SL rotster.

Tõeline atleet.

Pildid on illustratiivsed. Valitud mudeleid ja lisavarustust ei pruugi kõikide riikides saadaval olla.

Sõiduki kontseptsioon


Sõiduki kontseptsioon.

Mercedes-Benz SL järgib klassi aastatepikkuseid traditsioone.

Sõiduki kontseptsioon


Sõiduki kontseptsioon.

Mercedes-Benz SL järgib klassi aastatepikkuseid traditsioone.

Laske end kaasa haarata SL-i unikaalsusel, mis ühendab disaini, tehnoloogia ja jõudluse ühte hingematvasse rotsterisse.

Mercedes-Benz SL järgib klassi aastatepikkuseid traditsioone.

Tähekombinatsioon SL on juba 60 aastat tähistanud sportlikkuse, stiilsuse ning mugavuse positiivset koosmõju ning jätkuvat innovatsiooni. Eelkäijast kuni 140 kg kergem SL pakub oma alumiiniumkere, sportliku juhitavuse ja enneolematu mugavusega tõelist sõidunaudingut. Uute BlueDIRECT mootorite dünaamika on võrreldamatu, samal ajal on auto kütusekulu vähenenud kuni 29 protsenti.

Et SL-klassi Mercedes-Benz (R 231) on eelkäijast kergem, väldib see autotööstuses valitsevat trendi, mille kohaselt toob sõidukiperekonna uuendamine kaasa rohkem mugavust ja turvalisust, kuid ka auto suurema massi. Mindud on teist teed – mugavust, turvalisust ja kõrgtehnoloogilisi lahendusi on lisandunud, auto mass on samal ajal vähenenud.

Suurem osa "dieedist", millele SL-klass pandud on, ei ole autot väljastpoolt vaadeldes nähtav.

Märksõnaks on kergete materjalide, eelkõige alumiiniumi, laialdane kasutamine. Tegu on esimese täielikult alumiiniumkerega täis-seeriatootmises oleva sõidukiga Mercedes-Benzi ajaloos. Kere kogumassiks on 254 kg ehk 110 kg vähem, kui oli eelkäija kere mass.

Lisaks leiab mõne detaili puhul kasutamist veelgi kergem materjal, magneesium. Et turvalisuse arvelt ei ole võimalik massi kokku hoida, on sõiduki elutähtsad detailid, A-piilarid ning katuseraam, siiski valmistatud ülitugevast terasest.

Tõeline sõidunauding.

SL 500 uus, 320 kW võimsust arendav V-8 mootor, töömahuga 4663 cm3, on küll ca 800 cm3 võrra väiksem kui eelkäija puhul, pakub aga 12 protsenti enam võimsust ja 32 protsendi võrra suuremat pöördemomenti (700 Nm). SL 350 V-6 mootori töömaht on jäänud eelkäijaga samaks, samal ajal algab selle 225 kW võimsust arendava ja 370 Nm suurust maksimaalset pöördemomenti pakkuva mootoriga mudeli kütusekulu 6,8 liitrist sajale kilomeetrile.

Mõlemad mootorivariandid on standardina varustatud ECO start-stopp süsteemiga. 7G-TRONIC PLUS automaatkäigukast pakub mõistliku kütusekulu juures ülimat sõidunaudingut. Samal ajal on kummagi mudeli kiirendusvõime lausa imetlusväärne. SL 350 kiirendab 0 – 100 km/h 5,9 sekundiga, SL 500-l kulub selleks 4,6 sekundit.

Võimas kiirendus, ülihea juhitavus igasugustel kiirustel, hea kurviläbimisvõime.

SL pakub tõelist sõidunaudingut. Vedrustus on sportlik, samal ajal mugavust ohvriks toomata. Uus elektrimehaaniline roolisüsteem Direct-Steer pakub kiirustundlikku ning rooli asendist sõltuvat roolivõimendust, mis lisab maanteekiirustel kindlustunnet, võimaldab aga parkides või manööverdades hakkama saada väiksemate rooliliigutustega.

Mercedes-Benzi SL 400: kombineeritud kütusekulu: 8,4 l / 100 km; kombineeritud CO2-heide: 191 g/km<p>Esitatud väärtused on „mõõdetud NEFZ-CO2-andmed“ (sõltumatu tarkvarapakkuja) Artikkel 2 lg 2 rakendusmäärus (EL) 2017/1153, mis koostati kooskõlas määruse (EÜ) nr. 692/2008 lisaga XII. Kütusekulu väärtused arvutati nende väärtuste põhjal. Kehtivate kontrollprotseduuride seaduslike muudatuste tõttu võivad olla sõiduki registreerimise ja sõidukimaksu jaoks kehtivates vastavussertifikaatides ära toodud suuremad väärtused. Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused erinevad olenevalt valitud erivarustusest.</p>

Sõidukidisain


Sõidukidisain.

