C-klassi Coupé

Võrgutab hetkega.

Pildid on illustratiivsed. Valitud mudeleid ja lisavarustust ei pruugi kõikide riikides saadaval olla.

Sõiduki pilgupüüdjad


Dünaamilisus, see on kindel hoiak.

Sõiduki pilgupüüdjad


Dünaamilisus, see on kindel hoiak.

Pildil on Mercedes-Benz C-klassi Coupé.

Areng ei peatu kunagi

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee külgmist eestvaadet.

DYNAMIC BODY CONTROL vedrustus

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee külgmist tagantvaadet.

Sportlik disain

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee salongi.

Digitaalne juhiruum

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee külgmist tagantvaadet.

Mercedes-Benz Intelligent Drive

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee interjööri.

Meeleoluvalgustus

Uudised


C-klassi Coupé on sõiduks valmis.

Innovaatiline sõidudünaamika. 

Uudised


C-klassi Coupé on sõiduks valmis.

Innovaatiline sõidudünaamika. 

ENERGIZING mugavuskontroll.

ENERGIZING mugavuskontroll muudab teie auto heaoluoaasiks, kombineerides intelligentselt mugavusfunktsioone nagu kliimaseade, valgustus ja lõhnastamine. 

Valida saab kuue täiuslikult koostatud programmi vahel, mis aitavad teil lõõgastuda või pikemal reisil erksana püsida.

DYNAMIC BODY CONTROL.

Muutke stiilne kupee kaasahaaravaks sportautoks: väga lihtsalt, üksnes nupuvajutusega.

Võtke vedrustuse peenhäälestamine enda kätte: DYNAMIC BODY CONTROL aitab teil leida perfektse tasakaalu maksimaalse sportlikkuse ja ülima mugavuse vahel nõnda, et see sobitub teeolude ja teie isikliku sõidustiiliga

Multimeediasüsteemi ekraan.

10,25-tolline kõrgresolutsioonis meediaekraan formaadis 16:9 annab teie auto sõitjateruumile eriti kvaliteetse ilme. 

Tänu ekraani resolutsioonile 1920 x 720 pikslit naudid suurepärast kvaliteeti ja üliterava pildiga multimeediasisu.

EQ Boost. Tuleviku jõud.

EQ Boost tähendab ühelt poolt võimsat kiirendust ning teisalt müravaba kulgemist nn purjetamisrežiimis koos vähendatud kütusekuluga.

Selleks antakse bensiinimootorile integreeritud starterigeneraatori abil intelligentseid elektriimpulsse.

MULTIBEAM LED esituled ja ULTRA RANGE kaugtuled.

Näib, nagu vaataks uus C-klassi Coupé otse tulevikku: ülimoodsad LED High Performance esituled valgustavad täpsemalt, heledamalt ja intelligentsemalt kui kunagi varem.

Integreeritud ULTRA RANGE kaugtuled suudavad vabal ja sirgel teel sõites esitulede valgustuse ulatust suurendada kuni seaduses lubatud maksimumini.

Sõidukidisain


Sensuaalselt ehe - nagu alati. Dünaamiline ja progressiivne nagu ei kunagi varem.

Sõidukidisain


Sensuaalselt ehe - nagu alati. Dünaamiline ja progressiivne nagu ei kunagi varem.

Vabandame, kuid teie seade ei toeta seda funktsiooni.

Vabandame, kuid teie seade ei toeta seda funktsiooni.

Proovige landscape režiimi aktiveerimiseks seadet pöörata. Või kasutage kõrgema eraldusvõimega seadet.

Uus C-klassi Coupé inspireerib oma täiusliku vormiga.

Jõulised stiilielemendid nagu uus esimene kaitseraud ja standardvarustuse teemandi-iluvõre tagavad tugeva, isikupärase iseloomu.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee külgmist eestvaadet.
Sulge
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee Mercedese tähega teemantviimistlusega radiaatorivõret.

Esiosa keskmes paikneb teemantiluvõre koos Mercedes-Benz tähega.

Jõuline tagaosa.

Tagumise rattakoopa kohal moodustub elegantne ning jõuline õlajoon. Tagumise kaitseraua alaosa disainiti spetsiaalselt kupee jaoks. Silmatorkav lahendus nii päeval kui ka öösel on 100 % LED tagatuled.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee külgmist tagantvaadet.
Sulge
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee tagastanget.

Tagastange.

Kõige innovatiivsem tuledesüsteem.

MULTIBEAM LED esituled koos ULTRA RANGE kaugtuledega kalkuleerivad ideaalse valgusmustri välja millisekunditega ning valgustavad teed täpselt, eredalt ja eriti kaugele.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee MULTIBEAM LED-esilaternaid.

Uuest C-klassi Coupést võid oodata täiuslikku mugavust.

