Mercedes-AMG GLC uued mudelid.

Pöördemoment

520 Nm kuni 700 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Kiirendus

3,8 s kuni 4,9 s

0 kuni 100 km/h

Võimsus

287 kW kuni 375 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: keskmine kütusekulu: 10,2-10,6 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 234-242 g/km;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,2-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 278-283 g/km;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,3-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 280-282g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Sõiduki pilgupüüdjad


Läbi ja lõhki AMG.

Mercedes-AMG GLC kolm uut mudelit - Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kui ka GLC 63 ja 63 S 4MATIC+ - ühendavad võidusõiduraja põnevuse ja võimukuse igapäevaste sõiduvajadustega. AMG-spetsiifiline radiaatorivõre ja erakordne jõudlus annavad aimu motospordist saadud inspiratsioonist.

Sõiduki pilgupüüdjad


Läbi ja lõhki AMG.

Mercedes-AMG GLC kolm uut mudelit - Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kui ka GLC 63 ja 63 S 4MATIC+ - ühendavad võidusõiduraja põnevuse ja võimukuse igapäevaste sõiduvajadustega. AMG-spetsiifiline radiaatorivõre ja erakordne jõudlus annavad aimu motospordist saadud inspiratsioonist.

Pildil on Mercedes-AMG GLC maastur eestvaates koos AMG-spetsiifilise radiaatorikestaga.

Välisdisain

Pildil on Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ maasturi salong.

Salong

Pildil on sõitev Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ maastur.

Jõudlus

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: keskmine kütusekulu: 10,2-10,6 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 234-242 g/km;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,2-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 278-283 g/km;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,3-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 280-282g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Välisdisain


Läbiv AMG disain.

Välisdisain


Läbiv AMG disain.

  • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

    Mercedes-AMG GLC kolm uut mudelit on algusest lõpuni tõupuhtad AMG-d: alates uue disainiga AMG-spetsiifilisest radiaatorivõrest koos vertikaalsete, mustade lamellidega ja kõrgläikega kroomitud iluliistudega kuni AMG heitgaasisüsteemini tagaosas. Nii Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kui ka V8-mudelid GLC 63 4MATIC+ ja GLC 63 S 4MATIC+ hoolitsevad AMG-le kohase soorituse eest – ükskõik millisel maastikul.

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maastur külgmises eestvaates.

    53,3 cm (21-tollised) ristkodarate disainiga AMG-valuveljed

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi detailvaade.

    Ristkodarate disainiga AMG valuveljed on saadaval kõrgläikega musta värvitooniga ja läigestatud servadega. Lisaks on uuele Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC-ule eksklusiivselt saadaval ka 53,3 cm (21-tollised) viie topeltkodaraga disainiga kergmetallveljed.

    Topeltsummutiotsadega difuusor

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maastur tagantvaates.

    Uus Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC näitab kuni lõpuni AMG Performance‘it, kuna ka sõiduki tagaosas on AMG iseloom tänu difuusorile ja kahele ümmargusele AMG heitgaasisüsteemi topeltsummutiotsale äratuntav.

    AMG optikapakett

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi eestvaade.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATICu sportlikkust saab veelgi suurendada lisavarustusena saadaolevate mustade kõrgläikega elementidega: näiteks esisplitterid eesmise kaitseraua põllel või iluliistudega difuusor tagumise kaitseraua põllel. Koos arvukate lisavarustusena saadaolevate AMG Night paketi tumedate detailidega luuakse muljetavaldav ja silmapaistev üldpilt.

  • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

    Mercedes-AMG GLC mudeleid iseloomustab nähtav ja eelkõige tuntav agiilsus ning ristsuunaline dünaamika. Välimuselt ja tehnika osas selgelt Mercedes-AMG sõidukid, GLC-mudelid avaldavad muljet oma erakordsete sõiduomadustega. Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ suudab ühendada joovastava ringrajasõidu ja argipäevakasutuse, mida tõestavad ka parimad ajad Nürnburgringil. Uus AMG-spetsiifiliselt disainitud radiaatorivõre annab seejuures selge motospordi välimuse.

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maastur eestvaates.

    AMG-le iseloomulik radiaatorivõre

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maastur eestvaates koos AMG-spetsiifilise radiaatorikestaga.

    AMG-le omane radiaatorivõre koos vertikaalsete, mustade lamellidega ja kõrgläikeliste kroomitud ehisliistudega teeb kohe selgeks, kus on uute Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja 63 S 4MATIC+ juured. Mudelite sportlikke geene rõhutavad ka laiemad AMG poritiivad ja trapetsikujulised summutiotsikud.

