
Kuni 361 km1,2 lokaalsete heitmete vaba sõitmine.
eVito Tourer PRO on täpselt nii funktsionaalne, turvaline ja mugav, nagu seda Mercedes-Benz Vito puhul võib oodata. Äärmiselt tõhus elektrimootor pakub maksimaalselt 150 kW (204 hj) juures [eVito Tourer PRO sõiduauto registreeringuga (M1). Keskmine voolutarve 27,7-27,8 kWh/100 km, CO2 heide 0 g/km]1 ja selle pöördemoment on kuni 362 Nm.
Jääkläbisõiduga kuni 361 km1, 2 saate sõita ka linnakeskkonnast kaugemale. Kasutatav aku võimsus on 90 kWh ja selle saab kiirlaadimisjaamas kuni 110 kW juures umbes 45 minutiga3 10% kuni 80% täis laadida. Mahukas, kuni 8 istekoha ja juhikohaga salongis ei tekita elektriajam teile mingeid piiranguid.
Energiatarbimine, CO2 heitkogused ja sõiduulatus vastavalt määrusele (EL) 2017/1151. Energiatarbimine ja sõiduulatus olenevad ka sõiduki konfiguratsioonist ja valitud sõidukiirusest.
Tegelikud näitajad sõltuvad ka individuaalsest sõidustiilist, tee- ja liiklusoludest, välistemperatuurist, kliimaseadme/kütte kasutamisest jne ning võivad varieeruda.
Seega oleneb tegelik jääkläbisõit individuaalsetest sõiduvõtetest, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme/kütte kasutusest jne ning võib seetõttu varieeruda.
Aku laetuse kestus sõltub laadimise infrastruktuurist.
Silmapaistvad omadused.
Nutikas sõidustrateegia hoolitseb võimalikult tõhusa energiakasutuse eest: 3 sõiduprogrammi „E+“, „E“ ja „C“, samuti 5 rekuperatsiooniastmega „D– –“, „D–“, „D“, „D+“ ja „D Auto“ saate optimeerida voolutarvet ja seeläbi jääkläbisõitu. Rekuperatsiooni puhul taastatakse energiat sõiduki aeglustamisel. Rekuperatsiooniastmel „D Auto“ aitab automaatselt juurdelülitatud ECO abisüsteem teil aku laetust parimal viisil kasutada. See kohandab rekuperatsiooniastet vastavalt sõiduolukorrale iseseisvalt.
Arvukate liidestega info- ja sidesüsteemid tagavad soovi korral parimad ühendused ning hea meelelahutuse. Lisavarustuses olevate multimeediumsüsteemide Audio 30 ja Audio 40 käsitsemine puuteekraani kaudu on intuitiivne ja mugav.
Te hakkate oma eVitot partnerina kiiresti hindama. Seetõttu teeme kõik pika ja usaldusväärse suhte säilitamiseks. Saate endale Mercedes-Benzi kvaliteediga sõiduki, mille elektriajam ja soojendusfunktsioonid on edukalt läbinud meie ulatusliku talvetesti temperatuuridel kuni miinus 30°C juures. Selle mitmekülgne korrosioonikaitse koos täistsingitud kerega ja kulumiskindlad materjalid tagavad, et see on ka pärast mitmeid aastaid teie ettevõtte kuvandi visiitkaart.
Tuleme teie töö meeldivate külgede juurde: eVito muudab oma ruumika salongiga teie tuju heaks. Vastupidavate ja mugavate istmetega liigute ka pikkadel sõitudel võimalikult lõõgastunult. Külmal aastaajal on juhi jaoks standardvarustuses istmesoojendus väärtuslik lisa. Kui te vajate ees ruumi 2 kaassõitjale, saate tellida lisavarustuses oleva kõrvalistujapingi. Soovi korral saada olevad audiosüsteemid tagavad sõidu ajal parima ühenduse ja hea suhtluse, samuti hoolitseb navigeerimissüsteem Audio 40 selle eest, et te kiiremini sihtkohta jõuaksite.
Paindlik laadimine erinevates laadimisjaamades.
Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) saate oma eVito Tourer PROd laadida paindlikult nii laadimisjaamades kui seinale kinnitatavates Wallbox laadijates: sõidukit laetakse standardina kuni 11 kW juures vahelduvvooluga (AC) 0-100% umbes 10 tunniga ning kuni 50 kW juures alalisvooluga (DC) 10-80% umbes 80 minutiga. Valikulise DC-laadimisvõimsusega kuni 110 kW saab kõrgepingeaku DC-kiirlaadimisjaamas umbes 45 minutiga1 10-80% täis laadida. Laadimiseks pistetakse laadimiskaabel lihtsalt CCS-laadimispessa (Combo 2) vasakul eesmises kaitserauas. Kui seinale kinnitatavat Wallbox laadijat või laadimisjaama pole saadaval, saab akut laadida ka majapidamisvõrgust.2
Elektrimootor 150 kW (204 hj) / aku 90 kWh (kasutatav)
Kõrgepingeaku (90 kWh)
Mercedes-Benzi seinale kinnitatav kodune laadimisjaam
Mode 3 laadimiskaabel (tüüp 2, 3x20A), 4 m, spiraalne
Mode 3 laadimiskaabel (tüüp 2, 3x32A), 4 m
Mode 3 laadimiskaabel (tüüp 2, 3x20A), 8 m
Mode 3 laadimiskaabel (tüüp 2, 3x32A), 8 m
Aku laetuse kestus sõltub laadimise infrastruktuurist.
Vastavad AC-laadimiskaablid on saadaval tehasest või Mercedes-Benzi partnerilt.
Asjatundlik tugi pingevabaks sõitmiseks.
Abisüsteemide pakkumine eVito Tourer PROle on keskmise suurusega kaubikute segmendis eeskujulik. Sõidu ajal, keerulistes olukordades ning parkimisel ja manööverdamisel aitavad juhti viimistletud abisüsteemid, mis võivad muuta töö muretumaks ja ohutumaks.
Pimenurgaabi1
Aktiivne pidurdusabi
Aktiivne parkimisabi
Aktiivne pikivaheabi DISTRONIC
Lisavarustuses sõidurajapaketi ja juhiabisüsteemide paketi osa.
Korduma kippuvad küsimused.
-
Kuidas ma saan oma Mercedes-Benzi elektrikaubikut laadida?
Kasutada saate erinevaid laadimisvõimalusi. Kõige lähemal: Mercedes-Benzi seinale kinnitatav laadimisjaam või meie poolt individuaalselt teie jaoks arendatud laadimislahendus teie ettevõtte territooriumil. Lisaks suureneb järjest avalike laadimisjaamade arv. DC-kiirlaadimisjaamas saate oma eVito Tourer PRO kuni 110 kW1 laadimisvõimsuse juures alla 45 minutiga2 10-st kuni 80% täis laadida. DC-kiirlaadimisvõimalus kuni 50 kW juures sisaldub juba standardvarustuses.
-
Kuidas saan Mercedes-Benzi elektrikaubikuga sõita võimalikult tõhusalt?
3 erinevat sõiduprogrammi ja 5 rekuperatsiooniastet toetavad tõhusat sõiduviisi. Mõlemad funktsioonid võimaldavad teil voolutarvet ja seega ka oma eVito Tourer PRO jääkläbisõitu optimeerida. Rekuperatsiooniastmel „D Auto“ aitab automaatselt juurdelülitatud ECO abisüsteem teil aku laetust parimal viisil kasutada. See kohandab rekuperatsiooniastet vastavalt sõiduolukorrale iseseisvalt.
-
Kui ruumikas on eVito Tourer PRO?
eVito Tourer PRO-l on sisepõlemismootoriga Vito Toureri sarnane mahukas salong, sest akud asuvad sõiduki põhja all.
-
Kui sageli peab mu Mercedes-Benzi elektrikaubik hoolduses käima?
Iga-aastane hooldus on hädavajalik, et tagada kõrgepinge komponentide ja muude sõidukiosade usaldusväärsus. Tänu ostuga kaasatulevale hoolduspaketile on see teile neli aastat tasuta. Kui teie akusid on vaja vahetada, saate kaheksa aastat või kuni läbisõiduni 160 000 km oma akusertifikaadist kasu lõigata. Lisaküsimuste korral elektrisõidukite hoolduse kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi partner.
-
Kas aku tuleb eraldi osta või liisida?
