Tõhus elektriajam, kombineeritud Vito kaubiku parimate omadustega.

Konfiguraator

Kuni 150 - 184 km12jääkläbisõit.

eVito kaubik on täpselt nii funktsionaalne, turvaline ja mugav, nagu olete sellega Mercedes-Benz Vito puhul harjunud. Väga tõhusal elektrimootoril on võimsust maksimaalselt 85 kW (116 hj) [Mercedes-Benz eVito kaubik tarbesõiduki registreeringuga (N1): voolutarve kWh / 100 km korral (kombineeritud): 24,9-20,5; CO2-heide g/km (kombineeritud): 0.]1 [*] ja pöördemoment kuni 295 Nm.
Jääkläbisõiduga kuni 184 km12 sobib eVito kaubik eelkõige linnakeskkonna marsruutidele. Kasutatav aku võimsus on 35 kWh ja selle saab laadimisvõimsuse 7,4 kW juures umbes 6 tunniga3 0-st kuni 100% täis laadida. Kuni 6,6 m³ kaubaruumi mahu juures ei tekita elektriajam teile mingeid piiranguid.
1

Voolutarbimine ja jääkläbisõit on kindlaks määratud määruse 692/2008/EÜ alusel. Voolutarbimine ja jääkläbisõit olenevad sõiduki konfiguratsioonist, eelkõige valitud kiirusepiirajast.

Voolutarve ja jääkläbisõit on kindlaks määratud määruse 2017/1151/EL alusel. Voolutarve ja jääkläbisõit olenevad sõiduki konfiguratsioonist, eelkõige valitud kiirusepiirajast.

2

Seega oleneb tegelik jääkläbisõit individuaalsetest sõiduvõtetest, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme/soojenduse kasutusest jne ning võib seetõttu varieeruda.

3

Aku laetuse kestus sõltub laadimise infrastruktuurist.

Silmapaistvad omadused.

  1. Jõuülekanne
  2. Ühenduvus
  3. Töökindlus
  4. Salong
Võimalikult tõhus energiakasutus.

Nutikas sõidustrateegia hoolitseb võimalikult tõhusa energiakasutuse eest: 3 sõiduprogrammi ja 4 rekuperatsiooniastmega saab optimeerida voolutarvet ja seeläbi jääkläbisõitu. 3 sõiduprogrammi „E+“, „E“ ja „C“ valitakse sõiduprogrammi lüliti ning 4 rekuperatsiooniastet „D–“, „D“, „D+“ ja „D++“ rooliratta käiguvahetuslabade abil. Rekuperatsiooni puhul taastatakse energiat sõiduki aeglustamisel. Näiteks laaditakse akut kallakust allasõidul, et mitte lasta pidurdusenergial soojuse kujul kaotsi minna.

Lihtsustatud ja informeeriv. 

Arvukate liidestega info- ja sidesüsteemid tagavad soovi korral parimad ühendused ning hea meelelahutuse. Lisavarustuses saadaval olevate multimeediumsüsteemide Audio 30 ja Audio 40 käsitsemine puuteekraani kaudu on intuitiivne ja mugav.

Alati valmis.

Hakkate oma eVitot partnerina kiiresti hindama. Seetõttu teeme kõik pika ja usaldusväärse suhte säilitamiseks. Saate tarnega täiesti valmis sõiduki Mercedes-Benzi kvaliteediga, mille elektriajam ja soojendus on edukalt läbinud meie ulatusliku talvetesti temperatuuridel kuni miinus 30°C juures. Selle mitmekülgne korrosioonikaitse koos täistsingitud kerega ja kulumiskindlad materjalid tagavad, et see on ka pärast mitmeid aastaid teie ettevõttele hea kaaslane.

eVitos saate oma tööd nautida.

Tuleme töö meeldivate külgede juurde: eVito tõstab oma ruumika salongiga töötuju. Vastupidavate ja mugavate istmetega liigute ka pikkadel sõitudel võimalikult lõõgastunult. Külmal aastaajal on juhi jaoks standardvarustuses istmesoojendus väärtuslik lisa. Kui te vajate ees ruumi 2 kaassõitjale, saate tellida valikulise kõrvalistujapingi. Soovi korral saada olevad audiosüsteemid tagavad sõidu ajal parima ühenduse ja hea suhtluse, samuti hoolitseb navigeerimissüsteem Audio 40 selle eest, et te kiiremini sihtkohta jõuaksite.

Eeskujulik turvalisuse tase ka elektriajamiga.

Hästi kaitstud kõrgepingesüsteem.

Elektri jõul töötavad Mercedes-Benzi kaubikud läbivad nõudlikke sõidukiteste ja kokkupõrketeste. Seepärast on nad turvalisuse seisukohast eeskujulikul Mercedes-Benzi tasemel.

Jõuülekanne, kõrgepingeaku ja kõrgepingejuhid on hästi kaitstud. Kõik kõrgepingejuhid on korralikult isoleeritud. Kui kokkupõrkeandurid tuvastavad raske õnnetuse, lülitatakse sõiduk viivitamatult automaatselt pingevabaks.

Tulevik sõidab elektri jõul: avastage enda jaoks uus eVani ökosüsteem.

eVani ökosüsteem

Andke oma ärile särtsu. Meie arveldame, teie võrdlete.

Laadimislahendused

Mercedes-Benzi laadimislahendused teie eVanile.

Kõik käitamiskulud

Millal tasub elektrisõiduk ennast ära?

eVAN. KKK.

