B-klass Sports Tourer
pistikhübriid

Sõidudünaamika, efektiivsus ja sõiduulatus.

B 250 e testitsükli keskmine elektrikulu: 15,1-17,1 kWh/100 km; keskmine kütusekulu: 1,0-1,4 l/100 km; keskmine CO₂ heide: 23-33 g/km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

Pistikhübriidtehnoloogiaga B-klass ühendab elektrimootori dünaamilisuse ja efektiivsuse sisepõlemismootori pakutava sõiduulatusega, tagades süsteemi võimsuseks kuni 160 kW (218 hj)<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p>  ja maksimaalseks pöördemomendiks 450 Nm<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> . Elektrimootor annab kiirendamisel võimsuselisa ja lubab linnas elektriliselt sõita kuni 66 kilomeetrit. See tähendab, et suurema osa oma igapäevastest sõitudest saate teha heitmevabalt.

Kuni

67 km

Elektriline sõiduulatus

25 minutit

Laadimisaeg

1,0-1,4 l/100 km

Kütusekulu (keskmine)<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

B 250 e testitsükli keskmine elektrikulu: 15,1-17,1 kWh/100 km; keskmine kütusekulu: 1,0-1,4 l/100 km; keskmine CO₂ heide: 23-33 g/km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

Electric Driving Intelligence


Me mõtleme ühe sammu võrra kaugemale, et teie saaksite sõita kaugemale ja tunda end seejuures lõõgastunult.

Veelgi suurema sõiduulatuse saavutamiseks on B-klass Sports Tourer pistikhübriidil palju intelligentseid süsteeme, mis toetavad võimalikult ennetava ja energiasäästliku sõidustiili kasutamist.

Electric Driving Intelligence


Me mõtleme ühe sammu võrra kaugemale, et teie saaksite sõita kaugemale ja tunda end seejuures lõõgastunult.

Veelgi suurema sõiduulatuse saavutamiseks on B-klass Sports Tourer pistikhübriidil palju intelligentseid süsteeme, mis toetavad võimalikult ennetava ja energiasäästliku sõidustiili kasutamist.

Mercedes-Benz B-klass Sports Tourer pistikhübriid: rekuperatsioon

Rekuperatsioon

Mercedes-Benz B-klass Sports Tourer pistikhübriid: sõidurežiimid

Sõidurežiimid

Mercedes me connect: intuitiivse kasutuskontseptsiooniga Mercedes me telefonirakendused

Mercedes me connect

Mercedes me telefonirakendusega töötav eelrakendatav kliimaseade.

Eelrakendatav kliimaseade

Laadimisvõimalused


Paindlik laadimine, ükskõik kus viibite.

Laadimisvõimalused


Paindlik laadimine, ükskõik kus viibite.

    Kodus laadimine

    Mercedes-Benz B-klass Sports Tourer pistikhübriid garaaži ees laadimas.

    Laadige oma pistikhübriidi mugavalt kodus Mercedes-Benz Wallboxiga. See muudab laadimise mugavamaks ning auto saavutab kiiresti taas oma maksimaalse elektrilise sõiduulatuse.

    Laadimine, kui olete kodunt eemal

    Mercedes-Benz B-klass Sports Tourer pistikhübriid laadimas avalikus laadimisjaamas.

    Tänu üha kasvavale avalike laadimisjaamade võrgustikule on nüüd palju võimalusi lihtsaks ja paindlikuks laadimiseks, kui olete kodunt eemal – linnas, kaubanduskeskuses või kiirteedel. Mercedes me Charge* annab teile mugava ligipääsu erinevate pakkujate laadimisjaamadele.

    Digitaalteenused

    Mercedes me telefonirakendus nutitelefonis.

    Remote & Navigation kaug- ja navigeerimisteenused ühendavad ühte paketti palju kasulikke teenuseid. Mercedes me telefonirakenduse abil saate seadistada eelrakendatavat kliimaseadet ja sellega oluliselt vähendada energiavajadust sõidu ajal. Ühtlasi saate igal ajal muuta laadimisseadeid. Samuti saate Mercedes me rakenduse kaudu mugavalt palju teavet – näiteks aku laetuse ja sõiduulatuse kohta. Nii on teil alati olemas värskeim info, tänu millele võite lõõgastuda ka siis, kui ees ootab pikem reis.

    * Kliendid, kes ostavad uue Mercedes-Benz täiselektrilise auto, on esimese aasta jooksul Mercedes me Charge L põhitasust vabastatud. Kliendid, kes ostavad uue Mercedes-Benz EQS täiselektrilise auto, on esimese aasta jooksul vabastatud ka IONITY laadimisjaamade laadimistasudest. Pakkumine kehtib ainult esimese lepingu puhul ja seda ei saa üle kanda teistele isikutele. Pärast ühe aasta möödumist kehtivad tavapärased tariifitingimused. Mercedes-Benzi sooduspakkumine jõustub Teie laadimislepingu aktiveerimisel automaatselt üheks aastaks. Kui Teil on õigus kampaaniat kasutada, suunatakse Teid registreerimise ajal automaatselt Mercedes me Charge L tariifile.

    B 250 e testitsükli keskmine elektrikulu: 15,1-17,1 kWh/100 km; keskmine kütusekulu: 1,0-1,4 l/100 km; keskmine CO₂ heide: 23-33 g/km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>