Driving Performance‘i maailm.

Üks suhtumine. Teie valik.

Keskmine kütusekulu: 6,9-17 l/100 km | CO2-emissioon: 162-397 g/km | heitkogused<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Filosoofia


Filosoofia.

Tere tulemast AMG maailma.

Performance’ist vaimustunud inimeste unistused. Nende ümber pöörleb kõik, mis me Mercedes-AMG’s teeme. Nende unistuste täitmine on meie eesmärk, nende ületamine meie ideaal. Selle nimel oleme valmis alati sammu võrra kaugemale minema.

Filosoofia


Filosoofia.

Tere tulemast AMG maailma.

Performance’ist vaimustunud inimeste unistused. Nende ümber pöörleb kõik, mis me Mercedes-AMG’s teeme. Nende unistuste täitmine on meie eesmärk, nende ületamine meie ideaal. Selle nimel oleme valmis alati sammu võrra kaugemale minema.

  • Iseloom

    Peale tehnika on veel midagi, mis iseloomustab AMG-d – ja see on iseloom.

    Pildil on näidatud kaks tüüpilist AMG Performance sõidukit dünaamilises sõidusituatsioonis.

    Peale tehnika on veel midagi, mis iseloomustab AMG-d – ja see on iseloom.

    Tippsaavutused pole juhuslikud. Need tekivad seal, kus insenerikunst kohtub millegi väga erilisega: AMG vaimuga. Meie usume, et uute sihtide saavutamiseks tuleb piire üha uuesti proovile panna. Me ei aktsepteeri midagi, mis on ette antud. Sest piirid on inimeste loodud ja nemad neid ka ületavad. Selles vaimus loome sõidukite Performance’it nii autospordi kui tänavasõidu jaoks. Me nimetame seda „Driving Performance“.

    Mercedes-AMG GT R: Keskmine kütusekulu: 11,4 l/100 km | CO2-emissioon: 259 g/km | heitkogused<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

  • Driving Performance

    Mis teeb ühest AMG-st tõelise AMG.

    Pildil on näidatud kollast värvi AMG GT linnulennult.
    Pildil on näidatud kollast värvi AMG GT altpoolt.

    Mis teeb ühest AMG-st tõelise AMG.

    Meie ambitsioon piire kompida, et jõuda uute eesmärkideni, on tervikuna nähtav juba meie arenduskontseptsioonist:

    Meie töö saab alguse uue Mercedes-Benzi mudeli planeerimisest. Sellega paneme aluse kõige kõrgematele nõudmistele. Ainulaadne Performance-sõidukite turul. Iga Mercedes-AMG arendatakse ja konstrueeritakse tervikuna Affalterbachis. Kõikide komponentide täiuslik kokkusobivus viib sõidukini, mis ei paku sõidumõnu mitte ainult tänaval, vaid ka võidusõidurajal.

    Pildil on näidatud erinevad sõidukikomponendid virtuaalses tehnikaruumis.

    Konkurentsitud tehnoloogiad võimaldavad intensiivset sõiduelamust, mis tabab sihtgrupi iseloomu. Ainuüksi arendusosakonnas töötab kogu 1500pealisest kollektiivist rohkem kui 800 inimest. Kokku koondunud põhioskused teevad meie erakordse Performance’i üldse võimalikuks. Sellele oskustepagasile tuginedes arendame sõidukeid, millel on väga eriline DNA - AMG DNA.

    Mercedes-AMG GT R keskmine kütusekulu: 11,4 l/100 km | CO2-emissioon: 259 g/km | heitkogused<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

     

  • Jõuülekanne

    Pildil on näidatud 2-liitrine 4-silindriline AMG Performance mootor lähivaates.

    „Jõud on ainult algus. Kunst on see ka tänavale tuua.“

    Christian Enderle, mootorite ja jõuülekannete osakonna arendusjuht

    AMG jõuülekande süda on mootor. Kuid alles siduri, käigukasti, ajamivõlli ja ülekande – ehk siis kogu jõuülekandesüsteemi – ülitäpne kokkumäng toob mootori jõu tänavale. Mercedes-AMG’ga on kiirendus tajutav kogu kehaga: vahetult, jõuliselt ja muljetavaldavalt. Selle eest kannavad hoolt ainulaadsed AMG Performance jõuülekanded. Nad hoolitsevad dünaamilise reaktsiooniaja ja suure liikuvuse eest – kombinatsioonis maksimaalse võimsuse ja kasuteguriga.

