Jõudlus.

Kogege AMG jõulist sõitu puhtal kujul: Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG GT C: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l / 100 km; kombineeritud CO2 heide: 298 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Mudelid


Rohkem infot Mercedes-AMG GT mudelite kohta.

Mudelid


Rohkem infot Mercedes-AMG GT mudelite kohta.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT ühendab ettekujutuse autentsest sportautost valdkonnaspetsiifilise juhtiva tehnoloogia ja suure argipäeva praktilisusega. Maksimaalse kiirusega 312 km/h ja kiirendusega 3,8 sekundit 0-st 100 km/h sobib Mercedes-AMG GT optimaalselt sportliku elustiiliga. 

    390 kW (530 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    Nimivõimsus

    Kuni

    670 Nm

    Pöördemoment

    Pildil on mudeli Mercedes-AMG GT tagaosa.
    Pilt näitab Mercedes-AMG GT dünaamilist siluetti.
    Pildil on mudeli Mercedes-AMG GT esiosa.
  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C.

    Jõuline välimus ja ajatu elegants: musklilise tagaosa, laia veljevahega ja suurte velgedega Mercedes-AMG GT C seisab stardiboksis. See dünaamiline võidusõiduspordi süntees kultiveeritud sõidudünaamikast ja puhtakujulisest autospordist pole tõeline pilgupüüdja mitte üksnes välimuse tõttu. Tänu spetsiifilistele AMG komponentidele saavutab Mercedes-AMG GT C tippkiiruse 317 km/h, kiirendades 0-st kuni 100 km/h sensatsioonilise kiirusega 3,7 s.

    410 kW (557 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    Nimivõimsus

    Kuni

    680 kW

    Pöördemoment

    Pildil on mudeli Mercedes-AMG GT C dünaamiline siluett.
    Pildil on mudeli Mercedes-AMG GT C külgmine tagaosa.
    Pildil on mudeli Mercedes-AMG GT C esiosa küljelt.
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    Roheline ja metsik. Mercedes-AMG GT R demonstreerib AMG arendus- ja võidusõiduspordi oskusi ning nihutab sõidudünaamika ääreala aina ülespoole – see muudab AMG DNA veelgi puhtamalt nauditavamaks. Tänu otsesele oskusteabe ülekandele autospordist annab Mercedes-AMG GT R välja tippkiiruse 318 km/h ja kiirendab 0-st kuni 100 km/h 3,6 sekundiga.

    Pildil on mudeli Mercedes-AMG GT R tagantvaade linnakeskkonnas.

    Pildil on linnakeskkonnas sõitva Mercedes-AMG GT R eestvaade.
    Pildil on AMG Performance’i sepisvelje lähivaade mudelil Mercedes-AMG GT R.
    Pildil on mudeli Mercedes-AMG GT R-i pikk kapott.

    430 kW (585 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    Nimivõimsus

    Kuni

    700 kW

    Pöördemoment

Mercedes-AMG GT: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 297 g/km;
Mercedes-AMG GT C: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 298 g/km;
Mercedes-AMG GT R: kombineeritud kütusekulu: 13,1 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 299 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Mercedes-AMG GT Black seeria


Juba praegu legend.

Mercedes-AMG GT Black seeriaga läheb ikooniline nimi tagasi supersportautode maailma.

Mercedes-AMG GT Black seeria


Juba praegu legend.

Mercedes-AMG GT Black seeriaga läheb ikooniline nimi tagasi supersportautode maailma.

  • Tehnika

    Teeb igast sõidust sündmuse.

    Mercedes-AMG GT Black seeria vaimustab teid ainulaadse jõudlusega, eriti võidusõidurajal. Teeb igast sõidust sündmuse – ka igapäevasest. Standardvarustuse silmapaistvamate omaduste hulka kuuluvad seadistatav aerodünaamika, mitmetes parameetrites sobitatav AMG RIDE CONTROL veermik ja efektselt oranž aktsent salongis.

    Teeb igast sõidust sündmuse.

    Mercedes-AMG GT Black seeria vaimustab teid ainulaadse jõudlusega, eriti võidusõidurajal. Teeb igast sõidust sündmuse – ka igapäevasest. Standardvarustuse silmapaistvamate omaduste hulka kuuluvad seadistatav aerodünaamika, mitmetes parameetrites sobitatav AMG RIDE CONTROL veermik ja efektselt oranž aktsent salongis.

