• Disain

    Parimad istekohad erakordseks muusikaelamuseks.

    Pildil on Mercedes-AMG S 65 kupee salong.
    Pildil on Mercedes-AMG S 65 kupee tagaosa lähivaates.
    Pildil on Mercedes-AMG S 65 kupee küljevaates.

    Parimad istekohad erakordseks muusikaelamuseks.

    Stiiliküllane disain. Kõrgekvaliteedilinevarustus. Nüansirohked detailid. Mercedes-AMG S 65 Coupé salongi eksklusiivsust on raske üle trumbata.

    AMG V12-disainiga sportistmed, AMG näidikuploki ekraan juhiruumis ja AMG Nappa nahaga kaetud Performance-rooliratas annavad aimu sõiduki sportlikust iseloomust. Tõeline temperament avaldub aga alles siis, kui AMG heitgaasisüsteemi kahest AMG V12-disainiga kroomitud topeltsummutiotsikust pääseb kuuldavale metsik V12-mootoriheli.

  • Tehnoloogia

    Jõuline tehnoloogia

    Pildil on Mercedes-AMG S 65 kupee küljevaates.

    Jõuline tehnoloogia

    Esmamulje on küll määrav. Kuid ka iga järgnev hetk on oluline. Mis iganes ka ei peitu järgmise kurvi taga: Mercedes-AMG S 65 Coupé teeb endale enesekindlalt teed ühe tugevaima V12-mootoriga maailmas.

    Mercedes-AMG S 65 Coupé AMG 6-liitrises V12-biturbomootoris, mis valmib „One Man – One Engine“-põhimõttel, on peidus 463 kW<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p> (630 hj) ja selle maksimaalne pöördemoment on 1000 Nm<p>Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.</p>. Nende näitajatega kuulub Mercedes-AMG S 65 Coupé enda segmendi tipptegijate hulka. 12-silindrilise biturbomootori tugevuste hulka kuuluvad muretu kiirendus kõikides kiirusevahemikes ja sujuvalt töötav mootor ning selle AMG-le omane tüüpiline V12-mootoriheli. Lühidalt: tugev Performance ja stiilitunnetus.

    Mercedes-AMG S 65 Coupé juht saab muuta sõiduomadusi lihtsa nupuvajutusega – seda võimaldab AMG DYNAMIC SELECT. AMG RIDE CONTROL+ veermik tagab peaaegu kõikides teeoludes ühtlaselt mugava veeremismugavuse ja suurepärase sõidudünaamika. Sõiduki mootori, käigukasti, veermiku ja rooli juhtimisomadused muutuvad sekunditega. Tavapäraste sõiduprogrammide Comfort (C), Sport (S), Sport+ (S+) ja Individual (I) kõrval on sõidukis ka täiendav sõiduprogramm Curve – spetsiaalselt adrenaliiniküllasteks elamusteks eriti just kurviderohkel teel liigeldes.