Täiustatud ajam koos hinnatud tugevustega –  eSprinter kaubik.

Konfiguraator

Kuni 16812 km heitmevaba sõitu.

eSprinter on teie silmapaistev liikumise lahendus, eriti kui teie sõiduk sõidab planeeritavaid marsruute linnaliikluses. Tõhusa max 85 kW (116 hj) elektriajamiga on see sama töökindel, ökonoomne ja paindlik nagu võib oodata end juba 25 aastaga tõestanud Sprinterilt.
eSprinteri saate tellida standardse pikkusega (A2) koos kõrgendatud katusega. Elektriajam ei piira mingilgi moel selle kaubaruumi 11 m³ mahtu. Kandevõime on standardvarustuses kuni 1045 kg või lisavarustuses saadaval kuni 891 kg.
1

Jääkläbisõit on mõõdetud määruse 692/2008/EÜ alusel. Jääkläbisõit sõltub sõiduki konfiguratsioonist, eelkõige valitud kiirusepiirajast. 

Lisaks sõltub tegelik jääkläbisõit individuaalsest sõiduviisist, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme/soojenduse kasutusest jne ning võib seetõttu varieeruda.

2

Jääkläbisõit on kindlaks määratud määruse 2017/1151/EL alusel. Jääkläbisõit oleneb sõiduki konfiguratsioonist, eelkõige valitud kiirusepiirajast.

Seega oleneb tegelik jääkläbisõit individuaalsetest sõiduvõtetest, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme/soojenduse kasutusest jne ning võib seetõttu varieeruda.

Silmapaistvad omadused.

  1. Toote kontseptsioon
  2. Paindlikkus
  3. Jõuülekanne
  4. Töökindlus
Elektromobiilsus edasi arendatud.

Kui kaalute endale elektrisõiduki soetamist, saab teile kiiresti selgeks, et selle juures on tegemist palju enama kui elektriajamiga sõidukiga. Seepärast arendavad meie spetsialistid koos teiega arutades just teie ettevõttele sobiva elektrisõiduki – meie eVan ökosüsteemiga. Siia kuuluvad lisaks muule sobiva laadimisstruktuuri, kohapealse teeninduse ja ühendusvusteenuste loomine.
Mercedes-Benzi kaubikute keskne kaubamärgi lubadus, nagu ergonoomia, töökoha turvalisus, mugavus ja ohutus, on enesest mõistetavalt ka eSprinteri tugevused.

Maksimaalne jääkläbisõit või koormus – valik on teie.

Oma eSprinteri saate jääkläbisõitu või koormust arvestades just oma vajadustele optimeerida. Valige esmalt teile sobiv aku võimsus: standardne kasutatav aku võimsus 35 kWh võimaldab kasutada umbes 1.045 kg kandevõimet. Pikemateks sõitudeks valige lisavarustuses kasutatav aku võimsus 47 kWh. Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) ja valikulisele laadimisvõimsusele max 80 kW saate eSprinterit sama pandlikult laadida. Spetsiaalsete valdkonnapõhiste nõuete täitmiseks pakume täislahendusi, samuti pealis- ja ümberehituslahendusi.

Eesrindlik ajam, mis on kombineeritud hinnatud tugevustega.

Äärmiselt tõhus elektrimootor üllatab oma suure jõulisuse ja käigusujuvusega. Võrdluses põlemismootoriga on elektrimootoril selgelt suurem toimeaste, ta töötab praktiliselt müratult ja maksimaalne pöördemoment on saadaval juba esimesest mootori pöördest. Kui elektrisõidukile saadakse voolu alternatiivsetest allikatest, ei vabasta jõuülekanne mingeid heitmeid. See teeb elektrimootorist suure saastatuskoormusega linnakeskustes ja üha rangemate heitme-eeskirjade tingimustes majanduslikult ja ökoloogiliselt tulevikukindla ajamiliigi. Peale selle on elektrimootor võrdluses põlemismootoriga veelgi kulumis- ja hooldusvabam.

25 aastat kogemust, mis viib teid ka elektri jõul edasi.

Igas Sprinteris on 25-aastane kogemus ning eSprinter on loodud selle baasil. Ka elektriajami moodulite puhul saate kasu kasutatud komponentide kõrgest valmidusastmest. eSprinteri mooduli komponendid tulevad sõiduautode tööstusest ja neid on juba mitu aastat alternatiivajamitega sõidukites kasutatud.
Teile antakse üle täiesti valmis Mercedes-Benzi kvaliteediga sõiduk, mille elektriajam ja soojendus on edukalt läbinud meie ulatusliku talvetesti temperatuuridel kuni –30°C juures.

Paindlik tänu aku suurusele ja laadimisvõimalustele.

Saab 20 minutiga 80% täis laadida1.

Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) ei ole eSprinter laadimispunktides ja seinale kinnitatavates laadimisjaamades valiv: seda laetakse max 7,4 kW juures vahelduvvooluga (AC) samamoodi nagu max 20 kW juures alalisvooluga (DC). Valikulise DC-laadimisvõimsusega max 80 kW saab standardvarustuses kõrgepingeaku (35 kWh) DC-kiirlaadimisjaamas ainult 20 minutiga1 10-st kuni 80% täis laadida.
Laadimiseks pistetakse laadimiskaabli CCS-pistik lihtsalt CCS-laadimispessa (Combo 2) radiaatorikestas. Kui seinale kinnitatavat laadimisjaama või laadimisjaama pole saadaval, saab akut laadida ka majapidamisvõrgust.

1

Aku laetuse kestus sõltub laadimise infrastruktuurist.

Eeskujulik turvalisuse tase ka elektriajamiga.

Hästi kaitstud kõrgepingesüsteem.

Elektri jõul töötavad Mercedes-Benzi kaubikud läbivad samasuguseid sõidukiteste ja kokkupõrketeste nagu sisepõlemismootoriga sõidukid. Seepärast on nad turvalisuse seisukohast eeskujulikul Mercedes-Benzi tasemel.
Jõuülekanne, kõrgepingeaku ja kõrgepingejuhid on raami sees kaitstud. Kaitseplaat kaitseb akusüsteemi ka altpoolt võimalike kahjustuste eest. Kõik kõrgepingejuhid on korralikult isoleeritud.
Kui kokkupõrkeandurid tuvastavad raske õnnetuse, lülitatakse sõiduk viivitamatult automaatselt pingevabaks.

Tulevik sõidab elektri jõul – avastage enda jaoks elektrikaubiku ökosüsteem.

eVani ökosüsteem

Andke oma ärile särtsu. Meie arveldame, teie võrdlete.

Laadimislahendused

Mercedes-Benzi laadimislahendused teie eVanile.

Jääkläbisõit

Rakendusega EQ Ready virtuaalsele proovisõidule.

Kõik käitamiskulud

Millal tasub elektrisõiduk ennast ära?

Korduma kippuvad küsimused

  1. (14)
  2. Laadimine (3)
  3. Kasutamine (7)
  4. Teenindus ja ostmine (4)
  1. Kuidas ma saan oma eSprinterit laadida?

    Kasutada saate erinevaid laadimisvõimalusi. Kõige lähemal: Mercedes-Benzi seinale kinnitatav laadimisjaam või meie poolt individuaalselt teie jaoks arendatud laadimislahendus teie ettevõtte territooriumil. Lisaks suureneb järjest avalike laadimisjaamade arv. DC-kiirlaadimisjaamas saate oma eSprinterit kuni 80 kW laadimisvõimsuse juures umbes 20 minutiga 10-st kuni 80% täis laadida. DC-kiirlaadimisvõimalus max 20 kW juures sisaldub juba standardvarustuses.

  2. Mis on AC- ja DC-laadimise erinevus?

    Akut laetakse alati alalisvooluga (DS), mis on DC-kiirlaadimisjaamades otse kasutamiseks saadaval. Tänu suurele laadimisvõimsusele saab sellega kiiresti jääkläbisõiduks juurde laadida. AC-laadimise korral laetakse sõidukit vahelduvvooluga (AC) seinale kinnitatavatest laadimisjaamadest või majapidamisvõrgust. See muundatakse sõiduki AC-pardalaaduri abil alalisvooluks ja talletatakse alles seejärel akusse.

  3. Kas laadimiskaabel on ostmisel tarnekomplektis?

    Laadimiskaabel ei sisaldu teie elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku tarnekomplektis. Soovi korral saab tehasest tellida neli 2. tüübi laadimispistikuga laadimiskaablit. Te saate valida pikkuste 4, 5 ja 8 m vahel, samuti ühe- ja kahefaasilise laadimise vahel. Lisaküsimuste korral laadimiskaablite kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  4. Kuidas saan oma eSprinteriga sõita võimalikult tõhusalt?

    3 erinevat sõiduprogrammi ja 4 rekuperatsiooniastet toetavad tõhusat sõiduviisi. Mõlemad funktsioonid võimaldavad teil oma elektri jõul liikuva kaubiku energiakulu ja seega jääkläbisõitu optimeerida.

  5. Kas saan oma eSprinter kaubikut laadida nagu põlemismootoriga sõidukit?

    eSprinteril on põlemismootoriga Sprinteri mahukas kaubaruum, sest akud asuvad alaosas. Maksimaalselt 11 m3 kaubaruumi mahu juures tuleb see argipäeva nõudmistega hästi toime. Standardselt kasutatava aku võimsuse 35 kWh juures on teie kasutuses suur kandevõime. Lisavarustuses aku võimsuse 47 kWh juures pikeneb jääkläbisõit, kuid kandevõime on aku kaalu tõttu veidi väiksem.