    Pildil on Mercedes-AMG GT Black seeria.

    Pöördemoment

    800 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    Kiirendus

    3,2 s

    nullist 100 km/h peale

    Võimsus

    537 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    Kerge konstruktsioon ja ülimalt optimeeritud aerodünaamika.

    Pildil on Mercedes-AMG GT Black seeria.
    Pildil on Mercedes-AMG GT Black seeria.
    Pildil on Mercedes-AMG GT Black seeria.

    Kerge konstruktsioon ja ülimalt optimeeritud aerodünaamika.

    Eesmärgiks olnud kerge konstruktsioon on saavutatud muuhulgas süsiniku kasutamisega kapoti, katuse ja tagaluugi jaoks. See annab suure materjalitugevuse juures väiksema kaalu. Sellele lisanduvad kerge konstruktsiooniga klaasid tuule- ja tagaklaasile ning roostevabast terasest õhukeste seintega AMG Performance heitgaasisüsteem. Samuti osa kontseptsioonist: aerodünaamika ekstreemne optimeerimine. Topelt surutiib tagab koostöös teiste täiustatud aeromeetmetega parima võimaliku väljundi ja perfektse sõiduki tasakaalu – igas olukorras.

    Mercedes-AMG GT Black seeria: kombineeritud kütusekulu: 12,8 l / 100 km, kombineeritud CO2<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

  • Disain

    Enam kui ainult suurejooneline.

    Mercedes-AMG GT Black seeria demonstreerib iga üksiku süsinikkiuga oma kuulumist ülimate supersportautode hulka. Sellised silmapaistvad omadused nagu lakooniline süsinikust kapott ja kliendispordi-võidusõiduautost inspireeritud surutiib ühendavad mootorispordile omast välimust ja väljundit – vorm järgib funktsiooni.

    Enam kui ainult suurejooneline.

    Mercedes-AMG GT Black seeria demonstreerib iga üksiku süsinikkiuga oma kuulumist ülimate supersportautode hulka. Sellised silmapaistvad omadused nagu lakooniline süsinikust kapott ja kliendispordi-võidusõiduautost inspireeritud surutiib ühendavad mootorispordile omast välimust ja väljundit – vorm järgib funktsiooni.

    Esmapilgul taltsutamata ja metsik.

    Pildil on Mercedes-AMG GT Black seeria.
    Pildil on Mercedes-AMG GT Black seeria.

    Esmapilgul taltsutamata ja metsik.

    Välisdisaini silmapaistvad omadused:

    • Dünaamiliselt kujundatud iseteadlik eesmise kaitseraua põll koos suure AMG-le omase radiaatorikestaga, mille disain toetub tumedast kroomist vertikaalsete joontega AMG GT3-võidusõiduauto disainile
    • Kõrgläikega ja süsinikust reguleeritav esidifuusor
    • Mustade pidurisadulatega AMG keraamiline suure jõudlusega komposiit-pidurisüsteem
    • Kõrgläikega ja süsinikust aladega kapott
    • Kõrgläikega ja õhujuhtimiselementidega dünaamiliselt vormitud küljelaiendid
    • Fikseeritud ja reguleeritav süsinikust topelt surutiib
    • Eksklusiivselt saadaval: AMG magmabeam värv

    Järjekindlalt mootorispordile omaselt kujundatud interjöör.

    Pildil on Mercedes-AMG GT Black seeria.
    Pildil on Mercedes-AMG GT Black seeria.

    Järjekindlalt mootorispordile omaselt kujundatud interjöör.

    Salongi silmapaistvad omadused:

    • Keskkonsool V8-Stil AMG DRIVE UNITis ja ekraani lülitites
    • AMG süvendatud istmed Carbon
    • DINAMICA mikrokiust AMG Performance rooliratas koos kirjaga „Black Series“
    • Eksklusiivsest Nappa nahast / DINAMICA mikrokiust polsterdus oranžide kontrastsete dekoratiivõmblustega
    • AMG ehisdetailid Carbon matt
    • Roostevabast terasest mustaks harjatud AMG läveliistud koos kirjaga „AMG“
    • Valikuline: titaanist ümbermineku kaitsega AMG Track Package

    Mercedes-AMG GT Black seeria: kombineeritud kütusekulu: 12,8 l / 100 km, kombineeritud CO2<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Sõiduomadused


Inspiratsioon võidusõidurajalt.

