Laadimine ja jääkläbisõit.

Uurige lähemalt nutikate laadimisvõimaluste kohta kodus, linnas või reisil.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-20,2; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Sõidukaugus


Kui kaugele saab EQC-ga sõita?

EQC puhul ei pea te mingil juhul jääkläbisõidu pärast muretsema. Suur kõrgepingeaku, mille kasulik energiamahutavus on 80 kWh (NEDC), tagab NEDC* andmetel elektri jõul jääkläbisõidu kuni 445–471 km. Sellest jagub hulga inimeste puhul paljudeks igapäevasõitudeks ning tööle ja töölt koju jõudmiseks. Kui tekibki vajadus laadida, siis on EQC-l palju tehnoloogiaid, mis tagavad, et teie ei peaks laadimise planeerimise pärast muret tundma. Sealjuures tulevad kasuks näiteks aktiivne jääkläbisõidu seire ja Electric Intelligence’iga navigeerimine.

Sõidukaugus


Kui kaugele saab EQC-ga sõita?

EQC puhul ei pea te mingil juhul jääkläbisõidu pärast muretsema. Suur kõrgepingeaku, mille kasulik energiamahutavus on 80 kWh (NEDC), tagab NEDC* andmetel elektri jõul jääkläbisõidu kuni 445–471 km. Sellest jagub hulga inimeste puhul paljudeks igapäevasõitudeks ning tööle ja töölt koju jõudmiseks. Kui tekibki vajadus laadida, siis on EQC-l palju tehnoloogiaid, mis tagavad, et teie ei peaks laadimise planeerimise pärast muret tundma. Sealjuures tulevad kasuks näiteks aktiivne jääkläbisõidu seire ja Electric Intelligence’iga navigeerimine.

Pildil on Mercedes-Benzi EQC meediumiekraan.

Jääkläbisõit (NEDC)  

445–471 km*  

Kui kaugele saab EQC-ga tegelikult sõita?  

Kui kaugele saab EQC-ga tegelikult sõita?  

Õigustatud küsimus, millele on vastus olemas: see oleneb olukorrast.
Kulu ja tegelik elektriline jääkläbisõit sõltuvad kasutajast, tema sõidustiilist, sõidukiirusest, tee profiilist, keskkonnatingimustest, välistemperatuurist ning lisatarbijatest, nagu kliimaseade ja istmesoojendus. Kuid EQC ei jäta teid ka sel juhul hätta: sõiduprogrammiga Max Range saate saavutada maksimaalse elektrilise jääkläbisõidu. See aitab teil tunnetusliku gaasipedaali survepunkti abil leida optimaalse ja ökonoomseima sõidukiiruse, võttes arvesse vastavat liiklusolukorda ning valitud navigatsioonisihtkohta.

* Voolutarve ja jääkläbisõit on kindlaks määratud määruse 692/2008/EÜ alusel. Voolutarve ja jääkläbisõit sõltuvad sõiduki konfiguratsioonist. - Reaalse sõidurežiimi ajal võib esineda kõrvalekaldeid sertifitseeritud standardväärtustest. Reaalseid väärtuseid mõjutavad mitmed individuaalsed tegurid, nt individuaalne sõiduviis ning keskkonna ja sõidutee olud.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-20,2; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Nutikas energiahaldus


Oleme olnud ettenägelikud, et te saaksite sõitu pingevabalt jätkata.

Veelgi pikema jääkläbisõidu saavutamiseks on EQC-l palju nutikaid süsteeme, mis muudavad sõiduviisi võimalikult energiasäästlikuks ja ettenägelikuks. Need aitavad juhil maksimaalselt pika jääkläbisõidu saavutada ja toetavad aktiivselt, et soovitud sihtkohta jõudmine toimuks alati pingevabalt.

Nutikas energiahaldus


Oleme olnud ettenägelikud, et te saaksite sõitu pingevabalt jätkata.

Veelgi pikema jääkläbisõidu saavutamiseks on EQC-l palju nutikaid süsteeme, mis muudavad sõiduviisi võimalikult energiasäästlikuks ja ettenägelikuks. Need aitavad juhil maksimaalselt pika jääkläbisõidu saavutada ja toetavad aktiivselt, et soovitud sihtkohta jõudmine toimuks alati pingevabalt.

