„Grow up.“ – uue põlvkonna lood.

Kampaaniaga „Grow up.“ astub Mercedes-Benz turunduskommunikatsioonis uutele radadele. Nende viie kompaktsõiduki perekonda kuuluva mudeli jaoks loodi brändi ajaloo kõige mahukam sisuloome.

„Grow up.“ – uue põlvkonna lood.

Kampaaniaga „Grow up.“ astub Mercedes-Benz turunduskommunikatsioonis uutele radadele. Nende viie kompaktsõiduki perekonda kuuluva mudeli jaoks loodi brändi ajaloo kõige mahukam sisuloome.

Täiskasvanuks saamise ja väikekodanlikkuse vahepeal.

Täiskasvanuks saamise ja väikekodanlikkuse vahepeal.

Rohkem kui 100 filmilõigu ja üle 90 elustiili- ja tootefoto abil jutustatakse aasta lõpuni uue põlvkonna lugusid.

Isa ja poeg seisavad B-klassi Sports Tourer-i ees.
GLA eest- ja külgvaates, selle ümber kolm noort inimest.
Noor naine istub GLA tagaistmel.

Kampaania keskpunktis on inimesed, kes on cooli täiskasvanuks saamise ja väikekodanluse vahelises pingeväljas ja kes kehastavad selle uue kompaktklassi sõiduki elutunnetust. Üks peategelastest on USA räppar A$AP Rocky. Kampaania algab märtsi algul 2017. Internetis leiavad huvilised aadressilt www.mercedes-benz.com/growup lisaks põhjalikule tooteinfole ka üksikute turgude paindlikke sisulisi laiendusi, nagu näiteks erimudeli „WhiteArt Edition“ integratsiooni.

Rohkem modernsust, progressiivust ja dünaamikat.

Rohkem modernsust, progressiivust ja dünaamikat.

„Grow up“ on midagi palju enamat kui lihtsalt üks suur seeriakampaania. „Tegemist on järgmise sammuga terve Mercedes-Benzi brändi liikumisel modernsuse, progressiivsuse ja dünaamika poole“, ütles Dr. Jens Thiemer, Mercedes-Benzi sõiduautode osa asepresident turunduse alal, kampaania eesmärke tutvustades. „ ‚Grow up.‘ kampaaniaga tõlgendame uue nurga alt Mercedes-Benzi suhtes kinnistunud traditsioonilisi väärtusi ja hinnanguid ja näitame selle tänapäevast tõlgendust ja suhet X ja Y põlvkondadega. Sealjuures esitleme koos oma agentuuriga antoni ebatavalist kampaaniat, mis ei mõju tänu oma järjepidevale digitaalsele suunitlusele ja sisu mehaanikale koheselt kui reklaam.“

Noor, enesekindel põlvkond.

Noor, enesekindel põlvkond.

Kampaania keskpunktis on viis filmi, mis kampaanialehel www.mercedes-benz.com/growup esitlevad viit kompaktsõidukite perekonna mudelit. Need räägivad lugusid noortest inimestest ja tänapäevasest täiskasvanuks saamisest kõigi selle tõusude ja mõõnadega. Näiteks on seal kaks sõbrannat, kes pärast tüli ja kuudepikkust vaikimist märkavad, et tõeline sõprus on väärtus, mis elab üle ka rasked ajad.

Kaks noort naist istuvad A-klassi sedaani katusel.

Filmid, mille režisööriks oli mitmete auhindadega pärjatud rootslane Gustav Johansson, näitavad nooruslikke, autentseid kaadreid. Ei mingit kunstlikku valgust, lavastatud poose, küll aga loomulik seotus sõidukitega. Nii mõjub see kampaania üllatavalt ja kirjeldab Mercedes-Benzi maailma, mis paneb brändist vaimustuma noore, enesekindla „Grown ups“ põlvkonna.

Moodsa luksuse uued näod.

Moodsa luksuse uued näod.

Uue noorte täiskasvanute põlvkonna esindajana kehastab SUA räppar A$AP Rocky seda elutunnetust. CLA kupee filmis jutustatakse seni veel kuulmata lugu tema tõusust muusiku ja moeikoonina Harlemist maailma lavadele. „Mu elus on olnud ikka ja jälle tagasilööke. Oluline on ainult see, et sa ei tohi alla anda ja et sa alati uuesti jalgadele tõused“, ütleb A$AP Rocky.

A$AP Rocky ja üks noor naine istuvad CLA kupee tagaistmel.

"Sa pead oma elu üha uuesti mõtestama, ja tegema seda seni, kuni saavutad edu.“

A$AP Rocky oma elufilosoofiast.

Filmide teised peategelased on näitleja Lucy Walters, näitleja ja produtsent Julia Morrison, näitleja ja režisöör Anna Zahn, seriaalist „House of Cards“ tuntud näitleja John Rue ja fotograaf Alice Moitié. Ühtlasi on see 25 aastane prantslanna vastutav fotomotiivide eest. Tema uutmoodi Vintage-esteetika armastus sobib kampaania sõnumiga. Kampaania alustab märtsi algul ühe telereklaamiga, mis tekitab ühe „Best of“ looga viiest tekitab huvi ka teiste vastu.

Isa ja poeg vestlevad ranna taustal.
Soovitud video pole hetkel kahjuks saadaval. Proovige hiljem uuesti.
Vaata uuesti