Pöördemoment

400 Nm kuni 500 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Kiirendus 

4,3 s kuni 5,2 s

0-100 km/h 

Võimsus.

225 kW kuni 310 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: kombineeritud kütusekulu: 7,4-7,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 170-171 g/km;
Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-9,2 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 209-211 g/km;
Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,2-9,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 210-212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Sõiduki silmapaistvad omadused


AMG viib teid kohtadesse, mille olemasolust teil aimugi polnud.

Ärge laske end kinni hoida ja avastage enda jaoks piiramatu vabadus elada, nii nagu soovite. Sest uue GLA Mercedes-AMG mudelid viivad teid kõikjale, kus on tänavad, ja tihti sealt veel edasigi. See kõik on ühendatud vastupandamatult väljendusrikka sõiduki karakteriga, mis teid kohe AMG pere liikmena esile tõstab.

Sõiduki silmapaistvad omadused


AMG viib teid kohtadesse, mille olemasolust teil aimugi polnud.

Ärge laske end kinni hoida ja avastage enda jaoks piiramatu vabadus elada, nii nagu soovite. Sest uue GLA Mercedes-AMG mudelid viivad teid kõikjale, kus on tänavad, ja tihti sealt veel edasigi. See kõik on ühendatud vastupandamatult väljendusrikka sõiduki karakteriga, mis teid kohe AMG pere liikmena esile tõstab.

Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ välisdisain.

Välimus

Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu salongidisain.

Salong

Pildil on kujutatud uue Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ jõudlus.

Jõudlus

Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: kombineeritud kütusekulu: 7,4-7,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 170-171 g/km;
Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-9,2 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 209-211 g/km;
Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,2-9,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 210-212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Välisdisain


Teenib kõikjal kohese lugupidamise.

Välisdisain


Teenib kõikjal kohese lugupidamise.

  • Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC

    Mõjuvalt teistsugune: Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC juhatab sisse AMG Driving Performance'i maailma ja toob motospordi vaimustuse kaasa ka oma välimusega, kuivõrd selle iseteadlik välisdisain ütleb selgelt juba esmapilgust, et sõiduk kuulub unikaalsesse AMG perekonda.

    Motiiv näitab uut Mercedes-AMG GLA 35 4MATICut eestvaates.

    AMG-le iseloomulik radiaatorikest

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu radiaatorikest.

    Efektne AMG-le omane radiaatorikest koos vertikaalsete lamellidega, samuti AMG-le omane eesmise kaitseraua põll koos esisplitteriga ja külgmised lamellid koos hõbekroomist ehisdetailidega rõhutavad uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu enesekindlat dünaamilist etteastet kohe esimesest silmapilgust. Ja see on kõigest algus.

    AMG tagumise kaitseraua põll ja AMG tuulesuunaja

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu tagaosa.

    Vahetage perspektiivi – teie emotsioonid sellest ei kahvatu. Ka tagant esitab Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC mõjusalt oma silmapaistvat kujundust tänu kahe ümmarguse summutiotsikuga AMG tagumise kaitseraua põllele ja katusespoileril olevale AMG tuulesuunajale. Kuid sellega asi veel ei lõppe.

    AMG kergmetallveljed

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu kergmetallvelg.

    Sest õigupoolest ei saa teil kunagi Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu dünaamilise välimuse vaatamisest küllalt. Saame sellest aru. Mis oleks selle mulje võimendamiseks veel parem kui AMG kergmetallveljed? Valige eri kirglike kujundusvariantide vahel suurusvahemikus 48,3 cm (19") kuni 53,3 cm (21").

  • Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+

    GLA 45 4MATIC+ avaldab ülimalt sportliku välimusega muljet juba paigal seistes. Silmapaistvamad tunnused on AMG heitgaasisüsteem kahe topelttoruotsaga, tagumise kaitseraua põll difuusoriga ja katusespoiler. GLA 45 S 4MATIC+ tõstab ennast esile punaste pidurisadulate ja veel suurema heitgaasisüsteemiga.

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ tagantvaates.

    AMG surutiib

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ AMG surutiib.

    Tuulekanalis arendatud AMG aerodünaamika paketi monteeritavad osad (lisavarustuses) parendavad allasuruvat rõhku suurtel kiirustel ja loovad sellega aluse veel suuremaks sõidurõõmuks. Fikseeritud, kõrgläikega musta värvi AMG surutiib täidab selgelt soovi kompromissitu jõudluse järele.

    AMG heitgaasisüsteem

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ AMG heitgaasisüsteem.

