Mercedes-Benz Vans - uue põlvkonna eSprinter, mis põhineb uuel „Electric Versatility Platform“ kontseptsioonil

Mercedes-Benz Vans - uue põlvkonna eSprinter, mis põhineb uuel „Electric Versatility Platform“ kontseptsioonil

10.12.2020
  • Uus eSprinter pakub klientidele optimaalseid lahendusi, sh USA ja Kanada turule.
  • 350 miljoni euro suurune investeering uue platvormi arendamiseks: Electric Versatility Platform.
  • Nõuded eSprinterile määratleti tihedas koostöös klientidega: kolme aku ja mitme kere konfiguratsiooniga sobib uue põlvkonna eSprinter ideaalselt peaaegu igale ettevõttele.
  • Platvormil on Mercedes-Benz Vansi strateegia edendamisel võtmeroll: juhtpositsioon elektromobiilsuses ja kasumlik kasv kogu maailmas.

Stuttgart, Saksamaa. Mercedes-Benz Vans kiirendab üleminekut täiselektrilisusele ja teeb kõik mudelid kättesaadavaks ka aku-elektriajamil, keskendudes töökindlusele, kvaliteedile ja optimeeritud ülalpidamiskuludele (TCO). Selleks, et pakkuda klientidele lisaväärtust ka tulevikus, arendas Mercedes-Benz Vans suurte kaubikute segmendi jaoks uue platvormi - Electric Versatility Platform. Sellest innovaatilisest elektriajami platvormist saab uue põlvkonna eSprinteri tehniline alus. Uue platvormi põhielemendid on kolm moodulit, mis annavad eriti suure paindlikkuse erinevate keretüüpide arendamisel ja disainimisel. See võimaldab uuele eSprinterile kerekonfiguratsioone, mis olid varem saadaval ainult sisepõlemismootoriga.

„Uue põlvkonna eSprinter võimaldab meil palju rohkem kerevariante kättesaadavaks teha. Nii täidame klientide nõudmisi tulevikus mitmes sektoris ja pakume samaaegselt kohalike heitmeteta elektriajami eeliseid,“ ütles Mercedes-Benz Vansi juht Marcus Breitschwerdt. „Sprinter on juba 25 aastat tõestanud meie kompetentsi transpordivaldkonnas. Elektromobiilsuse valdkonnas oleme viimastel aastatel algatanud palju uuendusi. Oma kiirendatud elektrifitseerimisstrateegia rakendamisega ühendame parima mõlemast maailmast – meie innovatsiooni ja asjatundlikkuse!“

Mercedes-Benz on veendunud aku-elektriliste kaubikute ökoloogilistes ja majanduslikes eelistes ja
jätkab elektrikaubikute turule toomise plaaniga kõikides segmentides. Innovaatiline Electric Versatility Platform on alusvundamendiks uue põlvkonna eSprinterile, mille eesmärgiks on olla oma klassi parima jõudlusega. 350 miljoni eurose investeeringuga mängib Electric Versatility Platform võtmerolli Mercedes-Benz Vani heitmevaba transpordi plaanides. Uue põlvkonna eSprinteriga astutakse tänu CO2-neutraalsele tootmisele taaskord sammu võrra lähemale Daimleri „Ambition 2039“ täitmisele.

Tänaseks on Mercedes-Benz Vans saavutanud elektrisõidukite turuliidri rolli üle 30% turuosaga keskmiste ja suurte kaubikute segmendis Euroopas. Mercedes-Benzi elektrikaubikute valik katab peagi kogu kaubikute segmendi, kui eVito ja eSprinteri järel tuuakse tulevikus turule eCitan.  

Lühiülevaade: uue põlvkonna eSprinter, mis põhineb uuel „Electric Versatility Platform“ kontseptsioonil.

  • Lisandväärtus kliendi jaoks: tagavedu, kaks teljevahet, kolm aku suurust ja suurem maksimaalne kandevõime võimaldavad peaaegu kõiki mõeldavaid kerevariante.
  • Uus modulaarne elektriline platvorm suurendab järgmise põlvkonna eSprinteri varieeruvust ja paindlikkust, vähendades samas tootmiskulusid ja keerukust.

Mercedes-Benz Electric Versatility Platform

Uue platvormi põhielemendid on kolm moodulit, mis annavad eriti suure paindlikkuse erinevate keretüüpide arendamisel ja disainimisel:

Esimoodul kõrgepingekomponentidele. Esiosa komplektil on homogeenne disain ja see sisaldab kõrgepingekomponente, sealhulgas laadimiskomponente ja alalisvoolu/vahelduvvoolu muundurit. Seetõttu saab moodulit kombineerida kõikide sõidukivariantidega, sõltumata nende teljevahest, aku suurusest ja kerest.

Kõrgepingeaku moodul põranda all. Teine komponent sisaldab kõrgepingeakut, mis on integreeritud sõiduki põranda alla. Kliendid saavad valida kolme erineva suurusega aku vahel. See võimaldab valida läbisõiduulatust ja kandevõime konfiguratsioone, mis vastavad erinevatele nõudmistele ja on optimeeritud ülalpidamiskuluga.

Tagamoodul koos elektriajamiga tagasillaga. Moodulplatvormi kolmas piilar on elektriajamiga tagasild. Kompaktne ja võimas elektrimootor on integreeritud tagamoodulisse ja disainitud nii, et kõigil mudelivariantidel on üks platvorm.

 

Meediakontaktid:
Florian Hofmann, +49 160 86 93 546, florian.hofmann@daimler.com
Thomas C. Rosenthal, +49 176 30 93 30 75, thomas_christian.rosenthal@daimler.com

 

Lorem Ipsum