    Trapetsikujulised summutiotsikud

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maastur tagantvaates.

    Nii Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kui ka GLC 63 S 4MATIC+ esitlevad muljetavaldavat AMG-perekonna disaini alates kaitserauast kuni pagasiruumini. Äratuntavale AMG iseloomule annavad oma osa ka poritiivad ja trapetsikujulised summutiotsikud.

    53,3 cm (21-tollised) AMG kergmetallveljed tihedate kodarate disainiga

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi detailvaade.

    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ mudelile ja 63 S 4MATIC+ mudelile eksklusiivselt saadaolevad 53,3 cm (21-tollised) mitmekodaralise disainiga kergmetallveljed jätavad sama dünaamilise mulje kui mattmusta värvitooniga ja läigestatud servadega ristkodaratega disainiga AMG-valuveljed.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: keskmine kütusekulu: 10,2-10,6 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 234-242 g/km;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,2-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 278-283 g/km;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,3-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 280-282g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Salongi disain


Erakordne. Ka seestpoolt.

Salongi disain


Erakordne. Ka seestpoolt.

  • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

    Mikrokiudkattega DINAMICA AMG Performance rooliratas koos käiguvahetuslabadega ja keskkonsoolil asuv sõiduprogrammi AMG DYNAMIC SELECT lüliti hoiavad teie Mercedes-AMG GLC kolme uut mudelit kindlalt kontrolli all – nii teel kui maastikul.

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi salongi disain.

    AMG Performance istmed

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi AMG Performance'i istmed.

    AMG Performance istmed on spetsiaalselt sportliku sõidustiili jaoks välja töötatud: sportlik istmekuju toetab teie asendit vastavalt vajadusele – maksimaalne enesekindlus dünaamiliste sõidumanöövrite ajal ja rohkem mugavust pikkadel sõitudel. Ainulaadne istmete disain rõhutab ka visuaalselt Mercedes-AMG GLC kolme uue mudeli sportlikult iseteadlikku karakterit.

    AMG roolirataste uus põlvkond

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi juhiruum.

    AMG Performance rooliratas on täielikult kaetud mikrokiuga DINAMICA, millel on väga hea haarduvus. Nii ei kaota te kunagi kontrolli ja juhite autot täpselt ka sportlike sõidumanöövrite korral. Kogu juhiruumi sportlikkus kajastub ka AMG-le omase rooliratta lamendatud kujus. Tänu ergonoomiliselt paigutatud puutetundlikele juhtelementidele, saab mitmeid funktsioone käsitseda intuitiivselt, et teie saaksite täielikult keskenduda enda ees olevale teele.

    Laiendatud MBUX funktsioonid

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi meediumiekraan.

    Looge emotsionaalne ühendus - ühest sõidukist saab teie sõiduk, sest MBUX laiendatud funktsioonid seadistavad end täielikult teile vastavaks. Öelge „Hey, Mercedes“, ja teie MBUX ootab teie soove. Personaalsed profiilid, prognoosifunktsioonid ning WIFI-kuumkoht defineerivad digitaalse ühenduse mõiste ümber.

  • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

    Ükskõik kas tänavaliikluses või maastikul, Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ maasturiga on teil tänu käiguvahetuslabadega Nappa nahast AMG Performance roolile ja AMG DYNAMIC SELECT sõiduprogrammidega lisavarustusse kuuluvale AMG DRIVE UNITile kõik kindlalt kontrolli all. TRACK PACE'iga standardvarustuses olev intuitiivselt juhitav Infotainment-süsteem MBUX hoolitseb igal sõidul sobiva meelelahutuse eest.

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi salongi disain.

    Meediumiekraan

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi meediumiekraani detailvaade.

    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja GLC 63 S 4MATIC+ kõrglahutuslik meediumiekraan reageerib vahetult teie puudutustele ja selle käsitsemine on täpne ja intuitiivne nagu nutitelefoni või tahvelarvuti puhul. Tänu kristallselgele pildikvaliteedile edastatakse soovitud multimeediasisu maitsekalt selgelt edasi ja kuna säärane kvaliteet nõuab ka sobivat disaini, on suur ekraan täisulatuses klaasitud.

    AMG roolinupud

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi AMG roolinuppude detailvaade.