Oma suurepärase jõudluse võlgneb Mercedes-AMG GT võimsusele orienteeritud sõiduki arhitektuurile.

Sõiduomadused


Inspiratsioon võidusõidurajalt.

Oma suurepärase jõudluse võlgneb Mercedes-AMG GT võimsusele orienteeritud sõiduki arhitektuurile.

Rohkem infot Mercedes-AMG GT ajami ja sõidudünaamika kohta.

AMG 4-liitrine V8-biturbomootor

Eesmise keskmootori vaid 209 kg kuivmass on paigutatud sõiduki keskossa. Madala raskuskeskme jaoks paigaldati see sügavale alumiiniumist karkassi.

Mootor ühendati tagaosas asuva topeltsiduriga käigukastiga üheks tervikuks transaksiaalse ülekande abil – ideaalse tasakaalu saavutamiseks. Agregaat töötab kuivkarteri määrimisega ja tagab optimaalse õlivarustuse ka suure külgsuunalise kiirenduse korral.

Kardaan

Eesmine keskmootor moodustab topeltsiduriga käigukastiga ühe terviku. Komponendid on omavahel ühendatud jäiga painde- ja pöördemomendiga kardaani abil.

Sisemuses pöörleb ülikerge ja väändekindlast süsinikterasest ajamivõll. See annab 4,0-liitrise V8 biturbomootori võimsuse järjepidevalt edasi käigukastile AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. See lõpuks muudab jõu kiirendamiseks. Uskumatult kiire ja imetlusväärne.

AMG RIDE CONTROLi veermik

Kohanduva reguleeritava vedrustusega veermik AMG RIDE CONTROL – Mercedes-AMG GT standardvarustuses – viimistletud jõudlus koos esmaklassiliste sõiduomadustega.

Kombineerituna topeltpõikvarda kontseptsiooniga võimaldab see võidusõiduradade jõudlust suurepärase ristdünaamika ja sõidustabiilsusega suurtel kiirustel. See kohandab iga üksiku ratta amortisaatori karakteristikud sõiduviisile ja liiklusolukorrale.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G köidab kiirete lülitusaegade, emotsionaalse vahegaasi ja autospordi tasemel jõudlusega: mida sportlikum on režiim, seda erksam on reaktsioon.

Väikesed pööretearvu hüpped võimaldavad optimaalset kohandamist ja kiiret käiguvahetust ilma veojõu katkestuseta. Seitse käiku, kolm sõiduprogrammi ja manuaalrežiim, samuti vahegaas ning funktsioon RACE START võimaldavad väga dünaamilisi kiirendusmanöövreid.

AMG suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem

AMG suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem koos seestpoolt ventileeritud ja perforeeritud piduriketastega võimaldavad suurepäraseid aeglustusväärtusi ja kõrget stabiilsust.

Valikvarustusse kuuluvate AMG keraamiliste suure jõudlusega komposiitpidurite süsteemide eelised: need säästavad kaalu, on pikema tööeaga ja veelgi stabiilsemad.

Optimaalne kaalujaotus.

Pildil on Mercedes-AMG GT R.

Optimaalne kaalujaotus.

Tänu oma eesmisele keskmootorile ja transaksiaalse paigutusega süsteemile AMG SPEEDSHIFT DCT 7G saavutab Mercedes-AMG GT optimaalse esi- ja tagasilla vahelise kaalujaotuse alates 47% kuni 53%. Sõiduki madala raskuskeskmega kombineerituna tagab see äärmiselt erksa käsitsemise ja suure kiiruse kurvides. Lõpuks võidetakse ju kõik võidusõidud kurvides.

Mercedes-AMG GT: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l / 100 km; kombineeritud CO2 heide: 297 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>


Rohkem infot Mercedes-AMG GT sõidudünaamika kohta.

Ainulaadne kombinatsioon motospordi uuenduslikest tehnoloogiatest.


