Täiselektriline sõit
Kompromissitult elektriline.
Mudelid EQE ja EQS Mercedes-Benzilt kasutavad uut modulaarset luksus- ja esinduselektriautode platvormi, mis on täielikult skaleeritav ning kasutatav kõigi mudelite poolt. Telgede vahe, rööbe ja süsteemi põhiosad nagu akud või mootorid on tänu modulaarsele süsteemile varieeritavad.
Elektrimootorid
Elektrimootor muudab kõrgepingeakust pärit elektrienergia mehaaniliseks energiaks, pakkudes selle protsessi käigus võimsat kiirendust paigaltvõtust alates.
Nelikveolised mudelid kasutavad kahte elektrimootorit, ühte taga- ja teist esiteljel. Vähendamaks energiatarvet ja parandamaks dünaamikat reguleeritakse veomomendi jaotust telgedele sujuvalt ilma astmeteta.
Liitiumioon-kõrgepingeaku
Liitiumioon-kõrgepingeaku on elektriajami keskne energiaallikas. Nii sõiduulatus kui ka dünaamika on akust otseses sõltuvuses.
Akut laetakse väliselt vooluvõrgust. Aga energiat kogutakse ka rekuperatsiooni teel, kui toimub pidurdamine või vabaveeremine. Aku, mis omakorda koosneb paljudest moodulitest, on paremate dünaamikanäitajate nimel paigaldatud sõiduki põhja alla, tagades võimalikult madal raskuskese.
Regeneratiivne pidurdussüsteem
Täiendava sõiduulatuse nimel pakub häid võimalusi energiasääst rekuperatsiooni käigus pidurdustel ja vabaveeremisel.
See toimub aeglustusmomendi efektiivse ärakasutamise kaudu. Kui vabastate kiirenduspedaali või vajutate piduripedaalile, siis alustab elektrimootor aeglustust, toimides elektrigeneraatorina. Roolihoovakesi kasutades saab ka juht ise rekuperatsiooni määra mõjutada. Sedasi õnnestub sõidu kestel sõiduulatust nö juurde võita. Rekuperatsioonitasemel D AUTO reguleerib ECO Assist intelligentselt rekuperatsiooni määra vastavalt hetke sõiduoludele.
Laadimissüsteem
Tänu paindlikule laadimissüsteemile saab akusid laadida nii vahelduvvooluga (AC) kui ka alalisvooluga (DC) laadimispunktides. Vahelduvvool on (AC) on see, mis tuleb kodusest spetslist, Wallbox'ist ja enamikust avalikest laadimispunktidest. DC kiirlaadimisjaamad pakuvad suuremat laadimisvõimsust ja paiknevad reeglina kiirteede ääres.
Kuna akud salvestavad alalisvoolu, siis leidub elektriautode pardal pardalaadija, mis muundab vahelduvvoolu (AC) alalisvooluks (DC).
Laadimine
Lihtne ja paindlik laadimine: kodus või teel olles.
Tutvuge põhjalikumalt rohkete laadimisvõimalustega, mis pakuvad intelligentseid lahendusi nii kodus kui ka teel olles. Tänu pidevalt laienevale laadimistaristule, nutikale energiahaldusele ja distants- & navigatsiooniteenustele saad sõita puhtelektriliselt täiesti pingevabalt tegemata seejuures mingeid kompromisse.
Mercedes me Charge[1] võimaldab teil laadida keskkonnasõbralikult enam kui 500 000-s laadimispunktis üle Euroopa. Mercedes-Benz kasutab kõrgetasemelisi päritolutagatisi kindlustamaks, et Mercedes me Charge'i kaudu autodesse suunatav elekter oleks toodetud taastuvaid energiaallikaid kasutades.[2] Ühtlasi on teil võimalik laadida oma elektriautot Mercedes-Benz Wallbox'i või muu laadimisseadmega võimsusega kuni 22 kW – väga lihtsalt ka kodus.
[1] Kasutamaks Mercedes me ühendusteenust "Mercedes me Charge" läheb vaja eraldi laadimislepingut, milles on ära toodud teenusepakkujana kolmas osapool, kelle kaudu käib arvete edastus ja tasumine. Mercedes me ühendusteenuste kasutamine eeldab personaalselt Mercedes me ID-d ja Mercedese me ühendusteenuste kasutustingimustega nõustumist.
[2] Rohelaadimine Green Charging kasutab päritolutagatist kindlustamaks, et laadimise käigus tarbitava taastuvelektri kogus suunataks tagasi elektrivõrku.
Sõiduki disain
Äratuntav elektriesteetika.
Ka disain aitab tulevikku liikuda. Must iluvõre keskse Mercedese tähe ja valgusribadega ees ja taga on selgelt äratuntavad. Ka sõitjateruum tervitab teid täiesti uue, avangardistliku disainiga: progressiivne luksus sportlikul kujul.
• Silmapaistev disain: keskse tähega must iluvõre.
• Punased kuldsed detailid sisemuses viitavad elektrilisele iseloomule.
• LED valgusriba ees ja taga kindlustab äratuntavuse nii valges kui pimedas.
• Spetsiaalselt Mercedes-Benzi elektrisõidukitele loodud veljedisain.