Laadimine ja jääkläbisõit.

Saavutab kõik eesmärgid. Ka homsed.

EQV 300: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 28,1; CO2-heide (g/km)(kombineeritud): 0.<p>Vahemik määrati VO 692/2008 / EG põhjal. Vahemik sõltub sõiduki konfiguratsioonist. &nbsp;</p> <p>Tegelik vahemik sõltub ka individuaalsest sõidustiilist, tee- ja liiklusoludest, välistemperatuurist, kliimaseadme / kütte kasutamisest jne ning võib erineda.<br> </p>

Laadimisvõimalused


Laadimine on lihtne – igal pool.

Ka laadimisvõimaluste osas vaimustab EQV paindlikkusega: kodus kasutamiseks Mercedes-Benz Wallbox seinale kinnitatav laadimisjaam või pistikupesa ning teel olles avalikud laadimisjaamad.

Laadimisvõimalused


Laadimine on lihtne – igal pool.

Ka laadimisvõimaluste osas vaimustab EQV paindlikkusega: kodus kasutamiseks Mercedes-Benz Wallbox seinale kinnitatav laadimisjaam või pistikupesa ning teel olles avalikud laadimisjaamad.

Laadige kodus Mercedes-Benz Wallbox seinale kinnitatavast laadimisjaamast.

Pildil kujutatakse Mercedes-Benz EQV laadimist Mercedes-Benzi seinale kinnitatava koduse laadimisjaama kaudu.

Laadige kodus Mercedes-Benz Wallbox seinale kinnitatavast laadimisjaamast.

Mercedes-Benz Wallbox seinale kinnitatavast laadimisjaamast saate oma EQV-d mugavalt kodus laadida. Laadimisvõimsusega kuni 11 kW saab aku oluliselt kiiremini täis laadida kui tavalises majapidamise pistikus.

Laadimisaeg (AC) seinale kinnitatava laadimisjaamaga kuni 11 kW vähem kui 10 tundi 0%-st kuni 100%-ni

Laadimisajad ja laadimisvõimsused sõltuvad erinevatest teguritest, nagu näiteks aku temperatuurist, laadimisinfrastruktuurist ja aku laetustasemest.

Üha rohkem avalikke laadimisjaamu teel olles.

Pildil on külgvaates Mercedes-Benz EQV laadimisjaamas laadimas.

Üha rohkem avalikke laadimisjaamu teel olles.

Eriti kiiresti saate EQV-d laadida teel olevates kiirlaadimisjaamades  [EQV 300: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 26,3-26,4; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.]<p>EQV 300 sõiduautona registreeritud (M1).&nbsp;Voolutarve kWh / 100&nbsp;km korral (kombineeritud): 26,3-26,4; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.<br> Elektrikulu on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 692/2008/EC. Elektrikulu sõltub sõiduki varustusest.<br> Elektrikulu on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 2017/1151/EU. Elektrikulu sõltub sõiduki varustusest.</p> . Eestis näiteks Enefit VOLT jaamades ja välismaal IONITY jaamades<p>IONITY ei ole igas riigis saadaval.<br> </p>

Laadimisaeg (DC) kiirlaadimisjaamas kuni 110 kW umbes 45 minutit 10%-st 80%-ni

Laadimisajad ja laadimisvõimsused sõltuvad erinevatest teguritest, nagu näiteks aku temperatuurist, laadimisinfrastruktuurist ja aku laetustasemest.

Rekuperatsioon ja sõiduprogrammid


Mobiilsuse uus kogemus.

Murrangulise multimeediumsüsteemi MBUX, sõidurežiimide ja rekuperatsiooniastmetega EQV sõidutab ja teenindab teid mängeldes. Rekuperatsiooniastmes "D Auto" kasutatakse aku laetust parimal võimalikul viisil, kuna EQV sobitub automaatselt rekuperatsiooni tugevusega ja reaalajale vastava sõiduolukorraga.

Rekuperatsioon ja sõiduprogrammid


Mobiilsuse uus kogemus.

