eSprinter kaubik | Mercedes-Benzi kaubik
eSprinter kaubik

Heitmevabaks äritegevuseks – eSprinter kaubik.

Konfiguraator

Kuni 157 km1 heitmevaba sõitu.

eSprinter pakub kõike, mida te Sprinterilt ootate, ent nüüd ka elektriliselt. eSprinter on tõeliselt operatiivne kaubik, mille tõhus 85-86 kW (116 hj) elektrimootor on töökindel ja ökonoomne. Valikus on eSprinter aku mahutavusega 35 kWh või 47 kWh - vastavalt teie äri vajadustele.

eSprinteri saate tellida standardse pikkusega (A2) koos kõrgendatud katusega. Elektrimootor ei piira mingilgi moel kaubaruumi mahtu, sest akud on paigaldatud sõiduki põranda alla. eSprinteri maksimaalne kaubaruumi maht on 11 m3 ja kandevõime kuni 1045 kg.

1

Energiatarbimine, CO2 heitkogused ja sõiduulatus vastavalt määrusele (EL) 2017/1151. Energiatarbimine ja sõiduulatus olenevad ka sõiduki konfiguratsioonist ja valitud sõidukiirusest. 
Tegelikud näitajad sõltuvad ka individuaalsest sõidustiilist, tee- ja liiklusoludest, välistemperatuurist, kliimaseadme/kütte kasutamisest jne ning võivad varieeruda.

Silmapaistvad omadused.

  1. Toote kontseptsioon
  2. Paindlikkus
  3. Jõuülekanne
  4. Töökindlus
Detailideni viimistletud elektromobiilsus.

Kui kaalute endale elektrisõiduki soetamist, saab teile kiiresti selgeks, et selle juures on tegemist palju enama kui elektrimootoriga sõidukiga. Seepärast pakuvad meie spetsialistid vastavalt valdkonnaspetsiifilistele vajadustele just teie ettevõttele kõige sobivama elektrikaubiku – meie eVan ökosüsteemiga. Siia kuuluvad lisaks muule sobiva laadimisstruktuuri, kohapealse teeninduse ja ühendusvusteenuste loomine.
Mercedes-Benz kaubikute kesksed kaubamärgi lubadused, nagu ergonoomia, töökoha turvalisus, mugavus ja töökindlus, on enesest mõistetavalt ka eSprinteri tugevused.

Maksimaalne sõiduulatus või kandevõime – valik on teie.

eSprinteri saate sõiduulatust või kandevõimet arvestades just oma vajadustele optimeerida. Valige esmalt teile sobiv aku võimsus: standardvarustuses olev kasutatav aku mahutavus 35 kWh võimaldab umbes 1045 kg kandevõimet. Pikemaid sõite soosib kasutatav aku mahutavus 47 kWh (lisavarustus). Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) ja valikulisele laadimisvõimsusele maksimaalselt kuni 80 kW saate eSprinterit pandlikult laadida. Spetsiaalsete valdkonnapõhiste nõuete täitmiseks pakume täislahendusi, samuti pealis- ja ümberehituslahendusi.

Eesrindlik mootor, mis on kombineeritud hinnatud tugevustega.

Äärmiselt tõhus elektrimootor üllatab oma suure jõulisuse ja käigusujuvusega. Võrdluses sisepõlemismootoriga on elektrimootoril selgelt suurem toimeaste, ta töötab praktiliselt müratult ja maksimaalne pöördemoment on saadaval juba esimesest mootori pöördest. Kui elektrisõiduk saab energiat alternatiivsetest allikatest, ei vabasta jõuülekanne mingeid heitmeid. See teeb elektrimootorist suure saastekoormusega linnakeskustes ja üha rangemate heitme-eeskirjade tingimustes majanduslikult ja ökoloogiliselt tulevikukindla ajamiliigi. Peale selle on elektrimootor võrdluses sisepõlemismootoriga veelgi kulumis- ja hooldusvabam.

Rohkem kui 25 aastat kogemust, mis viib teid ka elektri jõul edasi.

Igas Sprinteris on rohkem kui 25-aastane kogemus ning eSprinter on loodud selle baasil. Ka elektrimootori moodulite puhul saate kasu kasutatud komponentide kõrgest valmidusastmest. eSprinteri komponendid tulevad sõiduautode tööstusest ja neid on juba mitmeid aastaid alternatiivajamitega sõidukites kasutatud. Võite olla kindel - eSprinter on 100% Mercedes-Benzi kvaliteediga sõiduk, mille elektrimootor ja soojendus on edukalt läbinud meie ulatuslikud talvetestid temperatuuridel kuni –30°C juures.

Paindlik tänu aku suurusele ja laadimisvõimalustele.

Saab 20 minutiga 80% täis laadida1.

Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) ei ole eSprinter laadimispunktides ja seinale kinnitatavates laadimisjaamades valiv: seda laetakse max 7,4 kW juures vahelduvvooluga (AC) samamoodi nagu max 20 kW juures alalisvooluga (DC). Valikulise DC-laadimisvõimsusega max 80 kW saab standardvarustuses kõrgepingeaku (35 kWh) DC-kiirlaadimisjaamas ainult 20 minutiga1 10-st kuni 80% täis laadida.
Laadimiseks pistetakse laadimiskaabli CCS-pistik lihtsalt CCS-laadimispessa (Combo 2) radiaatorikestas. Kui seinale kinnitatavat laadimisjaama või laadimisjaama pole saadaval, saab akut laadida ka majapidamisvõrgust.

1

Aku laetuse kestus sõltub laadimise infrastruktuurist.

Eeskujulik turvalisuse tase ka elektrimootoriga.

Hästi kaitstud kõrgepingesüsteem.

Elektri jõul töötavad Mercedes-Benzi kaubikud läbivad samasuguseid sõidukiteste ja kokkupõrketeste nagu sisepõlemismootoriga sõidukid. Seepärast on nad turvalisuse seisukohast eeskujulikul ja tuntud Mercedes-Benzi tasemel.
Jõuülekanne, kõrgepingeaku ja kõrgepingejuhid on raami sees kaitstud. Kaitseplaat kaitseb akusüsteemi ka altpoolt võimalike kahjustuste eest. Kõik kõrgepingejuhid on korralikult isoleeritud.
Kui kokkupõrkeandurid tuvastavad raske õnnetuse, lülitatakse sõiduk viivitamatult automaatselt pingevabaks.

Korduma kippuvad küsimused

  1. (14)
  2. Laadimine (3)
  3. Kasutamine (7)
  4. Teenindus ja ostmine (4)
  1. Kuidas ma saan oma eSprinterit laadida?

    Kasutada saate erinevaid laadimisvõimalusi. Kõige lähemal: Mercedes-Benz Wallbox seinale kinnitatav laadimisjaam või meie poolt individuaalselt teie jaoks arendatud laadimislahendus teie ettevõtte territooriumil. Lisaks suureneb järjest avalike laadimisjaamade arv. DC-kiirlaadimisjaamas saate oma eSprinterit kuni 80 kW laadimisvõimsuse juures umbes 20 minutiga 10% kuni 80% täis laadida. Maksimaalselt 20 kW DC-kiirlaadimisvõimalus sisaldub standardvarustuses.

  2. Mis on AC- ja DC-laadimise erinevus?

    Akut laetakse alati alalisvooluga (DC), mis on DC-kiirlaadimisjaamades otse kasutamiseks saadaval. Tänu suurele laadimisvõimsusele saab sellega kiiresti sõiduulatust juurde laadida. AC-laadimise korral laetakse sõidukit vahelduvvooluga (AC) seinale kinnitatavatest laadimisjaamadest või majapidamisvõrgust. See muundatakse sõiduki AC-pardalaaduri abil alalisvooluks ja talletatakse alles seejärel akusse.

  3. Kas laadimiskaabel on ostmisel tarnekomplektis?

    Laadimiskaabel ei sisaldu teie elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku tarnekomplektis. Soovi korral saab tehasest tellida neli 2. tüübi laadimispistikuga laadimiskaablit. Te saate valida pikkuste 4, 5 ja 8 m vahel, samuti ühe- ja kahefaasilise laadimise vahel. Lisaküsimuste korral laadimiskaablite kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  4. Kuidas saan oma eSprinteriga sõita võimalikult tõhusalt?

    3 erinevat sõiduprogrammi ja 4 rekuperatsiooniastet toetavad tõhusat sõiduviisi. Mõlemad funktsioonid võimaldavad teil oma elektri jõul liikuva kaubiku energiakulu ja seega jääkläbisõitu optimeerida.

  5. Kas saan oma eSprinter kaubikut laadida nagu põlemismootoriga sõidukit?

    eSprinteril on sisepõlemismootoriga Sprinteri mahukas kaubaruum, sest akud asuvad sõiduki põranda all. Maksimaalselt 11 m3 kaubaruumi mahu juures tuleb see argipäeva nõudmistega hästi toime. Standardselt kasutatava aku mahutavuse 35 kWh juures on teie kasutuses suur kandevõime. Aku mahutavuse 47 kWh (lisavarustus) juures pikeneb sõiduulatus, kuid kandevõime on aku kaalu tõttu veidi väiksem.

  6. Mis on rekuperatsiooniastmed?

    Rekuperatsiooni puhul taastatakse energiat sõiduki aeglustamisel. Näiteks laetakse akut kallakust allasõidul, et mitte lasta pidurdusenergial soojuse kujul kaotsi minna. Kui suur on rekupereerimine, saate seada rooliratta käiguvahetuslabade abil 4 astmena: D++ (0 m/s²), D+ (–0,5 m/s²), D (–1,0 m/s²), D– (–1,5 m/s²).

