Sprinter Toureri tehnilised andmed: mootorid, mõõdud ja massid.
Mõõdud ja massid.
Sõida võimsalt ja kuluefektiivselt.
Kes tahavad olla edukad, peavad omama jõudu: Sprinteri puhul ühendavad suurepärase võimsuse ja kuluefektiivsuse kolmes võimsuses neljasilindrilised ja V6 diiselmootor [tarbesõidukina registreeritud kaubik: keskmine kütusekulu: 9,5-9,6 l/100 km; CO₂ heide: 249-252 g/km]1[*]. Tunnustatud mootoreid on veelgi ökonoomsemaks optimeeritud, näiteks tänu väiksemale sisehõõrdumisele. Kõik mootorid on saadaval nii manuaal-2 kui ka automaatkäigukastiga.
Karmile Euro-6 või Euro-VI heitmestandardile vastavad mootorid SCR tehnoloogia abil (Selective Catalytic Reduction). See protsess vähendab diiselmootori heitgaasides lämmastikoksiidide hulka, juhtides väljalaskegaasid läbi katalüsaatori, kus lämmastikoksiid muudetakse tänu veepõhisele AdBlue®-le3lämmastikuks ja veeks.
Tarbesõidukina registreeritud kaubik kütusekulu linn/maantee/keskmine: 10,6–10,5/9,0–8,9/9,6–9,5 l/100 km; CO₂ heide: 252–249 g/km. Kütusekulu on näidatud lisavarustuses oleva automaatkäigukasti ja ühesillaveo puhul. Uus nelikveosüsteem on eeldataval saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist. Standardvarustuse 6-käiguline manuaalkäigukast koos OM642 V6 diiselmootoriga on eeldatavalt saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist. Tegelik kütusekulu sõltub muu hulgas sõiduki massist ja valitud lisavarustusest.
Baasvarustuse 6-käiguline manuaalkäigukast on koos OM642 V6 diiselmootoriga eeldatavalt saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist.
Lämmastikoksiidid (NOx) sisaldavad lämmastikmonooksiidi (NO) ja lämmastikdioksiidi (NO₂).
Sprinteri mootorid lühidalt:
- Kolmes võimsuses neljasilindriline ridamootor
- V6 diiselmootor [tarbesõidukina registreeritud kaubik: keskmine kütusekulu: 9,6-9,5 l/100 km; CO₂ heide: 252-249 g/km]1[*]
Tarbesõidukina registreeritud kaubik kütusekulu linn/maantee/keskmine: 10,6–10,5/9,0–8,9/9,6–9,5 l/100 km; CO₂ heide: 252–249 g/km. Kütusekulu on näidatud lisavarustuses oleva automaatkäigukasti ja ühesillaveo puhul. Uus nelikveosüsteem on eeldataval saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist. Standardvarustuse 6-käiguline manuaalkäigukast koos OM642 V6 diiselmootoriga on eeldatavalt saadaval alates 2018. aasta neljandast kvartalist. Tegelik kütusekulu sõltub muu hulgas sõiduki massist ja valitud lisavarustusest.