Murrangulise multimeediumsüsteemi MBUX, sõidurežiimide ja rekuperatsiooniastmetega EQV sõidutab ja teenindab teid mängeldes. Rekuperatsiooniastmes "D Auto" kasutatakse aku laetust parimal võimalikul viisil, kuna EQV sobitub automaatselt rekuperatsiooni tugevusega ja reaalajale vastava sõiduolukorraga.

Tähtsaimad omadused:

  • Keskkonsoolis oleva sõiduprogrammi lülitiga saab valida nelja sõiduprogrammi vahel: „E+“, „E“, „C“ ja „S“
  • Rooliratta käiguvahetuslabaga reguleeritavad viis rekuperatsiooniastet „D––“, „D–“, „D“, „D+“ ja „D Auto“, näit näidikuploki ekraanil
  • Rekuperatsiooniaste „D Auto“, milles aku laetust kasutatakse parimal võimalikul viisil. Rekuperatsiooniaste sobitatakse navigatsiooniandmete, liiklusmärkide tuvastuse ning radari- ja kaamerainfo abil automaatselt.

EQV 300: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 28,1; CO2-heide (g/km)(kombineeritud): 0.<p>Vahemik määrati VO 692/2008 / EG põhjal. Vahemik sõltub sõiduki konfiguratsioonist. &nbsp;</p> <p>Tegelik vahemik sõltub ka individuaalsest sõidustiilist, tee- ja liiklusoludest, välistemperatuurist, kliimaseadme / kütte kasutamisest jne ning võib erineda.<br> </p>

Kaugjuhitavad ja navigatsiooniteenused


Mercedes me kaugjuhitavad ja navigatsiooniteenused.

Kasutage sõiduteede võimalusi maksimaalselt ära.

Kaug- ja navigatsiooniteenustega<p>To use the services, you must register on the Mercedes me Portal and also accept the Terms of Use for the Mercedes me connect services. In addition, the respective vehicle must be paired with a user account. Initial activation of the services is possible within one year of initial registration or commissioning by the customer, whichever occurs first. After the initial activation, the services are free of charge for 1 year. After that initial period, use of the service can be extended via the Mercedes me Portal.<br></p> paneme teie jaoks ühte paketti palju kasulikke teenuseid. Nii on näiteks navigeerimine EQV jaoks kohandatud. See tähendab parimat võimalikku jääkläbisõidukindlust ja laadimispeatuste ettenägelikku planeerimist. Teel olles saate mugavalt palju teavet aku laetustaseme või jääkläbisõidu kohta. Nii olete igal ajal hästi informeeritud ja saate palju pingevabamalt minna ka pikkadele sõitudele. Mercedes me kaug- ja navigatsiooniteenused üheks aastaks on ostuhinna sees.

Kaugjuhitavad ja navigatsiooniteenused


Mercedes me kaugjuhitavad ja navigatsiooniteenused.

Kasutage sõiduteede võimalusi maksimaalselt ära.

Kaug- ja navigatsiooniteenustega<p>To use the services, you must register on the Mercedes me Portal and also accept the Terms of Use for the Mercedes me connect services. In addition, the respective vehicle must be paired with a user account. Initial activation of the services is possible within one year of initial registration or commissioning by the customer, whichever occurs first. After the initial activation, the services are free of charge for 1 year. After that initial period, use of the service can be extended via the Mercedes me Portal.<br></p> paneme teie jaoks ühte paketti palju kasulikke teenuseid. Nii on näiteks navigeerimine EQV jaoks kohandatud. See tähendab parimat võimalikku jääkläbisõidukindlust ja laadimispeatuste ettenägelikku planeerimist. Teel olles saate mugavalt palju teavet aku laetustaseme või jääkläbisõidu kohta. Nii olete igal ajal hästi informeeritud ja saate palju pingevabamalt minna ka pikkadele sõitudele. Mercedes me kaug- ja navigatsiooniteenused üheks aastaks on ostuhinna sees.