    Nagu AMG-perekonda kuuluva sõiduki puhul ikka, saate ka Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja GLC 63 S 4MATIC+ juhiruumis kogeda autentset võidusõiduauto õhkkonda: tänu AMG roolinuppudele saate rooliratta kujundada äärmiselt sportlikuks ning erinevaid sõidudünaamilisi funktsioone kiirelt ja sihipäraselt käsitseda. Samal ajal keskendute teie täielikult teele ning naudite võimsusele suunatud sõidurõõmu.

    Laiendatud MBUX funktsioonid

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi meediumiekraan.

    Looge emotsionaalne ühendus - ühest sõidukist saab teie sõiduk, sest MBUX laiendatud funktsioonid seadistavad end täielikult teile vastavaks. Öelge „Hey, Mercedes“, ja teie MBUX ootab teie soove. Personaalsed profiilid, prognoosifunktsioonid ning WIFI-kuumkoht defineerivad digitaalse ühenduse mõiste ümber.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: keskmine kütusekulu: 10,2-10,6 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 234-242 g/km;
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,2-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 278-283 g/km;
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,3-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 280-282g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

AMG varustusastmed


Kujundage oma Mercedes-AMG GLC.

AMG varustusastmed


Kujundage oma Mercedes-AMG GLC.

    AMG Night pakett

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maastur külgmises eestvaates.

    AMG Night pakett võlub musta kõrgaläikega disainielementidega, mis aitavad luua kas tugevaid kontraste või sujuvaid üleminekuid. Olgu põnevad aktsendid või tagasihoidlikkus: mõlemal juhul demonstreerite individuaalselt dünaamilise disaini tunnetust.

    AMG aerodünaamika pakett

    Pildil on AMG aerodünaamikapaketiga Mercedes-AMG GLC maastur eestvaates.

    Võtke oma sõidukist maksimum: AMG aerodünaamika paketiga tugevdate sihipäraselt välimust ja saate osa erakordsest sõidukogemusest. Täiendav suur esispoiler ja suurem tagaosa difuusor koos difuusori otsaga vähendavad esi- ja tagaosa tõstejõudu ning muudavad teie sõiduki veelgi sportlikumaks.

    AMG Performance istmed

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi AMG Performance'i istmed.

    AMG Performance istmed nii juhile kui ka kaassõitjale panevad AMG filosoofiale punkti: istumisasendi maksimaalne sportlikkus ja seega maksimaalselt sõltumatu käsitsemine. Ideaalne tugi külgedel on eriti märgatav dünaamilistel sõidumanöövritel.

    AMG TRACK PACE

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi salongi detailvaade.

    AMG TRACK PACE muudab teie AMG sõiduki virtuaalseks võidusõiduinseneriks. Ringi-, sektori- ja kiirendusaegade ning valitud reaalajas telemeetriaandmetega saate oma sõiduoskusi piiratud lõikudel sihipäraselt analüüsida ja parendada.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: keskmine kütusekulu: 10,2-10,6 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 234-242 g/km;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,2-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 278-283 g/km;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,3-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 280-282g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Jõudlus


    Jõudlus kõikidel maastikel.

    Jõudlus


    Jõudlus kõikidel maastikel.

    • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

      Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC saab oma AMG-le omase Driving Perfomance‘i võimsast 3,0-liitrisest V6-biturbomootorist ja jõudlusele suunatud nelikveost AMG Performance 4MATIC, millel on AMG-spetsiifiline jõujaotus. Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja 63 S 4MATIC+ mudelitele annab jõudu isegi AMG 4,0-liitrine V8-biturbomootor.

      Mercedes-AMG GLC maasturi jõuülekanne tehnikaruumis.

      3,0-liitrine V6-biturbomootor

      Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi 3,0-liitrise V6-biturbomootori tehnikamotiiv.

      Võimas 3,0-liitrine V6-biturbomootor ja jõudlusele orienteeritud nelikvedu AMG Performance 4MATIC koos AMG-spetsiifilise jõujaotusega teeb Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC-ust ühe tõelise AMG-perekonna esindaja.

      AMG Performance 4MATIC

      Mercedes-AMG GLC maasturi jõuülekanne tehnikaruumis

      Jõudlusele suunatud nelikvedu AMG Performance 4MATIC tagab AMG-le omase 31% jõujaotuse esisillal ja 69% jõujaotuse tagasillal. Tulemuseks on AMG-le omane Driving Performance, mis eristub muljetavaldava kiirenduse, suurema sõidudünaamika ja kõrge ristdünaamika poolest.

      AMG RIDE CONTROL+

      Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi puutetundlik ekraan.