Pildil on kujutatud sõidurežiimide valikumenüü Mercedes-Benzi EQC meediumiekraanil.

Sõidurežiimid

Pildil on illustreeritud Mercedes-Benz EQC haptilise gaasipedaali tööpõhimõte.

Haptilise tagasisidega gaasipedaal

Pildil on Mercedes-Benzi EQC digitaalne näidikuplokk aktiveeritud ECO abisüsteemiga.

ECO abisüsteem

Aktiivne jääkläbisõidu järelevalve

Rekuperatsioon

Pildil on Mercedes-Benzi EQC meediumiekraan.

Electric Intelligence’i abil navigeerimine

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-20,2; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Laadimisaegade arvesti


Nende laadimisaegadega võite arvestada.

Saage siin hetkega teada, kui kiiresti on uus EQC teel olles ja kodus täis laetav.

Laadimisaegade arvesti


Nende laadimisaegadega võite arvestada.

Saage siin hetkega teada, kui kiiresti on uus EQC teel olles ja kodus täis laetav.

Väärtused viitavad 23-kraadisele akukäivituse ja ümbritsevale temperatuurile koos sertifitseerimisväärtustega, kui välistatud on edasised kõrvalised lisatarbijad nt istmesoojendus, ekraanid, kliimaseade.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-20,2; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Laadimisvõimalused


EQC laadimine on sama lihtne kui nutitelefoni laadimine.

Laadimistaristu on optimaalselt kohandatud teie individuaalsetele vajadustele. Seetõttu pakub Mercedes-Benz suurt paindlikkust. Mugavalt kiire laadimine kodus seinale kinnitatava laadimisjaamaga. Teel olles avalike laadimisjaamadega. Aga ka laadimispeatuse ajal mõnes kiirteeäärses kiirlaadimisjaamas. Maksimaalse laadimismugavuse jaoks on see kõik võimalik.

Laadimisvõimalused


EQC laadimine on sama lihtne kui nutitelefoni laadimine.

Laadimistaristu on optimaalselt kohandatud teie individuaalsetele vajadustele. Seetõttu pakub Mercedes-Benz suurt paindlikkust. Mugavalt kiire laadimine kodus seinale kinnitatava laadimisjaamaga. Teel olles avalike laadimisjaamadega. Aga ka laadimispeatuse ajal mõnes kiirteeäärses kiirlaadimisjaamas. Maksimaalse laadimismugavuse jaoks on see kõik võimalik.

    Kodus laadimine.

    Pilt illustreerib Mercedes-Benzi EQC laadimisprotsessi kodus kasutamiseks ette nähtud Mercedes-Benzi seinale kinnitatava laadimisjaamaga.

    Mercedes-Benzi seinale kinnitatava koduse laadimisjaamaga ning innogy nutika seinale kinnitatava laadimisjaamaga eBox Professional saate oma uut EQC-d kiiresti, mugavalt ja turvaliselt kodus laadida. Laadimisjaama saab paigaldada maja, garaaži või autovarjualuse seinale ning see töötab vahelduvvooluga. Seinale paigaldatav laadimisjaam muudab suure võimsusega laadimise ja vastavalt lühikese laadimisaja teie jaoks igapäevaseks.
    Arvudes: seinale kinnitatava laadimisjaamaga ja laadimisvõimsusega 7,4 kW saate EQC täis laadida kuni kolm korda kiiremini kui tavapärase pistikupesa kaudu.

    Laadimine teel olles.

    Pildil on Mercedes-Benzi EQC külgvaates.

