A-klassi sedaan.

Nii, nagu sinagi.

Sõiduki pilgupüüdjad


Tundub revolutsiooniline. Näeb ka selline välja.

MBUXi (Mercedes-Benz User Experience) ja sportliku kolmemahulise kere disainiga A-klassi sedaan.

Sõiduki pilgupüüdjad


Tundub revolutsiooniline. Näeb ka selline välja.

MBUXi (Mercedes-Benz User Experience) ja sportliku kolmemahulise kere disainiga A-klassi sedaan.

Pildil on A-klassi sedaan külgvaates.
Pildil on A-klassi sedaani sõitjateruum.
Pildil on Mercedes-Benzi A-klassi sedaan tagantvaates.

Mugavus


Kas saame rääkida?

MBUXist (Mercedes-Benz User Experence), täiesti uuest auto juhtimise viisist. Intuitsioonist ja võimest iga päev midagi uut juurde õppida. Ja niikaua, kuni A-klassi sedaan tunneb Sind vähemalt sama hästi kui Sa ise.

Mugavus


Kas saame rääkida?

MBUXist (Mercedes-Benz User Experence), täiesti uuest auto juhtimise viisist. Intuitsioonist ja võimest iga päev midagi uut juurde õppida. Ja niikaua, kuni A-klassi sedaan tunneb Sind vähemalt sama hästi kui Sa ise.

Mugavuse silmapaistvad omadused:

Pildil on A-klassi sedaani sõitjateruum kõrvalistuja perspektiivist.

Mugavuse silmapaistvad omadused:

  • MBUX (Mercedes‑Benz User Experience)
  • Hääljuhtimine
  • Head-up-ekraan

Ohutus


Räägime usaldusest.

Sinu A-klassi sedaan oskab Sind hoiatada ähvardava kokkupõrke eest, aidata pidurdamisel ja kõrvalepõikel või käivitada iseseisvalt autonoomse hädapidurduse.

Ohutus


Räägime usaldusest.

Sinu A-klassi sedaan oskab Sind hoiatada ähvardava kokkupõrke eest, aidata pidurdamisel ja kõrvalepõikel või käivitada iseseisvalt autonoomse hädapidurduse.

Silmapaistvad turvalahendused:

Pildil on Mercedes-Benzi A-klassi sedaan külgvaates.

Silmapaistvad turvalahendused:

  • Parkimispakett koos 360°-kaameraga
  • Juhiabisüsteemide pakett
  • MULTIBEAM LED-esituled
  • Reaalajas liiklusteave

Spetsifikatsioonid


Sõidul kaasahaarav, kütusekulult tagasihoidlik.

Uue mootoritehnoloogia eelised peituvad suurenenud võimsuses ja vähenenud kütusekulus. Peamine põhjus seisneb kaasaegsetes tehnoloogilistes lahendustes, mida on kombineeritud rohkete erimeetmetega. Eriti kehtib see A 250 e puhul, mis on A-klassi esimene pistikhübriid.

Spetsifikatsioonid


Sõidul kaasahaarav, kütusekulult tagasihoidlik.

Uue mootoritehnoloogia eelised peituvad suurenenud võimsuses ja vähenenud kütusekulus. Peamine põhjus seisneb kaasaegsetes tehnoloogilistes lahendustes, mida on kombineeritud rohkete erimeetmetega. Eriti kehtib see A 250 e puhul, mis on A-klassi esimene pistikhübriid.

Mootor

116 kW

Kiirendus 0–100 km/h

6,7 s

Elektriline läbisõit

kuni 77 kilomeetrit

Pildil on A-klassi sedaan külgvaates.

A 250 e elektrienergia kulu kombineeritud katsetsükli puhul: 14,7–14,8 kWh / 100 km; kombineeritud kütusekulu: 1,4 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 32–33 g/km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG A 35 4MATIC sedaan.

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG A 35 4MATIC sedaan.

Pildil on kujutatud Mercedes-AMG A 35 4MATICu sedaani külgmisest tagantvaatest.

Pöördemoment

400 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Kiirendus

4,8 sekundiga

0 kuni 100 km/h

Võimsus

225 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Mehr zu Mercedes-AMG

Mercedes-AMG A 35 4MATIC sedaani kombineeritud kütusekulu: 7,2-7,3 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 164-167 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>