Jõudlus.

Kogege kõigi meeltega AMG jõudlust.

Mercedes-AMG GT C Roadster: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 298 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Mudelid


Lisateavet Mercedes-AMG GT Roadsteri mudelitest.

Mudelid


Lisateavet Mercedes-AMG GT Roadsteri mudelitest.

  • Mercedes-AMG GT Roadster

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster ühendab endas elustiili ja sportlikkust. Tippkiirus kuni 310 km/h ja kiirendus 0 kuni 100 km/h 3,8 sekundi jooksul ühendab samal ajal kõrgeima jõudluse ja sujuva sõidu. AMG sportveermik, aktiivne õhukontrollisüsteem ja kvaliteetne interjöör on Mercedes-AMG GT Roadsteri silmapaistvaimad omadused.

    Pilt näitab Mercedes-AMG GT rotsteri silmatorkavat esiosa täiskiirusel.
    Pilt näitab Mercedes-AMG GT rotsterit linnulennult.
    Pilt näitab Mercedes-AMG GT rotsteri pehmekatuse avamist külgvaatelt.

    350 kW (476 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    Nimivõimsus

    Kuni

    630 kW

    Pöördemoment

  • Mercedes-AMG GT C Roadster

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Rodaster on kõige intensiivsem sportauto kogemise viis. Piiramatu avatud sõidu nauding ja muljetavaldav jõudlus annavad edasi puhta emotsiooni. Tippkiirus kuni 316 km/h ja kiirendus 0 kuni 100 km/h 3,7 sekundi jooksul on orienteeritud otse sõidusuunale. Olulisimate omaduste hulka kuuluvad AMG tagasilla rool, AMG RIDE CONTROL veermik ja lai tagaosa.

    Pildil on Mercedes-AMG GT C rotsteri silmatorkav esiosa täiskiirusel.
    Pildil on näidatud Mercedes-AMG GT C rotsteri salongi.
    Pildil on Mercedes-AMG GT C rotster täiskiirusel.

    410 kW (557 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    Nimivõimsus

    Kuni

    680 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

    Pöördemoment

Mercedes-AMG GT Roadster: kombineeritud kütusekulu: 12,9 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 295 g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 298 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Sõiduomadused


Kui sõitmisest saab elamus.

Kas mootor, veermik või käigukast – Mercedes-AMG GT Roadster on mõeldud maksimaalse jõudluse saavutamiseks.

Sõiduomadused


Kui sõitmisest saab elamus.

Kas mootor, veermik või käigukast – Mercedes-AMG GT Roadster on mõeldud maksimaalse jõudluse saavutamiseks.

Avastage Mercedes-AMG GT rotsteri ajam ja sõidudünaamika.

AMG heitgaasisüsteem

Kiirendamisel kõlab AMG-tüüpiline V8-heli. Seevastu ühtlasel kiirusel on mootoriheli tagasihoidlikum. Kaks integreeritud kroomitud summutiotsikut moodustavad visuaalseid aktsente.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

7-käiguline topeltsiduriga ülekanne võlub oma kiire käiguvahetussaja ja emotsionaalse vahegaasiga. Kuid DYNAMIC SELECT pakub lõõgastavaks ja tõhusaks reisimiseks ka eriti mugavaid sõiduprogramme.

Topeltsiduri ülekanne koosneb kahest allülekandest: üks kannab veojõu rattale, teine ​​valib aga juba järgmise käigu. See võimaldab spontaanset käiguvahetust ja äärmiselt lühikest käiguvahetusaega.

Kardaan

Esiosa keskmine mootor moodustab kindla üksuse, millel on tagaosas olev topeltsiduriga ülekanne. Need kaks osa on omavahel ühendatud jäiga painde- ja pöördemomendiga kardaani abil.

Sisekujul pöörleb ülikerge ja kergsulatuskindlast süsinikterasest ajamivõll. See annab 4,0-liitrise V8-biturbomootori võimsuse järjepidevalt edasi käigukastile AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. See muudab lõpuks jõu kiirendamiseks. Uskumatult kiire ja imetlusväärne.