Marsruut Electric Intelligence’iga.

Pildil on visualiseeritud EQ optimeeritud navigeerimine koos Mercedes-Benz EQV-ga.

Marsruut Electric Intelligence’iga.

Uus EQV aitab teel olles oma planeerimises võimalikult kindel olla. Omavahel ühendatakse hulk infot, nagu näiteks kiire ja mugav marsruut, aku praegune laetustase, ilmaandmed ning laadimise infrastruktuur. Seejärel antakse teile soovitusi mugavate ja ajasäästlike marsruutide, sealhulgas laadimise peatuste kohta. Electric Intelligence’iga marsruut eelistab lisaks tavalistele laadimisjaamadele alati kiirlaadimisjaamu.

Laadimisjaamade näit.

Pildil on Mercedes me rakenduse laadimisjaamade näit.

Laadimisjaamade näit.

Mercedes me rakenduse või sõiduki meediumiekraani kaudu võite lasta endale kuvada teie lähedal asuvad avalikud laadimisjaamad ja te saate juba enne laadimispeatust olulist teavet laadimisjaamade saadavuse, laadimisvõimsuse, kulude või pistikutüübi kohta.

Laadimisseadistused ja salongikliima eelreguleerimine.

Pildil on Mercedes me rakendusega Mercedes-Benz EQV laadimisseadistused.

Laadimisseadistused ja salongikliima eelreguleerimine.

Nautige heaolukliimat juba sisenemisel. Selleks seadistage lihtsalt temperatuur – Mercedes me või juhtelementide kaudu. Kui soojendate või jahutate sõiduki salongi laadimise ajal, säilib aku võimsus käivitumisel täielikult. Lisaks saab Mercedes me rakenduse kaudu igal ajal vaadata hetke laetustaset.

Jääkläbisõidu näit.

Pildil on jääkläbisõidu näit Mercedes-Benz EQV meediumiekraanil.

Jääkläbisõidu näit.

Erinevate tegurite, näiteks hetke kulu abil arvutatakse eeldatav jääkläbisõit ja seda näidatakse kaardil.

Ühekordne registreerimine. Kõikjal laadimine. Mercedes me Charge’iga*.

Pildil on Mercedes me Charge'i kaart IONITY kiirlaadimisjaama ees.

Ühekordne registreerimine. Kõikjal laadimine. Mercedes me Charge’iga*.

Mercedes me Charge annab üle Euroopa juurdepääsu paljudele avalikele laadimisjaamadele, mis asuvad näiteks linnades, kaubanduskeskustes, hotellides või puhkealadel. Nutitelefoni rakendus näitab ära valitud laadimisjaama täpse asukoha, tegeliku kättesaadavuse ja hinna. Sõidukisse paigaldatud navigeerimissüsteemi varustatakse samuti nende andmetega ja see võib kohanduda läbitava marsruudi järgi. Laadimisjaamas toimub autentimine meediumiekraani, nutitelefoni rakenduse või RFID-kaardi kaudu. Kõik edasine reguleeritakse automaatselt Mercedes me Charge’i kaudu. Üks registreerimine, üks arve regiooni kohta.

*Mercedes me Charge pole Eestis saadaval.

EQV 300: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 28,1; CO2-heide (g/km)(kombineeritud): 0.<p>Vahemik määrati VO 692/2008 / EG põhjal. Vahemik sõltub sõiduki konfiguratsioonist. &nbsp;</p> <p>Tegelik vahemik sõltub ka individuaalsest sõidustiilist, tee- ja liiklusoludest, välistemperatuurist, kliimaseadme / kütte kasutamisest jne ning võib erineda.<br> </p>

Aku ja aku sertifikaat


Võimas ja kindel. Mercedese kvaliteediga aku.

Aku ja aku sertifikaat


Võimas ja kindel. Mercedese kvaliteediga aku.

Kõrgepingeaku on uue Mercedes-Benz EQV süda. Selleks et täita Mercedes-Benzi kõrgeid ohutusnõudeid, on aku kaitstult paigaldatud sõidukipõhjale ja kuulub sõiduki raskuskeseme juurde.

