• Disain

    Pilgupüüdja. Igast küljest vaadatuna.

    Pildil on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupee salong.
    Pildil on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupee külgvaates.
    Pildil on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupee eest- ja külgvaates.

    Pilgupüüdja. Igast küljest vaadatuna.

    Kõik saab alguse disainikeelest, mida on raske sõnadesse ümber panna. Määrava tähtsusega on suuremõõtmelise luksuskupee tüüpilised proportsioonid. Kuju iseloomustavad pikk ja jõuliste powerdome'idega kapott, mida saadavad elegantne katusejoon ja ilma raamita küljeklaasid. Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé on muljetavaldav ka tagantvaates.

    Luksusest ei soovi keegi naljalt loobuda. Ka mitte siis, kui kiirus on 200. Perfektselt viimistletud materjalid tagavad tipptasemel sõidurõõmu: nt spetsiaalselt väljatöötatud AMG sportistmetega, mis on kaetud peene Nappa nahaga ja viimistletud AMG disainiga. Need istmed toetavad optimaalselt teie küljeasendit ja on ülimalt mugavad – ka pikkadel sõitudel. Sõidurõõmu, mida pakuvad lisavarustusse kuuluvad 20-tollised ristkodaratega AMG sepisveljed, ei suuda keegi ega miski rikkuda. Vajaliku kontrolli eest hoolitsevad AMG eriti vastupidavad komposiitpidurid, mille pidurisadulad on lisavarustuses saadaval ka punases värvitoonis. Lisavarustuses on saadaval ka AMG eriti vastupidavad keraamilised komposiitpidurid.

  • Tehnoloogia

    Kõrgtasemel tehnoloogia

    Pildil on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupee eestvaates.

    Kõrgtasemel tehnoloogia

    Luksus ja võimsus ei ole omavahel vastuolus. Mootorispordist saadud mõjutused on Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé geenides.

    Seda on tunda ja seda on ka näha: gaasipedaali puudutades ärkab ellu AMG 4-liitrine V8 biturbomootor, kiirendades 450 kW-ni<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> (612 hj) ja 900 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> pöördemomendi jõul kupee paigalt kiiruseni 100 km/h kõigest 3,5 sekundiga. Kasutusel on töökindel biturbo-laadursüsteem, mille puhul ei asetse mõlemad laadurid mitte väljas, silindritega ühes reas, vaid seespool ja on V-kujulise asetusega. See põhimõte võimaldab luua kompaktsemaid mootoreid ja muudab turbolaadurite reaktsiooniaja lühemaks.

    Vaimustava sõidudünaamika eest hoolitsevad AMG SPEEDSHIFT MCT 9-käiguline sportkäigukast, AMG sportveermik, mis põhineb tootelahendusel AIRMATIC – tänu rallikiirenduse funktsioonile RACE START kohe alates stardist. Esimese asjana jääb kohe silma jõuline AMG Panamericana esivõre. See rallispordist inspireeritud lahendus optimeerib jahutusõhu juurdevoolu ja sõiduki aerodünaamikat. Disaini algne kuju on laenatud legendaarselt ralliautolt Mercedes-Benz 300 SL.