Ohjeldamatu vabadusejanu

Ohjeldamatu vabadusejanu

Mercedes-AMG GLA 45 tagumine osa on agressiivse välimusega. Uus alaspoiler ja AMG difuusori välimusega põrkeraud suurendavad survejõudu ja hoiavad auto kindlalt vastu maad. Esiosa on AMG-le tüüpiline: AMG esivõret kaunistab kaheosaline hõbe-kroomliist, põrkeraud on A-tähe kujuline. Suured õhuvõtuavad rõhutavad enesekindlust ja lisavad dünaamilisust. Nii teenib see kompaktne maastur respekti igal pinnasel.

Mercedes-AMG GLA 45 on ühteaegu nii maastur kui ka sportauto. Koge selle kohta tõestust loodusesse sõites – suundu kasvõi metsikule rännakule kõrbesse. Tänu suutlikkusele orieteeritud AMG Performance 4MATIC nelikveole ja lisavarustusse kuuluvale AMG DYNAMIC PLUS paketile, mis sisaldab ka AMG esisilladiferentsiaali, domineerid Sa igal teekattel ja pinnasel.

Lisavarustusena saadaval AMG RIDE CONTROL sportvedrustus koos adaptiivsete amortisaatorite ja "Race" sõidurežiimiga tagavad maksimaalselt intensiivse sõiduelamuse. Kas dünaamilisust on võimalik veelgi lisada? Jah, ringrajal. Kolmeastmeline stabiilsuskontroll ESP® aitab Sul autot turvaliselt asfaldil kontrolli all hoida.

Tehnoloogia, mis tagab liidripositsiooni

Pildil on kujutatud lennujaamas olev GLA AMG Performance sõiduk külg- ja eestvaates.
Pildil on kujutatud lennujaamas olev GLA AMG Performance sõiduk tagantvaates.

Tehnoloogia, mis tagab liidripositsiooni

Mis on ühist AMG juhtidel ja AMG inseneridel? Nad on kõik „bensiinipead”. Seda tõestab maailma võimsaim seeriatootmises olev neljasilindriline turbomootor, mis annab 280 kilovatti (381 hj). Erivõimsus 141 kW/l (191 hj/l) ületab isegi suuremat osa superautosid. Twinscroll-turbolaadur tagab kiire reaktsiooni ja maksimaalse kiiruse.

See mootor valmib põhimõttel "Üks Mees – Üks Mootor" ning see tagab pöördemomendi 475 Nm[1]. Mercedes-AMG GLA 45 kiirendab 0 – 60 miili/h vaid 4,4 sekundiga. Hetkeline turboheli ning siis täie hooga edasi!

[1] Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.