    Suurendatud võimsusega GLA 45 S 4MATIC+ on Mercedes-AMG GLA-perekonna jõuline liige ja selles on lisaks muule AMG heitgaasisüsteem kahe ümmarguse, kõrgläikekroomitud topelttoruotsaga, mõlema läbimõõt 90 mm, AMG kiri, samuti sooneline toru sisekülg.

    Eesmise kaitseraua põll suurema esisplitteri ja lisadetailidega

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ AMG eesmise kaitseraua põll.

    AMG aerodünaamika paketis sisalduv suurem esisplitter ja täiendavad kõrgläikega musta värvi lisadetailid suurendavad allasuruvat rõhku ja seeläbi Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ ja GLA 45 S 4MATIC+ sõidudünaamikat.

    Punased pidurisadulad

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ punast värvi pidurisadulad.

    Punast värvi pidurisadulad musta värvi AMG-kirjaga viitavad ainuüksi pealevaatamisel suuremale võimsusele. Tänu 6 kolviga pidurisadulatele ja 360 mm läbimõõduga suurendatud ja perforeeritud piduriketastele kogete suurepäraseid aeglustusväärtuseid ja suurimat täpsust – ka püsivalt kõrge koormuse juures.

Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: kombineeritud kütusekulu: 7,4-7,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 170-171 g/km;
Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-9,2 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 209-211 g/km;
Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,2-9,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 210-212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Salongi disain


Palju enamat kui üksnes töökoht.

Salongi disain


Palju enamat kui üksnes töökoht.

  • Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC

    Juhiruum, mis AMG nime auga välja teenib. AMG-spetsiifilised nupud/lülitid, sportistme näidikud ning Nappa nahaga kaetud multifunktsionaalne sportrooliratas, mis on altpoolt lame ja alumiiniumist käiguvahetuslabadega. Sellega ei ole teil üksnes sõiduk intuitiivselt kontrolli all, vaid ka kõik linnatänavad.

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu salong.

    AMG juhiruum

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu juhiruum.

    Multimeediumsüsteem MBUX koos näidikuplokiga, sh AMG-menüü ja meediumiekraaniga pakub sportlikku lisateavet ja AMG-le omast kuvadisaini. Nagu Performance'i puhul, on ka siin AMG keskkonsoolil AMG-spetsiifilised käepärased omadused ning AMG DRIVE UNIT, koosnedes integreeritud nuppudest manuaalse käigukastirežiimi juhtimiseks, 3-astmelisest ESP®-st ja valikulisest AMG RIDE CONTROLI veermikust.

    Nappa nahaga kaetud AMG multifunktsionaalne sportrooliratas

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu rooliratas.

    Alt lame AMG Performance kolmekodaraline puutetundlike nuppude ja alumiiniumist käiguvahetuslabadega rooliratas on saadaval kolmes variandis. Kõigis variantides sisaldub täielikku keskendumist võimaldav sõiduelamus. Valikuliste AMG roolirattanuppudega saate kogeda tõeliselt võimsat võidusõidutunnet.

    Sportiste ja designo turvavööd

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu salong.

    Punane aktsent kujundab sõitjateruumi põhivarustuse sportistmetega. Polster ARTICO kunstnahast / DINAMICA mikrokiust musta kombinatsioonis toonitab jõulist iseloomu kontrastis punaste topeltdekoratiivõmbluste ja punaste designo turvavöödega. Tajuge vahetut jõudlust. 

  • Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+

    Rallispordi hõnguga salong: juhti võtavad vastu peene ARTICO / DINAMICA kattega sportiste, sportlik rooliratas koos integreeritud käiguvahetuslabadega ning sõidudünaamika funktsiooninupud. Standardvarustusena lisanduvad GLA 45 S 4MATIC+ kindlat haaret pakkuv AMG Performance'i rooliratas, samuti Vormel 1-st inspireeritud AMG roolirattanupud.

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ salong.

    AMG roolirattanupud

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ AMG roolirattanupud.

    Nii tunnete ennast ka argipäeval nagu rallirajal: AMG roolirattanupud võimaldavad GLA 45 S 4MATIC+ kindlaid sõidudünaamilisi funktsioone kiirelt ja sihikindlalt käsitseda. Fookustatud ja võimsusele suunatud sõidutunne – ning autentne võidusõiduauto tunnetus juhiruumis.

    Keskkonsool nuppudega AMG Real Performance Sound-süsteemi käsitsemiseks.

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ keskkonsool.

