Tehnilised andmed.

Ülevaade kõikidest andmetest ja faktidest.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Sõiduomadused


Kiirendab sujuvalt elektrilisse tulevikku.

Sõiduomadused


Kiirendab sujuvalt elektrilisse tulevikku.

Pildil on Mercedes-Benzi EQC viltuses eestvaates.
Videos on Mercedes-Benzi EQC.
Vaata uuesti

5,1

sekundit 0–100 km/h

408

hj

180

km/h suurim kiirus (reguleeritud)

Uus Mercedes-Benzi EQC on täielikult elektri jõul sõitev avar ja mugav maastur. Kuni seda kiirendate. Siis muutub see sportautoks. Juba stardihetkel saate kasutada EQC maksimaalset pöördemomenti ja sujuvalt kiirendada. See eristab puhtalt elektrilist ajamit igast tavalisest bensiini- või diisliautost. Tulemuseks on täiesti uus vaimustav sõidudünaamika.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Elektriline jõuülekanne


Kaks mootorit muundavad elektrienergia puhtaks sõidurõõmuks.

Elektriline jõuülekanne


Kaks mootorit muundavad elektrienergia puhtaks sõidurõõmuks.

Pildil on visualiseeritud Mercedes-Benz EQC elektrilist ajamimoodulit.
Das Video zeigt eine Visualisierung des elektrischen Antriebsmoduls des Mercedes-Benz EQC.
Vaata uuesti

Uus välja töötatud elektriline ajamiüksus on nii innovaatiline, et uues EQCs on neid kohe kaks. Esi- ka tagasillal olevad elektrimootorid muundavad ühiselt akusse salvestatud elektrienergia mehaaniliseks energiaks ja toodavad võimsust 300 kW (408 hj). Voolutarbe minimeerimiseks ja dünaamika maksimeerimiseks on elektrilised jõuülekanded erineva ülesandega: eesmine elektrimootor on optimeeritud nõrga kuni keskmise koormusvahemiku jaoks parima tõhususe saavutamiseks, tagumine määrab dünaamikat.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Mootoriversioonid


Tutvuge EQC mootoriversioonidega.

Siit leiate igale nõudmisele ideaalse mootori.

Mootoriversioonid


Tutvuge EQC mootoriversioonidega.

Siit leiate igale nõudmisele ideaalse mootori.

Aku


Võimas ja kindel. Mercedese kvaliteediga aku.

Kõrgepingeaku on uue Mercedes-Benz EQC süda. Tänu äärmiselt suurele võimsustihedusele salvestab see energiat kahele elektrilisele ajamiüksusele esi- ja tagasillal. Selleks et täita kõrgeid Mercedes-Benzi ohutusnõudeid, on aku paigaldatud kaitstult sõidukipõhja. See langetab lisaks sõiduki raskuskeset ja tagab seeläbi sügavama dünaamilise sõidutunde.

Aku


Võimas ja kindel. Mercedese kvaliteediga aku.

Kõrgepingeaku on uue Mercedes-Benz EQC süda. Tänu äärmiselt suurele võimsustihedusele salvestab see energiat kahele elektrilisele ajamiüksusele esi- ja tagasillal. Selleks et täita kõrgeid Mercedes-Benzi ohutusnõudeid, on aku paigaldatud kaitstult sõidukipõhja. See langetab lisaks sõiduki raskuskeset ja tagab seeläbi sügavama dünaamilise sõidutunde.

Pildil on visualiseeritud Mercedes-Benz EQC aku.
Videos on visualiseeritud Mercedes-Benz EQC aku.
Vaata uuesti

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Aerodünaamika


Väiksem õhutakistus suurema jääkläbisõidu tagamiseks.

Aerodünaamika


Väiksem õhutakistus suurema jääkläbisõidu tagamiseks.

Pildil on Mercedes-Benzi EQC eestvaates.