Autoga täiuslikult integreeritud välimuse ja uue magmahalli postrivalikuga istmed on sportlikud ning ideaalsed dünaamiliseks sõiduks.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee interjööri.
Sulge
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee avatud istmete süsteemi.

Kupee satandardvarustuses olevad integraale meenutavad istmed on inspireeritud rallispordist.

Täiuslik kasutajamugavus.

Uus puutetundlike nuppudega rool, täisdigitaalsed näidikupaneel ja ekraanid, uusima põlvkonna infotainmentsüsteem ja hääljuhtimine - see on ülimoodne juhtimissüsteem.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee interjööri.
Sulge
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee multimeediumisüsteemi 10,25-tollist ekraani.

Multimeediasüsteemi kõrglahutusega ekraan on saadaval kuni suurusega 10,25 tolli.

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee puutetundlike juhtnuppudega rooli.

Uus puutetundlike nuppudega multifunktsionaalne rool.

Väljendusrikas.

Eksklusiivsuse tagavad avatud pooridega antarasiithalli värvi tammepuidust või pruuni värvi pähklipuidust disainielemendid.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee ehisdetaile.

Ohutus ja abisüsteemid


Jõudlust suurendav mugavus ja eeskujulik ohutus.

Tipptunnil, pikal öisel sõidul või tundmatul teel – teie Mercedes-Benz C-klass Coupé aitab teid, olles eriti suureks toeks stressirohketes situatsioonides. Selle taga on kontseptsioon, mis muudab iga teekonna Mercedes-Benzis ohutuks ja unikaalseks: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Sest aeg, mille veedate roolis, on teie aeg. Aeg, mil lõõgastuda. Aeg, et energiat koguda. Et jõuaksite pärale ennekõike ohutult, kuid samas ka puhanult.

Ohutus ja abisüsteemid


Jõudlust suurendav mugavus ja eeskujulik ohutus.

Tipptunnil, pikal öisel sõidul või tundmatul teel – teie Mercedes-Benz C-klass Coupé aitab teid, olles eriti suureks toeks stressirohketes situatsioonides. Selle taga on kontseptsioon, mis muudab iga teekonna Mercedes-Benzis ohutuks ja unikaalseks: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Sest aeg, mille veedate roolis, on teie aeg. Aeg, mil lõõgastuda. Aeg, et energiat koguda. Et jõuaksite pärale ennekõike ohutult, kuid samas ka puhanult.

Vaade kaugele, ilma teisi pimestamata.

MULTIBEAM LED esituled koos ULTRA RANGE kaugtuledega kalkuleerivad ideaalse valgusmustri välja millisekunditega ning valgustavad teed täpselt, eredalt ja eriti kaugele. 

Pargi stressivabalt.

Active Parking Assisti ja 360° kaamera duo aitab teid juba parkimiskoha leidmisega ning seejärel parkimisel ja manööverdamisel. 

Selle suureks eeliseks on 360° kaamera pakutav kogu auto ümbrust kattev nähtavus, sh muljet avaldav virtuaalne linnulennultvaade.

Kokkupõrke ennetussüsteem. 

PRE-SAFE® kasutab ära aega vahetult enne vältimatut kokkupõrget. Terve rida meetmeid aitab vähendada avarii tagajärgi.

Innovaatiline PRE-SAFE® Sound edastab kõlaritest heli, mis tekitab kõrvades refleksi: teie kuulmine katkeb korraks, säästes teid kokkupõrke valju heli eest.

Et jõuaksite ohutult kohale.

Poolautomaatne sõit, autonoomne pidurdus ning manöövrite aktiivne toetamine toovad lisaturvalisust igasse sõidusituatsiooni ja igale liiklejale.

Ükski Mercedes ei jäta teisi hätta.

Car-to-X kommunikatsiooniga varustatud sõidukid saavad omavahel andmeid vahetada ja üksteist n-ö hoiatada, nt liikluses ohusituatsiooni sattudes.

Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Aktiivne pikivaheabi DISTRONIC

Süsteem suudab iseseisvalt hoida valitud pikivahet eessõitva sõidukiga.

Juhiabisüsteemide pakett Plus

Juhiabisüsteemide paketis Plus on ühendatud moodsaimad juhiabi- ja ohutussüsteemid.

Pimenurgaassistent Blind Spot Assist

Süsteem suudab teid hoiatada liikluses tekkivast ohtlikust olukorrast: pimenurgast lähenev sõiduk.

PRE-SAFE® süsteem

PRE-SAFE® kasutab ära aega vahetult enne vältimatut kokkupõrget, et vähendada avarii tagajärgi. 

Rear Safety pakett

Pakett sisaldab tõhusaid ohutuslahendusi sõitjateruumis viibijatele.

