CAM viitas, et “kõige innovaatilisema premium-brändi” auhind teeniti uuenduslike mudelite nagu GLC EQ Power versioon ning A-, B- ja GLE pistikhübriidide eest. Mercedes-Benzi edumaast räägib selgelt fakt, et uuenduste arv 36 ületas põhikonkurendi omi tervelt kolmandiku võrra. Kõige olulisemate “maailma esimestena” nimetas CAM eriti madala kütusekulu ja pika elektrilise sõiduulatusega GLE pistikhübriidi, GLC pidurdusassistenti Active Brake Assist (segmendi esimene, mis suudab reageerida liiklusummiku lõpule) ja rajavahetusabi Active Lane Change Assist. Lisaks mainiti eraldi ideeautot “ESF 2019”– teedrajavate ohutusinnovatsioonide nagu näiteks 360° jalakäijatuvastus/kaitse eest, mis suudab juhti parkimismanöövrite ajal hoiatada ja juhtimisse ka sekkuda.

Kõige olulisem kriteerium, mille põhjal CAM kõige innovaatilisema premium-brändi “kasutajaliidese & ühenduvuse” eest Mercedes-Benzi tunnustas, on maailma esimene nii-öelda üle õhu ehk kaugteel teostatavad tarkvarauuendused A- ja B-klassil, mis võimaldavad
laiendada sõiduki funktsioone. Segmendis uus on ka GLC digitaalne parkimiskahjudest teavitamine, mis saadab auto omanikule automaatselt tekstisõnumi, kui pargitud sõiduk saab löögi

PwC ja CAM on autotööstuse – nii tootjate kui tarnijate – silmapaistvaid saavutusi tunnustanud alates 2012. aastast. 2019./2020. aastal uuriti ja hinnati kokku 1465 uuendust. Auhinnatseremoonia toimus tänavu 14. juulil osana üritusest “Digital Automotive Talk”, mida
modereeris ZDFi telesaate juht Markus Lanz ja mille nimeks oli sel korral “Autotööstuse
edu taastamine – kiirendades läbi kriisiaja”.

Kontakt:
Koert Groeneveld, Tel. +49 160 8614 747, koert.groeneveld@daimler.com