Rohkem infot Mercedes-AMG GT sõidudünaamika kohta.

Ainulaadne kombinatsioon motospordi uuenduslikest tehnoloogiatest.

Raam


Raamist ralliautoks.

Selle uuenduslik arhitektuur muudab Mercedes-AMG GT raami äärmiselt kergeks.

Raam


Raamist ralliautoks.

Selle uuenduslik arhitektuur muudab Mercedes-AMG GT raami äärmiselt kergeks.

Pildil on mudeli Mercedes-AMG GT karkassi külgvaade.

Süsinik. Alumiinium. Magneesium. Teras.

Süsinik. Alumiinium. Magneesium. Teras.

Need on Mercedes-AMG GT kereraami koostisosad. Raam on suuremalt osalt valmistatud alumiiniumist ja kaalub ainult 231 kg. Uuenduslik arhitektuur, mis on samaaegselt nii kerge, stabiilne kui ka äärmiselt jäik. See on eelduseks parima võimaliku külg- ja pikisuunalise dünaamika ning roolimistäpsuse saavutamiseks. Äärmiselt kerge eesmine moodul on valmistatud magneesiumist, see vähendab esitelje esiosa inertsi ja optimeerib seega sportauto erksust.

  • Alumiiniumist raam kaalub kõigest 231 kilogrammi

  • Kere suur väändejäikus ja tugevus

  • Suur juhtimistäpsus ja külgsuunaline dünaamika

Mercedes-AMG GT R-i aerodünaamikat katsetatakse tuuletunnelis.

Aerodünaamika.

Aerodünaamika.

Mercedes-AMG GT motospordi oskusteabega välja töötatud aerodünaamika kontseptsioon toetab juhi dünaamilist ja ohutut sõidustiili. See ühendab aerodünaamilise stabiilsuse väikese õhutakistusega ja integreerib kõigi komponentide piisava jahutuse ning õhuvarustuse. Eesmise kaitseraua põlles olev AIRPANEL ja elektriliselt liigutatav tagatiib kohandavad aerodünaamika aktiivselt hetke sõiduolukorraga.

Mercedes-AMG GT R: kombineeritud kütusekulu: 13,1 l / 100 km; kombineeritud CO2 heide: 299 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

AMG V8 biturbomootor


Kogege Mercedes-AMG GT südant.

AMG V8 biturbomootor


Kogege Mercedes-AMG GT südant.

Kergus saab kokku tõhususega.

Pilt näitab lahtivõetud AMG 4,0-liitrist V8 biturbomootorit mudelil Mercedes-AMG GT külgvaates.

Kergus saab kokku tõhususega.

Rallispordi tasemel võimsusega agregaat – V8 biturbo koos kahe seesmise turbolaaduriga – on konstrueeritud ülima võimsuse tarbeks ja dünaamilised mootorilaagrid sobituvad iga sõiduolukorraga. Peale selle langetab kuivkarteriga määrimine veelgi sügavat paigaldusasendit. Suure läbitõmbejõuga plahvatuslik reaktsioon.

See on jõudluse heli.

Mercedes AMG GT R rohelised eesmised tuled kiirgavad garaažist.
Vaata uuesti

See on jõudluse heli.

Muljetavaldav, kui V8 näitab oma täisvõimsust. Sama mõjuvõimeline on ka mootoriga seotud heli, mis rõhutab Mercedes-AMG GT suurepärast jõudlust.

AMG GT süda, 4,0-liitrine V8-biturbomootor, paneb selle juhi südame kiiremini lööma. See on muljetavaldav, kui V8 töötab ülipika kapoti all täisvõimsusel. Ehkki selle tühikaal on kõigest 209 kilogrammi, on selle jõudlus rallitasemel. Kerge. Kompaktne. Võimas.

Kuni

430 kW (585 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Nimivõimsus

Kuni

700 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

pöördemoment

AMG suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem


Pidurdustõhusus AMG tehnoloogiaga – nagu autospordis.

AMG suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem


Pidurdustõhusus AMG tehnoloogiaga – nagu autospordis.

Pildil on AMG suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem mudelil Mercedes-AMG GT R.

