Uus Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: ringrajal veelgi väledam

  • Rohkem võimsust: neljaliitrise V-8 biturbomootori 450 kW (612 hj) tagab võimsa mineku

  • Optimeeritud aerodünaamika: kere lisadetailid vähendavad aerodünaamilist tõstejõudu

  • Parandatud jahutus: soojuse tõhusam hajutus tänu täiendavatele õhu sisselaskeavadele ja aktiivsetele jahutuselementidele

Affalterbach/Brooklands. Mercedes-AMG esitles Goodwoodi kiirusfestivalil AMG GT perekonna värskeimat liiget – uus Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+ (esialgsed näitajad; keskmine kütusekulu: 14,1 l/100 km | CO2 heide: 319 g/km | CO2 klass: G)1 on suunatud autofännile, kes hindab erakordset sõidudünaamikat. Elav reageerimine juhi soovidele ja üldine sooritusvõime pakuvad veelgi sportlikumat sõidukogemust, mis on eriti hästi tuntav võidusõidurajal. Sõidudünaamikat ja ringiaegu aitavad parandada suurem võimsus ja täiustatud jahutus, aerodünaamiline peenhäälestus ning veelgi väiksem aerodünaamiline tõstejõud.

Samal ajal on alles kõik AMG GT tuttavad eelised. Lähtudes klientide tagasisidest eelmise mudeli kohta, on teise põlvkonna AMG GT igapäevases kasutuses mugavam, pakkudes külluslikku avarusetunnet ja head nähtavust igas suunas. Lisavarustusena on saadaval ka 2+2 istmed. Juhitavuse muudavad veel teravamaks kõrgtehnoloogilised tehnoloogiad nagu AMG ACTIVE RIDE CONTROL vedrustus koos aktiivstabilisaatoriga, pööravad tagarattad (standardvarustus) ja aktiivaerodünaamika. Sportlik kupee viib oma mootori jõu teele täielikult kohanduva AMG Performance 4MATIC+ nelikveoga.

Parem sooritusvõime ja optimeeritud juhitavus võidusõidurajal

AMG neljaliitrine V-8 biturbomootor võimsusega 450 kW (612 hj) tagab suurepärase kiirendusevõime. See annab 20 kW (27 hj) rohkem kui AMG GT 63, lisaks suurendasid Affalterbachi mootorieksperdid maksimaalset pöördemomenti 50 Nm võrra 850 Nm-ni, mis saavutati mootori juhtaju muutmisega. AMG GT 63 PRO avaldab muljet oma üldise sooritusvõimega, eriti suuremal kiirusel. AMG GT 63 PRO kiirendab 0-200 km/h vaid 10,9 sekundiga (0,5 sekundit kiiremini kui AMG GT 63). Tippkiiruseks on 317 km/h.

Ulatuslikult laiendatud jahutuspakett

AMG GT eksperdid täiustasid kõrge ja madala temperatuuri jahutusringe, et tagada tõhusam jahutus ka maksimaalse koormuse puhul. Nüüd on kaks radiaatorit nii vasakus kui ka paremas esirattakoopas. See optimeerib jahutust ja seega ka sõiduki üldist sooritusvõimet võidusõidurajal. Esi- ja tagatelje diferentsiaalide ülaosasse paigutud radiaatorid ning täielikult kohanduva AMG Performance 4MATIC+ nelikveo vahekast on nüüd aktiivse jahutusega. Jahutusvedelik ringleb elektriliste veepumpade abil vastavates jahutuskontuurides ja kõrgemale paigutatud radiaatorites ning tagab parema ja ühtlasema jahutuse.

Uue geomeetriaga õhusuunajad auto põhja all ning uuendatud piduriketaste katteplaadid suunavad rohkem õhku piduritele. See väldib pidurite liigset kuumenemist ning lisab vastupidavust.

Täiustatud aerodünaamika

Aerodünaamika peenhäälestus parandab ka üldist piki- ja külgdünaamikat, selle nimel tegid tihedat koostööd AMG aerodünaamikaeksperdid ja sõidudünaamika spetsialistid. Senisest veelgi suurem tähtsus on uuendatud esipõllel, mis hõlmab suuremate külgmiste õhuvõtuavade juures olevaid uusi, süsinikkiust õhusuunajad. Standardvarustusse kuuluvad ka aktiivaerodünaamiline profiil põhja all, aktiivne õhusuunamissüsteem AIRPANEL esipõlles ja aerodünaamikapakett koos fikseeritud tagatiivaga. Esitelje aerodünaamiline tõstejõud vähenes enam kui 30 kilo võrra. Selle tulemuseks on veelgi täpsem juhitavus. Lisaks on AMG GT 63 PRO põhja all täiendavad õhusuunajad – need sarnanevad Mercedes-AMG ONE’i omadega. Need suunajad on samal kõrgusel esi- ja tagateljega ning kiirendavad õhuvoolu auto all. Kõikide kirjeldatud meetmete töö on omavahel koordineeritud ning need toimivad koos tagatiivaga, mis suurendab tagatelje survejõudu umbes 15 kilogrammi võrra.

Võimsad keraamilised pidurid, 21-tollised sepisveljed ja Cup-rehvid hinna sees

Standardvarustusse kuulub eriti võimekas AMG komposiitpidurisüsteem, millel on kuue kolviga fikseeritud pidurisadulad ees, ühe kolviga ujuvsadulad taga ning 420-millimeetrised pidurikettad esiteljel. Need on praegu suurimad standardvarustuse keraamilised pidurikettad Mercedes-AMG mudelitel. Pidurisüsteem on ka kergem, mis on eriti oluline vedrustamata massi silmas pidades. Lisaeelisteks on veelgi parem vastupidavus ja pidurdusvõime säilimine tugeva pidurdamise korral, mis tagab kiired ringiajad. Lisaks hiilgab pidurisüsteem silma pika kasutusea ja spontaanse reageerimisega, mis on ohutuse võtmetegur ka igapäevasõitudel maanteel. Kerged AMG Performance 21-tollised ristkodaratega sepisveljed on eranditult värvitud Himalaya Grey matthalliks. Standardvarustuses on Michelin Pilot Sport 5 rehvid, Michelin Pilot Sport Cup 2R Cup rehvid on saadaval lisavarustusena ilma lisatasuta. Esirehvide mõõt on 295/30 ZR 21, tagumiste mõõt 305/30 ZR 21.

Mootorispordi tunne nii auto sees kui ka välisdisainis

Seost mootorispordiga näitab muu hulgas standardvarustusse kuuluv AMG Exterior Carbon Fiber süsinikupakett, mis hõlmab esisplitterit, küljelaienditel olevaid viimistlusliiste, kvaliteetsest süsinikkiust difuusorit ja tagatiiba. Standardvarustusse kuuluvad ka mustaks värvitud pidurisadulad, suurepärase külgtoega AMG Performance istmed ja Nappa naha/MICROCUT mikrokiudpolstriga AMG Performance rool.

Tehnilised andmed



Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+

Mootor


Kaheksasilindriline V-mootor, otsesissepritse ja kaks turbolaadurit

Töömaht

cm3

3982

Võimsus

kW/hj

450/612

pööretel

p/min

5500-6500

Pöördemoment

Nm

850

pööretel

p/min

2350-5000

Veoskeem


Täielikult kohanduv AMG Performance 4MATIC+ nelikvedu

Käigukast


AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Kiirendus 0-100 km/h

s

3,2

Tippkiirus

km/h

317

Keskmine kütusekulu

l/100 km

14,1

Keskmine CO2 heide

g/km

319

CO2 klass


G