Uus Mercedes-Benz SL on imetlusväärne tänu oma väljendusrikkale disainile, klassikalistele rotsteri proportsioonidele ning maksimaalsele suutlikkusele. Seest ja väljast.

Sõidukidisain


Sõidukidisain.

Uus Mercedes-Benz SL on imetlusväärne tänu oma väljendusrikkale disainile, klassikalistele rotsteri proportsioonidele ning maksimaalsele suutlikkusele. Seest ja väljast.

Välimus

Püstine „Panamericana-disaini“ moodsas võtmes jahutusvõre on kroomitud teemantviimistlusega radiaatorivõrena Mercedes-Benz SL-i ilme keskseks elemendiks.
Vaata uuesti

Võimalik, et toodet on pärast filmi tootmist muudetud.

Välimus

SL vallutab oma ainulaadsete detailidega tänavaid ja südameid. Efektne esiosa koos moodsa radiaatorivõrega ja integreeritud Mercedese tähega. Ajatu siluett: elegantne kõige puhtamal ja sportlikuimal kujul. Tähekombinatsioon SL on juba 60 aastat tähistanud sportlikkuse, stiilsuse ning mugavuse positiivset koosmõju ning jätkuvat innovatsiooni.

Interjöör

Mercedes-Benz SL-i kokpit on varustatud unikaalse ruumitunnetuse, mugavate istmetega ning selles käiakse kõrgkvaliteetsete materjalidega heldekäeliselt ringi.
Vaata uuesti

Võimalik, et toodet on pärast filmi tootmist muudetud.

Interjöör

SL-klassi sisemus on sportlik, soliidne, luksuslik, Mercedes-Benzi traditsioone järgiv. Kasutusel on parimad materjalid, tähelepanu on pööratud igale viimsele detailile. Võrreldes eelkäijaga on SL laiem ja pikem, pakkudes rohkem ruumi ka sisemuses. Valikuid siseviimistluse kujundamiseks ja isikupärastamiseks on arvukalt – see, kas rõhutada luksuslikku puitu või alumiiniumjooni, jääb teie enda otsustada.

Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Teel isejuhtiva auto ja avariivaba liikluse poole.

Mercedes-Benz Intelligent Drive


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Teel isejuhtiva auto ja avariivaba liikluse poole.

Tipptunnil, pikal öisel sõidul või tundmatul teel – Sinu Mercedes-Benz SL aitab Sind, olles eriti suureks toeks stressirohketes situatsioonides. Selle taga on kontseptsioon, mis muudab iga teekonna Mercedes-Benzis ohutuks ja unikaalseks: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Sest aeg, mille veedad roolis, on Sinu aeg. Aeg, mil lõõgastuda. Aeg, et energiat koguda. Et jõuaksid pärale ennekõike ohutult, kuid samas ka puhanult.

Innovatsioonidest detailsemalt: SL-i Mercedes-Benz Intelligent Drive'i silmapaistvad omadused.

Muuda kitsaste parkmiskohtadega kaasnev stress täielikuks rahuks.

See süsteem aitab juhil leida parkimiskohta ning parkida paralleelsele parkimiskohale, andes juhile näidikupaneelil infot, kuidas oleks kõige otstarbekam rooli pöörata. PARKTRONIC jälgib manööverdamisel auto esi- ja tagaosa ümbritsevat ning hoiatab kokkupõrkeohu tuvastamisel juhti.

Jõua sihtkonda kiiresti ja stressivabalt.

See premium-navigatsioonisüsteem on ehedalt Mercedeseliku disaini ja meeleoluga ning on tänu sellele uue C-klassi siseruumiga täiuslikult integreeritud. Live traffic information ja Car-to-X kommunikatsioon võimaldavad muu hulgas hõlpsalt ummikuid vältida ja tuvastada varakult võimalikke ohuallikaid.

COMAND Online on põhjalike ühenduvusvõimaluste ning integreeritud juhtseadme ja ekraaniga navigatsioonisüsteem. Tänu häältuvastusele saab navigatsioonisüsteemile käsklusi anda tavakõnes, otsida telefoniraamatust kontakte, lasta e-kirju ette lugeda ja juhtida sõiduki funktsioone – näiteks saab lihtsa käsklusega tööle panna ja välja lülitada istmesoojendusi. 

LED tehnoloogial põhinev esitulede automaatne kohanemissüsteem.

Intelligentsed LED-esituled kohanduvad kurvides ja pööretel valguse ning sõiduoludega ning tagavad parema nähtavuse nii kõrval- kui ka kiirteedel. Lisaks isikupärasele välimusele on LED tehnoloogia eelisteks tugevam valgusjõud ja väiksem pimestamisoht.

Innovaatiline juhiabisüsteem.