Mercedes-AMG GT suure jõudlusega komposiitpidurite süsteemi iseloomustavad suurepärased aeglustusväärtused, täpne doseeritavus ja suur stabiilsus. Suured siseõhutusega, avade ja soontega pidurikettad taluvad hästi kõrget temperatuuri, samas olles kerged.

Pidurisüsteemi tähtsaimad omadused:

  • suured, seestpoolt üleni õhutatud, soonte ja avadega pidurikettad tagavad silmapaistvalt hea pidurdamise
  • komposiittehnoloogia muudab pidurikettad stabiilseks ja vedrustuseta massi väikeseks
  • mugavalt tulede pöördlüliti all oleva nupu abil kasutatav elektriline seisupidur
  • Punased kirjaga „AMG“ pidurisadulad AMG GT ja GT C puhul, kollased AMG GT R-i puhul (valikuna punased)
  • Standardvarustusse kuuluva komposiitpidurisüsteemi mõõtmed ja võimsus on kohandatud sõiduki võimsusele 
  • lisavarustusena kõigile mootoritele: eriti vastupidav keraamiline AMG komposiitpidurisüsteem muudab pidurdusvõimsuse ja haarduvuse veelgi paremaks

Mercedes-AMG GT: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 297 g/km;
Mercedes-AMG GT C: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 298 g/km;
Mercedes-AMG GT R: kombineeritud kütusekulu: 13,1 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 299 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

AMG erivarustus


Veel rohkem jõudlust, veelgi rohkem GT tunnet.

AMG erivarustus


Veel rohkem jõudlust, veelgi rohkem GT tunnet.

    AMG DYNAMIC PLUS pakett

    Pildil on Mercedes-AMG GT salong koos AMG DYNAMIC PLUS paketiga.

    AMG DYNAMIC PLUS pakett annab maksimaalse sõidunaudingu ja suurima võimaliku erksuse. See ühendab High-Performance osi, mis suurendavad sõidudünaamikat. 

    Nähtav ja tunnetatav pluss teie sõidurõõmu tarbeks: alates AMG Performance roolirattast, mis on valmistatud mikrokiust DINAMICA, kuni pingule häälestatud veermikuni on pardal kõik, mis autosportlast rõõmustab. Lisaks võimaldavad dünaamilised mootori- ja käigukastilaagrid mootori ning käigukasti sidumise pidevat kerega kohandamist. Olenevalt sõiduolukorrast on sidumine suunatud kas suurele mugavusele või suurele sõidudünaamikale – igaks ajaks optimaalsete summutuse ja jäikuse näitajatega.

    COMAND Online

    Pildil on multimeediumsüsteem COMAND Online koos AMG TRACK PACE rakendusega mudelis Mercedes-AMG GT.

    Sihtkohta jõuate kiiremini ja stressivabalt COMAND Online abil, mis on ideaalselt juhiruumi integreeritud navigeerimissüsteem Mercedesele omases disainis. Tänu Live-Traffic-liiklusinfole ja Car-to-X-kommunikatsioonile saate näiteks ummikutest kõrvale põigata ja võimalikke ohtlikke olukordi varasemalt tuvastada.
    AMG TRACK PACE rakendusega saate detailse ja professionaalse analüüsi oma sõidustiiliist. Nii saate oma jõudlust piiratud võidusõiduradadel ilma koolituseta parandada ja seda teiste juhtidega võrrelda. Kujutis on ülevaatlik, intuitiivne ja mõistetav. Saate sõiduandmeid salvestada ja neid näiteks sotsiaalmeedias teiste võidusõidufännidega jagada.

    AMG keraamiline suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem

    Pildil on AMG keraamiliste suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem mudelil Mercedes-AMG GT.

    Usaldusväärsus ekstreemsetes olukordades ka pärast mitut järjestikust täispidurdust: AMG keraamiline suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem pakub aeglustust, millele saate ka erandolukordades kindel olla. Lisaks on see kergem kui tavalised pidurisüsteemid: vähem vedrustamata massi, parem sõidudünaamika ja erksus.

    Mercedes-AMG GT: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 297 g/km;
    Mercedes-AMG GT C: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 298 g/km;
    Mercedes-AMG GT R: kombineeritud kütusekulu: 13,1 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 299 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>