Mugavus.

Rohkem avarust.

Kasutajaliides


MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Uus GLE on esimene linnamaastur, millel on revolutsiooniline info- ja meelelahutussüsteem MBUX. MBUX sisaldab hääljuhtimissüsteemi ja puuteekraani ning õpib iga sõiduga üha enam tundma juhi harjumusi ja eelistusi.

Kasutajaliides


MBUX (Mercedes-Benz User Experience).

Uus GLE on esimene linnamaastur, millel on revolutsiooniline info- ja meelelahutussüsteem MBUX. MBUX sisaldab hääljuhtimissüsteemi ja puuteekraani ning õpib iga sõiduga üha enam tundma juhi harjumusi ja eelistusi.

Videos on näidatud Mercedes-Benzi GLE linnamaasturi info- ja meelelahutussüsteemi MBUX funktsioonid.
Videos on näidatud Mercedes-Benzi GLE linnamaasturi info- ja meelelahutussüsteemi MBUX funktsioonid.
Vaata uuesti

Sõidudünaamika


Ainult rahu. Siit tuleb üks maailma moodsamaid veermikke.

Uus GLE on liigub enesekindlalt kõikides teeoludes. Seevastu uue veermikuga E-ACTIVE BODY CONTROL saavutatakse täiesti uuel tasemel mugavus.

Sõidudünaamika


Ainult rahu. Siit tuleb üks maailma moodsamaid veermikke.

Uus GLE on liigub enesekindlalt kõikides teeoludes. Seevastu uue veermikuga E-ACTIVE BODY CONTROL saavutatakse täiesti uuel tasemel mugavus.

Pildil on Mercedes-Benzi GLE linnamaastur linnulennult.
  • Veermik

    Täisaktiivne veermik E-ACTIVE BODY CONTROL.

    Täisaktiivne veermik E-ACTIVE BODY CONTROL.

    Uue täisaktiivse, õhkvedrustusega veermiku E-ACTIVE BODY CONTROL abil koondame oma kõige innovatiivsemad ja nutikamad veermikutehnoloogiad vaimustavaks sõiduelamuseks.

    Sõiduprogrammis „Curve“ saab sõiduk aktiivselt kurvi võtta. See vähendab külgjõudu miinimumini ning parandab mugavust ja dünaamikat tuntavalt. Sõiduprogrammis „Komfort“ tuvastab ROAD SURFACE SCAN stereokaamera abil sõiduki ees olevat sõiduteed. Amordivardaid reguleeritakse nii, et kere liikumine väheneb ebatasasel maapinnal sõites oluliselt. Lisaks saab valida sõiduprogrammi „Sport“ ja „Offroad“.

  • Mootorid

    Tõhusam kui kunagi varem. Uus mootorite põlvkond.

    Tõhusam kui kunagi varem. Uus mootorite põlvkond.

    Uue mootoriga GLE kiirendab jõulisemalt ja tõhusamalt kui kunagi varem. Mootori mudelite valikus on 4-silindriline diiselmootor[*], siidpehmelt ja nutikalt elektrifitseeritud 6-silindriline ridamootor [** ]ning hämmastav V8-Top mootor[***].


    Uued 4- ja 6-silindrilised diiselmootorid tagavad igas pööretevahemikus tänapäevase kombinatsiooni erksast sõidustiilist ja kütusesäästust. Erilise uuenduse juhi ja reisijate mugavust arvestades, mis puudutab ajamisüsteemi rahulikku tööd, on läbinud uus 6-silindriline reasmootor.

    Uutel, elektrifitseeritud bensiinimootoritel 6-silindrilise ridamootori ja V8 näol on lisaks turboülelaadimisele ka integreeritud startergeneraator, elektriline lisakompressor ja 48 V pardavõrk. Integreeritud elektrimootor toetab EQ Boosti abil sisepõlemismootorit näiteks kiirendamisel kuni 16 kW (62 hj) lisavõimsusega ja 500 Nm pöördemomendiga ja varustab üliefektiivse rekuperatsiooni abil vooluga 48 V pardavõrku.

    Lisaks sellele on kõikidel mootoritel automaatkäigukast 9G-TRONIC ja nelikvedu 4MATIC.

  • 4MATIC

    Nelikvedu varieeritava pikijaotusega.

    Nelikvedu varieeritava pikijaotusega.