  • Sõidudünaamika

    Tänavatel võib sõita. Või neil esineda.

    Pilt illustreerib Mercedes-AMG Performance sõidukitele tüüpilist sõidudünaamikat.

    Tänavatel võib sõita. Või neil esineda.

    Tavaliselt viivad teed inimesi punktist A punkti B. Performance’i austajate jaoks on tänavad midagi hoopis enamat. Nad näevad igas kurvis väljakutset. Nende jaoks on sõidudünaamika nende isiksuse väljendus.

    Kire vallandamine, jõu valitsemine: sellest põhimõttest lähtuvalt suunab Mercedes-AMG jõudu sõidudünaamikasse. Kõik veermikusüsteemid sobituvad ideaalselt üksteisega.

    Pildil on näidatud Mercedes-AMG CLA Shooting Brake’i salong.

    Siin hoolitseb innovatiivne AMG tehnoloogia dünaamika ja kontrolli vahelise tasakaalu eest – nii nagu näiteks enda väljatöötatud AMG Performance 4MATIC ja 4MATIC+ nelikvedu, intelligentne AMG RIDE CONTROL sportveermik, valikuline kiirustundlik sportroolivõimendi, AMG üliefektiivne pidurisüsteem ja optimeeritud aerodünaamika.

    AMG tehnoloogiate lai spekter on teenimaks vaid ühte eesmärki: seda tunnet, et valitseme igat kurvi – ja mitte seda, et nemad valitsevad meid.

    Mercedes-AMG GT R: keskmine kütusekulu: 11,4 l/100 km; CO2-emissioonid: 259 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: keskmine kütusekulu: 6,9-7,3 l/100 km; CO2-emissioonid: 162-171 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

  • Heli

    Pildil on näidatud kolme AMG sõiduki kapotid külglõikes.
    Soovitud video pole hetkel kahjuks saadaval. Proovige hiljem uuesti.
    Vaata uuesti

    „Siin muutub diafragma trumminahaks. Seda kuuled Sa terve kehaga.“

    Ralph Illenberger, heliarenduse osakonna juhataja

    Kas adrenaliini on võimalik kuulda? Vastus on: Jah! Kui sõidab Mercedes-AMG, siis on see kõike muud kui vaikne. See saab selgeks juba mootori käivitamisel. Jõuliselt kume mürin on iga Mercedes-AMG iseloomuslik tunnusjoon – ning samas on igal mudelil ainult talle iseloomulik hääl.

    Terviklik helielamus avaldub sõitmise juures tänu peensusteni kohandatud valikulistele sõiduprogrammidele. Nii toetatakse iga erinevat sõiduolukorda sobiva heliga. Ainulaadne sümfoonia Performance’i entusiastidele.

  • Disain

    Kui disain järgib kiirust. 

    Pildil on näidatud Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupee imposantne esiosa designo teemanthõbedases värvitoonis.
    Pildil on näidatud Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ kütkestav siluett suurlinna horisondi taustal.
    Pildil on näha täiskäigul mööda rannikut kihutava SL rotsteri veenev disain.

    Kui disain järgib kiirust. 

    Kes kohtab Mercedes-AMG’d tänaval, näeb disaini
    liikumises. Kes juhib Mercedes-AMG’d, tunnetab selle kiiruse ja disaini kooskõla.

    Disain on täiuslik vormi ja funktsiooni kooslus – dominantne ja eriline vormikeel hoolitseb selle eest, et iga Mercedes-AMG on juba esimesel pilgul kompromissitu kummardus Performance’ile. Iseloomulik radiaatorikate ja suured õhuavad annavad Mercedes-AMG sõidukile talle iseloomuliku näo. Silmatorkavad külgmised pikitala katted, surutiib ja kuni neli summutitoru toovad esile motospordigeeni.

