Pistikhübriid

Alternatiivne ajam


Avastage uus A-klass pistikhübriidi tehnoloogiaga

Alternatiivne ajam


Avastage uus A-klass pistikhübriidi tehnoloogiaga

Pildil on pistikhübriidi tehnoloogiaga Mercedes-Benzi A-klassi vahelduvvooluga laadimissüsteem.
Pildil on pistikhübriidi tehnoloogiaga Mercedes-Benzi A-klassi vahelduvvooluga laadimissüsteem.

A-klassi pistikhübriidi tehnoloogia ühendab elektrimootori dünaamika ja tõhususe sisepõlemismootori sõidukaugusega süsteemivõimsuseks kuni 160 kW (218hj) ja maksimaalseks pöördemomendiks 450 Nm. Elektrimootor hoolitseb lisavõimsuse eest kiirendamisel või liigutab sõidukit linnas ka üksi kuni 77 km nii, et saate suure osa oma igapäevastest sõitudest teha pinge- ja emissioonivabalt.

Mudeli A 250 e kütusekulu kombineeritud testtsüklis. 14,7–14,8 kWh / 100 km; kombineeritud kütusekulu: 1,4 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 32-33 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Mudeli A 250 e kütusekulu kombineeritud katsetsüklis: 14,7-14,8 kWh / 100 km; kombineeritud kütusekulu: 1,4 l / 100 km; kombineeritud CO2 heide: 32-33 g/kmPealkiri: Kütusekulu NEDC CO2 väärtused<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>