Tehnilised andmed.

Alternatiivne ajam


Kogege bensiini- või diiselmootori ja pistikhübriidi tehnoloogiaga GLE Coupé maasturit.

Alternatiivne ajam


Kogege bensiini- või diiselmootori ja pistikhübriidi tehnoloogiaga GLE Coupé maasturit.

  • GLE 350 e

    Pildil on kujutatud Mercedes-Benz GLE jõuülekanne pistikhübriidi tehnoloogiaga.

    Bensiinimootori ja pistikhübriidi tehnoloogiaga GLE Coupé'i kasutatakse Mercedes-Benzi pistikhübriidide kolmanda põlvkonna tehnoloogiat ja see avaldab muljet selgelt nähtavate elektrilise jääkläbisõidu edusammudega, samuti täiendavate meetmetega lõõgastunumaks sõidumugavuseks. Uues GLE 350 e Coupé'is on kombineeritud võimsa 100 kW elektrimootori dünaamika ja selgelt suurema mahtuvusega aku tõhusa neljasilindrilise bensiinimootoriga, mille süsteemi võimsus on kuni 245 kW (333 PS)<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> ja süsteemi pöördemoment on kuni 700 Nm<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> .

    Seega on GLE Coupé maasturiga võimalik saavutada elektriline jääkläbisõit kuni 106 kilomeetrit (NEFZ), mis peaks tunduvalt suurendama lokaalsete emissioonivabade elektriga sõitude osakaalu linnas, samuti lühikeste vahemaade osakaalu. Veenev argument igapäevaseks kasutuseks – täpselt samuti nagu täies ulatuses muudetav nelikvedu rekuperatsiooni võimekusega kõigi nelja ratta kaudu ja võimalus kiireks laadimiseks teel olles koos integreeritud COMBO-laadimispesaga. Ärge unustage GLE juba tuntud praktilisi eeliseid, nagu pikem teljevahe, palju ruumi ja akule vaatamata perfektselt kasutatav pakiruum.    

  • GLE 350 de

    Pildil on kujutatud Mercedes-Benz GLE jõuülekanne koos pistikhübriidi tehnoloogiaga.

    GLE Coupé koos pistikhübriidi tehnoloogiaga, olles Mercedes-Benzi suurim EQ Power perekonna liige, seab uusi standardeid jääkläbisõidu osas elektriga sõitmisel ja lõõgastunuma sõidumugavuse osas. See kombineerib võimsa 100 kW elektrimootori dünaamika ja suurema aku mahtuvuse uuemat tüüpi vastupidavama ja tõhusama neljasilindrilise diiselmootoriga, andes süsteemivõimsuse kuni 235 kW (320 hj)<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> ja süsteemi pöördemomendi kun 700 Nm<p>Nominaalvõimsus vastavalt määruse (EC) No. 715/2007 hetkel kehtivale versioonile.<br> </p> .

    Vastava sõiduviisiga annab see elektrilise jääkläbisõidu kuni 100-106 kilomeetrit, mis oluliselt suurendab kohalike heitmeteta elektrisõitude osakaalu eriti linnas ja lühikestel vahemaadel. Veenev argument igapäevaseks kasutuseks – täpselt samuti nagu täies ulatuses muudetav nelikvedu, võimalus kiireks laadimiseks teel olles koos integreeritud COMBO-laadimispesaga ja võimsa rekuperatsiooni võimalus kõigi nelja ratta kaudu. Lisanduvad GLE  juba tuntud praktilised eelised, nagu pikem rattavahe, palju ruumi ja vaatamata akule perfektselt kasutatav pagasiruum.

Mootoriversioonid


Tutvuge GLE Coupé mootoriversioonidega.

Siit leiate igale nõudmisele ideaalse mootori.

Mootoriversioonid


Tutvuge GLE Coupé mootoriversioonidega.

Siit leiate igale nõudmisele ideaalse mootori.

Mõõtmed


Mõõtke julgelt üle: uus GLE Coupé sobib teile ideaalselt.

Mõõtmed


Mõõtke julgelt üle: uus GLE Coupé sobib teile ideaalselt.
Pildil on uue Mercedes-Benz GLE kupee mõõtmed eestvaates.
Pildil on uue Mercedes-Benz GLE kupee mõõtmed eestvaates.
Pildil on uue Mercedes-Benz GLE kupee mõõtmed tagantvaates.
Pildil on uue Mercedes-Benz GLE kupee mõõtmed külgvaates.
Pildil on uue Mercedes-Benz GLE kupee mõõtmed pealtvaates.

Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC+ Coupé: kombineeritud kütusekulu: 9,3 l / 100 km, kombineeritud CO2 heide: 212 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>