Pisitikhübriid.

Alternatiivne ajam


Avastage A-klassi uus pistikhübriidi tehnoloogiaga.

Alternatiivne ajam


Avastage A-klassi uus pistikhübriidi tehnoloogiaga.
Pildil on pistikhübriidi tehnoloogiaga Mercedes-Benzi A-klassi vahelduvvooluga laadimissüsteem.
Pildil on pistikhübriidi tehnoloogiaga Mercedes-Benzi A-klassi vahelduvvooluga laadimissüsteem.

A-klassi pistikhübriidi tehnoloogia ühendab elektrimootori dünaamika ja tõhususe sisepõlemismootori sõidukaugusega süsteemivõimsuseks kuni 160 kW (218 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> ja maksimaalseks pöördemomendiks 450 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>. Elektrimootor hoolitseb lisavõimsuse eest kiirendamisel või liigutab sõidukit linnas ka üksi kuni 77 km nii, et saate suure osa oma igapäevastest sõitudest teha pinge- ja emissioonivabalt.

Mudeli A 250 e kütusekulu kombineeritud testtsüklis. 14,7–14,8 kWh/100 km; kombineeritud kütusekulu: 1,4 l/100 km; kombineeritud CO₂-heide: 32-33 g/km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>