    EQC-d saate laadida loendamatutes avalikes AC- või DC-laadimisjaamades. Kui olete linnas või istute restoranis, saate sõidukit avalikes AC-laadimisjaamades (vahelduvvool) laadida näiteks standardse laadimiskaabliga, mille laadimisvõimsus on 7,4 kW. Pikematel sõitudel saate EQC-d kärmelt laadida DC-kiirlaadimisjaamades (alalisvool), mis asuvad näiteks paljudes kiirteeäärsetes peatuspaikades. Kasutage eriti kiiret laadimist võimaldavat võrku IONITY, mis on esindatud kõikide Euroopa oluliste põhiteede ääres, ja saage kasu soodsamat hinda pakkuvast partnerilepingust.
    Aktiveerimine ja maksmine toimib kõigis avalikes laadimisjaamades lihtsalt Mercedes me Charge’i* kaudu.

    Digitaalsed teenused

    Pildil on rakendus Mercedes me Charge nutitelefonis.

    Kaug- ja navigatsiooniteenustega* kombineerime palju kasulikke teenuseid teie jaoks ühte paketti. Nii saate näiteks EQC optimeeritud navigeerimisega vastava kindla jääkläbisõidu ja vajalike laadimispeatuste optimaalse planeerimise. Teel olles saate mugavalt kätte info aku laetustaseme või jääkläbisõidu kohta Mercedes me rakenduse kaudu. Nii olete igal ajal optimaalselt informeeritud ja võite asuda ka pikematele sõitudele palju pingevabamalt.

    * Teenuste kasutamiseks tuleb Mercedes me Portaalis registreerida kasutajakonto ning nõustuda Mercedes me connecti teenuste kasutustingimustega. Peale selle tuleb sõiduk siduda kasutajakontoga. Teenuse Mercedes me Charge kasutamiseks koos Ionityga tuleb lisaks registreeruda Mercedes me Charge’i kasutajaportaalis ning sisestada makseandmed.Praegu ei ole üle kogu Saksamaa territooriumi tagatud standardseid laadimis- ja arvelduslahendusid. See võib mõnel juhul põhjustada mh mobiilsusteenuse osutaja poolseid kõrvalekaldeid laadimis- ja arveldussummas. Küsimuste korral pöörduge ettevõtte Digital Charging Solutions GmbH poole.

    EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-20,2; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

    EQ&A


    Teie tähtsaimad küsimused elektriga sõitmise kohta.

    EQ&A


    Teie tähtsaimad küsimused elektriga sõitmise kohta.

      • Reaalne elektriga sõidetav jääkläbisõit

        Miks on reaalne elektriga sõidetav jääkläbisõit sageli väiksem kui antud?

        Elektriga sõidetav jääkläbisõit varieerub sõltuvalt individuaalsest sõidukäitumisest, teeprofiilist ja keskkonnatingimustest. Kauem saate elektriga teel olla, kui sõidate ECO abisüsteemi abil ettenägelikult ja kasutate rekuperatsiooni või vabakäigul veeremist. Lisatarbijad, nagu istmesoojendus või kliimaseade, mõjutavad samuti jääkläbisõitu.

      • AC- ja DC-laadimistehnoloogia

        Mis on AC- ja DC-laadimistehnoloogia erinevus?

        Põhimõtteliselt saab elektrisõidukite akusid laadida ainult alalisvooluga (DC). Samamoodi saab laadida ka kõigi kodumajapidamise pistikupesade, Mercedes-Benzi seinale kinnitatava laadimisjaama, innogy eBox professionali ja enamiku avalike vahelduvvoolu (AC) laadimisjaamade kaudu. Selleks et laadimine oleks võimalik, on sõidukisse paigaldatud pardalaadija – AC/DC-muundur. See muundab vahelduvvoolu vajalikuks alalisvooluks. Sealjuures on võimalik laadimisvõimsus 2,3 kW kuni 7,4 kW – olenevalt AC-allikast.

      • Keskkonnasõbralikkus

        Kui keskkonnasõbralikud on elektrisõidukid tegelikult?

        Sõiduki kasutamise keskkonnasõbralikkus sõltub suurel määral teie sõidukäitumisest ja laadimistavast. Samuti on muuhulgas oluline, millist elektrit te laete, näiteks kas laetakse tõepoolest „rohelist“ energiat või energiasegu. Paljusid avalikke laadimisjaamu varustatakse rohelise elektriga ja ka eramajapidamises on rohelise energia leping sageli vaid mõne hiireklõpsu kaugusel.

      EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-20,2; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.