EQC kuulub minimaalse cw-väärtusega 0,27* oma parima aerodünaamikaga konfiguratsioonis kõige voolujoonelisemate linnamaasturite hulka. See muutub esmalt nähtavaks selges, redutseeritud disainis, mis on Sensual Purity disainikeele järjekindla edasiarendamise tulemuseks. Meeleliselt kogetavaks muutub see tuule- ja veeremishelisid vähendavate aeroakustika meetmete edukuses. Ja vahetult tuntavaks saab see kõik suurema jääkläbisõiduna, sest ka elektrisõidukite puhul aitab sõiduki aerodünaamiliselt optimeeritud kujundus olulisel määral kaasa tegeliku jääkläbisõidu suurendamisele.

EQC puhul võeti õhutakistuse vähendamiseks kasutusele hulk aerodünaamilisi meetmeid, nagu näiteks mitmesuguste tihendite, katete ja õhuavade optimeerimine eesosas, ratastel, põhja all, klaasidel, katusel ja tagaosas.

* cw-väärtus 0,27 on saavutatav koos lisavarustuses oleva AMG Line välimuse, 19-tolliste AMG kergmetallvelgede (RSW) ja suverehvide ning alumiiniumviimistluse ja kumminuppudega astmelaudadega ning ilma haakeseadmeta.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Mõõtmed


Nii hästi sobib uus EQC teie ellu.

Oma sobivust igapäevaseks kasutamiseks näitab EQC millimeetri täpsusega. Kogege selle avarat ruumikontseptsiooni. Piisava laadimismahuga on see ideaalne kaaslane ka pikematel reisidel.

Mõõtmed


Nii hästi sobib uus EQC teie ellu.

Oma sobivust igapäevaseks kasutamiseks näitab EQC millimeetri täpsusega. Kogege selle avarat ruumikontseptsiooni. Piisava laadimismahuga on see ideaalne kaaslane ka pikematel reisidel.

Joonisel on Mercedes-Benz EQC eestvaates.
Joonisel on Mercedes-Benz EQC eestvaates.
Joonisel on Mercedes-Benz EQC tagantvaates.
Joonisel on Mercedes-Benz EQC külgvaates.
Joonisel on Mercedes-Benz EQC ülalt.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.[1]

Nelikvedu


Nautige elektrilist mobiilsust iga ilmaga.

Täismahus reguleeritav nelikvedu 4MATIC teeb jõuliselt teoks kõik selle, mis on peidus ühes võimsas elektrimootoris. Süsteem parandab eelkõige rasketes teeoludes vedu ja sõidustabiilsust: tõeline ohutustugi märja tee, lume ja jää korral. Lisaks on 4MATIC teie dünaamilise sõidurõõmu tehnoloogiline alus.

Seejuures jaotab 4MATIC jõudu sujuvalt esisilla ja tagasilla vahel – 0 kuni 100 protsenti. Mõlemat elektrimootorit saab juhtida teiseteisest sõltumatult. Kui ühel teljel kaob vedu, on teisel teljel seevastu saadaval rohkem pöördemomenti. See toimib nagu tavalisel nelikveoga sõidukil, millel on keskdiferentsiaalilukustus.

Nelikvedu


Nautige elektrilist mobiilsust iga ilmaga.

Täismahus reguleeritav nelikvedu 4MATIC teeb jõuliselt teoks kõik selle, mis on peidus ühes võimsas elektrimootoris. Süsteem parandab eelkõige rasketes teeoludes vedu ja sõidustabiilsust: tõeline ohutustugi märja tee, lume ja jää korral. Lisaks on 4MATIC teie dünaamilise sõidurõõmu tehnoloogiline alus.

Seejuures jaotab 4MATIC jõudu sujuvalt esisilla ja tagasilla vahel – 0 kuni 100 protsenti. Mõlemat elektrimootorit saab juhtida teiseteisest sõltumatult. Kui ühel teljel kaob vedu, on teisel teljel seevastu saadaval rohkem pöördemomenti. See toimib nagu tavalisel nelikveoga sõidukil, millel on keskdiferentsiaalilukustus.

Pildil on visualiseeritud Mercedes-Benz EQC nelikvedu 4MATIC.

EQC 400: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 21,3-25,0; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>