Tüüp 170 V: V nagu vaadatuna eest

Mercedes-Benz tüüp 170 V esitlus oli rahvusvahelisel auto- ja mootorrattanäitusel Berliinis veebruaris 1936. Viie ja poole aasta pärast eemaldati seetõttu tootmisest tüüp 170. Võrdväärse silindri töömahu 1,7 liitri juures oli uus mudel vastupidavam, moodsam ja soodsam kui selle eelkäija.

170 V oli Daimler-Benzi jaoks kõige olulisem sõiduautomudel enne sõda ja kindlustas Mercedes-Benzi margile esikoha keskklassi hulgas.

Faktid

Seeria

W 136

Tootmisperiood

1936–1942, 1946–1953

Kered

Sedaan (2 ust)
Sedaan (4 ust)
Kabrio-sedaan (4 ust)
Touring-auto (2 ust, kuni 1937)
Touring-auto (4 ust, alates 1938)
Kabriolett B
Rotster (2+2 istet)
Kabriolett A (alates 1935. a lõpust)
Politsei-korviste (alates 1937)
Kaubik ja madelveokastiga sõiduk (1937–1942, 1946–1953)
Puidu-gaasi-generaator (1939–1943)

Tehniline areng


X-kujuline ovaaltoru-raam

Tehniline areng


X-kujuline ovaaltoru-raam

X-kujuline ovaalne toruraam oli suurema teljevahe korral umbes 50 kg kergem ja jäigem kui selle ajani kasutuses olnud tüübi 170 kastraam. 170 V raami konstruktsioon oli nii vastupidav, et seda sai kasutada ka sõjaväe- ja furgoonautona. Mootor asus raami esikahvlis, diferentsiaal asus tagakahvlis.

Tüüp 170 V ristlõige külgvaates.

MB tüüp 170 V kabriolett B ristlõige, ca 1936

Tüüp 170 V šassii eestvaade.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 38 hj, šassii, ehitusperiood: 1936-1942

Tüübi 170 V raami lähivõte.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 38 hj, šassii, ehitusperiood: 1936–1942

Vastuvõtt turul


E-klassi tüübi 170 V turureaktsioon

Erinevates kereversioonides toodeti mudelit 170 V üle 70 000 ühiku, mis tegi sellest Mercedes-Benzi suurima tootmisseeriaga sõiduauto enne sõda.

Vastuvõtt turul


E-klassi tüübi 170 V turureaktsioon

Erinevates kereversioonides toodeti mudelit 170 V üle 70 000 ühiku, mis tegi sellest Mercedes-Benzi suurima tootmisseeriaga sõiduauto enne sõda.

Loodusfoto koos kahe Mercedes-Benz tüüp 170 V-ga.

Mercedes-Benz tüüp 170 V (W 136) talvisel maastikul

Foto tüüp 170 V kabrioletist looduses.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 38 hj, kabriolett B, ehitusperiood: 1936-1942

Tüüp 170 V kabriolett suusapuhkusel.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 38 hj, kabriolett B, ehitusperiood: 1936-1942

170 V edu on asjakohaselt sõnastatud 1939. aasta brošüüris: "Kui täpselt see uus auto [...] vastab autoturu vajadustele, näitab asjaolu, et Mercedes-Benz 170 V saavutatud müüginumbrid olid selles klassil varem ennekuulmatud."

Pärast sõja lõppu jätkas 170 V oma sõjaeelset rolli ja oli aluseks sõjajärgse tootmise uuele algusele.

Ajalugu


Sõjajärgne periood

Ajalugu


Sõjajärgne periood

Mercedes-Benz tüüp 170 V aastast 1949 külgvaates

Mercedes-Benz tüüp 170 V aastast 1949

Tüüp 170 seeria reklaam.

Pärast sõja lõppu jätkati 1946. aastal autotootmist end tõestanud 170 V mudeliga, esialgu toodeti siiski ainult kaubikuid ja madelsõidukeid. Mudelivalikut täiendasid furgoonautol põhinev kiirabi ja madelsõidukil põhinev politseiauto.

Juulis 1947 alustati lõpuks taas neljaukselise sedaani tootmist.

