Kaks võimsust, kolme tüüpi kõrgepingeakud ja kaks kerepikkust. Sõiduulatus kuni 500 kilomeetrit[1][2][3] (WLTP). Elektriline sõiduulatus, mis põhineb WLTP tsüklit kasutaval simulatsioonil, on kuni 400 kilomeetrit. Linnatsüklis on WLTP-l põhinevate simulatsioonide järgi võimalik sõiduulatus kuni 500 kilomeetrit.
Välisdisain
Kohandage uus eSprinter täpselt sobivaks oma ettevõttele ja kasutusele. Valikuvõimalused on laiemad kui ühelgi varasemal elektrilisel Mercedes-Benzi kaubikul. Kaks pikkust, kolme suurusega aku ja suur kandevõime muudavad uue eSprinteri atraktiivseks valikuks väga paljude ülesannete jaoks.
Valige kolme akuvariandi hulgast, mille kasutatav mahutavus on 56, 81 või 113 kWh, ning leidke oma vajadustele vastav sõiduulatuse, kandevõime ja kulude parim tasakaal.
Nautige meeldivat temperatuuri kohe, kui alustate sõitu. Soovi korral võib eelrakendatav kliimaseade autot jahutada või soojendada laadimise ajal, nii et sõitu alustades oleks aku täis laetud.
Laadige oma auto kõrgepingeakut eriti kiiresti kuni 115 kW[1] võimsusega ja taastage pikk sõiduulatus pikema ootamiseta.
Uus eSprinter avaldab muljet ka digitaalsuse ja multimeediasüsteemiga: see on varustatud innovaatilise Mercedes-Benz User Experience (MBUX) uusima põlvkonna tarkvaraga, mis oli varem tuttav vaid Mercedes-Benzi sõiduautodelt. Igapäevaelu elektriautoga teevad lihtsamaks paljud funktsioonid ja teenused.
Elektrisõiduks optimeeritud teejuhtimine: marsruudi arvutamisel võetakse arvesse nii jooksvat energiakulu kui ka marsruuti ning planeeritakse nutikalt teele jäävad laadimispeatused.[1]
Multifunktsionaalse rooli Touch Control nuppude või tavanuppudega saab pardaarvutit, auto funktsioone ja multimeediasüsteemi mugavalt juhtida käsi roolilt ära võtmata.
MBUX on intelligentne multimeediasüsteem, mida saab juhtida puuteekraani, multifunktsionaalse rooli Touch Control nuppude ja "Hey Mercedes" hääljuhtimisega abil.
Uus eSprinter on loodud selleks, et viia energia teele. Selle uus sünkroon-elektrimootor tagab suure võimsustiheduse ja kõrge efektiivsuse. Võimas rekuperatsioonisüsteem salvestab gaasipedaali vabastamisel energiat – vastavalt sõiduolukorrale.
Rekuperatsioonitase DAUTO
Rekuperatsioonitasemel DAUTO reguleerib eSprinter automaatselt ja dünaamiliselt energiasalvestust vastavalt hetke liiklusolukorrale.
Elektrimootor 100 kW[1]
Kõrge kasutegur igapäevaseks kasutamiseks: 100 kW (136 hj) elektrimootor on loodud just selleks.
Elektrimootor 150 kW[1]
Nautige oma auto eriti võimsa elektrimootori eeliseid.