Intelligentne elektromobiilsus.

Tere tulemast Mercedes-EQ elektriautode maailma.

EQ - electric vehicles


Kompromissitult elektriline koos Mercedes-Benz EQ mudelitega.

EQ - electric vehicles


Kompromissitult elektriline koos Mercedes-Benz EQ mudelitega.

Elektromobiilsus tähendab kohapealsete heitmete puudumist, sisuliselt hääletut sõitu ja ülivõrdelist reageerimiskiirust. Kokkuvõtlikult täiesti uut sõidukogemust ja tulevikku vaatavat liikuvust, mida saab võrrelda 130 aasta taguste teedrajavate saavutustega.

Mudelite ülevaade


Avasta Mercedes-EQ elektriautod.

Mudelite ülevaade


Avasta Mercedes-EQ elektriautod.

    Uus EQA

    Pildil on Mercedes-Benz EQA.

    Uute ja silmatorkavate disainielementidega EQA loob uue, elektromobiilse elustiili. Suveräänne. Turvaline. 

    Uus EQB

    Pildil on Mercedes-Benz EQB.

    Elektromobiilsus perepakendis: ükskõik, kas tegemist on suure pisipere või väikese suurperega. 

    EQC

    Pildil on Mercedes-Benz EQC.

    EQC hämmastavalt pikk jääkläbisõit, nutikas laadimistehnoloogia ja Mercedes-Benzi juhiabisüsteemid loovad vaimustavalt uudse elektriga sõitmise tunde. 

    Uus EQE

    Pildil on Mercedes-Benz EQE.

    Alates ikoonilisest voolujoonelisest disainist kuni suurepärase MBUX Hyperscreen ekraanini – uues EQE-s on ühendatud sensuaalne esteetika ja tipptasemel, teedrajav inseneriteadus. 

    EQS

    Pildil on Mercedes-Benz EQS.

    EQS on esimene täiselektriline Mercedes-EQ luksussedaan. Mercedes-EQ defineerib EQSi abil selle sõidukite segmendi täiesti uuel kujul. 

    EQS SUV

    Pildil on Mercedes-Benz EQS SUV.

    EQS SUV pakub oma esinduslikus ja luksuslikus sõitjateruumis avarust, mugavust ja tippklassi ühenduvust kuni seitsmele sõitjale. Tänu võimsatele elektrimootoritele, võimekale 4MATIC nelikveole ja intelligentsele OFFROAD sõidurežiimile tuleb EQS SUV lihtsalt toime ka kergel maastikul.

    Peagi saadaval!

    EQV

    Pildil on Mercedes-Benz EQV.

    Täiselektriline mahtuniversaal Mercedes-EQ mudeliperekonnas. Spetsiaalselt EQ mudelitele loodud disainielemendid, näiteks mustade paneelidega radiaatorivõre, annavad EQV-le põneva ja progressiivse karakteri.

    Uus EQA.

    See on uuele põlvkonnale.

    Pildil on Mercedes-Benz EQA külgvaates.

    Uus EQA.

    See on uuele põlvkonnale.

    Uute ja silmatorkavate disainielementidega EQA loob uue, elektromobiilse elustiili. Suveräänne. Turvaline. EQA mugavusvarustus ja turvasüsteemid kannavad hoolt suurepärase ja elektrilise sõiduelamuse eest.

    EQA 250: keskmine elektrikulu kWh/100 km: 15,7; keskmine CO2 heide g/km: 0. <p>Näidud vastavalt kindlaks määratud mõõtemetoodikale. Energiakulu ja sõiduulatus vastavalt määrusele 2017/1151 / EL alusel. Elektrikulu ja sõiduulatus sõltuvad sõiduki varustusest.<br> </p>

    Uus EQB.

    Elektromobiilsus uues dimensioonis. 

    Pildil on Mercedes-Benz EQB külgvaates.

    Uus EQB.

    Elektromobiilsus uues dimensioonis. 

    Elektromobiilsus perepakendis: ükskõik, kas tegemist on suure pisipere või väikese suurperega. Uues seitsmekohalises EQBs on ruumi pere mistahes koosseisu ja kõigi erinevate transpordivajaduste jaoks. Tänu sellele on EQB erandiks mitte ainult kompaktmudelite, vaid kogu elektriautode segmendis.

