• Disain

    Juhi pelgupaik.

    Pildil on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleti salong.
    Pildil on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleti tagaosa külgvaates.
    Pildil on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolett eestvaates.

    Juhi pelgupaik.

    Väljavalitud ja perfektselt töödeldud materjalid. Futuristlikud juhtelemendid. Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleti salong on koht, kuhu on alati soov tagasi tulla. Tehnika pilgupüüdja: näidikuplokist ja meediumiekraanist koosnev laiekraaniga juhiruum.

    Eriti sportlik ja hea haarduvusega kolme kodaraga disainiga ja nappanahaga kaetud AMG Performance-rool koos sportliku sõidustiili harrastamiseks mõeldud käiguvahetuslabadega. Ja ka täiesti uuesti kujundatud tagaosa koos difuusorilauaga ning AMG-le omane lülitatav AMG Performace-heitgaasisüsteem summuti topeltotsakuga tagavad suurejoonelise etteaste.

  • Tehnoloogia

    Taevale nii lähedal. Ja tänavale ka.

    Pildil on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolett eest- ja külgvaates.

    Taevale nii lähedal. Ja tänavale ka.

    Need, kes jõuavad tippu, on alati eriliste hetkede ootel. Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioletiga võite neid hetki kogeda iga päev. Ainuüksi selle kaunis siluett ja kergelt tahapoole kalduv küljejoon annavad lubaduse: järgmine sõit saab olema nagu ilmutus.

    Tänu AMG DYNAMIC SELECTI neljale standardvarustusse kuuluvale sõiduprogrammile saate sõidu intensiivsust ise valida: mugav, sportlik, väga sportlik või täiesti individuaalne. Eksklusiivne lisaprogramm RACE – saadaval nii kabrioletile kui ka kupeele – muudab mootorispordielamuse seoses reaktsiooniaja, mootori pöörete ja lülitusaegadega kabrioletis senisest veelgi tuntavamaks. Ja viib plussi seninägematutesse kõrgustesse.

    Tippsaavutusteks valmis: Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabrioleti AMG 4-liitrine V8-biturbomootor on lähedalt seotud supersportlasega Mercedes-AMG GT R. Näitajatega 450 kilovatti<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> (612 hj) ja 900 njuutonmeetrit<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> loob see võimsuse ja pöördemomendi uue mõõdupuu. Kasutusel on töökindel biturbo-laadursüsteem, mille puhul ei asetse mõlemad laadurid mitte väljas, silindritega ühes reas, vaid seespool ja on V-kujulise asetusega, mille kohta saksa spetsialistid kasutavad terminit „kuum V-kujuline“. See põhimõte võimaldab luua kompaktsemaid mootoreid ja muudab turbolaadurite reaktsiooniaja lühemaks.