    Mercedes-AMG S 63 Coupé: keskmine kütusekulu: 10,4 l/100 km; CO2-emissioon: 237-242 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S sedaan: keskmine kütusekulu: 8,8-9,1 l/100 km; CO2-emissioon: 199-207 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 rotster: keskmine kütusekulu: 11,9 l/100 km; CO2-emissioon: 279 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Ajalugu


Ajalugu.

50 aastat Driving Performance'it.

Poole sajandi jooksul on Mercedes-AMG ikka ja jälle tõestanud oma erakordselt edukat sportauto brändi positsiooni ja teeb seda tänapäeval rohkem kui kunagi varem. 

Ajalugu


Ajalugu.

50 aastat Driving Performance'it.

Poole sajandi jooksul on Mercedes-AMG ikka ja jälle tõestanud oma erakordselt edukat sportauto brändi positsiooni ja teeb seda tänapäeval rohkem kui kunagi varem. 

Vabandame, kuid teie seade ei toeta seda funktsiooni.

Vabandame, kuid teie seade ei toeta seda funktsiooni.

Proovige landscape režiimi aktiveerimiseks seadet pöörata. Või kasutage kõrgema eraldusvõimega seadet.

50 aastat täie hooga.

Piiritud emotsioonid. Sünnist saadik dünaamika tähe all. Me nimetame seda Driving Performance’iks. Ja me läheme veelgi kaugemale.
Pildil on mustvalge momentülesvõte AMG ajaloost.
Sulge
Performance-brändi verstapostid.

Juba 50 aastat viib see Hans Werner Aufrechti ja Erhard Melcheri poolt asutatud ettevõte ellu Performance’i entusiastide unistusi. Oma esimese töökoja rajavad nad aastal 1967 ühte vanasse veskisse. 1971. aastal saavutab AMG 300 SEL 6.8 AMG 24 tundi kestvas võidusõidus Circuit de Spa-Francorchamps’il võidu omas klassis ja teise koha klasside koguarvestuses.

Koostöö Mercedes-Benziga saab alguse 1990. Mudeliga C 36 AMG tuleb aastal 1993 turule esimene koostöös Daimler-Benziga valmistatud sõiduk. 2005. aastal saab Mercedes-AMG-st sajaprotsendiliselt Mercedes-Benz Group AG tütarfirma ning 2009. aastal valmib esimene täielikult Mercedes-AMG-s valminud sõiduk. SLS AMG GT3-ga ulatab AMG aastal 2011 käe motospordile. 2014. aastal järgnevad Mercedes-AMG GT ja aastal 2015 juhatatakse sisse 43-seeria mudelid.

Pildil on mustvalge momentülesvõte AMG ajaloost.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Vaata uuesti

Ainult üks võimalus: Edu!

Kirg, vaimustus, inspiratsioon – motosport oli Hans Werner Aufrechti jaoks juba alati kõike tähendanud. Koos Erhard Melcheriga lõi ta AMG. Kirest kasvas välja ainulaadne sõiduelamus.
Pildil on mustvalge momentülesvõte AMG eduloost.
Sulge
Pildil on mustvalge momentülesvõte AMG eduloost.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Vaata uuesti
Kes on meie kõige karmim konkurent? Meie ise.
Juba 50 aastat oleme oma põhimõtetele truuks jäänud, tõstame latti üha kõrgemale ja saavutame sellega alati meeldejääva mulje. 1986 kõige kiirema seeriatootmises oleva saksa sõidukiga: AMG 300 E 5.6, mis rohkem kui 303 km/h tippkiirusega USA-le muljet avaldas. Ameerika ajakirjandus ristis selle lausa nimega “The Hammer” – see on nimi, mis elab tänaseni ja millele pole võrdset. Või siiski? Küsige meilt seda 50 aasta pärast. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ teeb otsa lahti.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ kõrvuti haamriga, mis on AMG müüdi ürgseks sümboliks.

Kuidas käitub ehtne tšempion?

Kõiki võidetud, kõike nähtud – millega motiveerib end keegi, kes on kõik saavutanud? Uurige järgi, mis innustab rekordiomanikku Bernd Schneiderit.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG tšempion Bernd Schneider lähivaates.
Sulge
Pildil on näidatud Mercedes-AMG tšempion Bernd Schneider lähivaates.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Vaata uuesti

Mootor sisse. Argielu välja.

