Pistikhübriidide jõuajam.

Elektriline jõuülekanne


Elektriline jõuülekanne. Kes sõidab arukalt, jõuab kaugemale.

Emissioonivaba ja kompromissitu sõidurõõm.

Emissioonivaba elektriajam pakub ideaalset kombinatsiooni keskkonnasäästlikkusest ja sõidurõõmust. 

Elektriline jõuülekanne


Elektriline jõuülekanne. Kes sõidab arukalt, jõuab kaugemale.

Emissioonivaba ja kompromissitu sõidurõõm.

Emissioonivaba elektriajam pakub ideaalset kombinatsiooni keskkonnasäästlikkusest ja sõidurõõmust. 

Pilt näitab B-klassi B 250 e veermikku ja ENERGY SPACE'i linnakeskkonnas moodsa arhitektuuri ees.

Kompromissitult elektriline.

Pilt näitab elektrilise B-klassi jõuülekandesüsteemi, mis koosneb elektrimootorist, kõrgepingeakust, võimsuselektroonikast ja laadimisseadmest.

Mercedes-Benzi elektriline jõuülekandesüsteem.

Pilt näitab võimsat elektrilise B-klassi liitiumioonakut, laadimisseadet ja laadimisjaama.

Liitiumioon-kõrgepingeaku, laadimisseade ja laadimisjaam.

Kompromissitult elektriline.

Akul töötava elektriauto jõuülekande süsteem koosneb elektrimootorist, kõrgepingeakust, võimsuselektroonikast ja laadimisseadmest. Sõidukit käitatakse elektrimootoriga, mis saab energiat kõrgepingeakust. Seda saab laadida nii vooluvõrgust kui ka sõitmise ajal, muundades kineetilise energia elektrienergiaks. Muretu sõit on võimalik mitte ainult linnas, vaid ka pikematel distantsidel. 


Lisateavet elektriajami kohta.

Elektromobiilsus: emissioonivaba, vaikne ja dünaamiline sõtimine.  

Sportlik kiirendus, paindlik läbisõit, atraktiivne maksimumkiirus ja see kõik elektriliselt saavutatav – teedrajav ja keskkonnasäästlik. 


Lisateavet elektriajami kohta.

Elektromobiilsus: emissioonivaba, vaikne ja dünaamiline sõtimine.  

Sportlik kiirendus, paindlik läbisõit, atraktiivne maksimumkiirus ja see kõik elektriliselt saavutatav – teedrajav ja keskkonnasäästlik. 

Taastamine


Taastamine: võidab see, kes pidurdab.

Taastamine


Taastamine: võidab see, kes pidurdab.

Taastamisega kogutud elektrienergia voolab tagasi akusse ja tõstab sellega laetust.

Energiavoogu näidatakse taastamise ajal meediumiekraanil.

Mercedes-Benzi uuenduslikku asünkroonmootorit saab kasutada pöörlemissuunast sõltumatult nii mootori kui generaatorina. Kui toimub viivitus gaasi vabastamise (mootoriga pidurdamine) ja pidurdamisega, käitatakse elektrimootorit generaatorina ja tekitatakse ratastel pidurdusmoment. Saadud elektrienergia laeb akut.


Valida saab nelja taastamisastme vahel:

  • D+: liuglemine, taastamiseta;
  • D: keskmine taastamine;
  • D–: kõrge taastamine;
  • DAuto: taastamine sõltub liiklusoludest

Eriti tõhusalt töötab lisavarustusse kuuluv radaritoega taastav pidurisüsteem: see kasutab radarandurite andmeid, et taastamist vajadusepõhiselt suurendada või nulli langetada.

Seinale kinnitatav laadimisjaam


Mercedes-Benz Wallbox.

Seinale kinnitatav laadimisjaam


Mercedes-Benz Wallbox.

Pilt näitab elektrilist E-klassi, mida laetakse Wallboxiga.

Voolu laadimine isikliku Wallboxiga.

Teie elektrisõiduki laadimist on arvatust kergem argipäeva mahutada: Mercedes-Benz Wallbox sobib nii eraotstarbeliseks kasutamiseks kui ka ettevõttes laadimisvõimalusena ning võimaldab teie elektrisõiduki lihtsat, kiiret ja turvalist laadimist. Ka pistikhübriidsõidukeid saab Wallboxis laadida.

Pistikhübriid


Pistikhübriid.

Efektiivne ja madala emissioonitasemega.

Pistikhübriidis töötavad jõuallikana elektrilised ja sisepõlemismootorid. Ka pikemaid vahemaid saab läbida üksnes elektriliselt.

Pistikhübriid


Pistikhübriid.

Efektiivne ja madala emissioonitasemega.

Pistikhübriidis töötavad jõuallikana elektrilised ja sisepõlemismootorid. Ka pikemaid vahemaid saab läbida üksnes elektriliselt.

Lisateave Mercedes-Benz plug-in-hübriidsõiduki kohta.

Laadimispesa

Kõrgepinge-liitium-ioon aku võib laetud väljastpoolt tagumisse kaitseraua paremale asuva laadimispistikuga.

