Katseauto Mercedes-Benz F015 Luxury in Motion esitleb sensuaalse selguse disainifilosoofiat.

Disainerid positsioneerivad ettevõtet rahvusvahelise luksusbrändina, sest luksus on nende jaoks midagi enamat kui auto, tegemist on elustiiliga.

Nende fookus on alati Mercedes-Benz põhibrändil, mille Sensual Purity disainifilosoofia defineerib moodsat luksust. Luksus on tänapäeval midagi ajatut, mis ulatub moodsa piiridest kaugemale. Tõeline luksus on haruldane ja seetõttu äärmiselt ihaldusväärne. Üha vähem on olulised materiaalsed väärtused, pigem on olulised emotsionaalsed, vahetud elamused, keskendumine kõige olulisemale.

Sensual purity disainifilosoofia keskendub brändi ühele olulisele aspektile – emotsiooni ja intellligentsuse harmooniale. Disaineri jaoks peab hea disain olema ilus ja intelligentne, kokkuvõtvalt: see peab olema hot ja cool. Mercedes-Benz toodetesse on lihtne armuda, sest nad on vastupandamatud – nad on hot. Sellega sümboliseerivad nad brändituuma üht poolt, mida kujundas Gottlieb Wilhelm Daimler ja koos temaga esimeste ralliautode ja klassikaliste autode ajastut. Teine külg sümboliseerib mõistust, ehk siis brändituuma seda poolt, mida esindab Carl Friedrich Benz. See on minimeerimise ja tehnika eesmärk – tooted on coolid, ootamatud ja ennenägematud. Sellest filosoofiast lähtuvalt ei kujunda disainerid mitte ainult autosid, vaid tervet moodsa luksuse maailma.

 

Disainifilosoofiat defineerib disainikood. See põhineb kuuel suunal, mida tõlgendatakse iga mudeli puhul erinevalt. See annab igale seeriale oma iseloomu ja samas on see alati äratuntav kui Mercedes-Benz.