Pole vahet, millise mudeli kasuks otsustate: Mercedes-AMG on alati kummardus tänava ees. Ühtlasi avaldub alati AMG brändi algallikas – selle maailma võidusõiduradadel.
Pildil on näha hingemattev kollast värvi AMG GT AMG Performance-perekonna ees.
Sulge
Pool sajandit Driving Performance’it.

Viimase 50 aasta jooksul oleme oma positsiooni väljapaistva sportautode brändina arvukate võitudega motospordi alal ning ainulaadsete tänavasõidukite väljaarendamisega ikka ja jälle taas tõestanud.

Täna esindame Affalterbachi ettevõttena rahvusvahelisel tasemel üekaalukat mootorikompetentsust, mis ei puuduta mitte ainult arendust, vaid ka „One Man, One Engine“ filosoofiat, mille puhul üks mootor pannakse kokku üheainsa mootoriehitaja poolt käsitööna. 

Pildil on näidatud Mercedes-AMG GT, mis liigub üle võidusõiduraja ja jätab endast maha kummijälgedest moodustatud numbri 50.

Kodus kõrgklassis.

Alates 2012. aasta hooajast on need kolm tähte AMG sportlike tippsaavutuste sünonüümiks Vormel 1 sarjas. Need on ühtlasi ka Driving Performance’i sünonüümiks.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG Safety Car 2016. aasta DTM-il.
Sulge
Pildil on näidatud mõlemad Mercedes-AMG Vormel 1 juhid oma võitu tähistamas.
Valitsemine kõrgklassis.

Alates 2012. aasta hooajast on nimi AMG kinnistunud ka Vormel 1-s. Meie kirg ja teadmised rallispordi alal ulatuvad ajas siiski palju kaugemale.

Kolm tähte AMG on sünonüümiks Driving Performance’ile. Seega on loogiline samm rõhutada AMG ja Mercedes-Benzi Vormel 1 seotust ka ühise nimega: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Ka Inglismaal Brixworthis töötava mootorifirma tiim nimetati ümber, lähtudes „One Team“-mõttest, Mercedes-AMG High Performance Powertrains-iks.

Kolmiku, ehk siis kolme järjestikuse võiduga FIA Vormel 1 konstruktorite maailmameistrivõistlustel lisasid Hõbenooled oma pikka ja edukasse motospordi ajalukku uue peatüki.

Pildil on näidatud Mercedes-AMG Vormel 1 sõiduk aastast 2017.

Me ei ehita mitte ainult sõidukeid.

Me viime ellu unistusi. Meie motivatsioon: Usk maksimaalsesse võimsusesse.
Pildil on näidatud kollast värvi AMG GT linnulennult.
Sulge
Meie Gesamtkunstwerk-i definitsioon:
Kõik performance’it puudutavad osad arendame oma performance-sõidukite jaoks ise. Pole mingi ime, et arendusosakonnas töötab üle 700 inimese. Kõik eesmärgiga panna kõiki standardeid ületades ratastele üha uusi uuendusi. Ja see käib sõiduki kohta tervikuna. Mercedes-AMG GT näol on valminud juba teine ainult enda jõududega valmistatud sportauto. Mercedes-AMG GT noolib näljasena esikohti.
Pildil on näidatud kollast värvi AMG GT altpoolt.
Mootorid, mis tõukavad tagant tervet tööstusharu.

Jätavad kõik seljataha. See on AMG mootori kutsumus. Jõud kohtub täpsusega. Ja tulemuseks on tüüpiline AMG: dünaamiline reaktsiooniaeg, suur liikuvus ja vaimustama panev jõudlus – kombinatsioonis tippvõimsuse ja maksimaalse efektiivsusega. Nii veenab näiteks AMG 4,0-liitrine V8 biturbomootor madalate emissioonidega ja maailma kõige madalamate kütusekuludega omas klassis.

