Jõudlus.

Rohkem ruumi. Parem dünaamika. Rohkem närvikõdi.

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 12,4-12,0 l / 100 km, kombineeritud CO2-emissioon: 284-275 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Mudelid


Võrreldav ainult iseendaga.

Mercedes-AMG GT 4-door Coupé mootorid ja mudelid

Mudelid


Võrreldav ainult iseendaga.

Mercedes-AMG GT 4-door Coupé mootorid ja mudelid

  • Mercedes-AMG GT 43 ja 43 4MATIC+

    Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GT 4 uksega kupeed eestvaates linnapanoraami taustal.

    Võimas jõudlus 

    270 kW*<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    (367 hj)*)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> kuuesilindrilise bensiinimootoriga.

    Kiirendab

    4,9-5,0 sekundiga*

    0-st 100 km/h.

    Ootamatult mitmekülgne ja eksimatu AMG: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-door Coupé ühendab muljetavaldava sportauto jõudluse ja elegantse neljaukselise auto praktilisuse. 4-door Coupé sõiduki sportlikkus väljendub madala kapoti, domineeriva esiosa ja jõulise kerega väljendusrikkas disainis. Üks käivitusnupu vajutus kinnitab seda: Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ 4-door Coupé kuulub parimate hulka. Tänu uuenduslikule ja äärmiselt tõhusale kuuesilindrilisele ridamootorile, aktiivsele aerodünaamikale ja AMG SPEEDSHIFT TCT 9-käigulise käigukastile õnnestub see kohe peale käivitamist.

     

    Äärmiselt atraktiivse hinna ja kvaliteedi suhtega on sportsõiduk saadaval ka vaid tagasillaveoga. Optika, tehnoloogia, varustus ja isikupärastamisvõimalused vastavad nelikveoga 4MATIC+ kuuesilindrilisele mudelile.

    *Ülalnimetatud väärtused viitavad mudelile Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Pildil on Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee külgvaates klaasfassaadi ees.

    Sportlik võimsus

    320 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    (435 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> 3-liitrise agregaadiga.

    Jõuline sprint

    4,5 sekundiga

    0 kuni 100 km/h.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4-door Coupé ühendab muljetavaldava sportauto jõudluse ja elegantse neljaukselise auto praktilisuse. 4-door Coupé sportlikkus väljendub madala kapoti, domineeriva esiosa ja jõulise kerega väljendusrikkas disainis. Üks käivitusnupu vajutus kinnitab seda: Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ 4-door Coupé kuulub parimate hulka. Tänu uuenduslikule ja ülitõhusale kuuesilindrilisele ridamootorile 320 KW (435 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>, aktiivsele aerodünaamikale ja AMG SPEEDSHIFT TCT 9-käigulisele käigukastile õnnestub see kohe peale käivitamist.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Pildil on Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee eest viltuses vaates rallirajal.

    Võimas jõudlus 

    430 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    (585 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> V8 biturbomootoriga.

    Plahvatuslikud kiirendused

    3,4 sekundiga 

    0-st 100 km/h.

    Imetlusväärne Gran Turismo on Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ 4-door Coupé optimaalne saatja kõigile, kes oskavad hinnata vapustavat jõudlust, mugavust ja mitmekülgsust. Ülimodernne jõuline V8 turbomootor pakub seejuures paeluvaid sõidukogemusi eri pöörlemiskiiruse vahemikes ja ühendab silmapaistva dünaamika hämmastava tõhususega. Uuenduslikud tehnoloogiad, nagu täielikult varieeruv nelikveoline 4MATIC+, samuti standardvarustuses tagasilla rool V8-silindrite korral hoolitseb mootorispordi tasemel edasiveo ja käsitsemise eest. AMG SPEEDSHIFT MCT 9-käiguline käigukast võimaldab rallikiirenduse funktsiooniga RACE START teha ülivõimsaid kiirendusi 0-st 100 km/h ainult 3,4 sekundiga.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Pildil on Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee tagant viltuses vaates linnapanoraami taustal.

    Jõuline võimsus

    470 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    (639 hj) V8-biturbomootoriga.

    Kiirendab

    3,2 sekundiga

    0-st 100 km/h.

    Rallispordi tasemel sõidudünaamika, plahvatuslikud kiirendused, suurim mugavus. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4-door Coupé on nelja uksega mudeliperekonna tippude tipp. Dünaamilised AMG mootorilaagrid tagava igas sõiduolukorras võimsa 470 kW (639 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> mootori puhul parima võimaliku ühenduse kerega. Just sportliku sõiduviisi korral võimaldab elektrooniliselt reguleeritav AMG tagasilla lukustusdiferentsiaal parema kurvidest välja kiirendamise. 4-door Coupé ei kiirenda ainult 3,2 sekundiga 0-st 100 km/h: tänu täiendavale sõiduprogrammile „RACE“ koos Drift Mode'iga on võimalikud ka eriti sportlikud sõidumanöövrid. Silmapaistev Jet-Wing-disainiga esiosa koos ehisdetailiga teeb juba esmapilgul selgeks: siit tuleb Mercedes-AMG GT 4-door Coupé.

V8-mudelite jõuülekanne


Driving Performance kogus mahus.

V8-mudelite jõuülekanne


Driving Performance kogus mahus.

Tutvuge lähemalt Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee ajam.

Elektrooniline AMG iselukustuv tagasilladiferentsiaal.

Mehaaniliselt reguleeritav AMG tagasilla lukustusdiferentsiaal parandab haarduvust kõigis sõiduolukordades, eelkõige aga sportliku sõidustiili korral. See kiirendab kurvides paremini.