      AMG RIDE CONTROL+ veermik ühendab mitmete veermike eelised ja tagab igas sõiduolukorras tugeva jõudluse. See eriti sportlikult kohandatud veermik on tänu mitmekambrilisele õhkvedrustusele suuteline pakkuma väga head hajutatust kõige mugavamate ja sportlikumate seadete vahel ning kohandub vastavalt tegelikule laadimisele.

    • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

      Oma klassi tipptegijana pakub Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ oma AMG 4-liitrise V8-biturbomootoriga 375 kW (510 hj) võimsust<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> ja seda maksimaalse pöördemomendiga 700 Nm. Uskumatu võimsus, mida taltsutab AMG suure jõudlusega komposiitpidurite süsteem.

      Tänu 25 kW (34 hj)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> ja 50 Nm võrra suurematele väärtustele kui Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ puhul, pakub S-mudel erakordset võimsust ja jõudlust. Siin teevad ideaalset koostööd AMG SPEEDSHIFT MCT 9-käiguline sportkäigukast, sportveermik AMG RIDE CONTROL+ ja elektrooniliselt reguleeritav AMG tagatelje lukustusdiferentsiaal. AMG DYNAMIC SELECTi lüliti ja viie AMG-põhise sõiduprogrammi abil saab sõidukogemust individuaalselt kohandada. Lisaks on saadaval täiesti uus programm „Libe tee“.

      Mercedes-AMG GLC maasturi jõuülekanne tehnikaruumis.

      4,0-liitrine V8-biturbomootor

      Pildil on Mercedes-AMG GLC 63 / 63 S 4MATIC+ 4-liitrine V8-biturbomootor.

      AMG 350 kW (476 hj) ja 650 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>jõumomendiga 4,0-liitrise V8-biturbomootoriga saavutavad nii Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ kui ka GLC 63 S 4MATIC+ (375 kW (510 hj) ja 700 Nm)<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>jõumomendiga ilma vaevata võidusõidurajale sobivad sõiduomadused. Seejuures püsib igapäevasõiduks sobivus, sest AMG sportveermikku saab vastavalt erinevatele sõiduolukordadele individuaalselt seadistada.

      AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

      Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi AMG SPEEDSHIFT MCT 9G tehnikamotiiv.

      AMG SPEEDSHIFT MCT 9G näol saavad autospordi fännid elamuse täie raha eest, kuna käigukast toetab eriti dünaamilist sõiduviisi tänu sportlikult kiirele käiguvahetusele ja peaaegu tajumatule lülitusele, mis sõltub sõidurežiimist. Tänu oma üheksale käigule töötab Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ ja GLC 63 S 4MATIC+ mootor peaaegu alati optimaalses pöörlemiskiiruse vahemikus ning pakub sel viisil silmapaistvat kombinatsiooni tõhususest, dünaamikast ja turvalisusest.

      AMG suure jõudlusega komposiitpidurisüsteem

      Pildil on Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ maasturi AMG suure jõudlusega komposiit-pidurisüsteem.

      Suure jõudlusega komposiitpidurisüsteem sobib ideaalselt Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ ajami võimsusele - peenelt doseeritav aeglustus jääb isegi suure koormuse juures stabiilseks. Pidurikettad on suurte mõõtmetega, ümberringi õhkjahutusega ja perforeeritud – see tagab väiksema massi ja veelgi parema kiiruse. Lisaks rõhutavad punaseks värvitud, „AMG“ kirjaga pidurisadulad ka visuaalselt teie pidurisüsteemi tööjõudlust.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: keskmine kütusekulu: 10,2-10,6 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 234-242 g/km;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,2-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 278-283 g/km;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,3-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 280-282g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

    Mootorite võrdlus


    AMG jõuülekande süda on mootor.

    Mootorite võrdlus


    AMG jõuülekande süda on mootor.

    Pildil on Mercedes-AMG GLC maasturi kaks mootorit.

    Vali mootor

    • Manuaalkäigukast
    • Automaatkäigukast

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Vali võrreldav mootor

    • Manuaalkäigukast
    • Automaatkäigukast

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Diisel

    Bensiinimootor (Super, Super Plus)

    Alternatiivne

    Võrrelge Mercedes-AMG GLC maasturi mootoreid.
    Sulge

    Mootorite võrdlemine.

    Valige kaks mootorit, et kõrvutada nende tehnilisi andmeid.

    Vali mootor
    Vali võrreldav mootor
    Võrdle

    Valige mootor

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: keskmine kütusekulu: 10,2-10,6 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 234-242 g/km;
    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,2-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 278-283 g/km;
    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 12,3-12,4 l / 100 km; keskmine CO2-heide: 280-282g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „NEFZ-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 1 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>