Esmaesitlus Duisburgis: Mercedes-Benz esitleb kolmanda põlvkonna Sprinterit

06.02.2018

Mercedes-Benz esitleb kolmanda põlvkonna Sprinterit: end tõestanud lahendused, uuel tasemel ühenduvus ja paindlikkus

  • Uut Sprinterit saab tellida alates märtsikuust, esindustesse jõuab uus mudel juunis
  • Sprinteri mitmekülgsus on viidud uuele tasemele, valikuvõimaluste hulka lisandub esivedu
  • Kaheksa uut ühenduvusteenuste paketti muudavad autopargi haldamise palju lihtsamaks
  • Palju uuendusi, mille üheks eesmärgiks on juhi töökoha muutmine veelgi praktilisemaks ja mugavamaks

Stuttgart/Duisburg. Legendid sünnivad läbi tulemuste. Mercedes-Benz Sprinter on tänu oma silmapaistvatele omadustele defineerinud kogu vastavat sõidukite klassi juba oma 1995. aasta esmaesitlusest alates. Täna esitleti Duisburgis asuvas uhiuues Mercedes-Benzi logistikakeskuses müügihiti kolmandat põlvkonda.


Saksamaal saab uut Sprinterit juba ka tellida hinnaga alates 19 990 eurost (lisandub käibemaks). Mercedes-Benzi tarbesõidukite esindustesse ja Van ProCenter keskustesse jõuab uus mudel juunikuus. Osana Mercedes-Benzi tarbesõidukite elektrifitseerimise strateegiast jõuab 2019. aastal turule ka uus eSprinter.


"Sprinter jätkab oma traditsiooniliste tugevustega, mis tema senise suure populaarse taga – paindlikkuse, vastupidavuse ja ökonoomsusega. Samas avaldab uus mudel muljet ületamatu modernsusega, näiteks oma ühenduvusvõimalustega, ning enneolematu mitmekülgsusega," ütles Volker Mornhinweg, Mercedes-Benz Vansi juht.

 

Kindel kontroll autopargi üle Mercedes PRO connect* teenustega


Kolmanda põlvkonna Sprinter avaldab muljet oma edumeelse disaini ja sõiduautode tasemel oleva mugavus- ning ohutusvarustusega. Ühtlasi on tema trumbiks maksimaalne efektiivsus tänu madalamatele sõidukuludele ja varustusele, mille ülesandeks on tagada kliendi heaolu. Üks uue Sprinteri kõige tähtsam uus lahendus on interneti püsiühendus. Uued Mercedes PRO connect ühenduvusteenused koos samuti uhiuute MBUX multimeediasüsteemidega (Mercedes-Benz User Experience) pakuvad täiuslikku platvormi logistika- ja transpordisektorile: alustades suurte autoparkide komplekssest haldamisest kuni väikeettevõtete vajadusteni välja. Mercedes PRO connect ühendab autopargi haldaja kõikide sõidukite ja nende juhtidega ning võimaldab nendega interaktiivselt suhelda, edastada tööülesandeid ja jälgida sõidukite infot nagu näiteks asukohta, kütuse kogust sõiduki paagis ja hooldusvajadust peaaegu reaalajas. Mercedes PRO connect pakub esitlusel kaheksat teenustepaketti, nende hulgas näiteks Sõidukite järelvalve, Sõidukite tööülesanded, Autopargi kommunikatsioon, Hoolduste haldamine ja Digitaalne logiraamat.


*Mercedes PRO connect teenused on Eestis saadaval alates 2019. aastast.


Veelgi mitmekülgsem, pädev igal alal


Kaubik, reisibuss, pikap, madelauto ja teised keretüübid, kolme tüüpi veoskeemid, erinevad siseruumi lahendused, eri pikkuse ja kõrgusega kere, erinev kandevõime, suur valik varustust: kõik see võimaldas Sprinteri versioonide hulka veelgi kasvatada. Tulemusena ulatub Sprinteri erinevate versioonide hulk üle 1700. Uue Sprinteri paindlikkus on vastuseks eri sektorite ja erinevat tüüpi klientide nõudmistele.
Valik hõlmab muu hulgas lahendusi kullerteenuste jaoks, toidukaupade transpordiks ka pikematel vahemaadel ja tehnilistele ametikohtadele, kus läheb tarvis mobiilset varuosapoodi või töökoda. Uut Sprinterit saab rakendada ka matkaauto või näiteks kiirabi või päästeteenistuste sõidukina.


Esivedu ja kaks uut käigukasti


End hästi tõestanud taga- ja nelikveo kõrval pakutakse uut Sprinterit ka esiveolisena. Ehituslike eripärade tõttu on esiveolise Sprinteri kandevõime 50 kg võrra kõrgem kui tagaveolisel Sprinteril. 80 millimeetri võrra madalam laadimiskünnis on aga kaubikutel oluliseks eeliseks nii laadimisel kui ka mahalaadimisel ning reisi/matkabussidel sõidu- või magamisruumi sisenemisel ja väljumisel.
Uue Sprinteri tehniliste eeliste hulka kuuluvad veel kaks esiveo jaoks konstrueeritud uut käigukasti. Üheksakäiguline traditsiooniline automaatkäigukast on suurte kaubikute segmendis esimene omataoline. Käikude ülekanded on valitud silmas pidades optimaalset suhet ökonoomsuse ja elava dünaamika vahel. Plusside hulka kuuluvad ka vähene müra ja esmaklassiline sõidumugavus. Uus 6-käiguline manuaalkäigukast avaldab muljet oma mugava käiguvahetuse ja täiesti vibratsioonivaba käigukangiga.

 

Praktiline siseruum ja täismass kuni 5,5 tonni


Juhi töökoht on selge, ülevaatlik ja praktiline ning vastab transpordiäri ootustele. Uuenduste hulka kuuluvad senisest ergonoomilisemad istmed, võtmevaba käivitus ja tõhusam konditsioneer. Paindlike panipaikade süsteem tagab, et kõik vajalik on omal kohal. Ka kaubaruumist leiab nutikaid lahendusi. Esiveoga koos lisavad mitmekülgsust rattakoopad, millele võib kaupa laadida, ja täiskõrguses kasutatav veoseruum. Maksimaalne maht on 17 m3 ja maksimaalne täismass 5,5 tonni.
Mercedes-Benz Vans tõstab Sprinter segmendi uuele tasemele ka ohtusvarustuse mõistes. Uue Sprinteri varustuse hulka kuulub lai valik juhiabisüsteeme, teiste hulgas tagurduskaamera, mille pilt kuvatakse tahavaatepeeglile, modernne 360-kraadi vaatega parkimispakett ning vihmaandur koos eriti efektiivse Wet Wiper süsteemiga.

 

Kontakt:

Albrecht Eckl, +49 (0) 711 17-5 21 31, albrecht.eckl@daimler.com
Peter Feneberg, +49 (0) 711 17-4 71 17, peter.feneberg@daimler.com
Andrea Eberhardt, +49 (0) 711 17-8 40 20, andrea.eberhardt@daimler.com

Lisainfo:
www.media.daimler.com and www.mercedes-benz.com