Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Kõigi aegade võimsaim E-klass.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Kõigi aegade võimsaim E-klass.

  • Välimus

    Omapärane AMG-disain parema dünaamikaga ja suurema eksklusiivsusega.

    Eksklusiivne AMG-disain parema dünaamika nimel.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ vaade küljelt tagant.

    Kolme labaga tagaosa difuusor rõhutab lähedust motospordiga.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ AMG eesmise kaitseraua põlle lähivõte.

    Võimas dünaamika: AMG eesmise kaitseraua põll hõbedaskroomja esijaoturiga.

    Pildil on näha AMG kergmetallratastega ja AMG pikitala ümbristega sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ külgvaade madalalt.

    Jõuline: 20-tollised AMG kergmetallist veljed.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ topelt-otstoru katted S-mudelile iseloomuliku disainiga.

    Topelt-väljalasketoru katted disainiti spetsiaalselt S-mudeli jaoks.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ tagaluugi lähivaade.

    Kvaliteetne välimus.

    Kvaliteetne välimus.

    Mercedes AMG välimuse kujundamisel oli eesmärk ühendada silmatorkav disain sõidukogemusega. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ täitab seda eesmärki eriti tõhusalt.

    Mercedes-AMG GT-st tuntud, seesasuva kapoti kõrgendused ja laiemad poritiivad rõhutavad jõudu, mida see märkimisväärne sõiduk pakub. Paigaldatud võredeta õhuavad avaldavad muljet ja tagavad sihipärase õhuvoo, pakkudes seeläbi maksimaalset sõidukogemust.

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ pole tähelepanuväärne mitte ainult visuaalselt, vaid muljet avaldab ka tema kõla. Alati õige tooni leidmiseks lähtub tema heli AMG DYNAMIC SELECT sõiduprogrammidest.  

  • Interjöör

    Eksklusiivne AMG salong.

    Pildil on näha vaade juhiküljelt sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ juhiruumi.

    Kõrgekvaliteediline ja suurepärase viimistlusega salong.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ juhiruum juhi vaatepunktist.

     AMG Performance rool, mille haardealas on kasutatud DINAMICA mikrokiudu.

    Pildil on näha AMG näidikuploki lähivaade sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ laiekraaniga juhiruumis.

    AMG näidikuploki laiekraani vaade juhiruumis.

    Pildil on näha COMAND Online'i navigatsioon sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ laiekraaniga juhiruuumis.

    Multimeediasüsteem COMAND Online laiekraaniga navigatsioon juhiruumis.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ juhiruum kõrvalistuja poolelt.

    AMG Performance Nappa nahast istmed koos peatugedes olevate AMG kirjadega.

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ kirjaga AMG läveliistude lähivaade.

    Valgustatud AMG kirjaga lävepakud.

    Eksklusiivne AMG salong.

    See, kes istub Mercedes-Benz E 63 S 4MATIC+ sõidukisse, saab kogeda ainulaadse tipptasemel sõidudünaamika ja eksklusiivse õhustiku kooslust. Kogu salong paistab silma suurepärase ja iseloomuliku viimistlusega – nagu AMG jaoks tavaks.

    Juht saab nautida AMG Nappa nahast sportistmeid ning AMG-kirjadega peatugesid. Soovi korral on saadaval ka AMG Performance istmeid, millel on suuremad küljeosad.

    Sportlikui atmosfääri tagab alt lame Nappa nahast AMG Performance rool ja kella-12-märgistusega ning kontrastse ehisõmblusega, mis on haardealas kaetud libisemiskindla DINAMICA mikrokiuga.


    Pilku püüab ka laiekraaniga juhiruum kahekordse 12,3-tollise ekraaniga ning IWC-disainiga analoogkellaga.

  • Tehnoloogia

    Rallirajaks sobilik

    Pildil on näha sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ mootoriruum ülaltvaatest.

    Motosportlik tehnika mootoriruumis.  

    Pildil on näha katmata AMG 4,0-liitrine V8 Biturbo-mootor.

    AMG 4,0-liitrine V8 biturbomootor võimsusega 450 kW ja pöördemomendiga 850 Nm.

    Pildil on näha dünaamiliste AMG mootorilaagrite lähivõte.

    S-mudeli dünaamilised AMG mootori laagrid.

    Pildil on näha katmata AMG tipptaseme liitpidurisüsteem.

    AMG tipptasemel liitpidurisüsteem punaste pidurisadulatega.

    Pildil on nähta katmata AMG tagasilla diferentsiaalilukustus.

    Elektrooniliselt reguleeritav AMG tagasilla diferentsiaali lukustus.

    Pildil on näha katmata AMG Performance'i heitgaasisüsteem.

    Lülitatav AMG Performance heitgaasisüsteem.

    Rallirajaks sobilik

    E-klassi sõidudünaamika on märkimisväärne. Tippvõimsuseni viimistletud AMG 4,0-liitriline V8 biturbomootor pakub uskumatut võimsust 450 kW (612 hj) ja pöördemomendiga 850 Nm.[1]

    Ka sõiduki Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ jõuülekanne veenab ülilühikeste reageerimisaegadega ja kõrge tõhususega.

    Eesmärkide saavutamiseks peab oma energiat sihipäraselt kasutama nagu teeb seda uuenduslik nelikveosüsteem AMG Performance 4MATIC+, mis sobib kokku SPEEDSHIFT MCR 9-käigulise sportkäigukastiga.

    Suurepärase kurvivõtu tagab nelikvedu ja AMG tagasilla dierentsiaali lukustus, mida S-mudeli korral reguleeritakse elektrooniliseks. Kõrge ristsuunalise kiirenduse juures võimaldavad dünaamilised AMG mootori laagrid jäigana vahetumat roolimist, otsesõites on nad pehmemad ja tagavad maksimaalset mugavust.

    Pidurite maksimaalse efektiivsuse jaoks on soovi korral saadaval AMG tipptasemel keraamiline pidurisüsteem.

[1]Teave nimivõimsuse ja nimipöördemomendi kohta määruse (EÜ) nt 715/2007 hetkel kehtiva versiooni kohaselt.