Kuni 1949. aasta alguseni oli 170 V mudel Mercedes-Benzi mudelivalikus ainus sõiduauto ning alates 1949. aastast pidevalt laiendatud 170 mudelisari moodustas Daimler-Benzi autotootmise selgroo kuni tootmise lõpuni septembris 1955.

Ajalooline käik


170 D: esimene sõjajärgne diiselmootoriga auto

Ajalooline käik


170 D: esimene sõjajärgne diiselmootoriga auto

Tüüp 170 D joonistus prospekti tiitellehel.

Mercedes-Benzi tüüp 170 D, sedaan, 1949-50; 1949. aasta prospekti tiitelleht Walter Gotschke joonistusega

1949. aasta mais esitleti Hannoveri tehnilisel ekspordimessil mudeleid 170 D ja 170 S, mis olid esimesed Daimler-Benzi automudelid, mis pärast sõda ümber kujundati. 170 D vastas sisuliselt 170 V-le, kuid sellel oli 1,7-liitrine diiselmootor.

170 D oli eriti populaarne oma esimestel tootmisaastatel, muu hulgas seetõttu, et viis aastat pärast sõja lõppu olid bensiini tarned endiselt probleemiks, samas kui diislikütust oli piisavas koguses saadaval.

Kered


Välimus

Kered


Välimus

Tüüp 170 V kabriolett külgvaates.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 38 hj, kabriolett B, ehitusperiood: 1936-1942

Mercedes-Benz tüüp 170 V sedaan külgvaates.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 38 hj, sedaan, ehitusperiood: 1936-1942

Tüüp 170 V korvistmetega sõiduk külgvaates.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 38 hj, korvistmetega sõiduk, ehitusperiood: 1936-1942

Maastikuspordi kaheistmeline külgvaates

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 50 hj, maastikuspordi kaheistmeline, ehitusperiood: 1938-1939

Tüüp 170 V kaubik külgvaates.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 38 hj, kaubik, ehitusperiood: 1946-1949

Mercedes-Benz tüüp 170 VG puidu-gaasi-generaatoriga külgvaates.

Mercedes-Benz tüüp 170 VG puidugeneraatoriga (puidukarburaatoriga), 1943

Tüüp 170 V kiirabiautod reas.

Mercedes-Benz 170 V kiirabiauto Sindelfingeni tehases lõppmontaažist väljumisel. Ehitusperiood: 1946-1948

Pildil on Mercedes-Benz tüüp 170 takso-sedaani külgvaade.

Mercedes-Benz Typ 170 D, takso-sedaan, pealisehitus Lueg (Bochum), ehitusperiood: 1949-1953

Tüüp 170 Vb külgvaates.

Mercedes-Benz tüüp 170 V, 45 hj, sedaan, ehitusperiood: 1952-1953

Tüüp 170 Vb sedaani tehniline joonis.

Mercedes-Benz tüüp 170 Vb, sedaan, 1952-53; brošüür aastast 1953

Kõik üksikasjad tüüp 170 V kohta

Classic-M@RS (multimeedium-arhiivi ja uuringusüsteem)

Tüüp 170 V välisvaade.

Kõik üksikasjad tüüp 170 V kohta

Classic-M@RS (multimeedium-arhiivi ja uuringusüsteem)

Mercedes-Benz Classicu arhiivides peitub pea 130-aastase autoajaloo omanäoline aare.

Mercedes-Benz Classicu arhiivides peitub pea 130-aastase autoajaloo omanäoline aare.

Arengujärgud


Mercedes-Benz E-klassi arendus

Arengujärgud


Mercedes-Benz E-klassi arendus

Nii see jätkub

Tüüp 180/190: pontoon-Mercedes

Tüüp 180/190 välisvaade.

Nii see jätkub

Tüüp 180/190: pontoon-Mercedes

Esimene isetoestuva kerega Mercedes

Esimene isetoestuva kerega Mercedes

Ülevaade: E-klassi ajalugu

Mercedes-Benz E-klassi arenduse kollaaž

Ülevaade: E-klassi ajalugu

Regulaarselt uued toimikud ajalooliste mudelite kohta: alates 1931 kuni 2018