    EQB 350 4MATIC: keskmine elektrikulu kWh/100 km: 16,2; keskmine CO2 heide g/km: 0. <p>Näidud vastavalt kindlaks määratud mõõtemetoodikale. Energiakulu ja sõiduulatus vastavalt määrusele 2017/1151 / EL alusel. Elektrikulu ja sõiduulatus sõltuvad sõiduki varustusest.<br> </p>

    EQC.

    Nautige elektrilist.

    Pildil om Mercedes-Benz EQC.

    EQC.

    Nautige elektrilist.

    EQC hämmastavalt pikk jääkläbisõit, nutikas laadimistehnoloogia ja Mercedes-Benzi juhiabisüsteemid loovad vaimustavalt uudse elektriga sõitmise tunde. 

    EQC 400 4MATIC: keskmine elektrikulu kWh/100 km: 21,3-20,2; keskmine CO2 heide g/km: 0. <p>Näidud vastavalt kindlaks määratud mõõtemetoodikale. Energiakulu ja sõiduulatus vastavalt määrusele 2017/1151 / EL alusel. Elektrikulu ja sõiduulatus sõltuvad sõiduki varustusest.<br> </p>

    Uus EQE.

    See on kõikidele meeltele.

    Pildil on Mercedes-Benz EQE külgvaates.

    Uus EQE.

    See on kõikidele meeltele.

    Alates ikoonilisest voolujoonelisest disainist kuni suurepärase MBUX Hyperscreen ekraanini – uues EQE-s on ühendatud sensuaalne esteetika ja tipptasemel, teedrajav inseneriteadus. Kogege uut ja luksuslikku elektrilise liikuvuse ajastut.

    EQE 350: keskmine elektrikulu kWh/100 km: 19,3-15,7; keskmine CO2 heide g/km): 0. <p>Näidud vastavalt kindlaks määratud mõõtemetoodikale. Energiakulu ja sõiduulatus vastavalt määrusele 2017/1151 / EL alusel. Elektrikulu ja sõiduulatus sõltuvad sõiduki varustusest.<br> </p>

    Uus EQS.     

    See on teile, maailm.

    Pildil on Mercedes-Benz EQS külgvaates.

    Uus EQS.     

    See on teile, maailm.

    EQS on esimene täiselektriline Mercedes-EQ luksussedaan. Mercedes-EQ defineerib EQSi abil selle sõidukite segmendi täiesti uuel kujul. Lisaks sellele on EQS näol tegemist esimese mudeliga, mis põhineb luksuslike ja kõrgema klassi elektrisõidukite modulaarsel arhitektuuril.

    EQS 450+: keskmine elektrikulu kWh/100 km: 18,9-16,2; keskmine CO2 heide g/km: 0. <p>Näidud vastavalt kindlaks määratud mõõtemetoodikale. Energiakulu ja sõiduulatus vastavalt määrusele 2017/1151 / EL alusel. Elektrikulu ja sõiduulatus sõltuvad sõiduki varustusest.<br> </p>
    EQS 580 4MATIC: keskmine elektrikulu kWh/100 km: 19,6-17,6; keskmine CO2 heide g/km: 0. <p>Näidud vastavalt kindlaks määratud mõõtemetoodikale. Energiakulu ja sõiduulatus vastavalt määrusele 2017/1151 / EL alusel. Elektrikulu ja sõiduulatus sõltuvad sõiduki varustusest.<br> </p>

    Uus EQS SUV.

    Peagi saadaval!

    Uus EQS SUV

    Uus EQS SUV.

    Peagi saadaval!

    EQS SUV pakub oma esinduslikus ja luksuslikus sõitjateruumis avarust, mugavust ja tippklassi ühenduvust kuni seitsmele sõitjale. Tänu võimsatele elektrimootoritele, võimekale 4MATIC nelikveole ja intelligentsele OFFROAD sõidurežiimile tuleb EQS SUV lihtsalt toime ka kergel maastikul.

