Suurepärast tööd kliima: Citan Tourer oma äri.

Kui Citan Tourer: Doer. Ning Loojad. Sest Loojad.

Konfiguraator

Kui Citan Tourer: Kangelane linn.

Tugev, paindlik, ökonoomne ja sobib täiuslikult erinevaid väljakutseid linna: Citan Tourer, kompaktne Van kuni 7 isikut1 .

Majanduslikult rääkides, Citan, igal juhul, kasum: Selle tõhusad mootorid BlueEFFICIENCY tehnoloogia2 ja kütusekulu 4,3 l/100 km3, kõrge kättesaadavus, pikad hooldusintervallid4 samuti atraktiivsed tingimused ja Teenused kaitsta5 oma Eelarve. Ja nii jõuate, meil on Citan, ADAPTIVE ESP® väärtus-lisatud funktsioone, hea kõik ringi, käed-ketaspidurid ja kuni 6 Turvapatja antud.

Tänu mugavad Istmed, peenelt häälestatud raamil sõltumatu esivedrustuse ja valikuline dual-sidur käigukast 6G-DCT6 sõidu Citan on väga mugav, kiire ja nobe. Ka eeskujuliku on selle paindlikkus, näiteks, 2 ühe kohtade 2's. Tagumine istmerida, et teha seda 7-kohaline1 tegema. Või tagaistme seljatoed taga millega saab luua mingil ajal on suur koormus ruumi.

Või tagaistme seljatoed taga millega saab luua mingil ajal on suur koormus ruumi. Avasta oma kasu test drive. Mercedes-Benz Kaubikud. Sündinud joosta.

1

Kättesaadav ainult Citan Tourer 111 CDI [Citan Tourer 111 CDI koos BlueEFFICIENCY pakett, koos 6-käigulise manuaalkäigukastiga ja sõiduautode registreerimine (M1). Kütusekulu-linn/extra-urban/kombineeritud: 4,9–4,8/4,3–4,2/4,5–4,4 l/100 km; CO2-heitkoguste kombineeritud: 119-115 g/km; energiatõhususe klass: A Reaalne tarbimine väärtused sõltuvad sõiduki massi ja valitud seadmed.][*] extra-pikk-sõiduautode registreerimine (M1).

2

BlueEFFICIENCY pakett koos start-stop süsteemiga on bensiinimootoriga Citanil standardvarustuses, diiselmootori puhul lisavarustuses.

3

Citan Tourer 108 CDI koos BlueEFFICIENCY pakett, ma. V. m. 5-käigulise manuaalkäigukastiga ja sõiduautode registreerimine (M1). Kütusekulu-linn/extra-urban/kombineeritud: 5,0–4,7/4,4–4,2/4,6–4,3 l/100 km; CO2-heitkoguste kombineeritud: 119-112 g/km [*]; energiatõhususe klass: B–A. Reaalne tarbimine väärtused sõltuvad sõiduki massi ja valitud varustus.

4

Hooldusintervall on kuni 40.000 km.

5

MobiloVan kehtib kõikidele uutele Mercedes-Benz Vito, Sprinter ja Citan sõidukitele, mis on soetatud Mercedes-Benzi Eesti volitatud müügivõrgu kaudu ja siin esmaselt registreeritud alates 1. oktoobrist 2012. Peale kahe kasutusaasta möödumist pikendatakse teel juhtuva tehnilise rikke puhul tasuta autoabi ja mobiilsuslahenduste pakkumise või käivitusprobleemide juhtumite korral kehtivat MobiloVan mobiilsusteenust iga volitatud Mercedes-Benz töökojas teostatud korralise hoolduse järel kuni järgmise tehnilise hoolduseni ja nii kuni 30 aasta möödumiseni.

6

Topeltklapiga siduriga käigukast 6G-DCT on sõiduautona registreeritud (M1) Citan 112 Toureril koos BlueEFFICIENCY paketiga ja 6-käigulise manuaalkäigukastiga lisavarustuses. Kütusekulu linnas (l/100 km) / maanteel (l/100 km) / keskmine (l/100 km): 7,4-7,3/5,8-5,6/6,4-6,2 l/100 km; keskmine CO2 heide (g/km): 143-140 g/km [*]. Efektiivsusklass C. 

Sõiduautona registreeritud (M1) Citan 112 Tourer ilma BlueEFFICIENCY paketita ja 6-käigulise manuaalkäigukastiga. Kütusekulu linnas (l/100 km) / maanteel (l/100 km) / keskmine (l/100 km): 8,1-7,9/5,6-5,5/6,5-6,4 l/100 km; keskmine CO2 heide (g/km): 147-144 g/km [*]. Efektiivsusklass C. 

[*] Tegelik kütusekulu sõltub muu hulgas sõiduki massist ja valitud lisavarustusest. Ei kehti Citan Mixto korral.

Eelised.

Seitse krapsakas läbi linna.

Mugav Tourer veoks inimesed.

Kui Citan Tourer on mugav minibuss kuni 7 istekohta. Lisaks juhi ja kaassõitja istmed, samuti 3-kohaline pink sõitjateruumis, Citan Tourer extra-pikk variant, lisaks 2 ühe kohtade 2. Tagumise rea istmed paigaldatud. Lisaks Citan Tourer hinded punkte koos paljude praktiliste hoidmise rajatisi, kus on kokku kuni 77 liitrit maht.

Lisavarustus Interjöör Paketid.

* Määratud väärtused on kindlaks määratud vastavalt ettenähtud mõõtmise kord. See on "mõõta NEDC CO2-väärtuste" i. S. v. Artikkel 2 Nr 2, millega rakendatakse määruse (EL) 2017/1152 ja (EL) 2017/1153. Kütusekulu väärtused olid arvutatud, võttes Aluseks nende väärtused. Kehtivate kontrollprotseduuride seaduslike muudatuste tõttu võivad olla sõiduki registreerimise ja sõidukimaksu jaoks kehtivates vastavussertifikaatides ära toodud suuremad väärtused. Arvud ei viita üksiku sõiduki ja ei ole osa pakkuda, kuid teenida üksi võrdlemiseks erinevate sõidukitüüpide.

Lorem Ipsum