AMG sportveermik

Mootoripordis edukalt kasutatava topeltkinnitusega kontseptsiooni täiusliku rakendamisega saavutab AMG sportveermik veenva rallirajajõudluse.

Topeltkinnitusega kontseptsioon tagab suurepärase külgsuunalise dünaamika ja sõidustabiilsuse suurtel kiirustel ning parema juhitavuse välismõjude, näiteks külgtuule, ebatasase tee või pidurdamise jõnksude korral.

AMG V8 biturbomootor

AMG 4,0-liitrise V8-biturbomootori võimsus on kuni 390 kW (530 hj) ja maksimaalne pöördemoment 670 Nm. Samuti on muljetavaldav see, et selle kuivkaal on vaid 245 kg.

Alumiiniumist karter pakub maksimaalset tugevust ja väikest kaalu. Need kaks turbokompressorit on paigaldatud äärmiselt kompaktselt nn „kuuma sisemusse V“. Tulemuseks on optimaalne reaktsiooniaeg, väga suur veojõud isegi väikestel kiirustel ja parendatud heiteväärtus.

AMG RIDE CONTROLI veermik

Alates mugavast kruiisimisest ja lõpetades sportliku sõiduga: veermik kohandab end ühe nupuvajutusega teie soovidele.

Režiimiga „Comfort“ saavutate tasakaalustatud vedrustuskarakteristika, režiimid „Sport“ ja „Sport+“ toetavad teid jäigema seadistusega sportlikuks sõiduks. Valik on teie!

Mercedes-AMG GT Roadster: kombineeritud kütusekulu: 12,9 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 295 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Sõiduki ülesehitus


Sõiduki ülesehitus, mis saavutab suurima jõudluse.

Vaimustav struktuur: Mercedes-AMG GT Roadsteri ülesehitus võimaldab saavutada muljetavaldava võidusõiduauto jõudluse.

Sõiduki ülesehitus


Sõiduki ülesehitus, mis saavutab suurima jõudluse.

Vaimustav struktuur: Mercedes-AMG GT Roadsteri ülesehitus võimaldab saavutada muljetavaldava võidusõiduauto jõudluse.

  • Veojõud

    Nelja rattaga kindlalt maa peal.

    Nelja rattaga kindlalt maa peal.

    Transaxle-konstruktsiooniga jõuülekanne võimaldab veojõu suurendavat massijaotust: 47% ees ja 53% taga. AMG iselukustuv tagasilladiferentsiaal parandab vedu eriti sportliku sõiduviisi ajal, et takistada kurvisisese veoratta libisemist.

    Mercedes-AMG GT rotsteri Transaxle-konstruktsioon optimeerib vedu, eriti sportliku sõiduviisi ajal.

    47 / 53

    Täiuslik tasakaal: ees kergem kui taga.

    Mercedes-AMG GT rotster: kombineeritud kütusekulu: XX,X l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: XXX g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

  • Ristsuunaline dünaamika

    Esmaklassiline igas olukorras.

    Kuivmäärimine võimaldab sõiduki raskuskeset madalamale tuua ja annab Mercedes-AMG GT rotsterile silmapaistva ristsuunalise dünaamika.

    Esmaklassiline igas olukorras.

    Kuivmäärimine võimaldab sõiduki raskuskeset alandada, mis annab silmapaistva ristsuunalise dünaamika. Kolmele tasemele seadistatav AMG RIDE CONTROL veermik ning allapoole suunatud jõu suhtes optimeeritud aerodünaamika annab Mercedes-AMG GT rotsterile stabiilse ja harmoonilise sõidukäitumise kuni sõiduki piirvõimekuse saavutamiseni. Tänu alumiiniumkonstruktsioonile on kere ülimalt jäik, mis võimaldab optimaalset rist- ja pikisuunalist dünaamikat ning täpsemat juhtimist.

  • Aerodünaamika

    Optimaalne aerodünaamika.

