

    Laadimissüsteem

    Liitiumioon kõrgepingeaku.

    Elektriajami energiavaru salvestatakse liitiumioon-kõrgepingeakusse. Nii sõiduulatus kui ka auto suutlikkus sõltuvad otseselt aku omadustest.

    Seda akut laetakse välisest vooluvõrgust eraldi. Lisaks salvestatakse mootoripidurduse ja tavapidurdusega tekkivat energiat rekuperatsiooniga. Aku on paigaldatud auto põhja, et viia raskuskese allapoole – see mõjub hästi auto dünaamikale.

    Liitiumioon kõrgepingeaku

    Elektrimootor

    Üks elektrimootor esi- ja teine tagateljel muudavad kõrgepingeaku elektrienergia mehaaniliseks energiaks ning tagavad muljet avaldava kiirenduse esimesest hetkest alates.

    Elektrikulu vähendamiseks ning dünaamika parandamiseks jaotatakse esi- ja tagatelje vahel veojõudu efektiivselt ning sujuvalt.

    Elektrimootor

    Energiat salvestav pidurisüsteem

    Pikema sõiduulatuse nimel: energiakulu vähendamisel on mootoripidurdusel ja tavapidurdusel toimuval rekuperatsioonil suur potentsiaal.

    Energiat salvestatakse aeglustusel tekkiva pöördemomendi intelligentse ja optimeeritud jaotamisega. Piduripedaali vajutamisel võtab esialgu auto aeglustamise enda hooleks elektrimootor, toimides generaatorina. Rekuperatsiooni tugevust saab roolilabadega mitmeastmeliselt reguleerida.

    Energiat salvestav pidurisüsteem