Muretu elektriline sõitmine.

The new EQV: battery certificate

Muretu elektriline sõitmine.

Selleks, et te saaksite elektrilist sõiduelamust uues Mercedes-Benz EQV-s muretult nautida, on olemas niinimetatud aku sertifikaat. Juhul kui EQV 300 kõrgepingeaku jääkvõimsus langeb alla piirväärtuse 180 Ah, hoiab aku sertifikaat ära klientide rahalised kulud kuni kaheksa aastat või kuni läbisõiduni 160 000 km.

[1] EQV 300: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 26,3-26,4; CO2-heide (g/km)(kombineeritud): 0.
Vahemik määrati VO 692/2008 / EG põhjal. Vahemik sõltub sõiduki konfiguratsioonist.  
Vahemik määrati VO 2017/1151/EU põhjal. Vahemik sõltub sõiduki konfiguratsioonist.

EQV 300: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 28,1; CO2-heide (g/km)(kombineeritud): 0.<p>Vahemik määrati VO 692/2008 / EG põhjal. Vahemik sõltub sõiduki konfiguratsioonist. &nbsp;</p> <p>Tegelik vahemik sõltub ka individuaalsest sõidustiilist, tee- ja liiklusoludest, välistemperatuurist, kliimaseadme / kütte kasutamisest jne ning võib erineda.<br> </p>

EQ&A


Teie tähtsaimad küsimused elektriga sõitmise kohta.

EQ&A


Teie tähtsaimad küsimused elektriga sõitmise kohta.

    • Jääkläbisõit

      Kui suur on EQV tavapärane jääkläbisõit?

      Tegelik jääkläbisõit oleneb sõiduki varustusest, sõiduki koormusest, individuaalsetest sõiduvõtetest, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme, soojenduse kasutusest ja muudest elektritarbijatest. Seega pole põhimõtteliselt võimalik igapäevast jääkläbisõitu täpselt määrata. Erinevad rekuperatsiooniastmed ja sõiduprogrammid aitavad teil aku laetust võimalikult tõhusalt kasutada ja suure jääkläbisõidu saavutada.

    • AC- ja DC-laadimistehnoloogia

      Mis on AC- ja DC-laadimistehnoloogia erinevus?

      Põhimõtteliselt saab elektrisõidukite akusid laadida ainult alalisvooluga (DC). Siiski annavad kõik kodumajapidamise pistikupesad, Mercedes-Benz Wallbox seinale kinnitatav laadimisjaam ja enamikud avalikud laadimisjaamad vahelduvvoolu (AC), samuti tööstusvoolu pistikupesad. Selleks et laadimine oleks võimalik, on sõidukisse paigaldatud pardalaadija – AC/DC-muundur. See muundab vahelduvvoolu vajalikuks alalisvooluks. Seejuures on EQV puhul võimalik kasutada kuni 11 kW laadimisvõimsust – olenevalt laadimistaristu ja laadimiskaabli võimsusest.
      Alalisvooluga (DC) laadimisjaamade puhul ei ole muundamine sõiduki pardalaadijas vajalik. Nii on võimalik kasutada suuremaid laadimisvõimsusi, tänu millele saab EQV-d laadida kuni 110 kW-ga.

    • Keskkond

      Kui keskkonnasõbralik on elektrisõidukitega sõitmine tegelikult?

      See sõltub tugevalt teie sõidu- ja laadimiskäitumisest. Seejuures on eriti oluline, millise elektriga te laete. Kas tõepoolest laetakse CO2-neutraalselt toodetud elektri või hoopis energiaseguga, mis sisaldab näiteks põlevkivielektrit? Kõiki avalikke laadimisjaamu varustatakse reeglina alternatiivelektriga ja ka kodumajapidamises on ökoenergia leping vaid mõne hiireklõpsu kaugusel. 

    • Laadimisvõimalused

      Kuidas ma saan oma EQV-d laadida?