    Optimeeritud põhjakate tagab õlijahuti parima võimaliku heitõhuvoolu ja tagadifuusori parema juurdevoolu.
    Aktiivne õhu reguleerimissüsteem eesmise kaitseraua põlle allosas annab Mercedes-AMG GT rotsterile suurepärase aerodünaamika.

    Optimaalne aerodünaamika.

    Mercedes-AMG GT autospordi oskusteabega välja töötatud aerodünaamika kontseptsioon toetab juhti dünaamilisel ja ohutul sõiduviisil. See ühendab aerodünaamilise stabiilsuse väikese õhutakistusega ja integreerib kõigi komponentide piisava jahutuse ning õhuvarustuse. Eesmise kaitseraua põlles olev AIRPANEL ja elektriliselt liigutatav surutiib kohandavad aerodünaamika aktiivselt sõiduolukorraga.

AMG keraamiline suure jõudlusega komposiit-pidurisüsteem


Pidurdustõhusus AMG tehnoloogiaga – nagu autospordis.

AMG keraamiline suure jõudlusega komposiit-pidurisüsteem


Pidurdustõhusus AMG tehnoloogiaga – nagu autospordis.

Pildil kujutatakse Mercedes-AMG GT rotsteri AMG keraamiline suure jõudlusega komposiit-pidurisüsteem.

Süsinikkiust tugevdatud keraamilised kettad on eriti kõrge kõvadusastmega ja samal ajal 40% kergemad kui tavalised komposiitpidurikettad. Eelised: pikem kasutusiga, lühem pidurdusteekond, täpne rõhutase ja maksimaalne stabiilsus.

AMG erivarustus


Rohkem jõudlust, veelgi rohkem AMG GT tunnet.

AMG erivarustus


Rohkem jõudlust, veelgi rohkem AMG GT tunnet.

    AMG DYNAMIC PLUS pakett

    Pildil on AMG DYNAMIC PLUS paketiga Mercedes-AMG GT rotsteri salongi juhiruum.

    AMG DYNAMIC PLUS pakett annab maksimaalse sõidunaudingu ja suurima võimaliku erksuse. Nii muutub sõiduelamus veelgi intensiivsemaks.

    COMAND Online

    Pildil kujutatakse multimeediumsüsteemi COMAND Online koos AMG TRACK PACE-rakendusega Mercedes-AMG GT rotsteris.

    Sihtkohta jõuate kiiremini ja ohutumalt COMAND Online abil, mis on ideaalselt juhiruumi integreeritud navigatsiooniseade Mercedesele omases disainis. Tänu Live-Traffic liiklusinfole ja Car-to-X kommunikatsioonile saate näiteks ummikutest kõrvale põigata ja võimalikke ohtlikke olukordi varasemalt tuvastada.
    AMG TRACK PACE rakendusega saate detailse ja professionaalse analüüsi oma sõidustiilist. Nii saate oma jõudlust piiratud võidusõiduradadel ilma koolituseta parandada ja seda teiste juhtidega võrrelda. Kujutis on ülevaatlik, intuitiivne ja mõistetav. Saate sõiduandmeid salvestada ja neid näiteks sotsiaalmeedias teiste võidusõidufännidega jagada.

    AMG keraamiline suure jõudlusega komposiit-pidurisüsteem

    Pildil kujutatakse Mercedes-AMG GT rotsteri AMG keraamiline suure jõudlusega komposiit-pidurisüsteem.

    Usaldusväärsus ekstreemsetes olukordades ka pärast mitut järjestikust täispidurdust: AMG keraamiline suure jõudlusega komposiit-pidurisüsteem pakub aeglustust, millele saate ka erandolukordades kindel olla. Lisaks on see kergem kui tavalised pidurisüsteemid: vähem vedrustamata massi, parem sõidudünaamika ja erksus.

    Mercedes-AMG GT Roadster: kombineeritud kütusekulu: 12,9 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 295 g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: kombineeritud kütusekulu: 13,0 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 298 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>