Uued Mercedes-AMG GLC kupee mudelid.

Mitte mingi maastur. AMG.

Pöördemoment

520 Nm kuni 700 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Kiirendus

4,9 s kuni 3,8 s

0 kuni 100 km/h

Võimsus

287 kW kuni 375 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: Kombineeritud kütusekulu: 10,5-10,2 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 240-232 g/km,
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-275 g/km,
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-277 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Sõiduki pilgupüüdjad


Läbi ja lõhki AMG.

Uus Mercedes-AMG GLC Coupé teeb nii visuaalselt kui ka tehniliselt üsnagi ühemõtteliselt selgeks, et kuulub Mercedes-AMG perekonda. Uut Mercedes-AMG GLC Coupé'd iseloomustab kiirus, sportlikkus ja erakordne sõiduvõimsus.

Sõiduki pilgupüüdjad


Läbi ja lõhki AMG.

Uus Mercedes-AMG GLC Coupé teeb nii visuaalselt kui ka tehniliselt üsnagi ühemõtteliselt selgeks, et kuulub Mercedes-AMG perekonda. Uut Mercedes-AMG GLC Coupé'd iseloomustab kiirus, sportlikkus ja erakordne sõiduvõimsus.

Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupee külgmist eestvaadet.

Välimus

Pildil on näidatud Mercedes-AMG GLC kupee salong.

Salong

Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kupee eestvaadet.

Jõudlus

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: Kombineeritud kütusekulu: 10,5-10,2 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 240-232 g/km,
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-275 g/km,
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-277 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Välisdisain


Läbiv AMG disain.

Välisdisain


Läbiv AMG disain.

  • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

    Uus Mercedes-AMG GLC Coupé näitab ka välimuse poolest ühemõtteliselt oma AMG päritolu: alates värskelt disainitud AMG-le omasest A-kujulisest radiaatorikestast ja eesmises kaitserauas olevatest õhu sisselaskeavadest kuni tagaosa difuusorini koos AMG heitgaasisüsteemi kahe kroomitud topeltsummuti otsteni.

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee diagonaalis tagantvaates.

    53,3 cm (21-tollised) ristkodarate disainiga AMG-valuveljed

    Pildil on ristkodarate disainiga AMG valuvelgede detailvaade.

    53,3 cm (21") ristkodarate disainiga AMG-valuveljed on saadaval kõrgläikega musta värvi ja läigestatud servadega. Lisaks on uuele Mercedes-AMG 43 4MATIC GLC Coupé'l eksklusiivselt saada ka 53,3 cm (21") viie kodara disainiga AMG-kergmetallveljed.

    AMG optikapakett

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee diagonaalis eestvaates.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé sportlikkust saab veelgi suurendada lisavarustusena saadaolevate mustade kõrgläikega elementidega: näiteks esisplitterid eesmise kaitseraua põllel või iluliistudega difuusor tagumise kaitseraua põllel. Koos arvukate lisavarustusena saadaolevate AMG Night paketi tumedate detailidega luuakse muljetavaldav ja silmapaistev üldpilt.

    Topeltsummutiotsadega difuusor

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee detailvaade.

    Uus Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé näitab kuni lõpuni AMG Performance‘it, kuna ka sõiduki tagaosas on AMG iseloom tänu difuusorile ja kahele ümmargusele AMG heitgaasisüsteemi topeltsummutiotsale äratuntav.

  • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

    Ka mudelit Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kaunistab uue disainiga AMG-le iseloomulik A-kujuline radiaatorikest. Siiski on see veelgi võimsam ja muljetavaldavam kui 43-mudelite puhul. Täpselt nagu AMG 4,0-liitrine V8-biturbomootor oma 350 kW (476 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> ja 650 Nm jõumomendiga, millega saab saavutada võidusõidurajale sobivaid sõiduomadusi. Tänu seadistatavale AMG sportveermikule sobib sõiduk sama ideaalselt igapäevaseks sõitmiseks.
    Oma klassi võimsaimana särab Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ AMG 4,0-liitrine V8-biturbomootor tubli tulemusega 375 kW (510 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> maksimaalse pöördemomendi 700 Nm juures. Erakordne jõud, mida ohjeldab oskuslikult vastupidav AMG komposiitpidur.