    Juba tehasest väljudes kõlab teie GLA 45 (S) 4MATIC+ kirglikult. Lisavarustuses AMG Real Performance Sound-süsteemiga on heli veelgi emotsionaalsem ning te saate määrata, kuidas tahate salongis turbomootori häält kuulda. Nupuvajutusega saab valida sportlikult tagasihoidliku (BALANCED) või mootorisportlikult emotsionaalse (POWERFUL) vahel.

    Sõiduprogramm „RACE“

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ meediumiekraan.

    Lisasõiduprogrammis „RACE“ muudetakse GLA 45 S 4MATIC+ (GLA 45 4MATIC+ koos DYNAMIC PLUS paketiga) sõidukäitumine veelgi teravamaks. Lühimate lülitusaegade, väga otsese gaasiandmise ja sportliku veermiku kohandamisega sõidukiga olete igaks uueks väljakutseks valmis.

    AMG nahkpakett, nahast polstriga titaanhall pärl/must

    Pildil on AMG nahkpaketiga Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ salong.

    Nautige sportlikkust kvaliteetse viimistlusega AMG nahkpaketiga. Kahevärvilise nahaga kaetud sportistmed ja dekoratiivõmblused armatuurlaual ning küljeserval suurendavad veelgi väärtust. GLA 45 S 4MATIC+ on varustuspakett lisaks tellitav kollaste kontrastsete dekoratiivõmblustega.

Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: kombineeritud kütusekulu: 7,4-7,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 170-171 g/km;
Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-9,2 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 209-211 g/km;
Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,2-9,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 210-212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

AMG varustusastmed


Laske oma fantaasial vabalt lennata.

AMG varustusastmed


Laske oma fantaasial vabalt lennata.

    AMG Night pakett

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu AMG ööpaketiga väliskujundus.

    Markantsete mustade ja kõrgläikega disainielementidega rõhutate sõiduki ekspressiivset karakterit. Erilise mõju saavutavad vastavalt värvitud esisplitter ja mustad kroomitud summutiotsikud. Selle puhul on soojust neelavatel, tumedaks toonitud B-piilarist algavatel aknapindadel praktilised eelised.

    AMG aerodünaamika pakett*

    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uus Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC.

    Tuulekanalis arendatud AMG aerodünaamika pakett parendab sõidukiomadusi suurtel kiirustel ja loob aluse veel suuremaks sõidurõõmuks. Monteeritavad osad suurendavad allasuruvat rõhku. Fikseeritud AMG surutiib täidab selgelt soovi kompromissitu jõudluse järele.

    AMG Performance istmepakett

    Pildil on AMG Performance'i istmepaketiga uus Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC.

    AMG Performance juhi ja kõrvalistuja istmed integreerivad teid perfektselt juhiruumi ja pakuvad ideaalset toestust küljelt. Seljatugede ja istepindade küljepõsed liibuvad otse teie keha vastu. Sellega kogete dünaamilisi sõidumanöövreid tõelise sportautotunnetusega. Vajaduse korral pakub integreeritud istmesoojendus meeldivat mugavust.

    AMG läveliistud valgustatud "AMG" kirjaga

    Pildil on Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu valgustusega AMG läveliistusid kirjaga „AMG”.

    Harjatud roostevabast terasest läveliistud avaldavad eeskätt muljet valge valgustatud kirjaga „AMG”, mis muudab iga sisenemise ja väljumise silmapaistvamaks. Vastupidavad roostevabast terasest liistud pole mitte ainult kaunid, vaid need kaitsevad ka kahjustuste eest.

    AMG roolirattanupud

    Pildil on AMG roolirattanupud Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu juhiruumis.

    AMG roolirattanuppudega kujundate oma rooliratta radikaalselt sportlikuks. Need võimaldavad sõidudünaamika funktsioonide kiiret ja sihikindlat käsitsemist. Fookustatud, keskendunud ja võimsusele suunatud sõidutunne – ning autentne võidusõiduauto tunnetus juhiruumis.

    AMG TRACK PACE

    Pildil on näidatud uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu AMG TRACK PACE.

    AMG TRACK PACE muudab teie AMG sõiduki virtuaalseks võidusõiduinseneriks. Ringi-, sektori- ja kiirendusaegade ning valitud reaalajas telemeetriaandmetega saate oma sõiduoskusi piiratud lõikudel sihipäraselt analüüsida ja parendada.

    AMG DYNAMIC PLUS pakett

    Pildil on AMG DYNAMIC PLUS paketi funktsioonid mudelis Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ juhiruumis.