See innovaatiline juhiabisüsteem aitab eessõitva autoga turvalist pikivahet hoida ning teeb juhi elu lihtsamaks pikkadel sõitudel ning tihedas liikluses. Ohutu pikivahe ületamisel edastab süsteem visuaalse hoiatuse ja kui tekib avariioht, siis ka helilise hoiatuse.

Radaril põhinev süsteem pidurdab vajadusel sõidukit ning seejärel, kui võimalik, kiirendab taas soovitud kiiruseni. See vähendab tagant otsasõitmise ohtu ja lisab sõidumugavust.

Süsteem DISTRONIC PLUS Distance Pilot toimib kiirustel 0 kuni 200 km/h ning seda saab aktiveerida siis, kui auto seisab ja auto ees ei liigu teisi sõidukeid. Radarandurite info põhjal saavad juhid õigeaegselt reageerida sõidukile, mis ootamatult neile ette keerab või ees sõites mõne muu ootamatu manöövri teeb.

Sõida täpselt nii nagu soovid.

DYNAMIC SELECT võimaldab kerge sõrmeliigutusega valida eelseadistatud sõidurežiimide vahel, reguleeritakse näiteks mootori, käigukasti, vedrustuse ja roolisüsteemi tööparameetreid. Sportrežiimis liigud dünaamiliselt, standardseadega Comfort aga tasakaalukalt. ECO tähistab maksimaalset efektiivsust, mille abil säästad kütust ja raha.

ECO sõidurežiim aitab Sul vähendada CO2 teket. Istmesoojendus ja kliimaseade töötavad väiksemal võimsusel ja säästavad väärtuslikku energiat. Individual võimaldab erinevaid parameetreid muuta vastavalt oma soovile. Nii saad näiteks mootori seadistada sportlikuks ja vedrustuse samal ajal mugavaks.

Nutikad tehnoloogiad


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Teel isejuhtiva auto ja avariivaba liikluse poole.

Nutikad tehnoloogiad


Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Teel isejuhtiva auto ja avariivaba liikluse poole.

Joonisel kujutatakse SL rotsteri MAGIC VISION CONTROLi tehnoloogia funktsiooni.

MAGIC VISION CONTROL

Pildil on näidatud SL rotsteri liiklusmärgiabi funktsiooni.

Liiklusmärkide tuvastus Traffic Sign Assist

Joonisel kujutatakse SL rotsteri ristmikufunktsiooniga pidurdusabi funktsiooni.

Pidurdusassistent Active Brake Assist

Pildil kujutatakse SL rotsteri PRE-SAFE süsteemi funktsiooni.

PRE-SAFE® süsteem

Pildil näitlikustatakse SL rotsteri ekraani DYNAMIC SELECT funktsiooni.

DYNAMIC SELECT

Pildil näitlikustatakse SL rotsteri dünaamiliste abijoontega tagurduskaamera funktsiooni.

Tagurduskaamera

Pildil näidatakse SL rotsteri ekraani koos integreeritud funktsionaalsusega COMAND Online.

COMAND Online

Pildil on kujutatud kohanduvate automaatsete kaugtulede Plus talitlust.

Kaugtuleassistent Adaptive Highbeam Assist PLUS

Pildid ja videod


SL rotsteri pildid ja videod.

Pildid ja videod


SL rotsteri pildid ja videod.

Säravsinine Mercedes-Benz SL 500 koos valikuliste kergmetallist neljaharulise disainiga kergmetallvelgedega seisab sadama ääres.
Seleniithallil Mercedes-Benz SL 400 sobitub tänu oma ajatule siluetile ja ikoonilisele disainile ideaalselt modernse arhitektuuriga keskkonda.
Säravsinise Mercedes-Benz SL 500 portselani / musta värvi salong on ühtaegu sportlik ja eksklusiivne.
Pildil näidatakse futuristlikku hoone fassaadi konnaperspektiivist.
Mercedes-Benzi mudel 280 SL naudib tänu oma pagoodi nime all tuntud markantsele katusekujule juba kultusssõiduki staatust.
Säravsinine Mercedes-AMG SL 65 tekitab vaimustust tippsportlasele omaste atribuutidega, nt täpselt väljatöötatud pinnad.
Mercedes-Benz SL 400 eksklusiivnest mustast nappanahast salong ühendab endas luksuse, mugavuse ja sportlikkuse.
Legendaardse Mercedes-Benz 190 SL-i välimus on üles ehitatud seeria vanaisale, 300 SL-ile, ning sellega asutati SL-i rotsteritraditsioon.
Torkab tagapeeglis kohe silma – Mercedes-AMG SL 63 oma markantse ilme ja jõulise stiiliga.
Säravsinine Mercedes-Benz SL 500 on jõulise dünaamikaga – laia tagaosa ja suurte AMG neljaharulise disainiga kergmetallvelgedega.