      Saate kasutada erinevaid laadimisvõimalusi. Kõige lähemal: Mercedes-Benzi seinale kinnitatav laadimisjaam (Wallbox), millega saate aku kuni 11 kW laadimisvõimsuse juures alla 10 tunniga täis laadida. Lisaks suureneb järjest avalike laadimisjaamade arv. DC-kiirlaadimisjaamas saate oma EQV kuni 110 kW laadimisvõimsuse juures umbes 45 minutiga 10%-st kuni 80%-ni täis laadida.

    • Laadimispistik

      Millise laadimispistikuga saan oma EQV-d laadida?

      Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) saate EQV-d väga paindlikult laadimisjaamades ja seinale kinnitatavates laadimisjaamades laadida: sõidukit laetakse kuni 11 kW juures vahelduvvooluga (AC). Alalisvooluga (DC) kiirlaadimisjaamades saate isegi kuni 110 kW juures kiiresti uue jääkläbisõidu saavutada.

    • Aku sertifikaat

      Kas akule kehtib müügigarantii?

      Juhul kui EQV kõrgepingeaku jääkvõimsus langeb alla piirväärtuse 180 Ah, hoiab aku sertifikaat ära klientide rahalised kulud kuni kaheksa aastat või kuni läbisõiduni 160 000 km <p>EQV 300 sõiduautona registreeritud (M1).&nbsp;Voolutarve kWh / 100&nbsp;km korral (kombineeritud): 26,3-26,4; CO2-heide (g/km) (kombineeritud): 0.<br> Elektrikulu on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 692/2008/EC. Elektrikulu sõltub sõiduki varustusest.<br> Elektrikulu on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 2017/1151/EU. Elektrikulu sõltub sõiduki varustusest.</p> .

       

      [1] Sõiduauto loaga (M1) EQV 300. Voolutarve kombineeritud testitsüklis 26,3-26,4 kWh / 100 km, CO₂-heide 0 g/km. Voolutarve on kindlaks tehtud määruse 692/2008/EÜ alusel. Voolutarve sõltub sõiduki konfiguratsioonist. Voolutarve on kindlaks tehtud määruse 2017/1151/EL alusel. Voolutarve sõltub sõiduki konfiguratsioonist.
    • Efektiivsus

      Kuidas saan Mercedes-Benz EQV-ga sõita võimalikult tõhusalt?

      4 erinevat sõiduprogrammi ja 5 rekuperatsiooniastet toetavad tõhusat sõiduviisi. Mõlemad funktsioonid võimaldavad teil voolutarvet ja seega ka oma EQV jääkläbisõitu optimeerida.

    EQV 300: voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 28,1; CO2-heide (g/km)(kombineeritud): 0.<p>Vahemik määrati VO 692/2008 / EG põhjal. Vahemik sõltub sõiduki konfiguratsioonist. &nbsp;</p> <p>Tegelik vahemik sõltub ka individuaalsest sõidustiilist, tee- ja liiklusoludest, välistemperatuurist, kliimaseadme / kütte kasutamisest jne ning võib erineda.<br> </p>

    EQ World


    Tere tulemast Mercedes-Benzi elektrilise mobiilsuse maailma!

    EQ World


    Tere tulemast Mercedes-Benzi elektrilise mobiilsuse maailma!
    Tere tulemast Mercedes-Benzi elektrisõidukite maailma!

    Lülitame ümber: Mercedes-Benz loob toote- ja tehnoloogia kaubamärgiga EQ toodete, teenuste, tehnoloogiate ja innovatsiooni elektrilise mobiilsuse ökosüsteemi.

    EQ tähistab nutikat elektrisõidukit. Atraktiivse disaini, erakordse sõidurõõmu, suurepärase sobivusega igapäevaseks kasutamiseks ning maksimaalse ohutuse tagamiseks. Nii saate kogeda elektrilise sõitmise võlu nii mugavalt, turvaliselt ja usaldusväärselt, nagu te seda Mercedes-Benzilt ootate.