Sõidurajapakett

Süsteem hoiatab rooli vibreerimisega, kui peaksite tahtmatult ületama pidev- või katkendjoone.

AIR BODY CONTROL

Õhkvedrustus kui mugavuse mõõdupuu. Vedrustuse pehmust saab individuaalselt reguleerida.

DYNAMIC BODY CONTROL vedrustus

DYNAMIC BODY CONTROL võimaldab valida maksimaalse juhitavuse või suurepärase vedrustusmugavuse vahel.

DYNAMIC SELECT

DYNAMIC SELECT võimaldab sõiduomadusi muuta kerge nupuvajutusega.

360° kaameraga parkimispakett

360°-kaamera loob tervikliku pildi sõiduki ümbrusest ja kuvab selle multimeediasüsteemi ekraanile.

Tagurduskaameraga parkimispakett

Optimaalse mugavuse manööverdamisel loob elegantselt integreeritud tagurduskaamera.

Nutitelefoni integreerimispakett

Mugav ligipääs nutitelefoni kõige olulisematele rakendustele.

Pildil on kujutatud juhtmevaba laadimisüsteem Mercedes-Benzi C-klassi kupee.

Juhtmevaba laadimissüsteem kaasaskantavatele seadmetele

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee head-up-ekraani.

Head-up ekraan

Pildil on kujutatud Touchpad ja Controller Mercedes-Benzi C-klassi kupee

Juhtnupuga puutepadi

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee MULTIBEAM LED-esilaternaid.

MULTIBEAM LED

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee High Performance LED-laternaid.

LED High Performance esituled

Sõiduomadused


Sportauto tasemel sõidudünaamika.

Sõiduomadused


Sportauto tasemel sõidudünaamika.

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee DYNAMIC BODY CONTROL veermikku.

DYNAMIC BODY CONTROL vedrustus

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee AIR BODY CONTROLi veermikku.

AIR BODY CONTROL

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee automaatülekannet 9G-TRONIC.

Automaatkäigukast 9G-TRONIC

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee nelikvedu 4MATIC.

Nelikvedu 4MATIC

Ühenduvus


Siit avaneb vaade tulevikku.

Ühenduvus


Siit avaneb vaade tulevikku.

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee juhtmevaba laadimissüsteemi.

Juhtmevaba laadimissüsteem mobiilsetele seadmetele

Pildil on kujutatud nutitelefoni integreerimist multimeediumisüsteemi ekraanil.

Nutitelefoni integreerimine

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee täisdigitaalset näidikuplokki.

Uued ekraanid

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee head-up-ekraani.

Head-up ekraan

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee multimeediasüsteemi ekraani.

COMAND Online

Mercedes-AMG


Dünaamiline esimesest silmapilgust.

Mercedes-AMG


Dünaamiline esimesest silmapilgust.

  • Mercedes-AMG C-klass

    Mercedes-AMG

    Fotol on Mercedes-AMG C kupee 3 mudeliversiooni.

    Mercedes-AMG C-klassi Coupé mudelid: C 43, C 63 ja C 63 S.

    Mercedes-AMG

    Laialdased muudatused auto välimuses, salongis ja kapoti all ei jäta alust kahlusteks: jõudlus ja dünaamika on muutunud oluliselt teravamaks, mis muudavad Mercedes-AMG C-klassi Coupé senisest veelgi atraktiivsemaks.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé: keskmine kütusekulu: 9,2-9,5 l/100 km, CO2-emissioon: 212-217 g/km

    Mercedes-AMG C 63 Coupé ja C 63 S Coupé: keskmine kütusekulu: 10,1 l/100 km, CO2-emissioon: 230 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Baasvarustus – kõike muud kui algaja

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 43 4MATICu kupee esi- ja külgvaates.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé.

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 43 4MATICu kupee tagantvaates.

    Uuenenud tagaosa räägib suurest jõudlusest.

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé salong.

    Uus puutetundlike nuppudega AMG rooliratas.

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 43 4MATICu kupee 3-liitrine V6-biturbomootor esi- ja külgvaates.

    3-liitrise V6-biturbomootori võimsust on suurendatud 287 kW-ni (390 hj).

    Baasvarustus – kõike muud kui algaja

    Suurenenud võimsusega mootor ning sportlikum ja teravam disain teevad Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé pärast mudeliuuendust veelgi atraktiivsemaks. Teistest eristuv disain ja 3-liitrine V6-biturbomootor, mis on kasvanud võimsuseni 287 kW<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> (390 hj), avavad teile Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé näol ukse suure jõudluse maailma.

