Pistikhübriid.

Alternatiivne ajam


Avastage pistikhübriidi tehnoloogiaga GLC.

Alternatiivne ajam


Avastage pistikhübriidi tehnoloogiaga GLC.
Pildil on Mercedes-Benzi GLC maasturi pistikhübriidi mootor.
Pildil on Mercedes-Benzi GLC maasturi pistikhübriidi mootor.

CLC linnamaastur pistikhübriidi tehnoloogia ühendab elektrimootori dünaamika ja tõhususe koos põlemismootori jääkläbisõiduga süsteemivõimsuseks kuni 235 kW (320 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> ja maksimaalseks pöördemomendiks 700 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>. Elektrimootor hoolitseb lisavõimsuse eest kiirendamisel või liigutab sõidukit linnas ka üksi kuni 51 km nii, et saaksite suure osa oma igapäevastest sõitudest teha mugavalt emissioonivabalt.

Mudeli GLC 300 e 4MATIC keskmine voolutarve testtsüklis: 16,5-16,7 kWh / 100 km; keskmine kütusekulu: 2,2–2,4 l / 100 km; keskmine CO₂ heide: 50-56 g/km.<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>