Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Valmis tipptulemusteks.

Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

Valmis tipptulemusteks.

  • Välimus

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ esiosa lähivõte altvaates.

    Omapärase kujundusega esiosa.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ vaade küljelt eest.

    Väljendusrikas välimus: Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ AMG kergmetallist ratta lähivõte.

    Eesmised laiad poritiivad koos 19-tolliste AMG kergmetallist velgedega.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ tagantvaade.

    Tagaosa difuusor kolme labaga ja kroomitud topelt väljalasketoru katetega.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ kristalloptikaga LED-tehnoloogiaga tagatuled.

    LED-tehnoloogiaga tagatuled.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ tagaluugi lähivaade.

    Väljendusrikas AMG välimus.

    Väljendusrikas AMG välimus.

    Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ on ülimalt enesekindel ja dünaamiline. See on täiesti omapärase kujundusega: kapotil olevad kõrgendused, Jet-Wing disainiga eesmise kaitseraua põll, võredeta õhuava, mis näitab selle taga peituvat tehnikat. Pilku püüavad ka teised väljendusrikkad disainielemendid nagu AMG pikitala ümbris, kolme labaga difuusor ja kõrgläikega kroomist topelt väljalasketoru katted.

  • Salong

    Eksklusiivne salong.

    Pildil on näha vaade juhiküljelt sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ juhiruumi.

    Eksklusiivne sisustus: peened materjalid ja sportlikud detailid.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ juhiruum juhi vaatepunktist.

    Juhiruumile annab iseloomu AMG Performance rool.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ keskkonsooli lähivaade.

    IWC-disainiga analoogkell ja klaverilaki viimistlus.

    Pildil on näha juhiruumi AMG sportistmed.

    Nappa nahast AMG sportistmed.

    Pildil on näha vaade kõrvalistuja küljelt sõiduki Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ sõitjateruumi.

    Sportlik-eksklusiivse stiiliga sõitjateruum.

    Pildil on näha AMG näidikuploki lähivaade sõidukis Mercedes-AMG E 63 4MATIC+.

    AMB näidikuplokk.

    Eksklusiivne salong.

    Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ sõiduki interjöör on sellise ülesehitusega, et kõik komponendid pakuvad ülimalt dünaamilist kogemust.

    AMG Performance rool, optimeeritud küljetugedega AMG sportistmed ning AMG kirjaga esiistmed annavad eksklusiivse ja sportliku tunnetuse,et sõidukogemus oleks veelgi intensiivsem.

  • Tehnoloogia

    Sportauto tasemel tehnoloogia.

    Pildil on näha Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ katmata jõuülekanne.

    Sõidudünaamika: Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ sõiduki jõuülekanne.

    Pildil on näha katmata AMG 4,0-liitrine V8 Biturbo-mootor.

    AMG 4,0-liitrine V8 biturbomootor võimsusega 450 kW ja pöördemomendiga 850 Nm.

    Pildil on nähta katmata AMG sportveermik.

    Kohanduva AMG sportveermiku aluseks on õhkveermik AIR BODY CONTROL.

    Pildil on näha katmata nelikvedu AMG Performance 4MATIC+.

    Tänavaga üks: AMG Performance 4MATIC+ nelikvedu.

    Pildil on näha katmata lülitatav heitgaasisüsteem AMG Performance.

    Klappjuhtimisega AMG Performance heitgaasisüsteem.


    Pildil on näha katmata AMG SPEEDSHIFT MCT 9-käigulin sportkäigukast.

    Tehniline kunstiteos: AMG SPEEDSHIFT MCT 9-käiguline sportkäigukast.

    Sportauto tasemel tehnoloogia.

    Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ sõiduki AMG 4,0-liitrine V8 biturbomootor tagab sõiduki muljetavaldava veojõu.

    Hämmastava jõuga 420 kW (571 hj) ja pöördemomendiga 750 Nm jõuülekanne[1] veenab ülilühikeste reageerimisaegadega ja kõrge tõhususega.

    Eesmärkide saavutamiseks peab oma energiat sihipäraselt kasutama nagu teeb seda uuenduslik nelikveosüsteem AMG Performance 4MATIC+, mis sobib kokku SPEEDSHIFT MCR 9-käigulise sportkäigukastiga.

    AIR BODY CONTROL õhkveermikul põhinev AMG sportveermik pakub kolme õhukambriga suurt mänguruumi mugavuse ja dünaamika vahel ning võimaldab kolme reguleerimisastet.

[1]Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.