    Pildil on Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ diagonaalis tagantvaates.

    AMG-le iseloomulik radiaatorivõre

    Pildil on AMG-le omase radiaatorikestaga Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+.

    AMG-le omane radiaatorivõre koos vertikaalsete, mustade lamellidega ja kõrgläikeliste kroomitud ehisliistudega teeb kohe selgeks, kus on uute Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja 63 S 4MATIC+ juured. Mudelite sportlikke geene rõhutavad ka laiemad AMG poritiivad ja trapetsikujulised summutiotsikud.

    Trapetsikujulised summutiotsikud

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee trapetsikujulised summutiotsikud.

    Mercedes-AMG GLC Coupé on algusest lõpuni tõeline AMG. Äratuntavale AMG iseloomule annavad oma osa ka poritiivad ja trapetsikujulised summutiotsikud.

    53,3 cm (21-tollised) AMG kergmetallveljed tihedate kodarate disainiga

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee ristkodarate disainiga AMG-valuveljed detailvaates.

    Eksklusiivselt uuele Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ mudelile ja 63 S 4MATIC+ Coupé'le eksklusiivselt saadaolevad 53,3 cm (21-tollised) mitmekodaralise disainiga kergmetallveljed jätavad sama dünaamilise mulje kui mattmusta värvitooniga ja läigestatud servadega ristkodaratega disainiga AMG-valuveljed. 

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: Kombineeritud kütusekulu: 10,5-10,2 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 240-232 g/km,
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-275 g/km,
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-277 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Salongi disain


Veendunud sportlane.

Salongi disain


Veendunud sportlane.
  • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

    Uue Mercedes-AMG GLC Coupé salong võtab oma külalised vastu AMG-le omase istmegraafikaga sportistmete ja DINAMICA mikrokiust Performance'i roolirattaga. Kui te olete korra juba sisse istunud, saate täies rahus pühenduda intuitiivse juhtimiskontseptsiooniga multimeediumsüsteemile MBUX.

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee salongidisain.

    AMG Performance istmed

    Pildil on Mercedes-AMG GLC 43 4MATICu salongidisain.

    AMG Performance istmed on spetsiaalselt sportliku sõidustiili jaoks välja töötatud: sportlik istmekuju toetab teie asendit vastavalt vajadusele – maksimaalne enesekindlus dünaamiliste sõidumanöövrite ajal ja rohkem mugavust pikkadel sõitudel. Ainulaadne istmete disain rõhutab ka visuaalselt Mercedes-AMG GLC Coupé mudeli sportlikult iseteadlikku karakterit.

    AMG roolirataste uus põlvkond

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee AMG Performance'i rooliratas.

    AMG Performance rooliratas on täielikult kaetud mikrokiuga DINAMICA, millel on väga hea haarduvus. Nii ei kaota te kunagi kontrolli ja juhite autot täpselt ka sportlike sõidumanöövrite korral. Kogu juhiruumi sportlikkus kajastub ka AMG-le omase rooliratta lamendatud kujus. Tänu ergonoomiliselt paigutatud puutetundlikele juhtelementidele, saab mitmeid funktsioone käsitseda intuitiivselt, et teie saaksite täielikult keskenduda enda ees olevale teele.

    Multimeediumsüsteem MBUX

    Pildil on Mercedes-AMG GLC linnamaasturi multimeediumsüsteem MBUX.

    Looge emotsionaalne ühendus - ühest sõidukist saab teie sõiduk, sest MBUX laiendatud funktsioonid seadistavad end täielikult teile vastavaks. Öelge „Hey, Mercedes“, ja teie MBUX ootab teie soove. Personaalsed profiilid, prognoosifunktsioonid ning WIFI-kuumkoht defineerivad digitaalse ühenduse mõiste ümber.

  • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

    Sportauto nagu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ Coupé peab olema igal ajal optimaalselt kontrolli all. Täpselt selleks välja töötatud: Nappa nahast AMG Performance rooliratas koos käiguvahetuslabade ja lisavarustuses olevate AMG DRIVE UNIT ja AMG DYNAMIC SELECT sõiduprogrammide jaoks. Parima meelelahutuse ja ideaalse käsitsemise tagab intuitiivselt juhitav multimeediumsüsteem MBUX, mis on standardvarustuses ka TRACK PACE puhul.

    Pildil on näidatud Mercedes-AMG GLC kupee salong.

    Meediumiekraan

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee meediumiekraan koos RACETIMERiga.

    Mercedes-AMG GLC Coupé kõrglahutuslik meediumiekraan reageerib vahetult teie puudutustele ja selle käsitsemine on täpne ja intuitiivne nagu nutitelefoni või tahvelarvuti puhul. Tänu kristallselgele pildikvaliteedile edastatakse soovitud multimeediasisu maitsekalt selgelt edasi ja kuna säärane kvaliteet nõuab ka sobivat disaini, on suur ekraan täisulatuses klaasitud.

    AMG roolinupud

    Pildil on Mercedes-AMG GLC kupee AMG roolinuppude detailvaade.

    Just nii nagu AMG perekonda kuuluva sõiduki puhul ikka, saate ka Mercedes-AMG GLC Coupé juhiruumis kogeda autentset võidusõiduauto õhkkonda: tänu AMG roolinuppudele saate rooliratta kujundada äärmiselt sportlikuks ning erinevaid sõidudünaamilisi funktsioone kiirelt ja sihipäraselt käsitseda. Samal ajal keskendute teie täielikult teele ning naudite võimsusele suunatud sõidurõõmu.

    Multimeediumsüsteem MBUX

    Pildil on Mercedes-AMG GLC linnamaasturi multimeediumsüsteem MBUX.

    Navigeerimise MBUX liitreaalsus ühendab virtuaalse maailma reaalsega ja integreerib graafilised navigatsiooni- ja liiklussuunised reaalsetesse piltidesse. Selleks filmib esiklaasis olev kaamera sõiduki ees olevat ala, edastab selle meediumiekraanile ja tõstab esile lisasuunised, nagu majanumbrid või tänavanimed. Nii hõlbustab see teie orienteerumist ja jõuate kiirelt, turvaliselt ja muretult sihtkohta.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: Kombineeritud kütusekulu: 10,5-10,2 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 240-232 g/km,
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-275 g/km,
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-277 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

AMG varustus


Kujundage oma Mercedes-AMG GLC.

AMG varustus


Kujundage oma Mercedes-AMG GLC.

    AMG Night pakett

    Pildil on näidatud Mercedes-AMG GLC kupee külgvaadet.

    AMG Night pakett võlub musta kõrgaläikega disainielementidega, mis aitavad luua kas tugevaid kontraste või sujuvaid üleminekuid. Olgu põnevad aktsendid või tagasihoidlikkus: mõlemal juhul demonstreerite individuaalselt dünaamilise disaini tunnetust.

    AMG aerodünaamika pakett

    Pildil on AMG aerodünaamika paketiga Mercedes-AMG GLC kupee tagaosa.

    Võtke oma sõidukist maksimum: AMG aerodünaamika paketiga tugevdate sihipäraselt välimust ja saate osa erakordsest sõidukogemusest. Täiendav suur esispoiler ja suurem tagaosa difuusor koos difuusori otsaga vähendavad esi- ja tagaosa tõstejõudu ning muudavad teie sõiduki veelgi sportlikumaks.

    AMG Performance istmed

    Pildil on näidatud Mercedes-AMG GLC kupee salong.

    AMG Performance istmed nii juhile kui ka kaassõitjale panevad AMG filosoofiale punkti: istumisasendi maksimaalne sportlikkus ja seega maksimaalselt sõltumatu käsitsemine. Ideaalne tugi külgedel on eriti märgatav dünaamilistel sõidumanöövritel.