    EQS 450+ | esialgsed näitajad: WLTP keskmine elektrikulu kWh/100 km: 23,0-18,6; keskmine CO2 heide g/km: 0. <p>Näidud vastavalt kindlaks määratud mõõtemetoodikale. Energiakulu ja sõiduulatus vastavalt määrusele 2017/1151 / EL alusel. Elektrikulu ja sõiduulatus sõltuvad sõiduki varustusest.<br> </p>

    Uus EQV.

    Astu samm tulevikku.

    Pildil on Mercedes-Benz EQV.

    Uus EQV.

    Astu samm tulevikku.

    Täiselektriline mahtuniversaal Mercedes-EQ mudeliperekonnas. Spetsiaalselt EQ mudelitele loodud disainielemendid, näiteks mustade paneelidega radiaatorivõre, annavad EQV-le põneva ja progressiivse karakteri. EQV on vabal ajal Sulle ja Su perele reisikaaslane, kellele võid alati kindel olla. Sama kehtib igapäevases äritegevuses – kas esindusliku väikebussina sõiduteenuse pakkumisel või mahuka mahtuniversaalina, mis asendab teel olles kontorit. Nüüd veelgi säästlikuma energiatarbega.

    EQV 300: keskmine elektrikulu kWh/100 km: 30,3-27,6; keskmine CO2 heide g/km: 0. <p>Näidud vastavalt kindlaks määratud mõõtemetoodikale. Energiakulu ja sõiduulatus vastavalt määrusele 2017/1151 / EL alusel. Elektrikulu ja sõiduulatus sõltuvad sõiduki varustusest.<br> </p>

    Mercedes-Benz EQC: elektriautode Mercedes-Benz.


    Tutvugege elektriajami komponentidega.

    Mercedes-Benz EQC: elektriautode Mercedes-Benz.


    Tutvugege elektriajami komponentidega.

    Laadimissüsteem

    Tänu intelligentsele laadimissüsteemile saab akut laadida kõikide tavaliste laadimisvõimalustega. Nende hulka kuuluvad kodused pistikupesad, Wallbox, vahelduvvoolu laadimisjaamad (AC) ja kiirlaadimisjaamad (DC).

    Autoga integreeritud laadija kontrollib avaliku elektrivõrgu kaudu laadimist. See muudab vahelduvvoolu (AC) alalisvooluks (DC). Lisaks "tavalisele" vahelduvvooluga (AC) laadimisele on autot võimalik laadida ka alalisvoolu-laadimisjaamades (DC; kiirlaadimisjaamad).

    Laadimissüsteem

    Liitiumioon kõrgepingeaku.

    Elektriajami energiavaru salvestatakse liitiumioon-kõrgepingeakusse. Nii sõiduulatus kui ka auto suutlikkus sõltuvad otseselt aku omadustest.

    Seda akut laetakse välisest vooluvõrgust eraldi. Lisaks salvestatakse mootoripidurduse ja tavapidurdusega tekkivat energiat rekuperatsiooniga. Aku on paigaldatud auto põhja, et viia raskuskese allapoole – see mõjub hästi auto dünaamikale.

    Liitiumioon kõrgepingeaku

    Elektrimootor

    Üks elektrimootor esi- ja teine tagateljel muudavad kõrgepingeaku elektrienergia mehaaniliseks energiaks ning tagavad muljet avaldava kiirenduse esimesest hetkest alates.

    Elektrikulu vähendamiseks ning dünaamika parandamiseks jaotatakse esi- ja tagatelje vahel veojõudu efektiivselt ning sujuvalt.

    Elektrimootor

    Energiat salvestav pidurisüsteem

    Pikema sõiduulatuse nimel: energiakulu vähendamisel on mootoripidurdusel ja tavapidurdusel toimuval rekuperatsioonil suur potentsiaal.

    Energiat salvestatakse aeglustusel tekkiva pöördemomendi intelligentse ja optimeeritud jaotamisega. Piduripedaali vajutamisel võtab esialgu auto aeglustamise enda hooleks elektrimootor, toimides generaatorina. Rekuperatsiooni tugevust saab roolilabadega mitmeastmeliselt reguleerida.

    Energiat salvestav pidurisüsteem