2014. aastal esitletud V-klass pakkus mahtuniversaalide segmendis täiesti uuel tasemel esinduslikkust, disaini, mugavust ning turvalisust. See tõi märkimisväärse edu, mille tõestuseks on muu hulgas 209 000 müüdud autot, müügirekord 2018. aastast, mil läks kaubaks 64 000 V-klassi ning suur populaarsus välisturgudel, eriti Aasias. Nüüd lisab mudeliuuendus V-klassile veelgi veetlust.
Värskenduskuuri põhirõhk on esiosa disainil ning uuel neljasilindrilisel OM 654 diiselmootorite põlvkonnal, mille tippversioon V 300 d pakub tippvõimsust 176 kW (239 hj) (keskmine kütusekulu 6,3-5,9 l/100 km, keskmine CO2heide 165-154 g/km)1.
Lisaks on V-klassil esmakordselt saadaval 9G-TRONIC automaatkäigukast, uuele tasemele on viidud juhiabisüsteemid ning hiljem jõuab müügile ka täiselektriline mahtuniversaal. Uut V-klassi saab tellida alates 2019. aasta märtsikuust.
Uus disain ja veel rohkem mugavust
Disainerite eesmärgiks oli muuta uue V-klassi esiosa sarnasemaks Mercedese-Benzi sõiduautode omale. See saavutati tänu uuele kaitserauale ja teemandistruktuuriga esivõrele. V-klassi saab edaspidigi tellida atraktiivsete AVANTGARDE ja EXCLUSIVE disainipakettidega, senisest jõulisemaks ja sportlikumaks muutub AMG Line pakett. Värvipaletti lisanduvad kaks halli, üks sinine ja üks punane värv.
Ka sarnaneb mahtuniversaali sõitjateruum edaspidi rohkem Mercedes-Benzi sõiduautode omale. Näiteks saab V-klass uue näidikupaneeli, kasutusele on võetud turbiinidisainiga ventilatsiooniavad ning laiendatud polstri-, istme- ja viimistlusvalikuid.
Uus mootor ja uus käigukast
Värskendatud Mercedes-Benz V-klass saab uued neljasilindrilised OM 654 diiselmootorid, mudelivalikusse kuuluvad:
· V 250 d võimsusega 140 kW (190 hj) ja maksimaalse pöördemomendiga 440 Nm (keskmine kütusekulu 6,3-5,9 l/100 km, keskmine CO2 heide 165-154 g/km)1
· Ja – oma klassi parimate näitajatega – V 300 d, mille võimsus on 176 kW (239 hj) ning maksimaalne pöördemoment 500 Nm (keskmine kütusekulu 6,3-5,9 l/100 km, keskmine CO2 heide 165-154 g/km)1. Kiirendusel kasutab V 300 d lühidalt lisapöördemomenti 30 Nm (kokku 530 Nm), kiirendusaeg 0 - 100 km/h on 7,9 sekundit ja tipkkiirus 220 km/h.
Uus mootoripõlvkond on senisest efektiivsem, puhtam, vaiksem ja väiksema vibratsiooniga. Näiteks on V 250 d võrreldes eelkäijaga umbes 13 protsenti ökonoomsem.
Mudelivärskendusega jõuab V-klassile esmakordselt ka 9G-TRONIC automaatkäigukast. See efektiivne ning sujuv käigukast vahetab välja senise 7G-TRONICU ning kuulub V 300 d standardvarustusse. Juht saab käigukasti iseloomu muuta DYNAMIC SELECT sõiduprogrammide abil, "M" režiimis on võimalus roolilabadega ka ise käiku vahetada. Kõik V-klassid on baasversioonis tagaveolised, kuid lisavarustusena saab tellida 4MATIC püsiva nelikveo.
Veel turvalisem
Viie aasta esitletud V-klass oli ohutusvarustuse poolest mahtuniversaalide seas omaette klassist, uuendatud mudel jätkab veelgi turvalisemana: näiteks aitab autot tugevas külgtuules stabiilselt teel hoida Crosswind Assist, juhi väsimust tuvastab Attention Assist ning tagant otsasõitmise eest hoiatab nähtava ja kuuldava signaaliga Active Brake Assist. Kui juht reageerib Active Brake Assisti hoiatusele, suurendab süsteem vastavalt olukorrale pidurdusjõudu ja kui juht ei reageeri, suudab ka ise pidurdada. Active Brake Assist tuvastab asulates ka seisvaid objektide ning teed ületavaid jalakäijaid.
Lisavarustusena jõuab V-klassile esmakordselt kaugtuleassistent Highbeam Assist Plus, mis võimaldab maanteel nautida maksimaalset valgustust teisi liiklejaid pimestamata. Kaugtulede LED-elemente kustutatakse ja pannakse tööle nii, et vastutulevad sõidukid jäävad valgusvihust välja, kuid tee on ümber nende eredalt valgustatud.