    AMG TRACK PACE

    Pildil näidatakse Mercedes-AMG GLC kupee juhiruumi.

    AMG TRACK PACE muudab teie AMG sõiduki virtuaalseks võidusõiduinseneriks. Ringi-, sektori- ja kiirendusaegade ning valitud reaalajas telemeetriaandmetega saate oma sõiduoskusi piiratud lõikudel sihipäraselt analüüsida ja parendada.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: Kombineeritud kütusekulu: 10,5-10,2 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 240-232 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-275 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-277 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Pildil on kujutatud AMG ööpaketiga Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kupee eestvaadet.
    Pildil on kujutatud AMG ööpaketiga Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kupee tagantvaadet.
    Pildil on kujutatud AMG aerodünaamikapaketiga Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupee eestvaadet.
    Pildil on kujutatud AMG aerodünaamikapaketiga Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupee tagantvaadet.
    Pildil on kujutatud AMG ööpaketiga Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kupee eestvaadet.
    Pildil on kujutatud AMG ööpaketiga Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kupee tagantvaadet.
    Pildil on kujutatud AMG aerodünaamikapaketiga Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupee eestvaadet.
    Pildil on kujutatud AMG aerodünaamikapaketiga Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupee tagantvaadet.
    • Esiosa
    • Tagaosa

    Valik puudub.

    Valitud varustusaste sisaldab ainult varustust uue Mercedes-AMG GLC kupee välimuse või salongi jaoks.

    • AMG Night pakett
    • AMG aerodünaamika pakett

    Valik puudub.

    Valitud varustusaste sisaldab ainult varustust uue Mercedes-AMG GLC kupee välimuse või salongi jaoks.

    • AMG Night pakett
    • AMG aerodünaamika pakett

    Klõpsake ja tõmmake

    Valige kaks varustusvarianti ja liigutage juhikut, et neid võrrelda.

    Varustusvariantide muutmine
    Varustusvariantide valimine

    Valige kaks varustusvarianti, et neid omavahel võrrelda.

    • AMG Night pakett
    • AMG aerodünaamika pakett
    • AMG Night pakett
    • AMG aerodünaamika pakett

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: Kombineeritud kütusekulu: 10,5-10,2 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 240-232 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-275 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-277 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Jõudlus


    Jõudlus kõikidel maastikel.

    Jõudlus


    Jõudlus kõikidel maastikel.

    • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

      Uues Mercedes-AMG GLC Coupé's kogete ainulaadset koosljust suurepärasest kiirusest ja praktilisusest. See kombinatsioon saab võimalikuks tänu AMG RIDE CONTROL+ sportveermiku kooskõlale AMG vajadustele spetsiaalselt kohandatud adaptiivsele vedrustussüsteemile ADS PLUS.

      Mercedes-AMG GLC kupee jõuülekanne tehnikaruumis.

      3,0-liitrine V6 biturbomootor

      Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC kupee 3,0-liitrist V6 biturbomootorit.

      Uus Mercedes-AMG GLC Coupé saab oma AMG-le omase sõidujõudluse Mercedes-AMG poolt edasiarendatud 3,0-liitriselt V6-biturbomootorilt ja jõudlusele suunatud nelikveolt AMG Performance 4MATIC'ult koos AMG-le omase jõujaotusega.

      AMG Performance 4MATIC

      Pildil on kujutatud AMG Performance 4MATICut tehnoruumis.

      Jõudlusele suunatud nelikvedu AMG Performance 4MATIC tagab AMG-le omase 31% jõujaotuse esisillal ja 69% jõujaotuse tagasillal. Tulemuseks on AMG-le omane Driving Performance, mis eristub muljetavaldava kiirenduse, suurema sõidudünaamika ja kõrge ristdünaamika poolest.

      AMG RIDE CONTROL

      Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC kupee puutetundlikku ekraani.

      AMG RIDE CONTROL+ veermik ühendab mitmete veermike eelised ja tagab igas sõiduolukorras tugeva jõudluse. See eriti sportlikult kohandatud veermik on tänu mitmekambrilisele õhkvedrustusele suuteline pakkuma väga head hajutatust kõige mugavamate ja sportlikumate seadete vahel ning kohandub vastavalt tegelikule koormusele.

    • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

      Oma klassi võimsaimana särab Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ AMG 4-liitrine V8-biturbomootor tubli tulemusega 375 kW (510 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> maksimaalse pöördemomendi 700 Nm juures. Erakordne jõud, mida ohjeldab oskuslikult vastupidav AMG komposiitpidur.
      Tänu 25 kW (34 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> ja 50 Nm võrra suurematele väärtustele kui Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ puhul pakub S-mudel erakordset võimsust ja jõudlust. Siin teevad ideaalset koostööd AMG SPEEDSHIFT MCT 9-käiguline sportkäigukast, sportveermik AMG RIDE CONTROL+ ja elektrooniliselt reguleeritav AMG tagatelje lukustusdiferentsiaal. AMG DYNAMIC SELECTi lüliti ja viie AMG-põhise sõiduprogrammi abil on teil võimalik sõidukogemust individuaalselt kohandada. Täiesti uus: programm „Libe tee“.

      Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kupee jõuülekannet.

      AMG 4-liitrine V8-biturbomootor

      Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC kupee AMG 4,0-liitrist V8-biturbomootorit.

      AMG 4,0-liitrine V8-biturbomootor 350 kW (476 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> võimsusega ja 650 Nm maksimaalse pöördemomendiga saavutab uus Mercedes-AMG GLC Coupé muretult ringrajale sobiva sõiduvõimsuse. Seejuures püsib igapäevasõiduks sobivus, sest AMG sportveermikku saab vastavalt erinevatele sõiduolukordadele individuaalselt seadistada.

      AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

      Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC kupee AMG SPEEDSHIFT MCT 9G-d.

      AMG SPEEDSHIFT MCT 9G näol saavad autospordi fännid elamuse täie raha eest, kuna käigukast toetab eriti dünaamilist sõiduviisi tänu sportlikult kiirele käiguvahetusele ja peaaegu tajumatule lülitusele, mis sõltub sõidurežiimist.  Tänu üheksale käigule sõidab Mercedes-AMG GLC Coupé mootor peaaegu alati optimaalses pöörlemiskiiruse vahemikus ning pakub sel viisil silmapaistvat kombinatsiooni tõhususest, dünaamikast ja turvalisusest.

      AMG suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem

      Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC kupee rehvide detailvaadet.

      AMG suure jõudlusega komposiitpidurisüsteemSuure jõudlusega komposiitpidurisüsteem sobib ideaalselt Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ ajami võimsusele - peenelt doseeritav aeglustus jääb isegi suure koormuse juures stabiilseks. Pidurikettad on suurte mõõtmetega, ümberringi õhkjahutusega ja perforeeritud – see tagab väiksema massi ja veelgi parema kiiruse. Lisaks rõhutavad punaseks värvitud, „AMG“ kirjaga pidurisadulad ka visuaalselt teie pidurisüsteemi tööjõudlust.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: Kombineeritud kütusekulu: 10,5-10,2 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 240-232 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-275 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-277 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Mootorite võrdlus


    AMG jõuülekande süda on mootor.

    Mootorite võrdlus


    AMG jõuülekande süda on mootor.

    Pildil on kujutatud Mercedes-AMG GLC kupee mõlemat mootorit.

    Vali mootor

    • Manuaalkäigukast
    • Automaatkäigukast

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Vali võrreldav mootor

    • Manuaalkäigukast
    • Automaatkäigukast

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Võrrelge Mercedes-AMG GLC kupee mootoreid.
    Sulge

    Mootorite võrdlemine.

    Valige kaks mootorit, et kõrvutada nende tehnilisi andmeid.

    Vali mootor
    Vali võrreldav mootor
    Võrdle

    Valige mootor

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: Kombineeritud kütusekulu: 10,5-10,2 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 240-232 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-275 g/km,
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: Kombineeritud kütusekulu: 12,3-12,1 l / 100 km, kombineeritud CO2-heide: 280-277 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>