    AMG DYNAMIC PLUS pakett annab maksimaalse sõidunaudingu ja suurima võimaliku erksuse. See ühendab arvukad suure jõudlusega komponendid ahvatlevaks paketiks ja sisaldab tähtsamaid erivarustusi veelgi suurema sõidudünaamika tagamiseks. Nii muutub sõiduelamus koos teie Mercedes-AMGga veelgi emotsionaalsemaks.

    AMG Performance rooliratas Nappa nahk/DINAMICA mikrokiud viimistlusega 

    Pildil on mudeli Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ AMG Performance'i rooliratas viimistlusega nappanahk/mikrokiud DINAMICA.

    AMG rooliratta puhul kohtub Nappa nahk kindlat haaret pakkuva DINAMICA mikrokiuga – ideaalse haarde ja täpse juhtimise nimel. AMG-le tüüpiline lamendatud vorm on pärit motospordist ja see rõhutab juhiruumi sportlikkust. Lisavarustuses ergonoomiliselt paigutatud Touch-Control nupud pakuvad intuitiivset kasutusmugavust ja lihtsustavad keskendunult juhtimist.

    * Ainult AMG Night paketiga.
    Pildil on standardvarustusega uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu esiosa.
    Pildil on standardvarustusega uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu tagaosa.
    Pildil on standardvarustusega uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ esiosa.
    Pildil on standardvarustusega uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ tagaosa.
    Pildil on AMG ööpaketiga uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu esiosa.
    Pildil on AMG ööpaketiga uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu tagaosa.
    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu esiosa.
    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu tagaosa.
    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ esiosa.
    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ tagaosa.
    Pildil on standardvarustusega uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu esiosa.
    Pildil on standardvarustusega uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu tagaosa.
    Pildil on standardvarustusega uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ esiosa.
    Pildil on standardvarustusega uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ tagaosa.
    Pildil on AMG ööpaketiga uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu esiosa.
    Pildil on AMG ööpaketiga uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu tagaosa.
    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu esiosa.
    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu tagaosa.
    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ esiosa.
    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga uue Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ tagaosa.
    • Esiosa
    • Tagaosa

    Valik puudub.

    Valitud varustusvariant sisaldab eranditult varustusi uue Mercedes-AMG GLA esi- või tagaosa jaoks.

    • Standardvarustusega GLA 35 4MATIC
    • Standardvarustusega GLA 45 4MATIC+
    • AMG ööpaketiga GLA 35 4MATIC
    • AMG aerodünaamika pakett mudelile GLA 35 4MATIC*
    • AMG aerodünaamika paketiga GLA 45 4MATIC+*

    Valik puudub.

    Valitud varustusvariant sisaldab eranditult varustusi uue Mercedes-AMG GLA esi- või tagaosa jaoks.

    • Standardvarustusega GLA 35 4MATIC
    • Standardvarustusega GLA 45 4MATIC+
    • AMG ööpaketiga GLA 35 4MATIC
    • AMG aerodünaamika pakett mudelile GLA 35 4MATIC*
    • AMG aerodünaamika paketiga GLA 45 4MATIC+*

    Klõpsake ja lohistage

    Valige kaks varustusastet ja liigutage regulaatorit, et neid võrrelda.

    Varustusastmete muutmine
    Varustusastmete valimine

    Valige kaks varustusastet, et neid omavahel võrrelda.

    • Standardvarustusega GLA 35 4MATIC
    • Standardvarustusega GLA 45 4MATIC+
    • AMG ööpaketiga GLA 35 4MATIC
    • AMG aerodünaamika pakett mudelile GLA 35 4MATIC*
    • AMG aerodünaamika paketiga GLA 45 4MATIC+*
    • Standardvarustusega GLA 35 4MATIC
    • Standardvarustusega GLA 45 4MATIC+
    • AMG ööpaketiga GLA 35 4MATIC
    • AMG aerodünaamika pakett mudelile GLA 35 4MATIC*
    • AMG aerodünaamika paketiga GLA 45 4MATIC+*
    * Ainult koos AMG ööpaketiga.

    Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: kombineeritud kütusekulu: 7,4-7,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 170-171 g/km;
    Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-9,2 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 209-211 g/km;
    Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,2-9,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 210-212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Jõudlus


    Avalöök.

    Jõudlus


    Avalöök.
    • Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC

      Kogege jõudluse, võimsuse ja sõidudünaamika täiuslikku kokkumängu - kiirendage vaevata.