Aku sisaldub juba teie eVito Tourer PRO ostuhinnas. Teil ei teki akurendile lisakulusid. Akuvahetuse finantsrisk, kui teie aku mahtuvus peaks tunduvalt langema, on tagatud akusertifikaadiga. See kehtib kuni 8 aastat või kuni läbisõiduni 160 000 km alates esmasest registreerimisest. Lisaküsimuste korral aku ja akusertifikaadi kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi partner.
-
Mis on AC- ja DC-laadimise erinevus?
Akut laetakse alati alalisvooluga (DC), mis on DC-kiirlaadimisjaamades otse kasutamiseks saadaval. Tänu suurele laadimisvõimsusele saab sellega kiiresti oma jääkläbisõitu suurendada. AC-laadimise korral laetakse sõidukit vahelduvvooluga (AC) seinale kinnitatavatest laadimisjaamadest või majapidamisvõrgust. See muundatakse sõiduki AC-pardalaaduri abil alalisvooluks ja talletatakse alles seejärel akusse.
-
Kas akule kehtib müügigarantii?
Kui aku võimsus peaks esimese 8 aasta või esimese 160 000 km jooksul pärast esmast registreerimist langema alla jääkvõimsuse piirväärtust 180 Ah, olete akusertifikaadiga kaitstud. Meie kanname sellisel juhul akuvahetuse kulud. Parim on, et akusertifikaat sisaldub juba ostuhinnas.
-
Kas laadimiskaabel on Mercedes-Benzi elektrikaubiku ostmisel komplektis?
Laadimiskaabel ei sisaldu teie elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku tarnekomplektis. Soovi korral saab tehasest tellida neli 2. tüübi laadimispistikuga laadimiskaablit. Saate valida 4 ja 8 m pikkuse, samuti 1- ja 3-faasilise laadimise vahel. Lisaküsimuste korral laadimiskaablite kohta annab teile nõu teie Mercedes-Benzi partner.
-
Mis on rekuperatsiooniastmed?
Rekuperatsiooni puhul taastatakse energiat sõiduki aeglustamisel. Näiteks laaditakse akut kallakust allasõidul, et mitte lasta pidurdusenergial soojuse kujul kaotsi minna. Kui suur on rekupereerimine, saate seada rooliratta käiguvahetuslabade abil 5 astmena: D++ (0 m/s²), D+ (-0,5 m/s²), D (-1,0 m/s²), D- (-1,5 m/s²). Rekuperatsiooniastmel „D Auto“ aitab automaatselt juurdelülitatud ECO abisüsteem teil aku laetust parimal viisil kasutada. See kohandab rekuperatsiooniastet vastavalt sõiduolukorrale iseseisvalt.
-
Kui kiiresti ma saan oma Mercedes-Benzi elektrikaubikuga sõita?
Standardina on teie eVito Tourer PRO suurim kiirus 140 km/h. Valikuliselt saate tõsta suurima kiiruse 160 km/h-ni. Ärge unustage seejuures, et suuremad kiirused tulevad reeglina jääkläbisõidu arvelt.
-
Kui suur on Mercedes-Benzi elektrikaubiku tavapärane jääkläbisõit?
Teie elektri jõul liikuva Mercedes-Benzi kaubiku jääkläbisõit oleneb esmalt sõiduki konfiguratsioonist, eelkõige valitud suurimast kiirusest. Seega oleneb tegelik jääkläbisõit individuaalsetest sõiduvõtetest, teede olukorrast ja liiklustingimustest, välistemperatuurist, kliimaseadme, kütte kasutusest ja muudest elektritarbijatest. Võimsuse näit ja rekuperatsiooniaste aitavad teil aku laetust võimalikult tõhusalt kasutada ja suure jääkläbisõidu saavutada.
-
Millise laadimispistikuga saan Mercedes-Benzi elektrikaubikut laadida?
Tänu kombineeritud laadimissüsteemile Combined Charging System (CCS) saate oma eVito Tourer PROd väga pandlikult laadimisjaamades ja seinale kinnitatavates laadimisjaamades laadida: sõidukit laetakse kuni 11 kW juures vahelduvvooluga (AC) samamoodi nagu kuni 50 kW juures alalisvooluga (DC). Valikuliselt saate DC-kiirlaadimisjaamades ka kuni 110 kW juures laadides kiiresti uue jääkläbisõidu saavutada.
Laadimisvõimsus 110 kW on eVito Tourer PRO jaoks lisavarustuses saadaval.
Aku laetuse kestus sõltub laadimise infrastruktuurist.

