Ohutus.

Elektritoitel sõitmine Mercedes-Benzi ohutustasemega.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Silmapaistvad omadused


EQC juhiabisüsteemid näitavad teed autonoomsele sõitmisele.

Uue põlvkonna juhiabisüsteemid võivad olukorrast olenevalt hoiatada, juhti toetada ja isegi automaatselt reageerida. Näiteks selleks, et hoida pikivahet, kiirust või sõidurada. Sellega vähendatakse tunduvalt juhi koormust.

Silmapaistvad omadused


EQC juhiabisüsteemid näitavad teed autonoomsele sõitmisele.

Uue põlvkonna juhiabisüsteemid võivad olukorrast olenevalt hoiatada, juhti toetada ja isegi automaatselt reageerida. Näiteks selleks, et hoida pikivahet, kiirust või sõidurada. Sellega vähendatakse tunduvalt juhi koormust.

Aktiivne piirkiiruseabi

Süsteem võib soovi korral liiklusmärgiabi tuvastatud kiirusepiirangu rakendada automaatselt aktiivse pikivaheabi DISTRONIC seadistatud püsikiirusena.

Sõidukiiruse saab seega kohandada hetkel kehtivale kiirusepiirangule.

Aktiivne pikivaheabi DISTRONIC

DISTRONIC toetab pidevalt automaatse kiiruse ja pikivahe reguleerimisega ning sisaldab olenevalt varustusest aktiivset piirkiiruseabi,

pikendatud automaatset taaskäivitust ummikus ja vahemaal põhinevat kiiruse kohandamist koos ummiku lõpu tuvastusega.

PRE-SAFE® PLUS

Ähvardavate tagantkokkupõrgete korral tagavad kiiresti vilkuvad tagumised hoiatustuled taga sõitva juhi tähelepanu. Reverseeritavad turvavöö pingutid aktiveeritakse ettenägelikult.

Sõidukit pidurdatakse. See vähendab esiteks survet ettepoole ja seega ka jõude, mis mõjuvad reisijatele – teiseks vähendab see järgnevate õnnetuste ohtu.

Kõrvalepõike-rooliabisüsteem

Kõrvalepõike-rooliabisüsteem võib tuvastatud kokkupõrkeohu korral ristuvate jalakäijatega aidata kõrvalepõikemanöövrit kontrollitult sooritada.

Süsteem toetab juhti täpselt arvutatud täiendavate roolimomentidega ja seab rooli seejärel uuesti otseks. Kasutatav kiirusvahemikus 20 kuni 70 km/h.

PARKTRONICUGA aktiivne parkimisabi

Sõiduteega risti paiknevates parkimiskohtades abistab teid süsteem edasi- ja tagasisuunas parkimisel, sõiduteega paralleelselt paiknevates parkimiskohtades samuti tagasisuunas parkimisel.

Ja kui aktiivne parkimisabi on parkimise lõpetanud, abistab see ka vastupidises suunas, kui parkimiskohalt välja sõidate.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Sõiduabi


Uusima põlvkonna abisüsteemid.

EQC toetab teid peaaegu igas sõiduolukorras, et vähendada teie koormust eelkõige pikkadel vahemaadel.

Sõiduabi


Uusima põlvkonna abisüsteemid.

EQC toetab teid peaaegu igas sõiduolukorras, et vähendada teie koormust eelkõige pikkadel vahemaadel.

Pildil on Mercedes-Benz EQC eestvaates.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Valgustus ja nähtavus


Parem nähtavus ja vaimustavad vaated.

Uuenduslik LED-tehnoloogia ja nutikas kaugtulede juhtimine muudavad öö päevaks ja uue EQC veelgi kindlamaks kaaslaseks.

Valgustus ja nähtavus


Parem nähtavus ja vaimustavad vaated.

Uuenduslik LED-tehnoloogia ja nutikas kaugtulede juhtimine muudavad öö päevaks ja uue EQC veelgi kindlamaks kaaslaseks.

Pildil on näidatud uue Mercedes-Benz EQC MULTIBEAM LED-esilatern.

MULTIBEAM LED esituled

Pildil on visualiseeritud Mercedes-Benz EQC kohanduvate automaatsete kaugtulede Plus tööpõhimõte.

Kohanduvad automaatsed kaugtuled Plus

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Parkimine


Sõidab elektriga, pargib automaatselt.

Valikulised parkimispaketid abistavad juhti andurite ja kaamerate abil parkimiskoha otsimisel ning parkimiskohale sõitmisel ja sealt väljumisel.

Parkimine


Sõidab elektriga, pargib automaatselt.

Valikulised parkimispaketid abistavad juhti andurite ja kaamerate abil parkimiskoha otsimisel ning parkimiskohale sõitmisel ja sealt väljumisel.

Pildil on näidatud Mercedes-Benz EQC interjöör.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Lahutamatu ohutus


Kaitse hädaolukorra eel, ajal ja järel.

Tuvastatud ohu korral rakendatakse ennetavad meetmed. Pärast õnnetust toetab teie EQC isegi päästetöid.

Lahutamatu ohutus


Kaitse hädaolukorra eel, ajal ja järel.

Tuvastatud ohu korral rakendatakse ennetavad meetmed. Pärast õnnetust toetab teie EQC isegi päästetöid.

Pildil on visualiseeritud Mercedes-Benzi EQC aktiivse pidurdusabi tööpõhimõte.

Aktiivne pidurdusabi

Pildil on visualiseeritud Mercedes-Benzi EQC PRE-SAFE®-i süsteemi tööpõhimõte.

PRE-SAFE®-i süsteem

X

Sõiduki kaitsepakett URBAN GUARD

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>