      Pildil on kujutatud uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu jõudlus.

      AMG 2,0-liitrine 4-silindriline turboülelaadimisega mootor

      Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu mootor.

      Uue Mercedes AMG GLA 35 4MATICu süda on AMG 2,0-liitrine 4-silindriline mootor, võimsusega 225 kW (306 hj)[1]. Tänu Twinscrolli heitgaasi turbolaadurile üllatab see mootor kiirete reaktsioonidega kõigile gaasipedaali liikumistele. Veel paistab jõuülekanne silma oma suure pöördemomendi (400 Nm)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> ja silmapaistva pöörlemiskiirusega. See kombineerib optimaalse reaktsiooniaja väikese pöörete arvu juures suure võimsuskasvuga ka suure pöörete arvu korral ning pakub seega igas olukorras puhast sõidurõõmu.

      AMG SPEEDSHIFT DCT 8G

      Pildil on AMG SPEEDSHIFT DCT 8G.

      Topeltsiduriga ülekanne kannab AMG turbomootori spontaanse reaktsiooniaja üle puhtaks sõidurõõmuks ja vaimustab oma võidusõiduliku käiguvahetusega, ent valdab ka mugavusele orienteeritud käiguvahetusi. Rallikiirenduse funktsiooniga saavutate seisult optimaalse kiirenduse. Osaline süütekatkestus kõrgemale käigule lülitamisel, nagu ka automaatne vahegaasi funktsioon madalamale käigule lülitamisel, hoolitsevad eriti sõiduprogrammis S+ emotsionaalse helielamuse eest. Nii naudite te parimat, mida kahel maailmal pakkuda on.

      AMG Performance 4MATIC

      Pildil on AMG Performance 4MATIC+.

      Täisvarieeritava jõujaotusega kiirelt reageeriv AMG Performance 4MATICu nelikvedu teisendab suurepärase mootori võimsuse parimaks kombinatsiooniks dünaamikast, veojõust ja tõhususest. Olenevalt sõiduolukorrast võimaldab lamellsidur koos AMG-spetsiifilise elektro-mehaanilise reguleerimisega varieeruvat, spontaanselt muudetavat pöördemomendi jaotust vedavatele ratastele. Tulemuseks on silmapaistev kombinatisoon igapäevaseks kasutuseks, suur sõidurõõm tänavail ja tasakaalustatud maastikuvõimekus.

      AMG RIDE CONTROLI veermik

      Pildil on AMG RIDE CONTROLi veermik.

      Valikvarustusse kuuluva AMG RIDE CONTROLI veermik suurendab sõidudünaamikat ja pakub suurt jõudlust. Kohanduv vedrustus võimaldab laia vahemikku mugava lõbusõitmise ja sportliku seadistuse vahel. Režiimide „Comfort“, „Sport“ ja „Sport+“ vahel valite vaid ühe nupuvajutusega ning veermiku omadused muutuvad silmapilkselt. Režiimiga „Comfort“ saavutate tasakaalustatud vedrustuskarakteristika, režiimid „Sport“ ja „Sport+“ toetavad teid jäigema seadistusega sportlikuks sõiduks. Valik on teie!

      3-astmeline elektrooniline stabiilsusprogramm (ESP®)

      Pildil on 3-astmeline elektrooniline stabiilsusprogramm (ESP®).

      3-astmeline elektrooniline stabiilsusprogramm ESP® pakub ühtlasi nii ohutust kui ka sõidurõõmu, kuna sõidudünaamikat saab individuaalselt varieerida. Nupuga ESP® saab juht ESP® kohaseks rakendamiseks valida kolme individuaalse juhtimisstrateegia vahel: „ESP® ON” ülihea turvalisuse jaoks, „ESP® SPORT HANDLING MODE” sportlikumaks sõiduviisiks tagasillale mõjuva suurema veojõumomendiga ja „ESP® OFF” sõitmiseks eraldatud ringrajal. Parajasti aktiveeritud olekut kuvatakse AMG näidikuplokil.

      AMG ülima jõudlusega pidurisüsteem

      Pildil kujutatakse AMG ülima jõudlusega pidurisüsteemi.

      Kes uljalt kiirendab, peaks saama samamoodi ka hoo maha võtta. AMG ülima jõudlusega pidurisüsteem koos hõbedaste pidurisadulate ja mustade AMG pidurisadulatega ees on samaväärne vastane võimsale ajamile. See aeglustub peenelt doseerides ja jääb ka suure koormuse juures stabiilseks.

    • Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+

      High Performance ja suur Portion Utility: uued mudelid Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ ja GLA 45 S 4MATIC+ moodustavad veel kahe mootorivariandi ja sobiva varustusega tipu kompaktsete Power-linnamaasturite seas. Need ühendavad piirideta sõidurõõmu ja mootorispordi võimekuse hea igapäevakasutusega.

      Pildil on mudeli Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ jõuülekanne.

      AMG 2,0-liitrine 4-silindriline turboülelaadimisega mootor

      Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ 2,0-liitrine 4-silindriline turboülelaadimisega mootor.

      Kaheliitrise töömahu ja TwinScroll-turbolaadimisega kõrgtehnoloogiline mootor on võimsuse tšempion. 285 kW (387 hj) ja 480 Nm-iga<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> GLA 45 4MATIC+ või 310 kW (421 hj) ja 500 Nm-iga<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> GLA 45 S 4MATIC+ jätkavad eelkäija traditsiooni, olles tugevaimad 4-silindriliste mootorite tootmisseeriatest kogu maailmas.

      AMG Performance 4MATIC+ koos AMG TORQUE CONTROLiga

      Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ AMG Performance 4MATIC+.

      Nelikvedu AMG Performance 4MATIC+ koos AMG TORQUE CONTROLiga ühendab silmapaistva sõidudünaamika parima võimaliku veojõuga. Kaks elektrooniliselt juhitavat lamellsidurit tagasillal jaotavad veojõumomenti olenevalt sõiduprogrammist ja olukorrast vasakule ja paremale tagarattale sihipäraselt erinevalt.

      Sõiduprogramm RACE ja AMG DYNAMICS

      Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ meediumiekraan.

      GLA 45 S 4MATIC+ (GLA 45 4MATIC+ koos AMG DYNAMIC PLUS paketiga) jaoks sisaldab AMG DYNAMIC SELECT sõiduprogrammi RACE koos lülitusaegade, gaasiandmise ja veermiku kohandamise täpsema reguleerimisega. Sõidudünaamika reguleerimine AMG DYNAMICS täiendab elektroonilise stabiilsusprogrammi ESP® funktsioone veojõujaotuse ja roolimisomadustega.

      AMG ülima jõudlusega pidurisüsteem

      Pildil on Mercedes-AMG GLA 45/45 S 4MATIC+ võimas AMG pidurisüsteem.

      Halli värvi pidurisadulate ja valge AMG-kirjaga GLA 45 4MATIC+ pakub koos AMG võimsa pidurisüsteemiga igal ajal stabiilset aeglustust. GLA 45 S 4MATIC+ suurema rallispordivõimekusega pidurisüsteem tõstab ennast esile punaste pidurisadulate ja musta AMG-kirjaga.

    Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: kombineeritud kütusekulu: 7,4-7,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 170-171 g/km;
    Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-9,2 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 209-211 g/km;
    Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,2-9,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 210-212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Mootorite võrdlus


    AMG jõuülekande süda on mootor.

    Mootorite võrdlus


    AMG jõuülekande süda on mootor.

    Pildil on uue Mercedes-AMG GLA 35 4MATICu mootor.

    Vali mootor

    • Manuaalkäigukast
    • Automaatkäigukast

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Vali võrreldav mootor

    • Manuaalkäigukast
    • Automaatkäigukast

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Võrrelge Mercedes-Benz GLA linnamaasturi erinevaid mootoreid.
    Sulge

    Mootorite võrdlemine.

    Valige kaks mootorit, et kõrvutada nende tehnilisi andmeid.

    Vali mootor
    Vali võrreldav mootor
    Võrdle

    Valige mootor

    Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: kombineeritud kütusekulu: 7,4-7,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 170-171 g/km;
    Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-9,2 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 209-211 g/km;
    Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,2-9,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 210-212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC: kombineeritud kütusekulu: 7,4-7,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 170-171 g/km;
    Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,1-9,2 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 209-211 g/km;
    Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+: kombineeritud kütusekulu: 9,2-9,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide: 210-212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4-Door Coupé kombineeritud kütusekulu: 11,3 l/100 km, kombineeritud CO2-heide: 257 g/km;
    Mercedes-AMG GT R Coupé: kombineeritud kütusekulu: 12,4 l/100 km, kombineeritud CO2-heide: 284 g/km;
    Mercedes-AMG GT S Roadster: kombineeritud kütusekulu: 11,5 l/100 km, kombineeritud CO2-heide: 262 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>