Kirglik kõikides detailides.

Tootmisprotsessi äärmusliku täpsuse tõttu on tulemuseks suurepäraste omadustega mootor.

Kirglik kõikides detailides.

Tootmisprotsessi äärmusliku täpsuse tõttu on tulemuseks suurepäraste omadustega mootor.

Pildil on Mercedes-AMG GT demonteeritud 4,0-liitrine AMG V8 biturbomootor külgvaates.
Pildil on Mercedes-AMG GT demonteeritud 4,0-liitrise AMG V8 biturbomootori lähivaade küljelt.
Pildil on Mercedes-AMG GT lahti võetud 4,0-liitrise AMG V8 biturbomootori lähivaade küljelt.
Pildil on Mercedes-AMG GT demonteeritud 4,0-liitrise AMG V8 biturbomootori lähivaade.

AMG V8 seadme kuivmass on vaid 209 kilogrammi. Alumiiniumist karter on valmistatud liivvormivalu tehnoloogia abil ja on suletud konstruktsiooniga. See pakub suurimat tugevust väikseima massi juures. Mõlemad turbolaadurid on paigaldatud nn „kuuma sisemisse V-sse“. See võimaldab veelgi kompaktsemat paigutust, optimeeritud värske õhu voolu ja täiuslikke voolutingimusi turboülelaaduri jaoks. Tulemuseks on mootori optimaalne reaktsioon ja väiksemad heitmekogused. Suurima võimaliku temperatuuri- ja soojusjuhtivuse tagamiseks lisati silindripea sulamile tsirkooniumi. Maksimaalse vastupidavuse ja optimeeritud hõõrdumise jaoks on silindri vooder töödeldud Daimleri välja töötatud NANOSLIDE® tehnoloogiaga. Meie kõige olulisem komponent? Elujõud.