  6. Mis on rekuperatsiooniastmed?

    Rekuperatsiooni puhul taastatakse energiat sõiduki aeglustamisel. Näiteks laetakse akut kallakust allasõidul, et mitte lasta pidurdusenergial soojuse kujul kaotsi minna. Kui suur on rekupereerimine, saate seada rooliratta käiguvahetuslabade abil 4 astmena: D++ (0 m/s²), D+ (–0,5 m/s²), D (–1,0 m/s²), D– (–1,5 m/s²).

  7. Kui kiiresti ma saan oma eSprinteriga sõita?

    Suurima kiiruse peaksite valima sõiduprofiilile vastavalt. Kas teie sõiduk liigub peamiselt linna piires või teie sõidud viivad teid sageli maanteedele? Standardina on teie elektri jõul liikuva kaubiku suurim kiirus 80 km/h. Valikuliselt saate tõsta suurima kiiruse 100 km/h või 120 km/h-ni. Ärge unustage seejuures, et suuremad kiirused tulevad reeglina jääkläbisõidu arvelt.

  8. Milliseid aku võimsuseid saan tellida?

    Standardina on eSprinteri kasutatav aku võimsus 35 kWh. Veel pikemaks jääkläbisõiduks saate tellida lisavarustuses aku võimsuse 47 kWh. Lisaküsimuste korral aku võimsuse ja jääkläbisõidu annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  9. Kui suur on Mercedes-Benzi elektrikaubiku tavapärane jääkläbisõit?

    Teie elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku jääkläbisõit oleneb esmalt sõiduki konfiguratsioonist, eelkõige valitud suurimast kiirusest. Seega oleneb tegelik jääkläbisõit individuaalsetest sõiduvõtetest, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme, kütte kasutusest ja muudest elektritarbijatest. Võimsuse näit ja rekuperatsiooniaste aitavad teil aku laetust võimalikult tõhusalt kasutada ja suure jääkläbisõidu saavutada.

  10. Millise laadimispistikuga saan oma eSprinterit laadida?

    Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) saate oma eSprinterit väga paindlikult laadimispunktides ja seinale kinnitatavates laadimisjaamades laadida: sõidukit laetakse kuni 7,4 kW juures vahelduvvooluga (AC) samamoodi nagu max 20 kW juures alalisvooluga (DC). Valikuliselt saate DC-kiirlaadimisjaamades ka max 80 kW juures laadides uue jääkläbisõidu saavutada.

  11. Kui sageli peab mu Mercedes-Benzi elektrikaubik hoolduses käima?

    Iga-aastane hooldus on hädavajalik, et tagada kõrgepingekomponentide ja muude sõidukiosade usaldusväärsus. Tänu ostuga kaasatulevale hoolduspaketile on see teile neli aastat tasuta. Kui teie akusid on vaja vahetada, saate kaheksa aastat või kuni läbisõiduni 160 000 km oma akusertifikaadist kasu lõigata. Lisaküsimuste korral elektrisõidukite hoolduse kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  12. Mis on mu jaoks soodsam, kas elektrikaubik või põlemismootoriga kaubik?

    Olenevalt kasutusprofiilist ja arvestades elektrisõiduki kasutuskulusid, saate elektri jõul liikuva kaubiku kogukäituskulud (TCO) viia põlemismootoriga sõidukiga täiesti samale tasemele. Suurema selguse annab kalkulaator eCost Calculator: selles oleva teabe abil saate võrrelda oma praeguse sõiduki aastaseid käituskulusid elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku omadega.  

  13. Kas aku tuleb eraldi osta või liisida?

    Aku sisaldub juba ostuhinnas. Teil ei teki akurendile lisakulusid. Akuvahetuse finantsrisk, kui teie aku mahtuvus peaks tunduvalt langema, on tagatud akusertifikaadiga. See kehtib kuni 8 aastat või kuni läbisõiduni 160 000 km alates esmasest registreerimisest. Lisaküsimuste korral aku ja akusertifikaadi kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  14. Kas akule kehtib müügigarantii?

    Kui aku võimsus peaks esimese 8 aasta või esimese 160 000 km jooksul pärast esmast registreerimist tugevalt vähenema, olete akusertifikaadiga kaitstud. Meie kanname sellisel juhul akuvahetuse kulud. Parim on, et akusertifikaat sisaldub juba ostuhinnas.

[*] Edasise info ametliku uute sõiduautode kütusekulu ja ametliku spetsiifilise CO₂-heite kohta leiate jaotisest „Suunised sõiduautode kütusekulu, CO₂-heite ja elektrikulu kohta“, mis on tasuta saadaval kõigis müügipunktides ja ettevõtte DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH (www.dat.de) veebilehel.

Lorem Ipsum