  1. Kuidas ma saan oma Mercedes-Benzi elektrikaubikut laadida?

    Kasutada saate erinevaid laadimisvõimalusi. Kõige lähemal: Mercedes-Benzi seinale kinnitatav laadimisjaam või meie poolt individuaalselt teie jaoks arendatud laadimislahendus teie ettevõtte territooriumil. Lisaks suureneb järjest avalike laadimisjaamade arv – tanklates ja puhkeplatsidel, kaubanduskeskuste juures ja parkimismajades.

  2. Kuidas saan Mercedes-Benzi elektrikaubikuga sõita võimalikult tõhusalt?

    3 erinevat sõiduprogrammi ja 4 rekuperatsiooniastet toetavad tõhusat sõiduviisi. Mõlemad funktsioonid võimaldavad teil oma elektri jõul liikuva kaubiku energiakulu ja seega jääkläbisõitu optimeerida.

  3. Kas saan oma elektrikaubikut laadida nagu põlemismootoriga sõidukit?

    eVitol on Vito kaubiku mahukas kaubaruum, sest akud asuvad alaosas. Maksimaalselt 6,6 m3 kaubaruumi mahu ja piisava kandevõimega eVito kaubik tuleb argipäeva nõudmistega hästi toime.

  4. Kui sageli peab mu Mercedes-Benzi elektrikaubik hoolduses käima?

    Iga-aastane hooldus on hädavajalik, et tagada kõrgepinge komponentide ja muude sõidukiosade usaldusväärsus. Tänu ostuga kaasatulevale hoolduspaketile on see teile neli aastat tasuta. Kui teie akusid on vaja vahetada, saate kaheksa aastat või kuni läbisõiduni 100 000 km oma akusertifikaadist kasu lõigata. Lisaküsimuste korral elektrisõidukite hoolduse kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  5. Kas aku tuleb eraldi osta või liisida?

    Aku sisaldub juba ostuhinnas. Teil ei teki akurendile lisakulusid. Akuvahetuse finantsrisk, kui teie aku mahtuvus peaks tunduvalt langema, on tagatud akusertifikaadiga. See kehtib kuni 8 aastat või kuni läbisõiduni 100 000 km alates esmasest registreerimisest. Lisaküsimuste korral aku ja akusertifikaadi kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  6. Kas akule kehtib müügigarantii?

    Kui aku võimsus peaks esimese 8 aasta või esimese 100 000 km jooksul pärast esmast registreerimist tugevalt vähenema, olete akusertifikaadiga kaitstud. Meie kanname sellisel juhul akuvahetuse kulud. Parim on, et akusertifikaat sisaldub juba ostuhinnas.

  7. Kas laadimiskaabel on Mercedes-Benzi elektrikaubiku ostmisel komplektis?

    Laadimiskaabel ei sisaldu teie elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku tarnekomplektis. Soovi korral saab tehasest tellida neli 2. tüübi laadimispistikuga laadimiskaablit. Te saate valida pikkuste 4, 5 ja 8 m vahel, samuti ühe- ja kahefaasilise laadimise vahel. Lisaküsimuste korral annab teile nõu teie Mercedes-Benzi edasimüüja.

  8. Mis on rekuperatsiooniastmed?

    Rekuperatsiooni puhul taastatakse energiat sõiduki aeglustamisel. Näiteks laaditakse akut kallakust allasõidul, et mitte lasta pidurdusenergial soojuse kujul kaotsi minna. Kui suur on rekupereerimine, saate seada rooliratta käiguvahetuslabade abil 4 astmena: D++ (0 m/s²), D+ (-0,5 m/s²), D (-1,0 m/s²), D- (-1,5 m/s²).

  9. Kui kiiresti ma saan oma Mercedes-Benzi elektrikaubikuga sõita?

    Suurima kiiruse peaksite valima sõiduprofiilile vastavalt. Kas teie sõiduk liigub peamiselt linna piires või teie sõidud viivad teid sageli maanteedele? Standardina on teie elektri jõul liikuva kaubiku suurim kiirus 80 km/h. Lisavarustuses on võimalus tõsta suurim kiirus 100 km/h või 120 km/h-ni. Ärge unustage seejuures, et suuremad kiirused tulevad reeglina jääkläbisõidu arvelt.

  10. Kui suur on Mercedes-Benzi elektrikaubiku tavapärane jääkläbisõit?

    Teie elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku jääkläbisõit oleneb esmalt sõiduki konfiguratsioonist, eelkõige valitud suurimast kiirusest. Seega oleneb tegelik jääkläbisõit individuaalsetest sõiduvõtetest, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme, kütte kasutusest ja muudest elektritarbijatest. Võimsuse näit ja rekuperatsiooniaste aitavad teil aku laetust võimalikult tõhusalt kasutada ja suure jääkläbisõidu saavutada.

  11. Millise laadimispistikuga saan Mercedes-Benzi elektrikaubikut laadida?

    eVitol on 2. tüübi laadimispesa. Sellega saate vahelduvvooluga (AC) laadimispunktides saavutada kuni 7,4 kW laadimisvõimsuse. Samuti saate oma eVito ühendada laadimiskaabli teises otsas oleva tavalise Schuko-pistiku abil majapidamisvõrguga. Siin on laadimisvõimsus tunduvalt madalam.

[*] Edasise info ametliku uute sõiduautode kütusekulu ja ametliku spetsiifilise CO₂-heite kohta leiate jaotisest „Suunised sõiduautode kütusekulu, CO₂-heite ja elektrikulu kohta“, mis on tasuta saadaval kõigis müügipunktides ja ettevõtte DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH (www.dat.de) veebilehel.

Lorem Ipsum