Mootoritega võrdsel tasemel on jõuülekanne: AMG käigukastid hoolitsevad mootori võimsuse parima võimaliku vahenduse eest – vastavalt olukorrale, kontrollitult ja uskumatult dünaamiliselt. Lisavabadust pakuvad valitavad sõiduprogrammid: alates ekstreem sportlikust kuni eriti efektiivse ja mugavani välja. Optimaalse jõuülekande ja veelgi suurema sõidunaudingu nimel.

Foto annab pildi üritusteprogrammist „AMG Winter Sporting“.

Showcar Mercedes-AMG Project ONE.

Vormel-1 tehnoloogiaga Hypercar.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE Pildil on näidatud Mercedes-AMG Project One täiskäigul rallitrassil kihutamas.
Sulge
Hyperformance.
Kaheistmeline supersportautost Showcar toob esmakordselt pea üks-ühele kõige moodsama ja efektiivsema Vormel 1 hübriidtehnoloogia võidusõidurajalt tänavale. Selle Performance-hübriidi võimsus on kõigi eelduste kohaselt rohkem kui 1000 hj, selle tippkiiruseks on rohkem kui 350 km/h. Showcar ühendab endas uskumatu võidusõiduraja-performance’i ja argipäevaks sobiva Vormel 1 hübriidtehnoloogia erakordse efektiivusega.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG Hypercar, mis on ilmselt kõige hämmastavam kaheistmeline, mida tänavatel eales nähtud.
AMG Future Performance.
Mercedes-AMG toob nüüd esmakordselt Project ONE näol tänavale ja tulevikus ka seeriatoomisse võidusõidus äraproovitud jõuülekande kontseptsiooni oskusteabe. Eesmärgiks on saada Performance’ile orienteeritud mobiilsuse teerajajaks ja tagada kõigil aladel ühenduvusest kuni terviklike mobiilsuslahendusteni, et meie kliendid ka tulevikus tänu innovatiivsetele lahendustele Performance’ist vaimustusse satuvad.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG Project One täiskäigul võidusõidurajal kihutamas.

AMG Track Pace.

Teie isiklik võidusõidu insener.
Pildil on näidatud nutitelefoni funktsioon
Sulge
Pildil on näidatud nutitelefoni Track Pace funktsioon ühe Mercedes-AMG GT taustal.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Vaata uuesti
Andmeerik kasutamiseks võidusõidurajal.
Mõlema AMG GT rotsteri käsutuses on uus AMG Track Pace funktsioon. Tegemist on osaga COMAND Online infotainment-süsteemist ning see muudab Apple iPhone® teie isiklikuks võidusõiduinseneriks. Selle rakenduse abil saavad kliendid analüüsida oma sõitu võidusõidurajal, seda parandada ja teiste AMG juhtidega Facebookis, YouTube’is või AMG Private Lounge’is jagada. Apple iPhone®’i rakendus ühendatakse WLANi abil AMG GT mudelitega. Sõiduk edastab siis rakendusele reaalajas hulgaliselt andmeid. Siia kuuluvad näiteks kiirus, käik, roolinurk, aeg, positsioon ja kiirendus.
Pildil on näidatud COMAND Online infotainment-süsteem funktsiooniga Track Pace.
AMG rallisõitjatele.
Selle rakendusega on võimalik salvestada ka võidusõiduraja ringi- või sektoriaegu. Selleks on rakendusse salvestatud juba hulgaliselt rajaprofiile. Juht võib aga üles võtta ja salvestada ka uusi võidusõiduradasid. Lisaks salvestab Apple iPhone® Kamera sõitu võidusõidurajal, nii et juht saab oma rallielamusest interaktiivse video koos kõigi juurdelisatud telemeetriliste andmetega.
Pildid on illustratiivsed. Valitud mudeleid ja lisavarustust ei pruugi kõikide riikides saadaval olla.

One Man – One Engine


Üks mees - üks mootor.

Mercedes-AMG kõrgelt kvalifitseeritud käsitöö.

One Man – One Engine


Üks mees - üks mootor.

Mercedes-AMG kõrgelt kvalifitseeritud käsitöö.

Pildil on näidatud signatuuriga mootor.