Tänu intelligentsele sisseehitatud laadimissüsteemile saate aku laadida seinakontaktist, tavalises kodus asuvas pistikupesas või ühes üha laialdasemalt levinud avalike laadimisjaamade seast.

Liitiumioon-kõrgepingeaku

Täielikult laetud aku võimaldab sõltuvalt mudelist üle 30 km puhtalt elektrilise ja seega kohatult heitgaasivaba sõidu.

Hübriidteade, sealhulgas elektrimootor

Standardse 9G-TRONIC 9-käigulise automaatkäigukasti hübriidpea integreerib täielikult elektrimootori ja täiendava eraldussiduri põlemismootori ja elektrimootori vahel.

Sisepõlemismootor

Sõltuvalt mudelist on nelja- või kuusilindrilised bensiinimootorid kombineeritud hübriidmoodulite ja erinevate võimsusastmetega akudega.

Sisepõlemismootori jõudlust toetab elektrimootor, kui see on vajalik - lisavõimsuse suurendamiseks kiirendamisel. Tulemuseks on sõidumugavus, mis ühendab endas vähese võimaliku kütusekulu ja madalate heitkogustega sõiduomaduste ja mugavuse.

Taastav pidurisüsteem

Rekuperatsioon võimaldab energiat taastuda rannasõidul ja pidurdamisel.

Suurim potentsiaal kütusekulu vähendamiseks hübriidsõidukitel on energiatarbimise maksimeerimine rongide ja pidurdamise faasides. Kui vajutad piduripedaali, võtab elektrimootor esmalt viivituse ja toimib generaatorina.


Lisateavet pistikhübriidi kohta.

Parim kahest maailmast - pistikhübriidi suurepärane kiirendus tänu elektrilisele lisatõukele Extra-boost.

Kombinatsioon elektri- ja bensiinimootorist võimaldab teile kui juhile võimalust kogeda autosõitu täiesti uuest vaatepunktist. Kuna pistikhübriidi innovaatilised funktsioonid muudavad teie ettekujutust elektrilisest mobiilsusest.


Lisateavet pistikhübriidi kohta.

Parim kahest maailmast - pistikhübriidi suurepärane kiirendus tänu elektrilisele lisatõukele Extra-boost.

Kombinatsioon elektri- ja bensiinimootorist võimaldab teile kui juhile võimalust kogeda autosõitu täiesti uuest vaatepunktist. Kuna pistikhübriidi innovaatilised funktsioonid muudavad teie ettekujutust elektrilisest mobiilsusest.

Pistikhübriidi töörežiimid


Pistikhübriidsõiduki töörežiimid.

Pistikhübriidi töörežiimid


Pistikhübriidsõiduki töörežiimid.

Valitud töörežiim kuvatakse pistikhübriidsõiduki näidikuplokis.

Lisaks sõiduprogrammi valimisele saate töörežiimide lüliti abil mõjutada reguleerimist elektrilise ja sisepõlemismootoriga sõidu vahel.

Sõltuvalt sõiduprogrammist saab valida nelja töörežiimi vahel.

  • Hübriid: kõik hübriidfunktsioonid nagu elektrirežiim, võimendus ja taastamine on saadaval ja neid sõltuvalt sõiduolukorrast ja sõidukohast kasutatakse neid automaatselt optimaalselt ja kuluefektiivselt.

  • E-MODE: ettenähtud ainult elektriliseks sõitmiseks – näiteks linnas või kuna liitiumioon-kõrgepingeaku on jäänud vahemaa jaoks piisavalt laaditud.

  • E-SAVE: liitiumioon-kõrgepingeaku laetuse taset säilitatakse – hilisema puhtalt elektrilise sõidu jaoks. Elektrirežiim on seega ainult piiratult saadaval.

  • LAADIMINE: selleks ette nähtud, et laadida sõidu ajal liitiumioon-kõrgepingeakut sisepõlemismootoriga. Elektrirežiim ei ole seejuures võimalik.

Pistikhübriidi tööstrateegia


Ettenägelik sõitmine - vahemaal põhinev tööstrateegia.

Pistikhübriidi tööstrateegia


Ettenägelik sõitmine - vahemaal põhinev tööstrateegia.

Režiimis „Hybrid“ tagab vahemaal põhinev tööstrateegia erinevate tööviiside optimaalse järjestuse, kasutades selleks COMAND Online‘i navigatsioonisüsteemi andmeid. Kui sihtkoht on sisestatud, juhitakse liitium-ioon-HV-aku laadimist ja tühjaks laadimist optimaalseks energiakasutamiseks kogu teekonna vältel. Nii jõuate linna täis akuga ning saate elektriga sõita.

Pistikhübriidi gaasipedaal


Tuntavalt säästlikum sõitmine haptilise gaasipedaaliga.

Pistikhübriidi gaasipedaal


Tuntavalt säästlikum sõitmine haptilise gaasipedaaliga.