AMG RIDE CONTROL

GT järgi kohandatud AMG õhkvedrustus ühendab praktiliselt kaks veermikku üheks. Mugavast kuni sportlikuni: tugev jõudlus igas olukorras.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimaalne eriti dünaamilisel sõiduviisil. Sportlik-kiire käiguvahetus ja vaevu tuntav lülitumine olenevalt sõidurežiimist:

tänu 9 käigule on mootor pea alati optimaalses pöörlemiskiiruse vahemikus.

AMG tagasilla rool

Rohkem erksust:juhib tagasilda vastusuunas kuni 100 km/h ja lühendab virtuaalselt teljevahet. Rohkem turvalisust: roolib alates 100 km/h samas suunas ja pikendab seeläbi virtuaalselt teljevahet.

4MATIC+

Nelikvedu ühendab tagasild esisillaga erinevalt ja hoolitseb seeläbi optimaalse pöördemomendi jaotuse eest. See võimaldab nelikveo ja tagasillaveo vahel sujuvat lülitamist.

Dünaamilised AMG mootorilaagrid

Dünaamilised AMG mootorilaagrid tagavad igas sõiduolukorras mootori ja kere vahel parima ühenduse. Sõiduprogrammide kaudu määratakse kohandatud põhiolemus.

Mootorid


Loodud endast kõike andma: AMG GT 4-door Coupé mootorid.

Avastage R6 või R8 AMG GT 4-door Coupé mootorid.

Mootorid


Loodud endast kõike andma: AMG GT 4-door Coupé mootorid.

Avastage R6 või R8 AMG GT 4-door Coupé mootorid.

  • V8 biturbomootor

    AMG 4-liitrine V8 biturbomootor

    Pildil on AMG 4,0-liitrine V8-biturbomootor eraldi.

    AMG 4-liitrine V8 biturbomootor

    4,0-liitrine V8 mootoriga Mercedes-AMG avaldab muljet plahvatusliku jõuülekandega ja samaaegselt väga täpse jõudlusega. Twin-Scroll turbolaadurid on parema reaktsiooniaja saavutamiseks paigutatud silindripeade vahele („kuum seesmine V“). Silindri väljalülitamine vähendab väiksema jõudlusvajaduse puhul kütusekulu.

  • R6 mootor

    3,0-liitrine R6 heitgaasi turbolaaduri ja elektrilise lisakompressoriga

    Pildil kujutatakse 3,0 l R6 mootorit eraldi.

    3,0-liitrine R6 heitgaasi turbolaaduri ja elektrilise lisakompressoriga

    Pidev elektritoide, võimas sõidukogemus – integreeritud starter-generaator võimendab ja rekupereerib, 48 V pardavõrk pakub elektritoidet voolutarbijale ning lisakompressor viib pöördemomendi napilt üle tühikäigu. Enamat kui boonus: kuuesilindrilise jada käigusujuvus.

AMG erivarustus


Rohkem sõidujõudlust, veelgi rohkem GT tunnet.

AMG erivarustus


Rohkem sõidujõudlust, veelgi rohkem GT tunnet.

    AMG DYNAMIC PLUS pakett

    Pildil on Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee juhiruum.

    AMG DYNAMIC PLUS pakett annab maksimaalse sõidunaudingu ja suurima võimaliku erksuse. See ühendab arvukad suure jõudlusega osad ahvatlevaks paketiks ja sisaldab tähtsamaid erivarustusi veelgi suurema sõidudünaamika tagamiseks. Nii muutub sõiduelamus veelgi seiklusrikkamaks.

    AMG roolinupud

    Pildil on Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee AMG roolinupud eestvaates.

    AMG roolinuppudega kujundate oma rooli radikaalselt sportlikult. Need võimaldavad sõidudünaamika funktsioonide kiiret ja sihikindlat käsitsemist. Fookustatud, keskendunud ja võimsusele suunatud sõidutunne – ning autentne võidusõiduauto tunnetus juhiruumis.

    AMG TRACK PACE

    Pildil on Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee juhiruum.

    AMG TRACK PACE muudab teie AMG sõiduki virtuaalseks võidusõiduinseneriks. Ringi-, sektori- ja kiirendusaegade ning valitud reaalajas telemeetriaandmetega saate oma sõiduoskusi piiratud lõikudel sihipäraselt analüüsida.

    MBUX liitreaalsus navigeerimiseks

    Pildil on Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee juhiruum.

    Et te keerukates liiklusolukordades pead ei kaotaks, ühendab MBUX liitreaalsus navigeerimiseks virtuaalse maailma reaalsega. Tehnoloogia kuvab graafilised navigatsiooni- ja liiklussuunised reaalajas piltidena. Nii jõuate silhtkohta kiiresti, turvaliselt ja pingevabalt.

    MBUX salongiabi

    Pildil on Mercedes-AMG GT nelja uksega kupee juhiruum.

    Nautige puutevaba kasutusmugavust: see uuenduslik süsteem tuvastab ja tõlgendab teie käe- ja käsivarreliigutusi. Valitud funktsioonid saate aktiveerida hetkega. Seejuures suudab süsteem eristada juhti ja kõrvalistujat – selleks, et saaksite avada just need menüüd, mida soovite juhtida.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-8,8 l/100 km, kombineeritud CO2-emissioon: 209-202 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 12,5 l/100 km, kombineeritud CO2-emissioon: 286 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>