Disainiprotsess kulgeb tihedas koostöös uurimis-, arendus- ja tootmisosakondadega.

Kõik saab alguse ühest ideest ja joonisest.

Kõik saab alguse ühest ideest ja joonisest.

Disainiprotsessi algab alati ideega, sellele järgneb joonis. Olgu siis kas visandivihikus või arvutiekraanil – ideed, mis seni on eksisteerinud ainult disaineri peas, muutuvad nähtavaks.

 

Suurest hulgast loodud visanditest valitakse seejärel välja kõige paremad ja perspektiivikamad, mida muudetakse nii, et proportsioonid, mõõtmed ja graafikud annavad sidusa pildi.

Teekond esimese prototüübini.

Detailitruu savimudel muudab disainiidee kolmedimensiooniliselt tajutavaks.

Teekond esimese prototüübini.

Tegeliku ruumilist mõju hindamiseks valmistatakse valitud visanditest nii detailitruud 1:4 savimudelid kui ka virtuaalsed kujundid, mida disainerid Powerwalli ehk siis hiiglasliku projektsioonipinna abil erinevatest vaatenurkadest uurida ja analüüsida saavad.

Sõidukit on võimalik näha õiges suuruses ja muuta ühe hiireklõpsuga selle geomeetriat, värvi ja tekstuuri.

 

Kui meeskond on ühe versiooni suhtes lõpliku otsuse teinud, luuakse skaneerimis- ja freesmasinate abil esimene originaalmõõdus prototüüp. Kõik detailid valmivad käsitööna. Tulemuseks on hämmastavalt ehtne mudel, millel on näha kõik uue sõiduki iseloomulikud jooned.

Salongi valmimine.

Interjöör kantakse mõõtkavas 1:1 visandilt üle ja töötatakse välja seestpoolt väljapoole.
Kõik savimudeli detailid valmivad käsitööna.
Erilist tähelepanu pööravad Color & Trim disainerid materjalide ja värvide valikule.

Salongi valmimine.

Ka interjöör visandatakse kõigepealt joonisena. Originaalmõõdus savimudel võimaldab disaineritel kogeda vormi arengut kolmedimensiooniliselt ja arendada seda, kuni on valmis esteetiliselt täiuslikkuseni viimistletud interjöör. Valmistatakse mitu erinevat salongi, et seejärel otsustada, millist kontseptsiooni edasi arendama hakatakse.

Pealispindade kujundamiseks valivad Color & Trim disainerid sadade kanga-, naha-, puidu- ja metallimustrite seast välja materjalid ja värvid.  

 

Kõik juht- ja näidikuelemendid on tavaliselt projekteeritud spetsiaalselt just sellele sõidukile ja neid arendatakse edasi, kuni on saavutatud parim võimalik tulemus.

Finaal.

Prototüüp on disainiprotsessi tulemus, mis sai alguse ühest ideest ja visandist.

Finaal.

Välimus ja sisemus ühendatakse. Ekspertide tiim paneb individuaalselt valmistatud osad kokku täiuslikuks sõidukiks, mille iseloomujooned on äratuntavad ka tulevastes seeriasõidukites. Lavale astub uus täht.