  7. Kui kiiresti ma saan oma eSprinteriga sõita?

    Suurima kiiruse peaksite valima sõiduprofiilile vastavalt. Kas teie sõiduk liigub peamiselt linna piires või teie sõidud viivad teid sageli maanteedele? Standardina on teie elektri jõul liikuva kaubiku suurim kiirus 80 km/h. Valikuliselt saate tõsta suurima kiiruse 100 km/h või 120 km/h-ni. Ärge unustage seejuures, et suuremad kiirused tulevad reeglina jääkläbisõidu arvelt.

  8. Milliseid aku võimsuseid saan tellida?

    Standardina on eSprinteri kasutatav aku mahutavus 35 kWh. Pikemaks sõiduulatuseks saate tellida lisavarustuses aku mahutavusega 47 kWh. Lisaküsimuste korral aku mahutavuse ja sõiduulatuse kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  9. Kui suur on Mercedes-Benzi elektrikaubiku tavapärane jääkläbisõit?

    Teie elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku jääkläbisõit oleneb esmalt sõiduki konfiguratsioonist, eelkõige valitud suurimast kiirusest. Seega oleneb tegelik jääkläbisõit individuaalsetest sõiduvõtetest, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme, kütte kasutusest ja muudest elektritarbijatest. Võimsuse näit ja rekuperatsiooniaste aitavad teil aku laetust võimalikult tõhusalt kasutada ja suure jääkläbisõidu saavutada.

  10. Millise laadimispistikuga saan oma eSprinterit laadida?

    Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) saate oma eSprinterit väga paindlikult laadimispunktides ja seinale kinnitatavates laadimisjaamades laadida: sõidukit laetakse kuni 7,4 kW juures vahelduvvooluga (AC) samamoodi nagu max 20 kW juures alalisvooluga (DC). Valikuliselt saate DC-kiirlaadimisjaamades ka max 80 kW juures laadides veelgi kiiremini soovitud sõiduulatuse saavutada.

  11. Kui sageli peab mu Mercedes-Benzi elektrikaubik hoolduses käima?

    Iga-aastane hooldus on hädavajalik, et tagada kõrgepingekomponentide ja muude sõidukiosade usaldusväärsus. Tänu ostuga kaasatulevale hoolduspaketile on see teile neli aastat tasuta. Kui teie akusid on vaja vahetada, saate kaheksa aastat või kuni läbisõiduni 160 000 km oma akusertifikaadist kasu lõigata. Lisaküsimuste korral elektrisõidukite hoolduse kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  12. Mis on mu jaoks soodsam, kas elektrikaubik või põlemismootoriga kaubik?

    Olenevalt kasutusprofiilist ja arvestades elektrisõiduki kasutuskulusid, saate elektri jõul liikuva kaubiku kasutamise kogukulud (TCO) viia sisepõlemismootoriga sõidukiga täiesti samale tasemele. Mercedes-Benzi edasimüüjad aitavad teil võrrelda praeguse sisepõlemismootoriga sõiduki aastaseid kogukulusid elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku omadega.  

  13. Kas aku tuleb eraldi osta või liisida?

    Aku sisaldub juba ostuhinnas. Teil ei teki akurendile lisakulusid. Akuvahetuse finantsrisk, kui teie aku mahtuvus peaks tunduvalt langema, on tagatud akusertifikaadiga. See kehtib kuni 8 aastat või kuni läbisõiduni 160 000 km alates esmasest registreerimisest. Lisaküsimuste korral aku ja akusertifikaadi kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  14. Kas akule kehtib müügigarantii?

    Kui aku võimsus peaks esimese 8 aasta või esimese 160 000 km jooksul pärast esmast registreerimist tugevalt vähenema, olete akusertifikaadiga kaitstud. Meie kanname sellisel juhul akuvahetuse kulud. Parim on, et akusertifikaat sisaldub juba ostuhinnas.

Veho AS
Kas soovite eSprinteri kohta rohkem infot?
Konfigureerige täpselt enda ettevõtte vajadustele vastav kaubik ja küsige pakkumist või tulge proovisõidule Veho esindustesse!
Veho AS
Kas soovite eSprinteri kohta rohkem infot?
Konfigureerige täpselt enda ettevõtte vajadustele vastav kaubik ja küsige pakkumist või tulge proovisõidule Veho esindustesse!
[*] Edasise info ametliku uute sõiduautode kütusekulu ja ametliku spetsiifilise CO₂-heite kohta leiate jaotisest „Suunised sõiduautode kütusekulu, CO₂-heite ja elektrikulu kohta“, mis on tasuta saadaval kõigis müügipunktides ja ettevõtte DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH (www.dat.de) veebilehel.