Sprinter Toureri tehnilised andmed: mootorid, mõõdud ja massid.

Mõõdud ja massid.

Sõiduki pikkus
Katusetüüp
Lubatud täismass (kg)
Veosüsteem

Sõida võimsalt ja kuluefektiivselt.

Kes tahavad olla edukad, peavad omama jõudu: Sprinteri puhul ühendavad suurepärase võimsuse ja kuluefektiivsuse kolmes võimsuses neljasilindrilised ja V6 diiselmootor [tarbesõidukina registreeritud kaubik: keskmine kütusekulu: 9,5-9,6 l/100 km; CO₂ heide: 249-252 g/km]1[*]. Tunnustatud mootoreid on veelgi ökonoomsemaks optimeeritud, näiteks tänu väiksemale sisehõõrdumisele. Kõik mootorid on saadaval nii manuaal-2 kui ka automaatkäigukastiga.

Karmile Euro-6 või Euro-VI heitmestandardile vastavad mootorid SCR tehnoloogia abil (Selective Catalytic Reduction). See protsess vähendab diiselmootori heitgaasides lämmastikoksiidide hulka, juhtides väljalaskegaasid läbi katalüsaatori, kus lämmastikoksiid muudetakse tänu veepõhisele AdBlue®-le3lämmastikuks ja veeks.

1

Tarbesõidukina registreeritud kaubik kütusekulu linn/maantee/keskmine: 10,6–10,5/9,0–8,9/9,6–9,5 l/100 km; CO₂ heide: 252–249 g/km. Kütusekulu on näidatud lisavarustuses oleva automaatkäigukasti ja ühesillaveo puhul. Uus nelikveosüsteem on eeldataval saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist. Standardvarustuse 6-käiguline manuaalkäigukast koos OM642 V6 diiselmootoriga on eeldatavalt saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist. Tegelik kütusekulu sõltub muu hulgas sõiduki massist ja valitud lisavarustusest.

2

Baasvarustuse 6-käiguline manuaalkäigukast on koos OM642 V6 diiselmootoriga eeldatavalt saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist.

3

Lämmastikoksiidid (NOx) sisaldavad lämmastikmonooksiidi (NO) ja lämmastikdioksiidi (NO₂).

Sprinteri mootorid lühidalt:

  • Kolmes võimsuses neljasilindriline ridamootor
  • V6 diiselmootor [tarbesõidukina registreeritud kaubik: keskmine kütusekulu: 9,6-9,5 l/100 km; CO₂ heide: 252-249 g/km]1[*]
1

Tarbesõidukina registreeritud kaubik kütusekulu linn/maantee/keskmine: 10,6–10,5/9,0–8,9/9,6–9,5 l/100 km; CO₂ heide: 252–249 g/km. Kütusekulu on näidatud lisavarustuses oleva automaatkäigukasti ja ühesillaveo puhul. Uus nelikveosüsteem on eeldataval saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist. Standardvarustuse 6-käiguline manuaalkäigukast koos OM642 V6 diiselmootoriga on eeldatavalt saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist. Tegelik kütusekulu sõltub muu hulgas sõiduki massist ja valitud lisavarustusest.

Mootorid ja kütusekulu.

Sõiduki mudel
Veosüsteem
Emissiooni kategooria

Lorem Ipsum