Tõhusus keskpunktis.

Kütusekulu ja heitkogused


Kütusekulu ja heitkogused.

Kütusekulu ja heitkogused


Kütusekulu ja heitkogused.

E-klassi sedaani kulu ja heitmed varieeruvad olenevalt varustusest ja mootorist. WLTP arvestab nende erinevustega.

Olenevalt sisepõlemismootori variandist, sõiduki suurusest ja massist, samuti sõiduviisist varieerub kasutatav kütusekogus. Mida kõrgem on kulu, seda suurem on väljapaisatava süsinikdioksiidi kogus. CO2-heitmed sõltuvad otseselt põletatava kütuse kogusest – mida kõrgem on kulu, seda suurem on väljapaisatava süsinikdioksiidi kogus. Paljud mugavus- ja ohutusfunktsioonid mõjutavad otseselt kütusekulu.

Kulukogus ja põlemispuhtus.

Uuendusliku NANOSLIDE-kattega silindri peaaegu peegelsile pealispind vähendab hõõrdumist ja langetab seeläbi kulu ja heitmeid.

Kulukogus ja põlemispuhtus.

CO2-heitmete kõrval on ka tähtsad ka teised heitgaasi koostisosad. See puudutab iseäranis NOx- (lämmastikoksiide), samuti tahmakübemete heitmeid, millega arvestatakse ajakohastes, otsesissepritsega diisel- ja ottomootorites. Seejuures tehakse vahet kulukogusel (CO2-heide) ja põlemispuhtusel (NOx, tahked osakesed).

Arendustegevus


Pidev optimeerimine.

Mercedes-Benz püüdleb põlemisprotsessi ja muude mootorisiseste protsesside optimeerimise poole, et kütusekulu ja seeläbi CO2-heitmeid vähendada, samuti põlemisprotsessi puhtust parendada. Nii on Mercedes-Benzi mudelite masinapargi kütusekulu alates 1995. a pea poole võrra vähenenud.

Arendustegevus


Pidev optimeerimine.

Mercedes-Benz püüdleb põlemisprotsessi ja muude mootorisiseste protsesside optimeerimise poole, et kütusekulu ja seeläbi CO2-heitmeid vähendada, samuti põlemisprotsessi puhtust parendada. Nii on Mercedes-Benzi mudelite masinapargi kütusekulu alates 1995. a pea poole võrra vähenenud.

Meie püüdlus: väiksed heitkogused kõrge võimsuse juures.

Sõiduki arendus: tehnilisest küljest töötab Mercedes-Benz pidevalt selle kallal, et sõidukeid tõhusamaks ja kulusäästlikumaks muuta.

Meie püüdlus: väiksed heitkogused kõrge võimsuse juures.

Tehnilisest küljest töötab Mercedes-Benz pidevalt selle kallal, et sõidukeid tõhusamaks ja kulusäästlikumaks muuta. Arenduse käigus reguleeritakse arvukaid peenkohti, et üht sõidukit nii säästlikuks arendada kui võimalik, vastates seejuures alati Mercedes-Benzi enda nõuetele ohutuse, disaini, tootekvaliteedi ja jõudluse osas.

Kübemefilter bensiinimootorile.

Mercedes-Benz kasutab keskkonnahoiu täiendavaks parendamiseks suureulatuslikult kübemefiltreid ka bensiinimootorites.

Kübemefilter bensiinimootorile.

Mis on diislimootorite jaoks standard, on nüüd võimalik ka bensiinimootoritele: kübemefilter. Mercedes-Benz pakub esimese tootjana keskkonnahoiu täiendavaks parendamiseks suureulatuslikku kübemefiltrite kasutust ka bensiinimootoritele.

ECO-varustused


ECO-varustusega bensiini kokkuhoid.

Kliendid saavad tulevikus erivarustuste valimisel oma sõidukimudeli CO2-heitme väärtust tugevamalt mõjutada kui siiani. Mercedes-Benz ei paku selleks mitte ainult ülitõhusaid mootoreid, vaid tal on optimeeritud aerodünaamika jaoks valmis varustusloend eriliste lahendustega.

ECO-varustused


ECO-varustusega bensiini kokkuhoid.

Kliendid saavad tulevikus erivarustuste valimisel oma sõidukimudeli CO2-heitme väärtust tugevamalt mõjutada kui siiani. Mercedes-Benz ei paku selleks mitte ainult ülitõhusaid mootoreid, vaid tal on optimeeritud aerodünaamika jaoks valmis varustusloend eriliste lahendustega.

    • AIRPANEL

      AIRPANEL

      E-klassile ja C-klassile on koos Exclusive Line'iga erivarustuses AIRPANEL. Jahutusvõimsuse vähese vajaduse korral jääb AIRPANEL suletuks. Suletud ribide korral tagab ribakatik sõidukile parema aerodünaamika, sest õhk ei saa enam läbi mootoriruumi voolata. Seeläbi väheneb õhutakistus, samuti kütusekulu ja seega ka CO2-heide. Alles siis, kui on vaja suuremat jahutusvõimsust, avatakse ribid. Süsteem on väljastpoolt nähtav ja pakub huvitava visuaalse efekti.

    • AERO-rattad

      AERO-rattad

      Spetsiaalselt arendatud AERO-rattad eriti vähese hõõrdumisega veeremisomaduste ja EU „B“-sildiga vähendavad kulu. Koos AERO-velgedega, millel on silmapaistev disain ja valdavalt suletud pindadega tunduvalt parem aerodünaamika, suurendatakse seda mõju veelgi.

    Ökonoomne sõitmine


    Säästupotentsiaali kasutamine. Ressursside säästmine.

    Ökonoomne sõitmine


    Säästupotentsiaali kasutamine. Ressursside säästmine.

    Individuaalse kulu madalal hoidmine A-klassis: ökonoomne sõiduviis säästab kütust ja minimeerib CO2-heitmeid.

    Ökoloogiline sõiduviis: mõjutegurid.

    Säästlik sõitmine: ECO-näit CLA mitmeotstarbelisel ekraanil motiveerib juhti tõhusama sõidustiiliga sõitma.

    Tõhus sõidustiil: ECO-näit.