    Välimuse poolest ei jäta see sõiduk kedagi külmaks: uus AMG-stange ja topeltlamelliga AMG-esivõre ning uus tagastange rõhutavad veenvalt nii sobivust igapäevasõitudeks kui ka sportlikkust. Nelikvedu AMG Performance 4MATIC ja 9-käiguline AMG SPEEDSHIFT TCT käigukast võimaldavad kogeda sportauto elamusi kompromissitul tasemel. 

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé: keskmine kütusekulu: 9,2-9,5 l/100 km, CO2-emissioon: 212-217 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

    287

    Võimsus kilovattides<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> (390 hj)

    4,7

    Kiirendus paigalt kuni 100 km/h sekunditega

  • Mercedes-AMG C 63

    Jõud ja stiil üheskoos

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 63 Coupé esi- ja külgvaates.

    Esiletungiv AMG esivõre muudab Mercedes-AMG C 63 Coupé veelgi sportlikumaks.

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 63 ja C 63 S kupee salong juhiuksest vaadatuna.

    Sisene eksklusiivselt Mercedes-AMG C 63 ja C 63 S-i jaoks väljatöötatud salongi.

    Fotol on näha AMG 4-liitrine V8-biturbomootor ja AMG RIDE CONTROL sportvedrustus külgvaates.

    AMG RIDE CONTROL šassii ja harjumuspäraselt jõuline AMG 4-liitrine V8-biturbomootor tagavad piisava jõu ja selle kontrolli.

    Jõud ja stiil üheskoos

    Atleetlik disain ja ülim dünaamika: Mercedes-AMG C 63 Coupé välimus annab aimu selle võimsusest. Ainuüksi esiosa disain uuele AMG-le omase iluvõrega ütleb seda kõike juba esimesest pilgust.

    Pilkude eest peidus, kapoti all peitub 350 kW<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> (476 hj) ja 650 njuutonmeetriline jõumoment AMG-le omase jõuvaruga. AMG SPEEDSHIFT MCT 9-käiguline käigukast muudab sõitmise puhtaks naudinguks.

    Ka salongis on AMG omadused kõikjal selgelt tunda – see on kombinatsioon parimatest siseviimistlusmaterjalidest ja sportlikust atmosfäärist.

    Mercedes-AMG C 63 Coupé: keskmine kütusekulu: 10,1 l/100 km, CO2-emissioon: 230 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

    350

    Võimsus kilovattides<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> (476 hj)

    4,0

    Kiirendus paigalt kuni 100 km/h sekunditega

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Kõrgtasemel jõudlus

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 63 S kupee külgvaates.

    Tõeline liider: Mercedes-AMG C 63 S Coupé.

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 63 S kupee taga- ja külgvaates.

    Veelgi atraktiivsem tänu uuele tagastangele.

    Fotol on näha Mercedes-AMG C 63 ja C 63 S kupee salong juhiuksest vaadatuna.

    Sisene eksklusiivselt Mercedes-AMG C 63 ja C 63 S-i jaoks väljatöötatud salongi.

    Fotol on näha AMG 4-liitrine V8-biturbomootor ja AMG RIDE CONTROL sportvedrustus külgvaates.

    AMG RIDE CONTROL šassii ja harjumuspäraselt jõuline AMG 4-liitrine V8-biturbomootor tagavad piisava jõu ja selle kontrolli.

    Kõrgtasemel jõudlus

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé esitleb enda markantsemalt ja ekspressiivsemalt kui eales varem – uuenenud pole mitte üksnes esiosa disain vaid ka tagaosa, mis annavad sõiduki sportlikku disaini oma panuse.

    AMG 4-liitrine V8-biturbomootor oma 375 kW<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> (510 hj) ja 700 njuutonmeetrilise jõumomendiga aitavad AMG-s peituvad jõuvarud üle kanda asfaldile. AMG SPEEDSHIFT MCT 9-käiguline käigukast vaimustab Teid lühikeste reaktsiooniaegade ja reguleeritava sõidustiiliga, sisaldades AMG DYNAMIC SELECT sõiduprogramme „Comfort“, „Sport“, „Sport+“, „Libedus“ ja „Individual“ ning eksklusiivselt Mercedes-AMG C 63 S jaoks väljatöötatud programmi „RACE“.

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé: keskmine kütusekulu: 10,1 l/100 km, CO2-emissioon: 230 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

    375

    Võimsus kilovattides<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> (510 hj)

    3,9

    Kiirendus paigalt kuni 100 km/h sekunditega

Pildid ja filmid


C-klassi Coupé ei jäta kedagi külmaks.

Pildid ja filmid


C-klassi Coupé ei jäta kedagi külmaks.

Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee külgmist tagantvaadet.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee külgmist eestvaadet.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee salongi.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee külgmist tagantvaadet.
Pildil on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupee salongi.
Videol on kujutatud Mercedes-Benzi C-klassi kupeed erinevatest perspektiividest.
Vaata uuesti