Erinevalt suurseeriatootmisest valmistatakse Mercedes-AMG R4, V8 ja V12 mootorid traditsiooniliselt käsitsi, lähtudes filosoofiast „One Man - One Engine“. Üks tehnik paneb kokku terve mootori ja vastutab sealjuures kõige eest, alustades väntvõlli paigaldamisest mootoriplokki, nukkvõllide paigaldamisest kuni juhtmete paigaldamise ja õliga täitmiseni välja. Igal AMG mootoril on seetõttu ka autori allkiri.  

Mercedes-AMG A 45: keskmine kütusekulu: 6,9-7,3 l/100 km; CO2-emissioon: 162-171 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG CLA 45: keskmine kütusekulu: 6,9-7,3 l/100 km; CO2-emissioon: 162-171 g/km <p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG C 63 S Coupé: keskmine kütusekulu: 8,6-8,9 l/100 km; CO2-emissioon: 200-209 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: keskmine kütusekulu: 10,3-10,5 l/100km; CO2-emissioon: 239-244 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 8,8-9,1 l/100 km; CO2-emissioon: 199-207 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG G 63: keskmine kütusekulu: 13,8 l/100 km; CO2-emissioon: 322 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG GLA 45: keskmine kütusekulu: 7,4 l/100 km; CO2-emissioon: 172 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S: keskmine kütusekulu: 10,7 l/100 km; CO2-emissioon: 244 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé: keskmine kütusekulu: 11,9 l/100 km; CO2-emissioon: 278 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG GLS 63: keskmine kütusekulu: 12,3 l/100 km; CO2-emissioon: 288 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG GT R: keskmine kütusekulu: 11,4 l/100 km; CO2-emissioon: 259 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 8,9 l/100 km; CO2-emissioon: 203 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG SL 63 rotsterid: keskmine kütusekulu: 9,8-10,1 l/100 km; CO2-emissioon: 229-234 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG SLC 43: keskmine kütusekulu: 7,8 l/100 km; CO2-emissioon: 178 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Pildid ja filmid


Pildid ja filmid.

Pildid ja filmid


Pildid ja filmid.

Pildil on näidatud juht, kes kõnnib oma punase Mercedes-AMG GT S Performance sõiduki poole.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG E 63 S universaal tänaval altpoolt vaates nurga alt.
Pildil on Mercedes-AMG C kupeede kolm mudelit.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG GT R tuuletunnelis.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG GLC 43 Range in einer Industriehalle.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ sedaan ülalt nurga alt.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG CLA 45 kupee eestvaates.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG SL 65 rotster maanteel.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG G 63 linnadžunglis.
Pildil on näidatud Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolett linnulennult.

Mercedes-AMG GT S: keskmine kütusekulu: 9,4-9,6 l/100 km; CO2-emissioon: 219-224 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG E 63 S universaal: keskmine kütusekulu: 9,1-9,4 l/100 km; CO2-emissioon: 206-214 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG C 63 S Coupé: keskmine kütusekulu: 8,6-8,9 l/100 km; CO2-emissioon: 200-209 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG GT R: keskmine kütusekulu: 11,4 l/100 km; CO2-emissioon: 259 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé: keskmine kütusekulu: 10,7 l/100 km; CO2-emissioon: 244 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG GLC 63 S: keskmine kütusekulu: 10,7 l/100 km; CO2-emissioon: 244 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: keskmine kütusekulu: 8,9 l/100 km; CO2-emissioon: 203 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG CLA 45: keskmine kütusekulu: 6,9-7,3 l/100 km; CO2-emissioon: 162-171 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG SL 65: keskmine kütusekulu: 11,9 l/100 km; CO2-emissioon: 279 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG G 63: keskmine kütusekulu: 13,8 l/100 km; CO2-emissioon: 322 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolett: kombineeritud kütusekulu: 10,1 l/100km; kombineeritud CO2-emissioonid: 229 g/km<p>Kütusekulu ja CO2-heidet kajastavad näitajad on saadud järgides ettekirjutatud kontrollimetoodikat (§ 2 nr 5, 6, 6a Pkw-EnVKV kehtiva redaktsiooni kohaselt). Andmed ei käi konkreetse sõiduki kohta ega ole pakkumise osa, vaid on mõeldud üksnes erinevate sõidukitüüpide võrdlemiseks. Väärtused kõiguvad olenevalt sõiduki ratastest/rehvidest.</p>