    Kindla kohaltvõtmise tagamiseks ka libedal pinnal jaotab süsteem pidevalt pöördemomente esi- ja tagasilla vahel. Samuti vähendatakse tuntavalt üle- ja alajuhitavust kurvides.

    Pidev nelikvedu 4MATIC elektroonilise veojõukontrolliga 4ETS tagab suurepärased maastikusõidu omadused ning optimaalse haarduvuse lahtisel pinnal ning lumel ja poris. Täiendava sõidudünaamika saavutamiseks suudab uus GLE, sõltuvalt mudelivalikust, nüüd esmakordselt veojõudu ka varieerivalt esi- ja tagasilla vahel jaotada.

[*] GLE 300 d 4MATIC kütusekulu kombineeritud 6,4-6,1 l/100 km; kombineeritud CO2-heide 169-161 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>
[**] GLE 450 4MATIC kütusekulu kombineeritud 9,4-8,3 l/100 km; kombineeritud CO2-heide 214-190 g/km<p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

[***] GLE 580 4MATIC kütusekulu kombineeritud 10,1-9,5 l/100 km; kombineeritud CO2-heide 230-217 g/km <p>Nimetatud väärtusi käsitleti vastavalt etteantud mõõtmismeetoditele. Tegu on „WLTP-CO2-väärtustega“ Artikkel 2 lg 3 rakendusmääruse (EL) 2017/1153 mõistes. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.<br> </p>

Mugavusvarustuse paketid


Mugavusvarustused, mis on nagu teile loodud.

Mugavusvarustuse paketid


Mugavusvarustused, mis on nagu teile loodud.

Acoustic Comfort pakett

Akustilise mugavuspaketi müraisolatsioon summutab oluliselt häirivaid välishelisid.

KEYLESS-GO mugavuspakett

Võimaldab sõiduki avamist ja lukustamist vaid ukse käepideme puudutamisega.

ENERGIZING pakett

ENERGIZING pakett on uuendus, mis pakub teile igas mõistes mugavust.

ENERGIZING Plus pakett

ENERGIZING Plus pakett pakub ülimat mugavust kõigile meeltele.

AIR-BALANCE pakett

AIR-BALANCE pakett toob teieni meeliköitvad lõhnaelamused.

Warmth Comfort pakett

Warmth Comfort pakett reguleerib valitud salongielementide temperatuuri.

Memory pakett

Istmeseadistused salvestatakse ja vajaduse korral aktiveeritakse uuesti.

Nutitelefoni integreerimine

Nutitelefoni integreerimispakett liidab mobiiltelefoni sõiduki meediasüsteemiga.

Maastiku tehnikapakett

Selles paketis teevad koostööd täielikult muudetav nelikvedu ja maastikuülekanne.

Mugavuse erivarustus


Suurim mugavus täpselt teie soovide järgi.

Mugavuse erivarustus


Suurim mugavus täpselt teie soovide järgi.

    Kohanduv iste juhile ja kõrvalistujale

    Pildil on Mercedes-Benzi GLE linnamaasturi juhi ja kõrvalistuja kohanduv iste.

    Täpselt keha järgi ja hellitavad: nendel istmetel on suur hulk seadistusvõimalusi ja eksklusiivsed mugavuslisad. Ergonoomilised istmedetailid võimaldavad saavutada perfektse istme asendi. Innovaatilised küljepadjad pakuvad kindlat küljetuge. Astmete kaupa reguleeritavad istmete kliima ja massaažifunktsioon teevad igast sõidust naudingu.

    Pakett ENERGIZING Plus

    Pildil on Mercedes-Benzi GLE linnamaasturi meediumiekraan.

    ENERGIZING Plus pakett on uuenduslik – see pakub ülimat mugavust kõigile meeltele. Selleks ühendatakse maksimaalne kvaliteetne varustus uuendusliku nutikusega. Selleks, et juht oleks rooli taga pikemalt värske ja sõit oleks üleüldse meeldivam.

    MBUX Agumented Reality navigatsioon

    Pildil on MBUX innovatsioonipakett.

    Nautige puutevaba kasutusmugavust: see uuenduslik süsteem tuvastab ja tõlgendab teie käe- ja käsivarreliigutusi. Valitud funktsioonid võite seega aktiveerida hetkega. Seejuures suudab süsteem eristada juhti ja kõrvalistujat – selleks, et saaksite avada just need menüüd, mida soovite kasutada.