Haptiline gaasipedaal hõlbustab tööviiside vahetamist: kui te tunnete elektriga sõitmisel E-MODE’is gaasipedaalil survepunkti, olete te saavutanud maksimaalselt saadaoleva elektrilise sõidujõudluse. Kui te lisate veel gaasi, lülitub lisaks sisepõlemismootor. Topeltimpulsiga annab ECO abisüsteem teate, et te peaksite konkreetses sõidusituatsioonis jala gaasipedaalilt ära võtma, et põlemismootorit välja lülitada.

Hübriidjõuülekanne


Hübriidjõuülekanne. Dünaamiline ja tõhus.

Madalam kulu ja rohkem sõidurõõmu liikumisenergia intelligentse kasutamisega.

Hübriidjõuülekanne ühendab sisepõlemismootori ja elektrimootori liitiumioon-kõrgepingeakuga. Selle tulemuseks on suveräänne võimsus ja eeskujulik efektiivsus. 

Hübriidjõuülekanne


Hübriidjõuülekanne. Dünaamiline ja tõhus.

Madalam kulu ja rohkem sõidurõõmu liikumisenergia intelligentse kasutamisega.

Hübriidjõuülekanne ühendab sisepõlemismootori ja elektrimootori liitiumioon-kõrgepingeakuga. Selle tulemuseks on suveräänne võimsus ja eeskujulik efektiivsus. 

Lisateave Mercedes-Benzi hübriidjõuülekande kohta.

Säästlik meeskonnaliige.

Hübriidjõuülekande puhul kombineeritakse 4-silindriline diiselmootor kompaktse hübriidse elektriseadmega.

Sõltuvalt mudelist võib sisepõlemismootor mootoriga pidurdamisel välja lülituda kiirustel alla 160 km/h. Võimendusfunktsioon suudab jõulise kiirendamise ajal mõlema agregaadi jõuga pakkuda tuntavalt rohkem dünaamikat.

Rohkem jääkläbisõitu, rohkem mugavust.

Radaritoega taastamisega pidurisüsteem tagab tõhusama energiataaste, kohandades taastamise intensiivsust lähtuvalt sõiduolukorrast.

Taastamine muudab viivituse korral liikumisenergia ümber elektrienergiaks ja suurendab sõiduki jääkläbisõitu. Radaritoega taastav pidurisüsteem kasutab seejuures teatud abisüsteemide andmeid.

Võimas ja tõhus.

Hübriidmoodul, kettakujuline elektrimootor toimib ka starteri ja generaatorina. Elektrimootor asub sisepõlemisseadme ja automaatkäigukasti vahel.

Sõltuvalt mudelist läbitakse esimesed meetrid pärast sõidu alustamist ja kuni kiiruseni 35 km/h ainult elektriliselt. Lisaks sellele toetab elektrimootor diiselmootorit kiirendamisel (võimendusefekt) ja elektrimootorit kasutatakse generaatori käitamisel energiataaste jaoks.

Kompaktne ja väga tõhus.

Liitiumioon-kõrgepingeaku on kompaktse ja ülitõhusa hübriidajami süda. See salvestab taastamise läbi saadud energia, mis käitab elektrimootorit.


Lisateavet hübriidajami kohta.

Ökonoomsus - hübriidajam on tõeline alternatiiv teel emissioonivaba tuleviku suunas.

Väiksem kütusekulu ja CO2-emissioonid, suurem pöördemoment ja võimsus: hübriidtehnoloogia ühendab kõik need eelised - ilma piiranguteta sõidumugavus.


Lisateavet hübriidajami kohta.

Ökonoomsus - hübriidajam on tõeline alternatiiv teel emissioonivaba tuleviku suunas.

Väiksem kütusekulu ja CO2-emissioonid, suurem pöördemoment ja võimsus: hübriidtehnoloogia ühendab kõik need eelised - ilma piiranguteta sõidumugavus.

Hübriidajami tööstrateegia


Hübriidsõiduki ettenägelik tööstrateegia.

Hübriidajami tööstrateegia


Hübriidsõiduki ettenägelik tööstrateegia.

Intelligentne funktsioon tagab, et teedel ja maastikul sõites kasutatakse optimaalselt rekuperatsiooni. COMAND Online’i andmete põhjal arvutatakse täpselt, millal saab elektrienergiat kõige paremini rakendada või sellest kasu lõigata. Seega on mõistlik kasutada elektrimootori lisatõukejõudu kallakust üles sõites ja aku koormuse vähendamiseks. Kallakust alla sõiteks, kui nagunii tuleb pidurdada, saab rekuperatsiooni abil uuesti laadida.

Hübriidajami salongikliima eelreguleerimine


Salongikliima eelreguleerimine auto võtme abil.

Hübriidajami salongikliima eelreguleerimine


Salongikliima eelreguleerimine auto võtme abil.

Selle mugava funktsiooni abil saab sõiduki salongi tekitada optimaalselt mõnusa temperatuuri - enne autosse istumist. See on võimalik tänu suure energiamahtuvusega liitium-ioon-HV-akudele. Salongi eelsoojendus või eeljahutus käivitub, kui sõiduk avatakse lukust. Selleks aktiveeritakse või inaktiveeritakse pardaarvutil funktsioon „Salongikliima eelreguleerimine võtmega“.